Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 4 (ZONDER SPOILERS)

22-12-2019 22:43 3007 berichten
Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Geen spoilers s.v.p.

Gezinnen van seizoen 2019-2020
  • Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
  • Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 7 kinderen en 1 op komst.
  • Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
- Familie Baumgard, bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordi.
- Familie Adema, het gezin met de vierling
- Nadine Quaedackers en haar kinderen
- Familie Nagelkerke, bekend als Nagelkerke BV
- Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen
- Familie Vink
Met 1 kind is Thaila wel leuk. Nou ja, beter dan wanneer er meer zijn,
Wel makkelijk dat je broer er al 2 weken heeft gezeten, haha. Dat vetpannetje is al oud en al gebruikt eerder deze vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die vader van dat gelovige gezin vreselijk.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Gatti schreef:
23-12-2019 19:45
Ik vind die vader van dat gelovige gezin vreselijk.

Ik ook. Hij zit enorm in mijn irritatiezone.
Gatti schreef:
23-12-2019 19:45
Ik vind die vader van dat gelovige gezin vreselijk.
Ik vind al de drie vaders vreselijk :D
Alle reacties Link kopieren
Sneu voor quinten. Ook stom dat Sam weg moest terwijl hij het juist super goed deed. Ik vind die ouders maar niks.
Alle reacties Link kopieren
Idris schreef:
23-12-2019 19:51
Ik vind al de drie vaders vreselijk :D
Ook weer waar.
Maar heb ook weinig met de moeders.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
23-12-2019 19:34
Ja echt! 'Mama had het wel beloofd, maar we hebben besloten dat we geen beloftes na hoeven te komen.'
:woa:
minnimouse schreef:
23-12-2019 19:55
:woa:
Ja, bijzonder.
Even een verlate tvp
Alle reacties Link kopieren
Wat voor een rampzalig mens moet de vader van Quinten dan zijn als je denkt dat hij beter af is bij zijn liegende moeder en stiefvader
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Alle reacties Link kopieren
Wat was er ook alweer met de vader van Quinten aan de hand, kan hij daar niet heen?
Geen motto
Alle reacties Link kopieren
Idris schreef:
23-12-2019 19:33
Dat Ivan het op moet nemen voor Quinten tegenover Linda is ook niet normaal hoor. Want Ivan kan ook zo lekker makkelijk met Quinten omgaan.
Vind het echt sneu voor die pubers. Niets aan privacy en eigen ruimte.
herfstappeltaart schreef:
23-12-2019 19:38
Ooooow mag ik Johan slaan????
Dat wil ik ook heel erg graag.
En hard, ook nog.
Gatti schreef:
23-12-2019 19:45
Ik vind die vader van dat gelovige gezin vreselijk.

Het straffen daar gaat heel vilein, als je je niet aan de gedragscode houdt dan wordt je genegeerd en dan praten ze over je hoofd heen.
Ik ken die praktijken.
Ik heb zo te doen met Quinten.
Zijn gedrag wordt altijd negatief uitgelicht, terwijl hij juist zo duidelijk aangeeft waar hij behoefte aan heeft.
Dit kind wordt niet gezien. Ja, als vervelend elke keer. Nou dikke fissa voor het jochie.

Geschifte moeder die linda.
Alle reacties Link kopieren
Anyco schreef:
23-12-2019 20:15
Ik heb zo te doen met Quinten.
Zijn gedrag wordt altijd negatief uitgelicht, terwijl hij juist zo duidelijk aangeeft waar hij behoefte aan heeft.
Dit kind wordt niet gezien. Ja, als vervelend elke keer. Nou dikke fissa voor het jochie.

Geschifte moeder die linda.
Niet normaal inderdaad. Er wordt totaal geen rekening gehouden met die jongen bah .
Alle reacties Link kopieren
Anyco schreef:
23-12-2019 20:15
Ik heb zo te doen met Quinten.
Zijn gedrag wordt altijd negatief uitgelicht, terwijl hij juist zo duidelijk aangeeft waar hij behoefte aan heeft.
Dit kind wordt niet gezien. Ja, als vervelend elke keer. Nou dikke fissa voor het jochie.

Geschifte moeder die linda.
Zeker geschift . Wat een naar wijf.
Nou geschift, dat is wel een aantijging. Ik zou het niet zo willen zeggen. Ze geeft de jongen niet wat hij nodig heeft. Ze lijken elkaar niet zo goed te begrijpen en aan te voelen.
anoniem_298027 wijzigde dit bericht op 23-12-2019 20:44
20.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
emanina schreef:
23-12-2019 20:07
Wat was er ook alweer met de vader van Quinten aan de hand, kan hij daar niet heen?
Heeft hij wel contact mee, alleen Marlyn heeft geen contact met haar vader. Quinten is niet wekelijks bij zijn vader omdat die in Twente woont en dat 2 uur reizen is.
Idris schreef:
23-12-2019 20:41
Nou geschift, dat is wel een aantijging. Ik zou het niet zo willen zeggen. Ze geeft de jongen niet wat hij nodig heeft. Ze lijken elkaar niet zo goed te begrijpen en aan te voelen.

En dat vind ik een understatement.
Linda is de zogenaamde volwassene die zich erger gedraagt als haar puberzoon.
Ik snap echt niet waarom er zo nodig nog een baby moet komen, linda geeft notabene zelf aan dat ze snel overprikkelt is, hoezo is een nieuw kind dan een goed idee. Dat heeft Quinten heel goed in de gaten.
Alle reacties Link kopieren
Kiiroitori schreef:
23-12-2019 20:05
Wat voor een rampzalig mens moet de vader van Quinten dan zijn als je denkt dat hij beter af is bij zijn liegende moeder en stiefvader
Dat is iets te kort door de bocht. Zijn vader woont in Twente. Dat is te ver rijden om even langs te gaan. En aan moeders d'r accent te horen komt zij daar ook vandaan. Zij heeft er denk ik voor gekozen om hier te gaan wonen. Ver weg van zijn vader.
Alle reacties Link kopieren
Maar voor 3 weken vakantie is 2 uur toch niet te lang?
En naar Luxemburg was 't nog wel langer reizen.
Waarom komt die vader hem dan zelf niet halen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Anyco schreef:
23-12-2019 20:11
Het straffen daar gaat heel vilein, als je je niet aan de gedragscode houdt dan wordt je genegeerd en dan praten ze over je hoofd heen.
Ik ken die praktijken.
Ja, inderdaad.
En waarom gaat hij die jongen zitten pesten en stickers afpakken. Kleuter.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Quinten enorm zielig. Continu die overprikkeling en nergens even kunnen ontsnappen (ik zie mijn eigen adhd’er worstelen maar die heeft thuis veel meer rust) en beloftes die niet worden nagekomen en constant afgezeken worden door je moeder en stiefvader. Bah!

De Buddenbruckjes lijken nog meer losgeslagen dan vorig jaar.

Het gelovige gezin vind ik enerzijds heel leuk om te zien. Wel echte aandacht voor de kinderen en ook veel lol en liefde. Maar ik krijg steeds meer het idee dat de gehoorzaamheid van de kinderen ook voortkomt uit angst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven