Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 5 (ZONDER SPOILERS)

07-04-2020 18:17 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.
Vanaf maandag 13 juli tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
          - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
            - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

            Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
            - Familie Nagelkerke, met moeder baasje Sofie en vader Jan en acht kinderen.
            - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordy.
            - Familie Adema, het gezin met de vierling
            - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen
            - Willy Vink en haar 11 kinderen.

            Linkjes naar eerdere topics:

            Deel 1 entertainment/een-huis-vol/list_messages/249622
            Deel 2 entertainment/een-huis-vol-deel-2/list_messages/316491
            Deel 3 entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888
            Deel 4 entertainment/een-huis-vol-deel-4-zonde ... ges/454679
            cookielover wijzigde dit bericht op 14-07-2020 11:38
            45.75% gewijzigd
            Nadiaah79 schreef:
            14-04-2020 21:34
            Ja is alweer uit tussen Nadine en Plop. Die kerel bleek 1 of andere player te zijn.
            Ah bah wat sneu voor haar
            Alle reacties Link kopieren
            Yipyapper schreef:
            14-04-2020 21:47
            Misschien kwam Jan er uit
            Dan heeft ze hem vast weer teruggeduwd.
            Alle reacties Link kopieren
            Vandaag ook weer in de vlog: 'eheheh', 'ijs', 'aaann'. Hij is twee! Als de crisis voorbij is moet ze echt eens naar een logopedist met het jochie.
            Alle reacties Link kopieren
            Jan uit de kast van Sofie :rofl:
            _______________________________________

            Ai wat lullig voor Nadine
            _____________________________
            een èigen vàllei, een èigen vàllei
            Alle reacties Link kopieren
            Sofie en Jan gaan morgen naar het consultatiebureau met Juun. Sofie is benieuwd schrijft ze! Ik ook.
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            14-04-2020 23:17
            Sofie en Jan gaan morgen naar het consultatiebureau met Juun. Sofie is benieuwd schrijft ze! Ik ook.
            Ze zegt dan dat het prima gaat. Eheheheh
            Alle reacties Link kopieren
            Wel zielig voor Nadine dat ze nu alleen voor staat met 12 kids, hoop dat ze dit jaar meedoen met een huis vol familie quaedackers wil eens kijken hoe ze er alleen voor staat❤
            Alle reacties Link kopieren
            Noa121 schreef:
            15-04-2020 12:11
            Wel zielig voor Nadine dat ze nu alleen voor staat met 12 kids, hoop dat ze dit jaar meedoen met een huis vol familie quaedackers wil eens kijken hoe ze er alleen voor staat❤
            En ik ben nieuwsgierig naar Baumgard en Deijs.
            En dan wel hoe het echt zit bij Deijs.
            een èigen vàllei, een èigen vàllei
            Alle reacties Link kopieren
            Dan komt Marcel hier vast weer meeschrijven.
            Alle reacties Link kopieren
            Doorenvogels55 schreef:
            15-04-2020 07:31
            Ze zegt dan dat het prima gaat. Eheheheh
            Vreemd ,mijn kinderen zijn verschillend in alles ; ook in ontwikkeling eentje was heel vroeg met alles en de ander laat .Maar met twee jaar moeten ze toch een paar woorden achter elkaar vormen als soort zin minstens.En wat kinderliedjes mee kunnen zingen ? Ze moeten minstens commentaar gehad hebben op drinken uit die fles.Dat kan niet anders.
            een èigen vàllei, een èigen vàllei
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            15-04-2020 12:21
            Dan komt Marcel hier vast weer meeschrijven.
            Mits de corona crisis voorbij is dan ,of heeft hij dat zwijgen ivm respect niet volgehouden?
            een èigen vàllei, een èigen vàllei
            Alle reacties Link kopieren
            scottiewinkie schreef:
            15-04-2020 12:25
            Vreemd ,mijn kinderen zijn verschillend in alles ; ook in ontwikkeling eentje was heel vroeg met alles en de ander laat .Maar met twee jaar moeten ze toch een paar woorden achter elkaar vormen als soort zin minstens.En wat kinderliedjes mee kunnen zingen ? Ze moeten minstens commentaar gehad hebben op drinken uit die fles.Dat kan niet anders.
            Jochie kan nog niet eens mama of papa zeggen.
            Alle reacties Link kopieren
            scottiewinkie schreef:
            15-04-2020 12:25
            Mits de corona crisis voorbij is dan ,of heeft hij dat zwijgen ivm respect niet volgehouden?
            Uiteraard niet.
            Alle reacties Link kopieren
            Ik ken iemand die sprak ook slecht toen kwamen ze in groep 2 erachter dat hij slechthorend is. Zulke dingen kunnen ook bij een consultatiebureau erdoorheen glippen .Maar die sprak zelfs meer woorden op 2 jarige leeftijd dan dit jongetje Nagelkerke .
            Hij heeft een vreemde blik in zijn ogen , de toekomst zal het uitwijzen.
            Maar Sofie als je meeleest : misschien toch eens verder naar laten kijken .
            een èigen vàllei, een èigen vàllei
            Alle reacties Link kopieren
            'Ondanks dat wij niets meer zouden plaatsen vanwege de ernstige corona crisis beseffen wij ook dat een lach mensen even afleidt van deze situatie.
            Vandaar dus even een foto.'

            :facepalm:
            Alle reacties Link kopieren
            scottiewinkie schreef:
            15-04-2020 12:25
            Vreemd ,mijn kinderen zijn verschillend in alles ; ook in ontwikkeling eentje was heel vroeg met alles en de ander laat .Maar met twee jaar moeten ze toch een paar woorden achter elkaar vormen als soort zin minstens.En wat kinderliedjes mee kunnen zingen ? Ze moeten minstens commentaar gehad hebben op drinken uit die fles.Dat kan niet anders.
            Misschien vragen ze hem wel om een paar woordjes te zeggen. 'Zeg eens mama'. 'Aahbroemmbrm'.
            Mijn oudste dochter was ook niet heel vroeg met praten maar keek niet uit haar ogen zoals hij en jengelde zeker niet.
            Alle reacties Link kopieren
            Deijs waren blij dat ze niet meededen las ik laast op fb, maar familie Quaedackers wil ik wel eens zien in huis vol hoe ze er alleen voor staat met 12 kids vind altijd die feestjes van haar leuk en gezellig vind Nadine mag wel eens in zonnetje gezet worden naar zo'n periode, buddenbrucks en quaedackers komen allebei uit Heerlen nu Duitsland maar moeten zien die quaedackers zijn veel rustiger dan die buddenbrucks zie verschil
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            15-04-2020 12:37
            'Ondanks dat wij niets meer zouden plaatsen vanwege de ernstige corona crisis beseffen wij ook dat een lach mensen even afleidt van deze situatie.
            Vandaar dus even een foto.'

            :facepalm:
            :rofl: :HA:
            een èigen vàllei, een èigen vàllei
            Alle reacties Link kopieren
            https://www.facebook.com/FamilieQuaedac ... helNadine/

            Fb pagina van de quaedackers
            Alle reacties Link kopieren
            Noa121 schreef:
            15-04-2020 12:47
            Deijs waren blij dat ze niet meededen las ik laast op fb, maar familie Quaedackers wil ik wel eens zien in huis vol hoe ze er alleen voor staat met 12 kids vind altijd die feestjes van haar leuk en gezellig vind Nadine mag wel eens in zonnetje gezet worden naar zo'n periode, buddenbrucks en quaedackers komen allebei uit Heerlen nu Duitsland maar moeten zien die quaedackers zijn veel rustiger dan die buddenbrucks zie verschil
            Nee dan komen er familiegeheimen naar buiten eerst wilde hij wel.Of alleen Marcel wil.
            Ik weet niet of Nadine het ziet als in het zonnetje gezet worden door haar te filmen in een huis vol.
            het lijkt me wel dat ze heel hecht zijn .Oudere kinderen helpen flink mee ,zouden ze daardoor ook niet een stuk jeugd missen en contact met anderen dan gezinsleden ? Ze doet het zo te zien prima met de kinderen .
            een èigen vàllei, een èigen vàllei
            Alle reacties Link kopieren
            Noa121 schreef:
            15-04-2020 12:54
            https://www.facebook.com/FamilieQuaedac ... helNadine/

            Fb pagina van de quaedackers
            je zult al die kinderen zelf moeten helpen met schoolwerk nu en thuis hebben steeds.
            een èigen vàllei, een èigen vàllei
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            15-04-2020 12:37
            'Ondanks dat wij niets meer zouden plaatsen vanwege de ernstige corona crisis beseffen wij ook dat een lach mensen even afleidt van deze situatie.
            Vandaar dus even een foto.'

            :facepalm:
            Welke foto van Jordy was het ?
            Oh nee , een foto om te lachen ..
            welke 10 jaar oude familiefoto was het ?
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            Nou, heb de zoon op fb en die had laast op fb gezet dat ze hartstikke leuk vinden als ze weer eens mee mogen doen met Een huis vol , vind zelf eigenlijk wel dat ze mee moet doen dit jaar alleenstaande moeder 12 kids en alles in ritme houden heb al druk met 2 kids laat staan 12 als een nieuw seizoen komt geef k hun wel op zie liever hun dan die buddenbrucks zijn tenminste vriendelijke en liever en rustig dan die buddenbrucks zo asociaal
            Alle reacties Link kopieren
            Byrma schreef:
            15-04-2020 13:02
            Welke foto van Jordy was het ?
            Oh nee , een foto om te lachen ..
            welke 10 jaar oude familiefoto was het ?
            Een foto van Jordy, redelijk recent dacht ik.
            Alle reacties Link kopieren
            Noa121 schreef:
            15-04-2020 13:11
            Nou, heb de zoon op fb en die had laast op fb gezet dat ze hartstikke leuk vinden als ze weer eens mee mogen doen met Een huis vol , vind zelf eigenlijk wel dat ze mee moet doen dit jaar alleenstaande moeder 12 kids en alles in ritme houden heb al druk met 2 kids laat staan 12 als een nieuw seizoen komt geef k hun wel op zie liever hun dan die buddenbrucks zijn tenminste vriendelijke en liever en rustig dan die buddenbrucks zo asociaal
            Het is duidelijk hoor snoes.

            Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
            Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

            Terug naar boven