Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 5 (ZONDER SPOILERS)

07-04-2020 18:17 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.
Vanaf maandag 13 juli tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
          - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
            - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

            Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
            - Familie Nagelkerke, met moeder baasje Sofie en vader Jan en acht kinderen.
            - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordy.
            - Familie Adema, het gezin met de vierling
            - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen
            - Willy Vink en haar 11 kinderen.

            Linkjes naar eerdere topics:

            Deel 1 entertainment/een-huis-vol/list_messages/249622
            Deel 2 entertainment/een-huis-vol-deel-2/list_messages/316491
            Deel 3 entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888
            Deel 4 entertainment/een-huis-vol-deel-4-zonde ... ges/454679
            cookielover wijzigde dit bericht op 14-07-2020 11:38
            45.75% gewijzigd
            Alle reacties Link kopieren
            Wat denken jullie trouwens: Is Sofie nou wel of niet zwanger?

            Junior: 'Beebie, beebie'

            :lol:
            Ik denk nog steeds van niet. Al geloof ik best dat Sofie graag zou willen.
            Wat ik niet begrijp is dat ze zich niet geneert dat Junior maar naar haar buik blijft wijzen terwijl hij beebie beebie roept.
            Maar zoals hierboven ook al werd gezegd: alles voor aandacht.
            Jaja, sinds dat ik hier mee lees toch nieuwsgierig geworden. Keek wel af en toe een vlog maar nu is het bijna dagelijkse traditie :facepalm:
            Ik was nogal verbaasd dat Junior wist dat een baby uit de buik komt. Verder weet hij niet zoveel maar dat weet hij wel.
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            04-07-2020 20:02
            Wat denken jullie trouwens: Is Sofie nou wel of niet zwanger?

            Junior: 'Beebie, beebie'

            :lol:
            Ik denk dat ze het nu niet is, maar het wel graag wil. Er komt zeker nog een negende, helaas.
            't Is al met al een heel gedoe
            Om nog even te reageren op herr editor (hoop dat ie een editor is en niet een of ander vies mannetje die EHV volgt vanwege de lekkere kinderbilletjes), ja, ik ben de achterbuurvrouw van de familie en zie de verwaarlozing van zowel de kinderen als de aupairs met lede ogen aan, maar ja, wat doe je er aan?

            Er valt immers niks te bewijzen.
            Alle reacties Link kopieren
            Pingu schreef:
            04-07-2020 20:18
            Ik denk dat ze het nu niet is, maar het wel graag wil. Er komt zeker nog een negende, helaas.
            Ik denk zelf nog van wel.

            Maar inderdaad: 'Nee helaas, daar zit geen baby'.

            OMG.
            Ik denk dat ze al zwanger is en dat aan de kinderen inclusief Junior heeft verteld en dan aan Junior op de manier van "mama heeft een baby in haar buik". Anders kan ik niet verklaren hoe dat kind op haar buik wijst en baby baby zegt. Op die leeftijd en zonder aanleiding. En Jan die dan suggereert dat Junior een broertje of zusje wil. Dat snapt zo'n klein manneke toch helemaal niet.
            Alle reacties Link kopieren
            Als ze niet al zwanger is dan zijn ze er zeker mee bezig. Welke 2-jarige (en deze niet al te vlotte 2-jarige al helemaal niet!) roept uit zichzelf ‘baby’ terwijl hij naar mama’s buik wijst. Dat doen ze alleen als ze dat aangeleerd krijgen of zien en horen.
            Andrieske1976 schreef:
            04-07-2020 20:19
            Om nog even te reageren op herr editor (hoop dat ie een editor is en niet een of ander vies mannetje die EHV volgt vanwege de lekkere kinderbilletjes), ja, ik ben de achterbuurvrouw van de familie en zie de verwaarlozing van zowel de kinderen als de aupairs met lede ogen aan, maar ja, wat doe je er aan?

            Er valt immers niks te bewijzen.
            Dit vind ik een slap excuus. Als jij je echt zorgen maakt moet je veilig thuis bellen.
            Alle reacties Link kopieren
            Die blik van Noud was ook wel apart vond ik.

            Waarschijnlijk weet iedereen het al in huize Navelbreuk. Het is wachten op een aankondiging.
            watdachtjehiervan schreef:
            04-07-2020 20:53
            Dit vind ik een slap excuus. Als jij je echt zorgen maakt moet je veilig thuis bellen.
            Ik ben geen NSB-er, sorry, dat ga ik never nooit doen, ik ventileer mijn gedachtes hier op dit forum en hoop daarmee dat de ouders meelezen en na gaan denken over zich zelf, zij zijn diegene die zich graag op camera willen laten zien. En het commentaar daarop onder ogen kunnen krijgen.

            Getsiederrie, dat hele Veilig Thuis is in mijn ogen al sowieso een NSB-beweging. Die gaan af op horenzeggen.
            Alle reacties Link kopieren
            Neeeeee, ik hoop niet dat Jantje en Soofje nog een kindje erbij krijgen
            Cookielover schreef:
            04-07-2020 20:54
            Die blik van Noud was ook wel apart vond ik.
            Ja daar heb je gelijk in.
            En ik vind het inderdaad ook apart dat Junior ineens over beebie begint. Want dat kind heeft uit zichzelf echt geen idee over een broertje of zusje, ook al suggereert Sofie dat.

            Het zal toch niet?? :O
            Alle reacties Link kopieren
            Junior kan zijn neus nog niet eens aanwijzen of Merel zeggen.

            Dan maak je mij niet wijs dat hij over een broertje of zusje denkt.
            Alle reacties Link kopieren
            Dat zou oerstom zijn. Ze hebben niet eens tijd voor hun 8 kindjes. En met een nieuw kindje, kunnen de huidige acht kindjes het helemaal vergeten. Ik geloof niet dat Soofje echt zwanger is. Gaat er bij mij niet in. Sorry
            Cookielover schreef:
            04-07-2020 21:09
            Junior kan zijn neus nog niet eens aanwijzen of Merel zeggen.

            Dan maak je mij niet wijs dat hij over een broertje of zusje denkt.
            De pop die Madelief kreeg na haar zwemdiploma, werd ogenblikkelijk ingenomen door Junior, een pratende babypop waar hij om moest lachen, het erme joch. Dat verklaart iets hierin.
            Alle reacties Link kopieren
            Jeetje, zelfs sommige fans denken het.

            Zitten er toch nog mensen bij die wel na kunnen denken.
            Sushibar36 schreef:
            04-07-2020 21:11
            Dat zou oerstom zijn. Ze hebben niet eens tijd voor hun 8 kindjes. En met een nieuw kindje, kunnen de huidige acht kindjes het helemaal vergeten. Ik geloof niet dat Soofje echt zwanger is. Gaat er bij mij niet in. Sorry
            Tuurlijk wel. Junior wordt groter en gaat over een jaar of twee naar de kleuterschool. Dan is een nieuwe baby een goed excuus voor Sofie om vooral door te gaan met niets doen want te druk met de baby.
            Alle reacties Link kopieren
            prada schreef:
            04-07-2020 21:21
            Tuurlijk wel. Junior wordt groter en gaat over een jaar of twee naar de kleuterschool. Dan is een nieuwe baby een goed excuus voor Sofie om vooral door te gaan met niets doen want te druk met de baby.
            Je zou gelijk kunnen hebben als je het van Sofie 's kant bekijkt.
            Bah
            Alle reacties Link kopieren
            prada schreef:
            04-07-2020 20:13
            Jaja, sinds dat ik hier mee lees toch nieuwsgierig geworden. Keek wel af en toe een vlog maar nu is het bijna dagelijkse traditie :facepalm:
            Ik was nogal verbaasd dat Junior wist dat een baby uit de buik komt. Verder weet hij niet zoveel maar dat weet hij wel.
            :rofl: Join the club !
            Watskebeurt ? Ik kom net thuis
            Ik ga zo kijken , ik ben benieuwd.

            Dr vd Ploeg wáárom verdedig jij àlles en wil jij alles uitleggen wat die mensen doen ?
            Dat afkraken dat begrijp ik wel maar waarom zou je alles maar willen goedpraten als je die mensen helemaal niet kent en er niets mee te maken hebt ? Dan moet je er zelf belang bij hebben denk ik .
            Voor kindfan of andere fan is de schrijfwijze te goed ( ook voor Jan of Sofie overigens)
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            PS ik vind het juist jammer dat de Buddenbrucks vaak muziek zetten bij hun filmpjes . Ik vind het juist leuk als ik ze hoor .
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Byrma schreef:
            04-07-2020 21:44
            PS ik vind het juist jammer dat de Buddenbrucks vaak muziek zetten bij hun filmpjes . Ik vind het juist leuk als ik ze hoor .
            Ik kon na EHV het niet meer opbrengen om dat gezin te blijven volgen met een headbangend kind van vier jaar op de bank, te heftige problemen, oudere zoons die geen bal deden, zusje die als autistisch meisje haar arm brak in een pretpark, pa die dat gelamlul van zijn oudste twee zonen goedpraatte.

            Niet te harden!

            Geef mij maar dan Jan en Sofie, die kunnen vast wel meer kritiek verdragen, althans zo lijkt het.
            Alle reacties Link kopieren
            Madelief heeft moeite met zich te uiten altijd . Nu weer heel ongemakkelijk met dat zwemdiploma. En dan laat ze het zien na flink aandringen van Miss Instá ( met hoge uithaal) maar het moet voor haar buik en dan nog 1 maar dan lachen..het draait om de foto's voor insta ,ooh van de taart ook een foto natuurlijk voor instá.

            Junior zeurt weer gelijk om taart ,zonder gecorrigeerd te worden en mama lacht er om. Natuurlijk wil hij geen broertje of zusje ,hij wil al niks delen met de 7 anderen . Laat staan met een jongere broer of zus , dat wordt vechten . Wat een verwend kind is dat ,ik bedoel niet de spullen maar dat hij steeds zijn zin krijgt.

            Baby..ik hoop het niet voor de baby en ook niet voor de andere 8 kinderen ,oppas oma, en toekomstige au pairs
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            Andrieske1976 schreef:
            04-07-2020 22:03
            Ik kon na EHV het niet meer opbrengen om dat gezin te blijven volgen met een headbangend kind van vier jaar op de bank, te heftige problemen, oudere zoons die geen bal deden, zusje die als autistisch meisje haar arm brak in een pretpark, pa die dat gelamlul van zijn oudste twee zonen goedpraatte.

            Niet te harden!


            Geef mij maar dan Jan en Sofie, die kunnen vast wel meer kritiek verdragen, althans zo lijkt het.
            Ik vind ze 100x echter overkomen dan de Nagelfabriek. Ze slaan elkaar de hersens in (is ook wel normaal eens een ruzie te hebben) maar die gaan door het vuur voor elkaar . Ik zie daar ondanks de chaos wel warmte ,bij Nagelkerke staat de airco altijd te koud ,vind ik dan. En de kids worden uitbesteed.
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            Pingu schreef:
            04-07-2020 20:18
            Ik denk dat ze het nu niet is, maar het wel graag wil. Er komt zeker nog een negende, helaas.
            Echt of schijnzwanger nu .
            Alle afwegingen.. hmm
            Zij wil zeker wel nog een negende , dat was al bekend. Of dat wenselijk is ..
            -als je de risico's bekijkt
            -en er al 7 hebt
            -plus dat de oudste al pubers zijn
            - ze zelf niet de jongste ouders meer zijn
            - ze zelf alleen zorgt voor het kind tot hij of zij 2 jaar is en dan het leuke er wel af is
            - ze het heeeeeel druk heeft
            -de vraag is of een 9de kind ook blij is met 8 oudere broers en zussen
            etc etc

            kortom : ja ,als het haar lukt komt nummer 9
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.

            Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
            Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

            Terug naar boven