Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 5 (ZONDER SPOILERS)

07-04-2020 18:17 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.
Vanaf maandag 13 juli tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
          - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
            - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

            Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
            - Familie Nagelkerke, met moeder baasje Sofie en vader Jan en acht kinderen.
            - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordy.
            - Familie Adema, het gezin met de vierling
            - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen
            - Willy Vink en haar 11 kinderen.

            Linkjes naar eerdere topics:

            Deel 1 entertainment/een-huis-vol/list_messages/249622
            Deel 2 entertainment/een-huis-vol-deel-2/list_messages/316491
            Deel 3 entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888
            Deel 4 entertainment/een-huis-vol-deel-4-zonde ... ges/454679
            cookielover wijzigde dit bericht op 14-07-2020 11:38
            45.75% gewijzigd
            Alle reacties Link kopieren
            Hahahaha. Nou.....1,2,3 dah denk'k nie

            Jan kan zich opgeven voor een nieuw programma : Help , mijn vrouw is vlogger.

            De helft van de dag wachten ze op elkaar daar.En dat filmen ze dan ook nog.Zonder comment van de ouders is het nog te doen,zij verpesten die vlogs steeds met dat opsommen wie wie haalt en brengt en wie wat gaat doen en of ze er zin in hebben en of het leuk was of lekker. Of een kwartier uitleg over een deegsoort of machine of rijskast.Dat interesseert toch niemand ?Of een kwartier vanalles aan Junior vragen die overal aan mag komen en pakken en toch geen antwoord geeft.Wat ook sneu was Madelief mocht laatst eigenlijk niet mee met de rest :-| ,want er was geen plaats meer in de auto.Maar omdat Jan Noud niet kon vinden mocht ze toch mee.
            Je kon't altaid nog bakker worre
            Alle reacties Link kopieren
            makiko schreef:
            07-07-2020 21:20
            Hahahaha. Nou.....1,2,3 dah denk'k nie

            Jan kan zich opgeven voor een nieuw programma : Help , mijn vrouw is vlogger.

            De helft van de dag wachten ze op elkaar daar.En dat filmen ze dan ook nog.Zonder comment van de ouders is het nog te doen,zij verpesten die vlogs steeds met dat opsommen wie wie haalt en brengt en wie wat gaat doen en of ze er zin in hebben en of het leuk was of lekker. Of een kwartier uitleg over een deegsoort of machine of rijskast.Dat interesseert toch niemand ?Of een kwartier vanalles aan Junior vragen die overal aan mag komen en pakken en toch geen antwoord geeft.Wat ook sneu was Madelief mocht laatst eigenlijk niet mee met de rest :-| ,want er was geen plaats meer in de auto.Maar omdat Jan Noud niet kon vinden mocht ze toch mee.
            Ja dat laatste sloeg weer nergens op trouwens waarom weer Madelief thuis laten.
            Alle reacties Link kopieren
            Ik ben aan het kijken naar een huis vol met koninginnedag met Baumgard 's koekjes verkoop en Deijsjes oranje hoedjes verkoop. Toch zijn dat leuke afleveringen om te kijken
            Je kon't altaid nog bakker worre
            Alle reacties Link kopieren
            Pingu schreef:
            07-07-2020 20:33
            Ja, makiko, superfijn!! Wil je dit vanaf nu elke avond doen, dat scheelt ons weer tijd :)

            Ja is een goed idee. Een dagelijkse verslag a la Sofie
            Alle reacties Link kopieren
            makiko schreef:
            07-07-2020 18:35
            Vandaag vergeet niet gratis te abonneren, Noud krijgt de camera want op het forum is er gezegd dat Sofie Madelief laat aanmodderen in de ochtend. Junior wil natuurlijk de camera dus schreeuwt er door heen. Dan komt Sofie in beeld echt heel onvoordelig ; net Katrien Duck haar roze strik ontbreekt alleen , die achterkant en gezicht met 3 onderkinnen , jee .. die is wel zwanger of heeft echt veel te veel koeken gehad . https://youtu.be/puK-XIVTBfo?t=64 Sofie heeft nieuwe wimpers van Fred gekregen. En make up kan ze nu wel verdragen dat was ook een smoes van haar ? Noud moet weer voor lul gezet ivm oudergesprek school. Verder heel saai , op dat schokkende beeld na uit de link ,bespaar je de moeite verder echt totaal niet interessant .Het wordt steeds saaier. ( kom er maar in Dokter)
            Ja Sofie overtrof zichzelf. Ze deed Madelief een schoen aan. Poeh poeh.
            Het lijkt erop dat Sofie niet meer durft te melden dat het date night is.
            Alle reacties Link kopieren
            Oh, hoezo dan?
            Oh, ik dacht dat het woensdag is! Maar niet dus.
            :facepalm: voor mezelf.

            Ze schreef dat de kinderen thuis lekker aardappeltjes hadden gegeten. Daaruit concludeerde ik dat zij en Jan dus niet thuis aten.
            Maar ze aten bij de McD :proud:
            Alle reacties Link kopieren
            Ah, vandaar! :)

            Maar misschien waren ze wel uit eten, zou best kunnen. Niet perse vanwege date night, maar zoals Sofie wel eens mooi zei: 'Gewoon omdat het kan'.
            Rosalind schreef:
            07-07-2020 23:09
            Het lijkt erop dat Sofie niet meer durft te melden dat het date night is.
            Nee maar ze gingen wel 'gezellig' samen in bad vertelde ze terwijl ze Jan hitsig in de ogen keek. TMI :facepalm:
            Alle reacties Link kopieren
            prada schreef:
            07-07-2020 23:22
            Nee maar ze gingen wel 'gezellig' samen in bad vertelde ze terwijl ze Jan hitsig in de ogen keek. TMI :facepalm:
            Yikes? Wanneer zei ze dat?

            Dat van dat eten snapte ik ook niet helemaal. McDonalds, aardappeltjes....maar waar en wat aten zij zelf dan?
            't Is al met al een heel gedoe
            Pingu schreef:
            07-07-2020 13:46
            Op 6.50.
            Wat vreemd. Guusje heeft het over dat ze minder stoer moet praten tegen de juf. Madelief zegt later in de vlog "kom op" en Jan... zonder het woord stoer te gebruiken... zegt sarcastisch tegen Madelief dat ze "kom op" tegen de juf moet zeggen.

            Je kunt je (terecht) afvragen of een kleuter sarcasme volledig snapt maar Jan gebruikt het hele woord "stoer" niet en leert zijn dochter Madelief dat je geen grote mond moet hebben.

            Het blijft... zelfs na de zoveelste keer... verbazingwekkend hoe hier beweerd wordt dat Jan of Sofie dingen gezegd hebben.

            Als ik het betreffende clipje gemist heb dan lees ik het hier zeker en vast.
            doktervanderploeg schreef:
            08-07-2020 00:05
            Wat vreemd. Guusje heeft het over dat ze minder stoer moet praten tegen de juf. Madelief zegt later in de vlog "kom op" en Jan... zonder het woord stoer te gebruiken... zegt sarcastisch tegen Madelief dat ze "kom op" tegen de juf moet zeggen.

            Je kunt je (terecht) afvragen of een kleuter sarcasme volledig snapt maar Jan gebruikt het hele woord "stoer" niet en leert zijn dochter Madelief dat je geen grote mond moet hebben.

            Het blijft... zelfs na de zoveelste keer... verbazingwekkend hoe hier beweerd wordt dat Jan of Sofie dingen gezegd hebben.

            Als ik het betreffende clipje gemist heb dan lees ik het hier zeker en vast.
            Je moet even doorlezen, beste, je reageert en hapt te vroeg, inmiddels al rechtgezet later. En de bedoeling er achter ook. Jij mag best kritiek hebben op het reageren hier, maar ook jij moet beter lezen. :devil:
            Alle reacties Link kopieren
            Rosalind schreef:
            07-07-2020 23:13
            Oh, ik dacht dat het woensdag is! Maar niet dus.
            :facepalm: voor mezelf.

            Ze schreef dat de kinderen thuis lekker aardappeltjes hadden gegeten. Daaruit concludeerde ik dat zij en Jan dus niet thuis aten.
            Maar ze aten bij de McD :proud:
            Zondag is koekendag , Woensdag datenightdag en Dinsdag speciaalknuffeleninbaddag.Leuk document voor later.
            Je kon't altaid nog bakker worre
            makiko schreef:
            08-07-2020 00:21
            Zondag is koekendag , Woensdag datenightdag en Dinsdag speciaalknuffeleninbaddag.Leuk document voor later.

            Werkelijk een fantastisch document voor later.

            'sarcasm' on
            Andrieske1976 schreef:
            08-07-2020 00:11
            Je moet even doorlezen, beste, je reageert en hapt te vroeg, inmiddels al rechtgezet later. En de bedoeling er achter ook. Jij mag best kritiek hebben op het reageren hier, maar ook jij moet beter lezen. :devil:
            Okay, ik zal accepteren dat hier consequent verkeerd geciteerd wordt. Ben je zelf een puit of doe je niet aan dat volksfeest?
            Pingu schreef:
            07-07-2020 23:51
            Yikes? Wanneer zei ze dat?

            Dat van dat eten snapte ik ook niet helemaal. McDonalds, aardappeltjes....maar waar en wat aten zij zelf dan?
            Helemaal aan het einde van de vlog.
            Verzoek van Noud of van Sofie om allemaal te kijken naar Noud z'n musical? Ik snap eigenlijk ook niet dat zo'n basisschool een livestream maakt waar Jan en alleman naar kunnen kijken. Als ik (een ouder van) een klasgenootje was zou ik ook echt niet blij zijn met mediageile ouders van een klasgenootje die ook mijn kind aan iedereen laten zien.
            Alle reacties Link kopieren
            Tijdspaarder schreef:
            08-07-2020 15:45
            Verzoek van Noud of van Sofie om allemaal te kijken naar Noud z'n musical? Ik snap eigenlijk ook niet dat zo'n basisschool een livestream maakt waar Jan en alleman naar kunnen kijken. Als ik (een ouder van) een klasgenootje was zou ik ook echt niet blij zijn met mediageile ouders van een klasgenootje die ook mijn kind aan iedereen laten zien.
            Nee uiteraard wil je dat niet als ouders uit de klas. Baasje S bedacht natuurlijk.
            Alle reacties Link kopieren
            Tijdspaarder schreef:
            08-07-2020 15:45
            Verzoek van Noud of van Sofie om allemaal te kijken naar Noud z'n musical? Ik snap eigenlijk ook niet dat zo'n basisschool een livestream maakt waar Jan en alleman naar kunnen kijken. Als ik (een ouder van) een klasgenootje was zou ik ook echt niet blij zijn met mediageile ouders van een klasgenootje die ook mijn kind aan iedereen laten zien.
            Wie wil er nu kijken naar een school musical met onbekende kinderen ?
            Enfin , daar moeten wel alle ouders groen licht voor gegeven hebben , de school zelf zet die tekst zo neer. Ik denk alleen niet dat ze rekening gehouden hebben met de Nagelkerkjes ,hoewel ze daar nauwelijks om heen kunnen , héél raar dit
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            Doorenvogels55 schreef:
            08-07-2020 16:00
            Nee uiteraard wil je dat niet als ouders uit de klas. Baasje S bedacht natuurlijk.
            Zou ze zoveel invloed hebben ? Ik denk dat de school even vergeten is dat die familie "fans" heeft .

            Door corona is publiek helaas niet toegestaan, dus brengen we de musical naar jullie thuis live op Facebook!
            We gunnen onze leerlingen een zo groot mogelijk publiek, dus delen maar! 🐍🌴🍌
            We willen gaan met die banaan!
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Straks kunnen de ouders vd kinderen die meespelen niet eens kijken omdat de fans van Nagelkerkjes zorgen voor overbelasting. Lekker over nagedacht!
            Alle reacties Link kopieren
            Na hoor, tis weer zo ver. Eerst met de kinderen gekletst en 'gegeten', en daarna linea recta naar Oeno.
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Pingu schreef:
            08-07-2020 19:45
            Na hoor, tis weer zo ver. Eerst met de kinderen gekletst en 'gegeten', en daarna linea recta naar Oeno.
            Ja lekker bijkletsen met de vriendjes. :woa:

            Iemand schreef op you tube : jammer dat je zo weinig tijd vrijmaakt om leuke dingen met de kinderen te doen.
            Precies dat. Of ze heeft het al verwijderd, kan ook.
            Alle reacties Link kopieren
            Het staat er nog! Waarschijnlijk heeft ze het niet gezien want vast te druk met 'fulltime werken'.

            Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
            Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

            Terug naar boven