Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 7 (ZONDER SPOILERS)

22-08-2020 23:26 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        Linkje naar eerdere topic:

        Deel 6 entertainment/een-huis-vol-deel-6-zonde ... ges/465425

        (in deel 6 staan links naar de topics daarvoor)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 15:19
        39.66% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Het gaat ook om dierenleed en milieu, weet je hoe ganzenlever wordt gemaakt? Af en toe een vega dagje is wel het minste wat ze kunnen doen.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik heb leerlingen die soms een week alleen maar brood eten... en niet omdat ze niets lusten maar omdat er niets anders is...
        De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
        Alle reacties Link kopieren
        suzyqfive schreef:
        23-08-2020 12:14
        Ik heb leerlingen die soms een week alleen maar brood eten... en niet omdat ze niets lusten maar omdat er niets anders is...
        Dus? Ja, het kan altijd erger, maar dat is met alles zo. Er zijn ook kinderen die worden geslagen, voor zover ik weet doen Jan en Sofie dat ook niet.
        't Is al met al een heel gedoe
        suzyqfive schreef:
        23-08-2020 12:14
        Ik heb leerlingen die soms een week alleen maar brood eten... en niet omdat ze niets lusten maar omdat er niets anders is...
        Zo sneu! Ik voel me al schuldig als ik 1x in de 2 weken een broodje knak voorschotel als we om half 7 binnenvallen na school/sport.
        (stiekem is dit een verkapte tvp, sssst)
        Alle reacties Link kopieren
        Rnacie schreef:
        23-08-2020 08:23
        Present!!

        Vind trouwens de beschrijving van de buddenbruckjes in de OP beetje negatief..

        Op zich is het wel de waarheid.
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        23-08-2020 11:44
        Als je zelfs ganzenlever eet en je kinderen constant hamburgers voert kan het je allemaal niks schelen denk ik
        Precies dat. Boeit ze totaal niet. De dieren en dierenleed niet en de kinderen niet. Paard en poezen werden ook zo weer weggedaan.
        Wat leuk: een nieuw topic! Ik heb er weer zin in om samen met jullie te genieten van het reilen en zeilen van de gezinnen uit Een Huis Vol!
        Alle reacties Link kopieren
        Ik ben helemaal aan het begin begonnen van de week en nu al bij seizoen 4 beland. Hoera (sarcasme) voor thuisquarantaine.
        meer brood is minder hap
        Alle reacties Link kopieren
        potje ,potje potje ..ik was jullie kwijt en had helemaal gemist dat er al een topic geopend was dus vol ijver was ik begonnen aan een nieuwe maar die kan nu op slot
        Je kon't altaid nog bakker worre
        Alle reacties Link kopieren
        xMuis schreef:
        23-08-2020 14:45
        Ik ben helemaal aan het begin begonnen van de week en nu al bij seizoen 4 beland. Hoera (sarcasme) voor thuisquarantaine.
        Aan de topics of aan de serie ?
        Je kon't altaid nog bakker worre
        Alle reacties Link kopieren
        Hallo allemaal ,ik ben Makiko en ik bespaar jullie het kijken naar onze de vlog van vandaag .
        Eline heeft bevroren druiven gemaakt . Junior's eh eh heeft plaatsgemaakt voor (de trouwe kijker weet inmiddels wat hij zegt , is van mij ) : ihhu main.
        Madelief wil niet mee met papa en mama een dagje naar zee.Zij zeurt erdoorheen dat ze niet wil en Jan negeert dat en vertelt heel enthousiast over het leuke uitje dat in het verschiet ligt. Uiteindelijk ontkomt hij er niet aan om haar te woord te staan maar hij geeft geen duidelijk antwoord . Merel , Stan Guusje en Floor mogen op de camping blijven en Noud moet mee want die heeft een breuk en moeten ze in de gaten houden. Of nou ja ; iedereen heeft al afgezegd Madelief en Junior moeten mee Eline wil wel dus Jan heeft nog 2 troeven in handen : Stan en Noud die nog gevraagd moeten worden .Sofie zegt dan dat er toch echt 7 mee moeten want ze had gezegd dat ze met 7 kwamen.Uiteindelijk zijn heel logisch gezien vorige uitspraken Stan , Eline ,Floor ,Madelief en Junior er bij .Op het gezang van moeder na is het vrij rustig in de auto want Junior slaapt.Dan komt er weer een terugblik , de nieuwsjaarsduik (uitvoerig besproken in een vorig topic) Jan zijn hoogtepunt zijn de duindoornbesjes waar hij ook ijs van maakt ,hij vertelt het alsof het het 8de wereldwonder is (voor de 3de keer of zo al in een vlog) Junior lust ze niet . Stan lust ze ook ,hij mag wel eens naar de kapper . Floor moet moven want Sofie wil graag een foto maken van papa aan de bessenstruik.. Junior zit lekker in het zand te spelen en Madelief is ook lekker uitgekleed en de andere krijgen lekker surfles.Jammer genoeg zien we Sofie niet in een wetsuit.Jan loopt heel blij richting zee en laat zijn kinderen het uitzoeken , ze volgen vast wel .Saai filmpje met muziekje op de planken volgt .Als ze de eindelijk in zee gaan denk je ja nu komen er surfmomenten ..wordt er overschakeld naar het beeld dat ze weer op de camping zijn en Jan zegt dat "jullie "wat gemist hebben .Noud kon sowieso niet mee surfen ivm zijn sleutelbeen en het jongetje zegt : Ja,daarom ( zo'n verrassing zoals in het begin verteld werd was het dus blijkbaar niet, wat verklaart waarom Eline wel mee wilde )
        Noud heeft gewoon gespeeld zoals een kind van die leeftijd kan met wc papier propjes , maar netjes opgeruimd.
        Guusje heeft gezwommen en op haar ipad gezeten .Eline wil nu op surfles en Noud heeft zweetvoeten.Morgen is Guusje jarig in de vlog
        Dit was zo'n beetje hun vlog van vandaag ,allemaal bedankt voor het lezen ,morgen om 16 uur zijn ze er weer ,doe allemaal een duimpje omlaag , abonneer niet op het kanaal en vergeet op het belletje te klikken ,houdoe :byee:
        Je kon't altaid nog bakker worre
        Alle reacties Link kopieren
        Dank voor de samenvatting :cheer2:
        Alle reacties Link kopieren
        Nouds zweetvoeten zijn het hoogtepunt dus 👍🏻
        De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
        Alle reacties Link kopieren
        makiko schreef:
        23-08-2020 19:24
        Hallo allemaal ,ik ben Makiko en ik bespaar jullie het kijken naar onze de vlog van vandaag .
        Eline heeft bevroren druiven gemaakt . Junior's eh eh heeft plaatsgemaakt voor (de trouwe kijker weet inmiddels wat hij zegt , is van mij ) : ihhu main.
        Madelief wil niet mee met papa en mama een dagje naar zee.Zij zeurt erdoorheen dat ze niet wil en Jan negeert dat en vertelt heel enthousiast over het leuke uitje dat in het verschiet ligt. Uiteindelijk ontkomt hij er niet aan om haar te woord te staan maar hij geeft geen duidelijk antwoord . Merel , Stan Guusje en Floor mogen op de camping blijven en Noud moet mee want die heeft een breuk en moeten ze in de gaten houden. Of nou ja ; iedereen heeft al afgezegd Madelief en Junior moeten mee Eline wil wel dus Jan heeft nog 2 troeven in handen : Stan en Noud die nog gevraagd moeten worden .Sofie zegt dan dat er toch echt 7 mee moeten want ze had gezegd dat ze met 7 kwamen.Uiteindelijk zijn heel logisch gezien vorige uitspraken Stan , Eline ,Floor ,Madelief en Junior er bij .Op het gezang van moeder na is het vrij rustig in de auto want Junior slaapt.Dan komt er weer een terugblik , de nieuwsjaarsduik (uitvoerig besproken in een vorig topic) Jan zijn hoogtepunt zijn de duindoornbesjes waar hij ook ijs van maakt ,hij vertelt het alsof het het 8de wereldwonder is (voor de 3de keer of zo al in een vlog) Junior lust ze niet . Stan lust ze ook ,hij mag wel eens naar de kapper . Floor moet moven want Sofie wil graag een foto maken van papa aan de bessenstruik.. Junior zit lekker in het zand te spelen en Madelief is ook lekker uitgekleed en de andere krijgen lekker surfles.Jammer genoeg zien we Sofie niet in een wetsuit.Jan loopt heel blij richting zee en laat zijn kinderen het uitzoeken , ze volgen vast wel .Saai filmpje met muziekje op de planken volgt .Als ze de eindelijk in zee gaan denk je ja nu komen er surfmomenten ..wordt er overschakeld naar het beeld dat ze weer op de camping zijn en Jan zegt dat "jullie "wat gemist hebben .Noud kon sowieso niet mee surfen ivm zijn sleutelbeen en het jongetje zegt : Ja,daarom ( zo'n verrassing zoals in het begin verteld werd was het dus blijkbaar niet, wat verklaart waarom Eline wel mee wilde )
        Noud heeft gewoon gespeeld zoals een kind van die leeftijd kan met wc papier propjes , maar netjes opgeruimd.
        Guusje heeft gezwommen en op haar ipad gezeten .Eline wil nu op surfles en Noud heeft zweetvoeten.Morgen is Guusje jarig in de vlog
        Dit was zo'n beetje hun vlog van vandaag ,allemaal bedankt voor het lezen ,morgen om 16 uur zijn ze er weer ,doe allemaal een duimpje omlaag , abonneer niet op het kanaal en vergeet op het belletje te klikken ,houdoe :byee:
        Geweldig scheelt een hoop doorspoelen. :-D dank je.
        Alle reacties Link kopieren
        Haha prachtige vlog weer, bedankt!
        Alle reacties Link kopieren
        Duimpje omhoog voor deel 7 :thumbsup:
        Alle reacties Link kopieren
        Echt fijn dit verslag. Leest vlot en ik blijf wakker. Na een vlog kijken, was ik bekaf, stonden mijn haren overeind en bleef de zeikstem van S door mijn hoofd gonzen.
        Alle reacties Link kopieren
        Tvp
        Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
        Alle reacties Link kopieren
        lieverdanlief schreef:
        22-08-2020 23:52
        Beste mensen, vergeet je niet te abonneren op deel 7 van dit fantastische topic. Vrijwel ieder uur plaatsing van sappige reacties, visies etc. Daar kan baasje S niet aan tippen !
        :hihi:
        Altijd van je afsnijden
        Alle reacties Link kopieren
        makiko schreef:
        23-08-2020 19:00
        Aan de topics of aan de serie ?
        Aan de serie. Maar hé, tijd genoeg, ik worstel me vast ook door de topics heen.
        meer brood is minder hap
        Alle reacties Link kopieren
        xMuis schreef:
        23-08-2020 22:38
        Aan de serie. Maar hé, tijd genoeg, ik worstel me vast ook door de topics heen.
        Als je genoeg tijd hebt en je gaat de topics lezen ga je ongetwijfeld ook naar de vlogs van vandaag van de Nagelkerkjes kijken :hyper:
        Alle reacties Link kopieren
        reckless schreef:
        24-08-2020 10:18
        Als je genoeg tijd hebt en je gaat de topics lezen ga je ongetwijfeld ook naar de vlogs van vandaag van de Nagelkerkjes kijken :hyper:
        Hoop dat mijn brein dat overleeft.
        meer brood is minder hap
        Alle reacties Link kopieren
        xMuis schreef:
        24-08-2020 10:35
        Hoop dat mijn brein dat overleeft.
        Je IQ zal tijdelijk een paar punten dalen, maar dat trekt wel weer bij!
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        xMuis schreef:
        24-08-2020 10:35
        Hoop dat mijn brein dat overleeft.
        Het is wel een risico! :lol:
        Jaaaaa, elke dag een Makiko-column! Hardop gelachen.

        Noud haalt kennelijk wel vaker kwajongensstreken uit (gelukkig maar) want Jan zei gelijk dat de campingbeheerder wel weer op de stoep zal staan, waarop Noud zei dat ie alle natte proppen wc-papier had opgeruimd. :mrgreen:

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven