Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 6 (ZONDER SPOILERS)

14-07-2020 22:10 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.
Vanaf maandag 13 juli tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun hoofdbonkende, schreeuwende, kopstootgevende kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.
          - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
            - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

            Gezinnen uit eerdere seizoenen die nog wel eens ter sprake komen:
            - Familie Nagelkerke, met moeder baasje Sofie en vader Jan en acht kinderen.
            - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en Jordy.
            - Familie Adema, het gezin met de vierling
            - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen
            - Willy Vink en haar 11 kinderen.

            Linkjes naar eerdere topics:

            Deel 1 entertainment/een-huis-vol/list_messages/249622
            Deel 2 entertainment/een-huis-vol-deel-2/list_messages/316491
            Deel 3 entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888
            Deel 4 entertainment/een-huis-vol-deel-4-zonde ... ges/454679
            Deel 5 entertainment/een-huis-vol-deel-5-zonde ... ges/460340
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            06-08-2020 18:30
            Ik vind het ook eng dat Sofie schrijft dat de kinderen buiten slapen.

            Het is nou niet dat er een groot hek om hun chalet staat...
            Juist ,ze kan wel zeggen deur is open ,we horen ze wel.Blahblah niet verstandig en het òòk nog aankondigen op internet :facepalm:
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Ik vind het ook niet verstandig hoeveel ze op internet gooien. De kinderen slapen buiten, Merel is alleen in Oudenbosch slapen, Merel heeft een autoongeluk met Nathalia gehad en ook bv beelden van de inbraak in hun zaak.

            Bij de Jelies zie ik trouwens ook kinderen in onderbroek. Zulke kiekjes zijn misschien leuk om te delen met familie en vrienden, maar niet met de hele wereld.
            Rosalind schreef:
            06-08-2020 21:12
            Ik vind het ook niet verstandig hoeveel ze op internet gooien. De kinderen slapen buiten, Merel is alleen in Oudenbosch slapen, Merel heeft een autoongeluk met Nathalia gehad en ook bv beelden van de inbraak in hun zaak.

            Bij de Jelies zie ik trouwens ook kinderen in onderbroek. Zulke kiekjes zijn misschien leuk om te delen met familie en vrienden, maar niet met de hele wereld.
            Ik vind dat ook niet handig, maar als je alleen de week-oude vlogs volgt, valt het wel mee. Misschien dat ze op instagram meer neerzetten wat ze nog gaan doen.

            Sowieso zijn ze gek om hun hele hebben en houwen, inclusief kinderen, op het net te gooien. Kennelijk hebben ze het gevoel dat daar meer voordelen dan nadelen aan zitten.

            Tja, ik zit ook te posten op een openbaar forum, hahahaha
            Och och, ze hebben vast gelezen wat hier over Sissy werd geschreven. Nu staat er een foto van Sissy op waar ze mee uit eten is en in het midden van de tafel zit :facepalm:
            Alle reacties Link kopieren
            prada schreef:
            06-08-2020 21:35
            Och och, ze hebben vast gelezen wat hier over Sissy werd geschreven. Nu staat er een foto van Sissy op waar ze mee uit eten is en in het midden van de tafel zit :facepalm:
            Ja, daar konden we op wachten.
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Cookielover schreef:
            04-08-2020 16:19
            Jij hebt bij ze gewerkt toch?
            Nee onze buurman wel .
            Alle reacties Link kopieren
            Pingu schreef:
            04-08-2020 15:31
            Oh, wie lacht Sofie uit dan?
            Het dorp
            Alle reacties Link kopieren
            Hebben jullie de foto’s gezien op Nadine’s Insta? Echt genant gewoon.
            't Is al met al een heel gedoe
            Pingu schreef:
            06-08-2020 23:01
            Hebben jullie de foto’s gezien op Nadine’s Insta? Echt genant gewoon.
            Vreselijk. En dan dat mijn man ipv vriend. Dat staat volwassen ofzo? :sarcastic:
            Alle reacties Link kopieren
            Rosalind schreef:
            06-08-2020 23:07
            Vreselijk. En dan dat mijn man ipv vriend. Dat staat volwassen ofzo? :sarcastic:
            En die kinderen zitten er gewoon bij in dat zwembad... :facepalm:
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Pingu schreef:
            06-08-2020 23:01
            Hebben jullie de foto’s gezien op Nadine’s Insta? Echt genant gewoon.
            Wel op haar Facebook waar ze zoent met haar verloofde. Foto is zeer waarschijnlijk door een van haar kinderen gemaakt. Heb echt medelijden met die kinderen.
            Alle reacties Link kopieren
            Ja, die foto bedoel ik. Houd dit gewoon in de slaapkamer, Nadine, please.
            't Is al met al een heel gedoe
            heidewitzka schreef:
            06-08-2020 22:30
            Het dorp
            Niet alleen het dorp, heel Nederland. :rofl:
            Ik heb medelijden met die kinderen. Ze zijn met meer thuis dan hun ouders aankonden .Gezin is in Een huis vol best negatief te kijk gezet iedereen praat nog over het optillen aan de armpjes en de tandenborstels en zo ,daarna vader overleden. Moeder is aan haar tweede jeugd bezig .En weer spraakmakend in Een huis vol. Die oudste ontspoort.
            Ik vind Romano een zielige jongen. Hij typt zijn moeder na en gebruikt dezelfde teksten en plaatjes op facebook. Steeds na haar . Dat is toch niet gezond?En slaat zichzelf op de borst met woorden die niet bij zijn leeftijd passen.Hier zouden veel jongeren van mijn leeftijd een voorbeeld aan kunnen nemen!!
            Nu nog het mondkapje goed in gebruik nemen .Wederom Facebook. Het komt over als een eenzame jongen die geen vrienden ,hobby en zo heeft . Hij beweert wel dat hij werkt en vrienden heeft maar hij is 24/7 aan het liken wat moeder plaatst en reageert echt overal op .Ik zie hem ook bij andere gezinnen reageren liken . Sneu .
            En bij de Nagelkerkjes is de Jordy van de familie de baas. De bal is van hem zus wil voetballen maar: nee nee mij mij . Zusje wil in bed van ouders nee mij mij .Hij pakt een bak ijs en eet dat stiekem op .Mama lacht en filmt het .Zijn zus lepelt vrolijk mee en wordt terecht gewezen. Hij spreekt wel 2 woorden achter elkaar is mij of van mij zegt hij bij alles en heb het gore lef om het af te pakken dan gaat de sirene aan.Laat hem maar zeggen de opvoeders van 8 dan. Als ik Madelief was zou ik die elektrische vliegenmepper eens pakken . Stan mag met een brander in de bbq en vader laat hem schrikken.Moeder lacht wat dom en beseft ineens dat ze filmt daarom voor de vorm maar even roepen dat het geen speelgoed is in plaats van dat ze haar vent terecht wijst Stan had zo kunnen schrikken dat er ongelukken gebeurden. En dan moeder na haar advies van Fred. In haar beste pakjes hakjes en leren jasje op de camping met plamuur en lippenstift . Ze denkt dat ze aan Glamping doet ? En ja Jan dat verhaaaal van opa en de brosse aierkoeke kende we al ,is al vaak gezegd.
            Alle reacties Link kopieren
            Wat was er met tandenborstels en de Quaedackers?

            Dat met die brander en Jan en Stan heb ik niet gezien, maar dat klinkt dom van Jan zeg. Sowieso geeft hij het slechte voorbeeld, ook met die vliegenmepper. Eerst filmen dat hij probeert 'm met zijn tong aan te raken en daarna een kind (ook Stan? Weet ik niet meer) terechtwijzen dat het geen speelgoed is.
            Ook houd ik niet van zijn pesterijen. Tegen Floor die met Junior op de wip zit: "Doe eens harder." Puur om Junior te pesten. In het zwembad hoopte hij dat Junior zou schrikken door zo'n spuitfontein, gelukkig liep J net weg.
            Dat zijn geen leuke trekjes van Jan.
            't Is al met al een heel gedoe
            Ik lees alleen hier mee en kijk niet naar blogs of vlogs.

            Maar ik lees dus heel veel kritiek hier, waarbij ik me dan afvraag waaróm jullie blijven kijken naar die blogs en vlogs. Die blijven toch immers bestaan bij de aantallen kijkers?
            Alle reacties Link kopieren
            Guilty pleasure!
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            Pingu schreef:
            07-08-2020 07:59
            Wat was er met tandenborstels en de Quaedackers?
            Volgens mij was dat een potje met een hele verzameling behoorlijk afgesleten tandenborstels waarop ingezoomd werd?
            Wat dat betreft pakken ze wel beelden voor de kijkcijfers maar het is natuurlijk ook wel zo dat het ene gezin wat drukker of chaotischer is als de ander. Dat zwembad akkefietje bij BB zul je bv bij Jelies niet zien denk ik .
            Beter.Laat schreef:
            07-08-2020 08:48


            Maar ik lees dus heel veel kritiek hier, waarbij ik me dan afvraag waaróm jullie blijven kijken naar die blogs en vlogs.
            Verveling , guilty pleasure , afkraken , vergapen aan wat ze weer verzinnen :popcorn: Ik kijk nav hier geschreven teksten meestal een stukje , ik wil hun eigenlijk geen aandacht meer geven maar HET (6) is soms sterker dan ik .
            Pingu schreef:
            07-08-2020 07:59


            Dat met die brander en Jan en Stan heb ik niet gezien, maar dat klinkt dom van Jan zeg. Sowieso geeft hij het slechte voorbeeld, ook met die vliegenmepper. Eerst filmen dat hij probeert 'm met zijn tong aan te raken en daarna een kind (ook Stan? Weet ik niet meer) terechtwijzen dat het geen speelgoed is.
            Ook houd ik niet van zijn pesterijen. Tegen Floor die met Junior op de wip zit: "Doe eens harder." Puur om Junior te pesten. In het zwembad hoopte hij dat Junior zou schrikken door zo'n spuitfontein, gelukkig liep J net weg.
            Dat zijn geen leuke trekjes van Jan.
            Hij is net een verwend kind zelf . Klieren en dan dat hatelijk nep lachje van hem alsof iets heel grappig is ,meestal gebruikt hij dat als iemand voor schut staat of in een "grap" van hem trapt of Eline wijst op een puist in haar gezicht oid .Klinkt heel nep . Overigens bij allemaal wel ,spontaan lachen is zeldzaam daar .Als hij voor de gek wordt gehouden of trapt in een "challnge zoals ze alles noemen "zie je dat hij dat niet leuk vindt .Kan niet tegen zijn verlies met spelletjes .Zelfs niet bij een kleuter. Alleen junior is hem meestal nog de baas , ik weet niet of hij als de camera uit is Junior alsnog terecht wijst .
            Soms wijzen ze hem terecht en luistert het kind ,het lijkt wel of ze zelf dan ook verbaasd zijn maar 9 van de 10 x krijgt Jr uiteindelijk zijn zin en draaien ze het zo alsof zij de regie in handen hebben ipv Junior , dáár lach ik dan weer om ..


            Toetie was jarig zie ik , leuk filmpje met haar broers :lol: .Rob heeft geklust zo te zien aan zijn vingers.
            Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
            Alle reacties Link kopieren
            Toetie is zo leuk. Samen met Madelief mijn favoriet, grappige, eigenzinnige meisjes.
            't Is al met al een heel gedoe
            Alle reacties Link kopieren
            prada schreef:
            06-08-2020 21:35
            Och och, ze hebben vast gelezen wat hier over Sissy werd geschreven. Nu staat er een foto van Sissy op waar ze mee uit eten is en in het midden van de tafel zit :facepalm:
            Volgens mij lezen ze allemaal mee....
            Alle reacties Link kopieren
            Pingu schreef:
            06-08-2020 23:30
            En die kinderen zitten er gewoon bij in dat zwembad... :facepalm:
            Jaloerse misgunners....omg amme nooit niet gun haar t allerbeste hoor ,maar bezint waar u aan begint en ik hoop dat de kinderen een lieve zorgzame en verstandige vader krijgen ,wat ik zeer in twijfel trek.
            Alle reacties Link kopieren
            Pingu schreef:
            06-08-2020 23:30
            En die kinderen zitten er gewoon bij in dat zwembad... :facepalm:
            Wil wel ff zeggen dat Nadine nog een goed figuur heeft na 12 kinderen te hebben gebaard, ik heb er niet 1 maar mijn buik is slapper dan die van haar.
            Alle reacties Link kopieren
            Vladimiertje schreef:
            07-08-2020 11:33
            Jaloerse misgunners....omg amme nooit niet gun haar t allerbeste hoor ,maar bezint waar u aan begint en ik hoop dat de kinderen een lieve zorgzame en verstandige vader krijgen ,wat ik zeer in twijfel trek.
            Id nou misgunners. Ik denk dat de meesten die het lezen denken dit kan niet goed gaan en niet goed voor de kinderen met deze knakker. En veel te hard van stapel lopen. Werkt die Kevin wel?
            Het andere topic van Een huis vol, over de BB, is verwijderd. Terecht.

            Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
            Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

            Terug naar boven