Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 7 (ZONDER SPOILERS)

22-08-2020 23:26 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        Linkje naar eerdere topic:

        Deel 6 entertainment/een-huis-vol-deel-6-zonde ... ges/465425

        (in deel 6 staan links naar de topics daarvoor)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 15:19
        39.66% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        suzyqfive schreef:
        23-09-2020 12:14
        Respect hoor Thalia, dat je dat alleen doet. Hoeven de kids helemaal niets te doen verder?

        Ik heb vijf kinderen maar ze moeten allemaal meehelpen om de boel aan kant te maken. We maken het tenslotte ook samen vies. Nu ben ik chronisch ziek dus voor de grote dingen komt er hulp.
        Gelukkig bestaan er tegenwoordig vaatwassers en wasmachines en drogers en zelfs robotstofzuigers, je moet er toch niet aan denken hoe ze het vroeger deden, katoenen luiers en geen wasmachine! Maar alsnog een hele hoop werk lijkt me, zelfs als kinderen taakjes hebben blijft er genoeg werk te doen, dan moet je wel een strak rooster hebben
        Alle reacties Link kopieren
        24 november Sofietje bij Fred van Leer op TLC!
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        Op de foto's op Facebook van de opnames draagt ze trouwens een geweldig zwart pak, dat ik nergens meer terug zag komen, in tegenstelling tot de gebloemde jurken.
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        Dat pak is erg mooi
        Waar zien jullie dat? Ben benieuwd naar het pak.
        Alle reacties Link kopieren
        Instagram
        Alle reacties Link kopieren
        Leuk pak inderdaad en het staat haar echt wel. Mooi slank ook op die foto.

        Inderdaad wat Pingu zegt, in tegenstelling tot de jurken :roll:
        Dolarde schreef:
        23-09-2020 12:25
        Gelukkig bestaan er tegenwoordig vaatwassers en wasmachines en drogers en zelfs robotstofzuigers, je moet er toch niet aan denken hoe ze het vroeger deden, katoenen luiers en geen wasmachine! Maar alsnog een hele hoop werk lijkt me, zelfs als kinderen taakjes hebben blijft er genoeg werk te doen, dan moet je wel een strak rooster hebben
        Bij ons waren de kinderen de afwasmachine,mijn moeder heeft pas een droger gekregen toen ik klein was en toen had ze al 11kinderen,maar ze vond het te duur om die te gebruiken dus alles ging aan de lijn,mijn moeder deed behalve de afwas ook alles zelf iedereen was naar school en aan het werk en het was altijd netjes bij ons. thuis.
        Alle reacties Link kopieren
        Cookielover schreef:
        23-09-2020 14:35
        Leuk pak inderdaad en het staat haar echt wel. Mooi slank ook op die foto.

        Inderdaad wat Pingu zegt, in tegenstelling tot de jurken :roll:
        Hoe kan het dat ze er nu zo dik en vadsig uitziet.
        En zulke vreselijke kleding aanheeft.
        Alle reacties Link kopieren
        suzyqfive schreef:
        23-09-2020 12:14
        Respect hoor Thalia, dat je dat alleen doet. Hoeven de kids helemaal niets te doen verder?

        Ik heb vijf kinderen maar ze moeten allemaal meehelpen om de boel aan kant te maken. We maken het tenslotte ook samen vies. Nu ben ik chronisch ziek dus voor de grote dingen komt er hulp.
        Ze moeten hun eigen kamers opruimen, tafel dekken ,afruimen en de vaatwasser.
        Ik reis 4a5 u per dag om ze naar school te brengen. Eer wij thuis zijn smiddags is het bijna etenstijd . Dan is het huis al schoon.
        Alle reacties Link kopieren
        Thaila1978 schreef:
        23-09-2020 10:17
        Dankjewel
        Op instagram staat een house tour.
        Het huis is idd groot.
        Ik doe de huishouding over het algemeen alleen heel soms helpen ze mee.
        Leuk die heb ik nog niet gezien , ik zal straks eens kijken .
        En die laatste zin komt me eigenlijk heel bekend voor ...
        na een :swear: :furious: komen ze op gang :A: maar eerlijk gezegd doe ik het zelf beter..
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Ik zie nu het pak van Sofie. Dat staat hartstikke mooi, ze ziet er slank uit en heeft goede benen!
        Zo zonde dat ze dat niet draagt en wel die jurken die haar goede delen verhullen.
        Rosalind schreef:
        23-09-2020 21:53
        Ik zie nu het pak van Sofie. Dat staat hartstikke mooi, ze ziet er slank uit en heeft goede benen!
        Zo zonde dat ze dat niet draagt en wel die jurken die haar goede delen verhullen.
        Zo echt hey. Figuurtje heeft ze daarin hoor.
        Dit staat er op Dplay; .Sofie (40) heeft een groot gezin met acht kinderen. Door haar zwangerschappen is ze flink aangekomen. Sofie weet niet goed hoe ze zich kan kleden en draagt voornamelijk basic jurkjes met een lang vest erover.

        Morgen eens even kijken.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik zag op tv vanavond een gezin met 7 kinderen, bij Waar doen ze het van? Nieuw programma. Maar goed, die moeder bestelt elke week voor 450 euro boodschappen. Dat vind ik toch wel heel veel! Dat zou ik nou wel willen weten, hoeveel de gezinnen van EHV besteden aan boodschappen, en vragen ze kostgeld, de Baumgards met al die volwassen kinderen thuis, dat zal toch wel?
        Alle reacties Link kopieren
        Cookielover schreef:
        23-09-2020 14:35
        Leuk pak inderdaad en het staat haar echt wel. Mooi slank ook op die foto.

        Inderdaad wat Pingu zegt, in tegenstelling tot de jurken :roll:
        Zal wel bewerkt zijn die foto. Zo slank zag ze er echt niet uit een paar maand geleden.
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        23-09-2020 23:25
        Ik zag op tv vanavond een gezin met 7 kinderen, bij Waar doen ze het van? Nieuw programma. Maar goed, die moeder bestelt elke week voor 450 euro boodschappen. Dat vind ik toch wel heel veel! Dat zou ik nou wel willen weten, hoeveel de gezinnen van EHV besteden aan boodschappen, en vragen ze kostgeld, de Baumgards met al die volwassen kinderen thuis, dat zal toch wel?
        Vriendin van moeder Kraan.
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        23-09-2020 23:25
        Ik zag op tv vanavond een gezin met 7 kinderen, bij Waar doen ze het van? Nieuw programma. Maar goed, die moeder bestelt elke week voor 450 euro boodschappen. Dat vind ik toch wel heel veel! Dat zou ik nou wel willen weten, hoeveel de gezinnen van EHV besteden aan boodschappen, en vragen ze kostgeld, de Baumgards met al die volwassen kinderen thuis, dat zal toch wel?
        Wij Sofie zal het boodschappen geld wel meevallen. Brood en koeken gaan onder de toonbank door. Kinderen krijgen weinig te eten en ze eten veel buiten de deur.

        Maar 450 euro per week met al oudere kinderen (die eten meer dan de jonge kinderen) vind ik niet heel raar. Als ik zie wat de pubers hier wegwerken. En dat zijn er nog maar 3.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik zou dan toch in ieder geval alleen huismerken kopen en goed op aanbiedingen letten, ze hadden wel een goed salaris. Iemand als Nadine krijgt natuurlijk maximaal aan toeslagen, dat heeft iemand die meer verdient dan weer niet. Toch knap als je goed rond kan komen met een groot gezin, en gezond eten is natuurlijk ook belangrijk.
        Alle reacties Link kopieren
        Is Olav pas 3 geworden? Ik dacht dat hij al 4 of 5 was? Hoe oud is Julia dan?
        Alle reacties Link kopieren
        Ik heb de aflevering gezien met sofie ,en ik zeg er niet veel over ,alleen dat ik schrok hoe onzeker ze is over haar lichaam en dat jan op zijn kop krijgt omdat hij zegt dat ze een dikke kont heeft en minder moet eten .Het is niet leuk als ze hier meeleest dat we haar steeds vadsiger vinden worden ,want het is echt een groot probleem voor haar .De hakken moesten idd van Fred ...
        ella70 schreef:
        24-09-2020 13:22
        Ik heb de aflevering gezien met sofie ,en ik zeg er niet veel over ,alleen dat ik schrok hoe onzeker ze is over haar lichaam en dat jan op zijn kop krijgt omdat hij zegt dat ze een dikke kont heeft en minder moet eten .Het is niet leuk als ze hier meeleest dat we haar steeds vadsiger vinden worden ,want het is echt een groot probleem voor haar .De hakken moesten idd van Fred ...
        Ik woon in het buitenland dus zal de aflevering nooit zien denk ik.
        Wat sneu dat Jan zulke dingen zei. Overigens is er niks mis met wat dikker zijn. De meeste kritiek kwam op het feit dat ze weinig aandacht aan haar uiterlijk besteedde. Verlept haar, wallen, geen makeup etc.
        Alle reacties Link kopieren
        Zo dik is ze toch niet? Bovendien heeft ze acht kinderen gedragen, respectloze opmerking van een man. Ik vind juist dat Jan een bolle kop heeft gekregen!
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        24-09-2020 13:55
        Zo dik is ze toch niet? Bovendien heeft ze acht kinderen gedragen, respectloze opmerking van een man. Ik vind juist dat Jan een bolle kop heeft gekregen!
        Komt niet door de kinderen. Komt door het vreten en uit eten.
        Doorenvogels55 schreef:
        24-09-2020 14:02
        Komt niet door de kinderen. Komt door het vreten en uit eten.
        Ach, ze is helemaal niet dik.

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven