Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 7 (ZONDER SPOILERS)

22-08-2020 23:26 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        Linkje naar eerdere topic:

        Deel 6 entertainment/een-huis-vol-deel-6-zonde ... ges/465425

        (in deel 6 staan links naar de topics daarvoor)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 15:19
        39.66% gewijzigd
        Ik zag gister op insta dat opa ook Tommy draagt. Heeft Sofie het van hun of kleedt zij opa aan.
        Alle reacties Link kopieren
        Zeilboot76 schreef:
        18-09-2020 13:15
        Ik zag gister op insta dat opa ook Tommy draagt. Heeft Sofie het van hun of kleedt zij opa aan.
        Zal ie wel voor vaderdag gehad hebben of zo .Oma krijgt ook altijd Pip zooi.
        een èigen vàllei, een èigen vàllei
        Alle reacties Link kopieren
        Blijkbaar zijn Nadine en Kevin nog samen. Nadine plaatste gisteren een bericht op facebook en onder 1 van de reacties gaf Kevin ook een reactie.

        Blijkbaar waren ze gewoon zat van alle negativite reacties toen ze veel foto's e.d. van hun samen plaatsten dat ze daarmee zijn gestopt.
        Alle reacties Link kopieren
        Nadiaah79 schreef:
        18-09-2020 13:46
        Blijkbaar zijn Nadine en Kevin nog samen. Nadine plaatste gisteren een bericht op facebook en onder 1 van de reacties gaf Kevin ook een reactie.

        Blijkbaar waren ze gewoon zat van alle negativite reacties toen ze veel foto's e.d. van hun samen plaatsten dat ze daarmee zijn gestopt.
        Nee denk het niet dat ze nog samen zijn.
        Nadiaah79 schreef:
        18-09-2020 13:46
        Blijkbaar zijn Nadine en Kevin nog samen. Nadine plaatste gisteren een bericht op facebook en onder 1 van de reacties gaf Kevin ook een reactie.

        Blijkbaar waren ze gewoon zat van alle negativite reacties toen ze veel foto's e.d. van hun samen plaatsten dat ze daarmee zijn gestopt.
        Of ze zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan.
        Alle reacties Link kopieren
        Op instagram vraagt iemand of het uit is met dr vriend en Nadine zegt nee
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        18-09-2020 13:57
        Of ze zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan.
        Dat denk ik.
        Alle reacties Link kopieren
        Laten ze gewoon eerlijk zeggen of het uit is of niet, wel zo netjes naar de fans, hij kan dan alsnog buiten beeld blijven als hij dat wil toch? Dit komt een beetje achterbaks over vind ik, wel dramatisch doen maar niet gewoon eerlijk en verder gaan met je leven, iedereen zal het begrijpen als ze verder geen privé dingen willen delen.
        Alle reacties Link kopieren
        Er zal heus wel iets voorgevallen zijn.Romano is niet meer bevriend met hem.Romano is met iedereen bevriend die zijn vriendschapsverzoek accepteert. ( Kevin ook zo te zien )
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Byrma schreef:
        18-09-2020 15:54
        Er zal heus wel iets voorgevallen zijn.Romano is niet meer bevriend met hem.Romano is met iedereen bevriend die zijn vriendschapsverzoek accepteert. ( Kevin ook zo te zien )
        Plus dat bij de reacties stond van de week over het gezin dat Kevin er niet meer was.
        Alle reacties Link kopieren
        De Adema vierling is vandaag 6 jaar geworden .
        Klinkt zo cliché :| :Maar de tijd vliegt voorbij..
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Ach, wat draagt Sofie vandaag voor de verandering eens in de vlog? Juist, de bloemetjesjurk :cry:
        En Junior is lekker aan het spelen met de stekkers en het stopcontact terwijl ze erbij staan. :facepalm: Oke, ze zeggen 1x dat het niet mag maar als hij doorgaat is er niemand die even ingrijpt. :steam:
        Alle reacties Link kopieren
        via dit topicc heb ik dus geleerd dat de nagelkerkjes vloggen maar na 1 minuut zet ik m meestal uit want jeetje; het is zelfs interessanter om naar een live cam te kijken die gericht staat op het lama verblijf in de dierentuin
        Alle reacties Link kopieren
        oke klein toevoeging; vind het wel tof dat die man bakker is, zie je niet vaak meer tegenwoordig
        Alle reacties Link kopieren
        Byrma schreef:
        18-09-2020 15:54
        Er zal heus wel iets voorgevallen zijn.Romano is niet meer bevriend met hem.Romano is met iedereen bevriend die zijn vriendschapsverzoek accepteert. ( Kevin ook zo te zien )
        Of Romano speelt het spelletje mee, al met al vind ik het vervelend gedoe en vind ik ze daardoor niet meer geloofwaardig
        Alle reacties Link kopieren
        Byrma schreef:
        18-09-2020 17:20
        De Adema vierling is vandaag 6 jaar geworden .
        Klinkt zo cliché :| :Maar de tijd vliegt voorbij..
        Heel leuk gezin, en die vader loopt nog steeds rond alsof hij het allemaal niet kan bevatten waar al die meisjes vandaan zijn gekomen haha
        Karl_Marx schreef:
        18-09-2020 17:27
        via dit topicc heb ik dus geleerd dat de nagelkerkjes vloggen maar na 1 minuut zet ik m meestal uit want jeetje; het is zelfs interessanter om naar een live cam te kijken die gericht staat op het lama verblijf in de dierentuin
        Haha ik kijk hem meestal uit omdat mijn eten opeten ongeveer net zo lang duurt als de vlog. Dus kan ik mijn handen gebruiken voor mijn bestek en me voor de rest lekker ergeren. En meepraten :devil:
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        18-09-2020 17:45
        Heel leuk gezin, en die vader loopt nog steeds rond alsof hij het allemaal niet kan bevatten waar al die meisjes vandaan zijn gekomen haha
        :rofl:
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Die voetzolen van Madelief vandaag 12:58 /13:00 verklappen dat de vloer niet zo goed schoongemaakt wordt .
        een èigen vàllei, een èigen vàllei
        scottiewinkie schreef:
        18-09-2020 19:16
        Die voetzolen van Madelief vandaag 12:58 /13:00 verklappen dat de vloer niet zo goed schoongemaakt wordt .
        Dat schreef ik een paar dagen geleden ook. Dat die vloer vaak zo smerig is.
        Alle reacties Link kopieren
        en 13:09 Guusje wil wat zeggen .
        Mama ,nieuwe titel Guusje weet n.. en dan houdt ze zich ineens stil. Zit mama achter de camera te gebaren dat ze stil moet zijn omdat ze Jan staat te filmen met zijn interessant zand?
        een èigen vàllei, een èigen vàllei
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        18-09-2020 19:19
        Dat schreef ik een paar dagen geleden ook. Dat die vloer vaak zo smerig is.
        oh ja niet te geloven 11:02 :-o mijn kinderen hadden dat als ze op blote voeten buiten liepen ook maar zij zijn bijna nooit buiten en als ze buiten zijn lopen ze op dat kunstgras
        een èigen vàllei, een èigen vàllei
        Alle reacties Link kopieren
        Hoe kun je in godsnaam zulke zwarte voeten krijgen :sarcastic:
        Guusje ging gisteren naar de tandarts vanwege kiespijn. Er wordt gevraagd hoe het ermee afgelopen is en Sofie antwoordt: Verholpen gelukkig.
        Zou ze nou niet durven vertellen dat Guusje een gaatje had ofzo?
        Alle reacties Link kopieren
        Cookielover schreef:
        17-09-2020 22:56
        En Jan en Sofie poetsen elke avond na, vooral bij Madelief :sarcastic:
        Dat helpt niet voor alles,als je bv al zoet of zuur vlak voor t poetsen eet /drinkt heeft t al in t glazuur gezeten,eigenlijk alleen water is veilig voor tanden ....

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven