Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 7 (ZONDER SPOILERS)

22-08-2020 23:26 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        Linkje naar eerdere topic:

        Deel 6 entertainment/een-huis-vol-deel-6-zonde ... ges/465425

        (in deel 6 staan links naar de topics daarvoor)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 15:19
        39.66% gewijzigd
        Cookielover schreef:
        16-09-2020 13:30
        Viel me ook al op inderdaad.

        Ik dacht dat ze zo gek waren op momenten samen aan tafel.
        Ik snap best dat het met zo´n groot gezin een gedoe is op iedereen te wachten. Maar het laat wel weer eens zien dat het "perfecte gezin Nagelkerke" toch niet zo perfect is als in eerste instantie leek.
        Alle reacties Link kopieren
        'Jan en Sofie hebben allebei een drukke fulltime baan', las ik weer ergens :P
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        16-09-2020 13:29
        Ja en dan van een afstandje blijven roepen. Hoe is het? Is het eten lekker?
        En Eline zit te (vr)eten alsof ze bang is dat ze tekort komt. Ze had haar bord al bijna leeg voor iedereen aan tafel zat.
        Ik doe mn best niet teveel kritiek op de kinderen te hebben maar jeetje.
        Ja dat is altijd zo. Eline vreet als een bootwerker.
        Alle reacties Link kopieren
        Cookielover schreef:
        16-09-2020 13:43
        'Jan en Sofie hebben allebei een drukke fulltime baan', las ik weer ergens :P
        Ja hoor, baasje S is een lui nest. Die doet weinig tot niets.
        Alle reacties Link kopieren
        Fulltime baan. In haar hoofd ja.
        Alles wat wat haar betreft gelinkt is aan Jan is werk, dus zij voelt het ook echt zo.
        Mijn ouders hadden ook een eigen bedrijf. Aangezien mijn moeder meer praktisch was opgeleid en niet kon werken op het niveau van mijn vader. Allebei hun eigen rollen binnen het bedrijf.
        Zo reed mijn moeder stad en land af om klanten te bezoeken en werk op te halen, maakte ze de panden schoon, zorgde dat het personeel aan niks ontbrak. Maar om mijn vader heendralen? Hij had haar ontslagen denk ik...
        Alle reacties Link kopieren
        scottiewinkie schreef:
        15-09-2020 22:40
        Ze heeft van mij ooit een reactie zo gezet dat ik hem zelf wel zie maar anderen niet. Als ik nu reageer zie ik het zelf staan maar log ik in op een account van iemand hier uit het gezin dan zie ik het niet staan.
        Zo is die vrouw ,ze kan geen kritiek verdragen ,ze zal zich wel groen en geel ergeren aan dit topic.
        Maar reageert niet,of misschien toch wel...
        Alle reacties Link kopieren
        Lekkere snotneus van Junior op instagram
        Alle reacties Link kopieren
        Cookielover schreef:
        16-09-2020 13:30


        Ik dacht dat ze zo gek waren op momenten samen aan tafel.
        Is ook ; met zijn tweetjes in een restaurant.Vanavond is het weer " date night" (voor de leken die net aanschuiven; het zijn geen swingers of alleenstaanden ,dit getrouwd stel date 1x per week met elkaar nadat ze de hele dag op elkaars lip gezeten hebben, hun 8 kindertjes laten ze thuis )
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Doorenvogels55 schreef:
        16-09-2020 13:47
        Ja dat is altijd zo. Eline vreet als een bootwerker.
        Tja, ik snap dat wel. Er is nooit voldoende (gezond) voedsel. Dus snel, snel, voor het op is.
        Alle reacties Link kopieren
        De au pair bedankt de kinderen oprechter en nou ja ze bedankt de kinderen voor de verjaardagscadeautjes,wat een verschil met moeder op haar verjaardag. Nee, ze kan dit niet recht praten met je ziet maar een paar minuten van onze dag,we zien het toch al meer dan een jaar en het is altijd hetzelfde ,dat zijn geen toevallige momentopnames ,hoor Sofie .
        Alle reacties Link kopieren
        Ze hebben dat tik tok challenge dansje ook online staan bij Nagelkerke. Adema is er mee begonnen ,voor de families uit EHV. Baumgard lijkt me leuk .Zo'n grote groep .Deijs zal wel niet lukken
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        scottiewinkie schreef:
        16-09-2020 17:58
        De au pair bedankt de kinderen oprechter en nou ja ze bedankt de kinderen voor de verjaardagscadeautjes,wat een verschil met moeder op haar verjaardag. Nee, ze kan dit niet recht praten met je ziet maar een paar minuten van onze dag,we zien het toch al meer dan een jaar en het is altijd hetzelfde ,dat zijn geen toevallige momentopnames ,hoor Sofie .
        Dat viel mij ook op dat verschil, wat zullen ze Sissy missen als ze weer weg moet, zo een lieve warme vrouw, echt aandachtig en dankbaar, Sofie grist de cadeautjes open als een verwend kind en bedankt op een overdreven nep toon en snel verder graaien.
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        16-09-2020 17:39
        Tja, ik snap dat wel. Er is nooit voldoende (gezond) voedsel. Dus snel, snel, voor het op is.

        Ja precies dat. 8 broodjes voor 11 man zoiets.
        Alle reacties Link kopieren
        Pannekoeken eten en wie is er weer aan het pannekoeken bakken. Baasje S niet in ieder geval.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik vind dat moeder Jelies ook een beetje op moet letten wat ze allemaal op Instagram plant. Ongelukje dit ongelukje dat, Harrie heeft weer een ongelukje gehad dat vinden kinderen van die leeftijd echt niet leuk als klasgenoten dat op internet lezen. Zou zoiets echt niet over mijn kind op internet zetten als ze al zo groot zijn.
        Doorenvogels55 schreef:
        16-09-2020 21:50
        Ik vind dat moeder Jelies ook een beetje op moet letten wat ze allemaal op Instagram plant. Ongelukje dit ongelukje dat, Harrie heeft weer een ongelukje gehad dat vinden kinderen van die leeftijd echt niet leuk als klasgenoten dat op internet lezen. Zou zoiets echt niet over mijn kind op internet zetten als ze al zo groot zijn.
        Dat is inderdaad niet verstandig! Waarschijnlijk heeft ze dat zelf totaal niet door... Hopelijk wijst iemand haar er eens op dat ze dat beter niet kan doen, evenals foto’s van kinderen in ondergoed.
        Alle reacties Link kopieren
        Doorenvogels55 schreef:
        16-09-2020 21:50
        Ik vind dat moeder Jelies ook een beetje op moet letten wat ze allemaal op Instagram plant. Ongelukje dit ongelukje dat, Harrie heeft weer een ongelukje gehad dat vinden kinderen van die leeftijd echt niet leuk als klasgenoten dat op internet lezen. Zou zoiets echt niet over mijn kind op internet zetten als ze al zo groot zijn.
        Daar heb je gelijk in .Ook de ondergoed foto's daar en alles online,ik denk dat zij heel naïef is .Ik vind het een gezapig mens maar zó leuk en lief met die kinderen en ook nog het huis spik en span en sporten
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        hahahaha tegelijk gepost over hetzelfde
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Ja zeker een heel leuk mens en een hele lieve moeder.
        Alle reacties Link kopieren
        OMG.

        Guusje geeft aan Sissy een kaart met zelfgeschreven tekst in het Spaans. Met Google translate. Zoooo lief!

        Maar Madelief geeft een kaart nog in het plastic en papieren zakje van boekhandel😅 Kunnen papa en mama niet meekijken ofzo? Kaart zonder eigen naam erin, in het plastic.. interesseren de ouders zich 0,0 in wat hun dochtertje uitgekozen heeft? Neem aan dat ze niet zelf naar de boekhandel gegaan is?
        Wat ontzettend lief hoe Sissy zoveel aandacht aan de cadeautjes en de kaarten gaf en de kinderen een knuffel gaf :heart:
        Alle reacties Link kopieren
        De telefoon moest wel even luidkeels onder de aandacht gebracht worden natuurlijk
        Alle reacties Link kopieren
        Jelies zie je ook heel vaak snoepen maar tòch zijn ze leuk :) ik snoep ook graag :cheer:
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        16-09-2020 22:42
        De telefoon moest wel even luidkeels onder de aandacht gebracht worden natuurlijk
        Daar komen ze wel wat laat mee.Een goedkope mobiel was ook handig geweest ze moet toch iemand kunnen bereiken als ze met Madelief naar zwemles is , met Guusje in het dorp of met Junior op de camping in de speeltuin en er is iets loos. Ik noem maar wat.
        Reactie/vraag onder die vlog waarin ze vertellen dat ze nog vissen moeten kopen : komen er ook vissen in het aquarium? ik moet me inhouden om niet te typen ,nee daar komen zebra's in
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Byrma schreef:
        16-09-2020 16:26
        Is ook ; met zijn tweetjes in een restaurant.Vanavond is het weer " date night" (voor de leken die net aanschuiven; het zijn geen swingers of alleenstaanden ,dit getrouwd stel date 1x per week met elkaar nadat ze de hele dag op elkaars lip gezeten hebben, hun 8 kindertjes laten ze thuis )
        Oh ja :idee:

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven