Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 7 (ZONDER SPOILERS)

22-08-2020 23:26 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        Linkje naar eerdere topic:

        Deel 6 entertainment/een-huis-vol-deel-6-zonde ... ges/465425

        (in deel 6 staan links naar de topics daarvoor)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 15:19
        39.66% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Nadine zo live op Facebook.
        meer brood is minder hap
        Volgens mij wordt er nu hard over nagedacht om een tweede Tesla aan te schaffen vanwege financiële voordelen. Weer iets om status te tonen door Sofie en Jan.
        Alle reacties Link kopieren
        Zwarte voeten zullen wel een combi zijn van niet douchen/ wassen en een gore vloer em buiten spelen zonder schoenen. Op zich fijn dat dit meisje in het chloorwater ligt af en toe.
        xMuis schreef:
        18-09-2020 21:18
        Nadine zo live op Facebook.
        Ik krijg bij haar en Romano steeds meer het gevoel dat ze aandacht aan het zoeken zijn.
        Alle reacties Link kopieren
        xMuis schreef:
        18-09-2020 21:18
        Nadine zo live op Facebook.
        Dat heb ik gemist geen bijzonderheden?
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Byrma schreef:
        18-09-2020 12:32
        Jaaa dat op de fiets dat vond ik ook heel leuk ,gezellig voor op .Mijn oudste was een behoorlijk groot kind die moest al snel achterop ,wat vond ik dat jammer.De jongste was een heel klein en licht kind en heeft tot 4 ( en iets langer) nog voorop kunnen zitten dat was wel extreem lang volgens mij maar ja ; hij kon daar nog makkelijk in qua gewicht en lengte . ( en dat was er zo een die die riempjes losklikte en ging staan als hij achterop zat ) Daarna het zelf fietsen ,trots zijn ze dat ze dat kunnen en lekker naar buiten met de kinderen . En natuurlijk moeten ze het ook leren om gewoon op straat te kunnen fietsen . Bij dit gezin mag Floor ,groep 7 ? ) nog niet alleen fietsen .
        Ik fietste op mijn 7de alleen naar school en ik woonde midden in het stadcentrum. Gemakzucht is dat ook vaak bij Sofie. Jan moet alles doen van koken ,tot voorlezen en de kinderen leren fietsen . De juf leert ze veters strikken .Oma leert ze zindelijk worden ? Nou ja zij doet gewoon echt niks dat is onderhand wel heel duidelijk. Wat al vaker is gezegd en nu ook hierboven ; Het Huis Vol etiketje heeft al lang losgelaten ,zo perfect als ze overkwamen , zijn ze totaal niet !

        Buiten ,beweging en met de kinderen bezig dat zijn 3 dingen die deze moeder niks vindt ,dat gaat hem niet worden !
        Zo jammer, ze zijn zo groot en dan heb je veel gemist.
        Als ze klein zijn kun je ze zoveel zelf meegeven.
        Aandacht is uiteindelijk met spullen en geld niet te koop.
        Als ze groot zijn herinneren ze zich de dingen die je met ze deed en niet wat ze kregen.
        Alle reacties Link kopieren
        Vlinder1963 schreef:
        19-09-2020 00:11
        Ik krijg bij haar en Romano steeds meer het gevoel dat ze aandacht aan het zoeken zijn.
        Ja begin het een apart stel te vinden, steeds van die overdreven dansjes. En die rare akties van Nadine zoals die tattoo en die lovers. En Romano die overal op reageert.
        Alle reacties Link kopieren
        Byrma schreef:
        18-09-2020 12:32
        Jaaa dat op de fiets dat vond ik ook heel leuk ,gezellig voor op .Mijn oudste was een behoorlijk groot kind die moest al snel achterop ,wat vond ik dat jammer.De jongste was een heel klein en licht kind en heeft tot 4 ( en iets langer) nog voorop kunnen zitten dat was wel extreem lang volgens mij maar ja ; hij kon daar nog makkelijk in qua gewicht en lengte . ( en dat was er zo een die die riempjes losklikte en ging staan als hij achterop zat ) Daarna het zelf fietsen ,trots zijn ze dat ze dat kunnen en lekker naar buiten met de kinderen . En natuurlijk moeten ze het ook leren om gewoon op straat te kunnen fietsen . Bij dit gezin mag Floor ,groep 7 ? ) nog niet alleen fietsen .
        Ik fietste op mijn 7de alleen naar school en ik woonde midden in het stadcentrum. Gemakzucht is dat ook vaak bij Sofie. Jan moet alles doen van koken ,tot voorlezen en de kinderen leren fietsen . De juf leert ze veters strikken .Oma leert ze zindelijk worden ? Nou ja zij doet gewoon echt niks dat is onderhand wel heel duidelijk. Wat al vaker is gezegd en nu ook hierboven ; Het Huis Vol etiketje heeft al lang losgelaten ,zo perfect als ze overkwamen , zijn ze totaal niet !

        Buiten ,beweging en met de kinderen bezig dat zijn 3 dingen die deze moeder niks vindt ,dat gaat hem niet worden !
        Ja klopt helemaal, mijn eerste kind kon in de zomer net zitten, is toch heerlijk om dan lekker rond te fietsen. Zo gezellig.

        Viel mij vandaag ook weer op dat baasje S echt een vreselijk lui mormel is die doet helemaal niets. Snap Jan ook niet dat hij daar niet zat van wordt. Oja ze heeft 1 ding gedaan. De klep van het aquarium erop doen. Benieuwd hoe lang het duurt voor het aquarium weg moet. Dan zijn ze het zat net als de pony's en de poezen.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik lig in een deuk als Jan besluit te scheiden, dan is het vaarwel Sophie haar luie arrogant gedraag.

        Zal me niks verbazen dat sommige kinderen het daar weinig boeit gezien dictator Sophie alleen oog voor luxe heeft
        Alle reacties Link kopieren
        Doorenvogels55 schreef:
        19-09-2020 08:43
        Ja begin het een apart stel te vinden, steeds van die overdreven dansjes. En die rare akties van Nadine zoals die tattoo en die lovers. En Romano die overal op reageert.
        Ja 1x een dansje bij een challenge is leuk maar niet nog tig keer
        Alle reacties Link kopieren
        Byrma schreef:
        19-09-2020 00:30
        Dat heb ik gemist geen bijzonderheden?
        Heb het ook niet gezien. Iemand anders?
        meer brood is minder hap
        Alle reacties Link kopieren
        xMuis schreef:
        19-09-2020 10:33
        Heb het ook niet gezien. Iemand anders?
        Nee niet gezien.
        Alle reacties Link kopieren
        ButtersStotch schreef:
        19-09-2020 09:02
        Ik lig in een deuk als Jan besluit te scheiden, dan is het vaarwel Sophie haar luie arrogant gedraag.

        Zal me niks verbazen dat sommige kinderen het daar weinig boeit gezien dictator Sophie alleen oog voor luxe heeft
        Welke man wil zo'n luie vrouw en ik vind dat Jan er ook net zo goed schuldig aan is dat die kinderen totaal geen moederliefde krijgen.
        Alle reacties Link kopieren
        ButtersStotch schreef:
        19-09-2020 09:02
        Ik lig in een deuk als Jan besluit te scheiden, dan is het vaarwel Sophie haar luie arrogant gedraag.

        Zal me niks verbazen dat sommige kinderen het daar weinig boeit gezien dictator Sophie alleen oog voor luxe heeft
        Jan gaat echt niet scheiden, dat durft hij niet.
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        Pingu schreef:
        19-09-2020 12:31
        Jan gaat echt niet scheiden, dat durft hij niet.
        Nee helaas . Droppen dat mens zou ik denken. Eigenlijk is Jan denk ik helemaal niet zo verkeerd. En zeker niet lui.
        Doorenvogels55 schreef:
        19-09-2020 08:43
        Ja begin het een apart stel te vinden, steeds van die overdreven dansjes. En die rare akties van Nadine zoals die tattoo en die lovers. En Romano die overal op reageert.
        Minimaal 1keer per week kreten op facebook over zgn jaloerse mensen en haters waar het op slaat geen idee maar goed je moet toch aandacht krijgen he.
        Gisteren hebben ze een fotoshoot gehad voor een blad zag ik net .
        Vlinder1963 schreef:
        19-09-2020 13:33
        Minimaal 1keer per week kreten op facebook over zgn jaloerse mensen en haters waar het op slaat geen idee maar goed je moet toch aandacht krijgen he.
        Gisteren hebben ze een fotoshoot gehad voor een blad zag ik net .
        Ja, ik zag het ook van die fotoshoot. Iemand op Insta vroeg waar Kevin was en een ander reageerde daarop met; wat ik van hem zelf (Kevin ) begrepen heb is dat er wat problemen zijn die uitgepraat moeten worden. Verder weet ik het natuurlijk ook niet.
        Alle reacties Link kopieren
        Doorenvogels55 schreef:
        19-09-2020 12:37
        Nee helaas . Droppen dat mens zou ik denken. Eigenlijk is Jan denk ik helemaal niet zo verkeerd. En zeker niet lui.
        Ik vind Jan redelijk oké, ook omdat hij hard werkt en hart heeft voor zijn vak. Maar minder leuk vind ik zijn pesterige gedrag naar zijn kinderen toe.
        't Is al met al een heel gedoe
        En ineens staat op Nadines Facebook dat ze weer verloofd is met Kevin... wie het nog snapt...?

        Één van de reacties is dat ze gehackt is, maar Romano reageert gelijk dat het echt is. Fascinerend stel...

        Aanvulling: iemand reageert ‘fijn dat het weer aan is’ waarop zij zegt dat het niet uit geweest is.
        anoniem_64b9897ac0b6d wijzigde dit bericht op 19-09-2020 21:46
        Reden: Aanvulling
        20.47% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Arkansas schreef:
        19-09-2020 19:10
        En ineens staat op Nadines Facebook dat ze weer verloofd is met Kevin... wie het nog snapt...?

        Één van de reacties is dat ze gehackt is, maar Romano reageert gelijk dat het echt is. Fascinerend stel...

        Aanvulling: iemand reageert ‘fijn dat het weer aan is’ waarop zij zegt dat het niet uit geweest is.
        Wat een treurnis, Nadine lijkt te functioneren als een ontspoorde 15 jarige ipv een alleenstaande moeder van 12 kinderen
        Alle reacties Link kopieren
        Pingu schreef:
        19-09-2020 17:51
        Ik vind Jan redelijk oké, ook omdat hij hard werkt en hart heeft voor zijn vak. Maar minder leuk vind ik zijn pesterige gedrag naar zijn kinderen toe.
        Ja dat wel. En slap dat ie niet tegen Sofie zegt: mens doe wat en stalk mij niet zo.
        Alle reacties Link kopieren
        Arkansas schreef:
        19-09-2020 19:10
        En ineens staat op Nadines Facebook dat ze weer verloofd is met Kevin... wie het nog snapt...?

        Één van de reacties is dat ze gehackt is, maar Romano reageert gelijk dat het echt is. Fascinerend stel...

        Aanvulling: iemand reageert ‘fijn dat het weer aan is’ waarop zij zegt dat het niet uit geweest is.
        Geloof er niets van. Poppenkast. Id net een tiener.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik ben ook wel klaar met die lui, het zal allemaal wel, dramatisch gedoe elke keer, geen wonder dat die kinderen ontsporen
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        19-09-2020 22:44
        Ik ben ook wel klaar met die lui, het zal allemaal wel, dramatisch gedoe elke keer, geen wonder dat die kinderen ontsporen
        Precies. Gaat een week goed en dan is het weer uit.
        Het enige gezin dat in mijn ogen het nog aardig voor elkaar hadden en zich ook een groot respectvol en liefdevol gezin konden permitteren was de familie Nagelkerke in EHV. Het heeft maanden geduurd om ze toch vanuit een andere blik te bekijken.

        Ik ben er wel zat mee zo langzamerhand, ik blijf de Nagelkerkjes wel volgen op YT, maar de laatste vlogs in een minuut doorscrollen, dat geleuter van Sofie in de auto achter het stuur met haar stem is niet te harden meer.

        Nadine ga ik nooit volgen, die vind ik te zielig.

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven