Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 7 (ZONDER SPOILERS)

22-08-2020 23:26 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        Linkje naar eerdere topic:

        Deel 6 entertainment/een-huis-vol-deel-6-zonde ... ges/465425

        (in deel 6 staan links naar de topics daarvoor)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 15:19
        39.66% gewijzigd
        Cookielover schreef:
        26-08-2020 18:02
        Lulkoek. Zoals ik al zei: ik heb niks tegen tegengeluid. Maar in het geval van dokter vind ik het irritant dat het elke keer weer begint, terwijl het toch niks uitmaakt.

        Hij zuigt, wij trappen er weer in en het ventje heeft weer zijn zin.
        ok, ik negeer hem als ie onzin neerkwakt, maar niet als hij iets zegt wat klopt en dat was letterlijk het geval met die kadootjes voor Guusje. En met mij meerdere, alleen kan ie niks inbrengen tegen de strekking van de post, die wel klopt. Wat dat betreft zal ie wel een Wildersfan zijn. :mrgreen:
        Vandaag in de vlog rond minuut 6.80 zoemen ze in op Junior die een braam eet. En Eline staat erbij in haar bikinibroekje waardoor ze dus behoorlijk lang op dat bikinibroekje inzoemen :facepalm: Schaamteloos. >:-(
        prada schreef:
        26-08-2020 18:24
        Vandaag in de vlog rond minuut 6.80 zoemen ze in op Junior die een braam eet. En Eline staat erbij in haar bikinibroekje waardoor ze dus behoorlijk lang op dat bikinibroekje inzoemen :facepalm: Schaamteloos. >:-(
        jemig, is mij niet eens opgevallen, want die hele vlog zit vol met kinderen in badpak. Ik zie Jan er eigenlijk ook niet voor aan om dat bewust te filmen, die leek gefocussed op Junior die de braam niet lustte. Het is aan de editor om dat eruit te knippen en dat kan heel makkelijk door het beeld te verkleinen alleen op Junior.

        Wat een amateurgedoe.
        Andrieske1976 schreef:
        26-08-2020 18:32
        jemig, is mij niet eens opgevallen, want die hele vlog zit vol met kinderen in badpak. Ik zie Jan er eigenlijk ook niet voor aan om dat bewust te filmen, die leek gefocussed op Junior die de braam niet lustte. Het is aan de editor om dat eruit te knippen en dat kan heel makkelijk door het beeld te verkleinen alleen op Junior.

        Wat een amateurgedoe.
        Oh nee, dat was zeker niet om dat bewust te filmen. Maar dat knip je er toch uit dan inderdaad. En inderdaad, gewoon die kinderen in badpak en bikini is niets mis mee maar zo pontificaal de schaamstreek van Eline in beeld en dan ook niet even snel maar best lang ook nog. Pfff. Amateurs inderdaad.
        Dat is juist het hele punt. Ze filmen de hele dag door en alles wordt gewoon op internet geplempt. Kinderen in bikini of ondergoed, zieke kinderen, blerende kinderen.
        Een beetje professionele editor filtert dat. En ook dat Ikke Mijn gebler tijdens de hele vlog.
        Hoezo Junior gaat steeds beter praten??

        Sneu voor Noud trouwens, weer dat commentaar op zijn haar. Waarom gaat Sofie dan niet gewoon een keer mee naar de kapper? Stan moest ook al alleen naar de orthodontist. Nou ja, met opa.
        Het zijn nog maar kinderen.
        Rosalind schreef:
        26-08-2020 18:50
        Dat is juist het hele punt. Ze filmen de hele dag door en alles wordt gewoon op internet geplempt. Kinderen in bikini of ondergoed, zieke kinderen, blerende kinderen.
        Een beetje professionele editor filtert dat. En ook dat Ikke Mijn gebler tijdens de hele vlog.
        Hoezo Junior gaat steeds beter praten??

        Sneu voor Noud trouwens, weer dat commentaar op zijn haar. Waarom gaat Sofie dan niet gewoon een keer mee naar de kapper? Stan moest ook al alleen naar de orthodontist. Nou ja, met opa.
        Het zijn nog maar kinderen.
        Uit werkelijk alles lijkt het dat ze zich overal in storten en geloven in mooie praatjes. Ik vraag me nu ook af wie hen dat appartement in Spanje heeft aangesmeerd. Sofie heeft zich een complete misgarderobe laten aansmeren. Jan heeft zich laten wijsmaken dat ie een carnavalshit zou kunnen maken. Maar goed, geen medelijden, want ze redden zich tot nu toe prima met hun zaken. Merel doet haar best met betaalde content om allerlei prullaria te slijten op het net tot tandenbleken aan toe, de rest van de gratis toegestuurde gezichtsmaskers geeft ze aan haar zusje als verjaardagskado (vandaar de opmerking van pa) en Eline zorgt voor eten in huis.
        Alle reacties Link kopieren
        Ach gut baasje S vind het korte haar van Noud niet mooi. Nou Sofie ik vind jouw witte hangtieten niet mooi en het haar van Noud staat heel leuk.
        Alle reacties Link kopieren
        Noud was er vast trots op, of niet?

        Laat kinderen gewoon en ga de volgende keer gewoon mee als het je niet zint.

        Als ik tegen mijn kinderen zeg: je mag zelf naar de kapper dan mogen ze ook zelf weten wat ze met hun haar doen. Het groeit wel weer aan immers... maar ik ga altijd mee 🤣.
        De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
        Alle reacties Link kopieren
        Door die verslagen word ik juist nieuwsgierig ..ik ga hem kijken😁
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik zie toch veel liever de andere gezinnen waar de kinderen gewoon zichzelf zijn, zoals de Buddenbrucks of zelfs de gillende Kraantjes of Quaedackertjes in hun winterjas dan deze commerciële nepblog
        Byrma schreef:
        26-08-2020 21:00
        Door die verslagen word ik juist nieuwsgierig ..ik ga hem kijken😁
        :proud:
        Dolarde schreef:
        26-08-2020 21:20
        Ik zie toch veel liever de andere gezinnen waar de kinderen gewoon zichzelf zijn, zoals de Buddenbrucks of zelfs de gillende Kraantjes of Quaedackertjes in hun winterjas dan deze commerciële nepblog
        Daarom vind ik het juist leuk om commentaar te leveren op die commerciele nepblogvlog met hun ideale gezin. Ik besef me wel dat ik dan precies de doelgroep ben van hun marketingstrategie: Maakt niet uit wat er over je geluld wordt, als er maar geluld wordt.

        :whistle:
        Alle reacties Link kopieren
        Nou .. ik heb het doorgeworsteld ik zie dan de tekst van Andrieske er bij :rofl: aimai amai zegt Junior wat bedoelt hij toch of is hij ook vlaamstalig opgevoed ? Ik dacht dat hij iets van is van mij bedoelde maar hij roept het steeds ook bij die vaten waar water onder is gaat tur maar in hoor zegt vader ... Of hij bedoelde dat hij er in wilde ? Beetje knullig weer zo allemaal Jan doet de activiteit ( midgetgolf) en moeder filmt ,die zal echt niet meedoen zelf. En dan eerst die kinderen boven die blubber laten gaan en onder een buitendouche en daarna pas vragen of ze handdoeken bij zich hebben . Eline had weer een nieuwe trui zeker? die ze aan wilde met die warmte op een bikinibroekje echt een puber. Ja .. dan moet ze maar meegaan naar de kapper .. Die kinderen hebben 1 voorsprong : ze zijn heel zelfstandig maar de reden is treurig
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Andrieske1976 schreef:
        26-08-2020 21:39
        Daarom vind ik het juist leuk om commentaar te leveren op die commerciele nepblogvlog met hun ideale gezin. Ik besef me wel dat ik dan precies de doelgroep ben van hun marketingstrategie: Maakt niet uit wat er over je geluld wordt, als er maar geluld wordt.

        :whistle:
        ik vraag me vooral af wat het met de kinderen doet, steeds in dat plaatje moeten passen, misschien gaat het ze goed af maar wat als eentje buiten de boot valt? En Sofie heeft het over de kindjes, de oudste is al 15 , mama doet dit en mama doet dat, zo praat je toch niet meer met pubers erbij?
        Sofie post een foto van haar lunch met Jan vandaag. Nou, ze beweerde voorheen dat ze slank bleven omdat ze weinig aten. Ahum.
        Een kom soep, twee belegde broodjes, een boterham met gebakken ei én een kroket. Per persoon!
        En dan vanavond weer uit eten.
        Dolarde schreef:
        26-08-2020 22:13
        ik vraag me vooral af wat het met de kinderen doet, steeds in dat plaatje moeten passen, misschien gaat het ze goed af maar wat als eentje buiten de boot valt? En Sofie heeft het over de kindjes, de oudste is al 15 , mama doet dit en mama doet dat, zo praat je toch niet meer met pubers erbij?
        Dat beeld begint al barsten te vertonen, je hoeft alleen maar te kijken naar de gezichtsuitdrukkingen van de oudste vier kinderen (de puberleeftijd), die spreken soms boekdelen. Zowel Merel als Eline werken al meer dan 2 jaar voor hun zakgeld mee in de zaak. En nog vindt Sofie het nodig om Merel te wijzen op haar slordige kamer en Jan daarbij betrekt.....mama vindt.

        Noud is lastig, Madelief ook, die moest haar muil houden van Sofie tijdens het hakketakkenloopje van ma op de terugweg van restaurant naar auto, of ze even kon dimmen..haar volumeknop omlaag kon draaien.


        AIMAEAJJJ

        https://www.youtube.com/watch?v=0OTHh-6vq5I&t=1s

        vanaf 5.50

        een lomp stampende Sofie op haar hakken Madelief terecht wijzen.

        AIMAIH!
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        26-08-2020 22:16
        Sofie post een foto van haar lunch met Jan vandaag. Nou, ze beweerde voorheen dat ze slank bleven omdat ze weinig aten. Ahum.
        Een kom soep, twee belegde broodjes, een boterham met gebakken ei én een kroket. Per persoon!
        En dan vanavond weer uit eten.
        Ik zag die foto in de gauwigheid, ik dacht dat deze hoeveelheid voor het hele gezin was!! Dan zou het weer wat karig zijn geweest, maar dat zijn we gewend. Waar zouden de kinderen mee zijn afgescheept tijdens date night vanavond?

        Het is heel erg, maar ik zou echt de neiging krijgen Junior een muilpeer te verkopen met z’n dwingende Amaaaaaaaij en dat tachtig keer achter elkaar. Houd je kop of praat normaal Nederlands, ***jong. Ja, sorry hoor. Ze horen het echt niet meer hè. En dan moet bij Madelief de volumeknop uit?

        Die scène met de braam en het broekje was echt te erg. Ik twijfel nu toch of Sofie hier nog meeleest, want we hebben nu al zó vaak benoemd dat het écht niet kan je kinderen dag na dag halfnaakt te etaleren. Of het boeit haar niet, dat zou helemaal ernstig zijn.
        Deze familie blijft me verbazen.
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        Baasje S kan absoluut niet tegen een kritische noot. Gisteren schreef iemand waarom ze zo negatief zitten te zeuren over Noud en dat ze dat wel vaker doen tegen hem. Als het haar haar niet aanstaat had ze mee moeten gaan. Is ook alweer verwijderd . Zielig mens alleen hallelujah berichten mogen.
        Alle reacties Link kopieren
        Pingu schreef:
        27-08-2020 00:23
        Ik zag die foto in de gauwigheid, ik dacht dat deze hoeveelheid voor het hele gezin was!! Dan zou het weer wat karig zijn geweest, maar dat zijn we gewend. Waar zouden de kinderen mee zijn afgescheept tijdens date night vanavond?

        Het is heel erg, maar ik zou echt de neiging krijgen Junior een muilpeer te verkopen met z’n dwingende Amaaaaaaaij en dat tachtig keer achter elkaar. Houd je kop of praat normaal Nederlands, ***jong. Ja, sorry hoor. Ze horen het echt niet meer hè. En dan moet bij Madelief de volumeknop uit?

        Die scène met de braam en het broekje was echt te erg. Ik twijfel nu toch of Sofie hier nog meeleest, want we hebben nu al zó vaak benoemd dat het écht niet kan je kinderen dag na dag halfnaakt te etaleren. Of het boeit haar niet, dat zou helemaal ernstig zijn.
        Deze familie blijft me verbazen.
        Andere familieleden zien het toch ook? Zeggen die er niks vandaan? Of zouden hun het ook normaal vinden.
        Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
        Alle reacties Link kopieren
        Keuken1987 schreef:
        27-08-2020 08:46
        Andere familieleden zien het toch ook? Zeggen die er niks vandaan? Of zouden hun het ook normaal vinden.
        Ja b.v. die opa en oma.

        Is Sissy nog wel aanwezig?
        Alle reacties Link kopieren
        Pingu schreef:
        27-08-2020 00:23
        neiging krijgen Junior een muilpeer te verkopen met z’n dwingende Amaaaaaaaij en dat tachtig keer achter elkaar.
        Da’s het nieuwe “mama è!”. Kind zelf kan er natuurlijk niks aan doen, maar ik verbaas me erover dat ze hem niet wat vaker corrigeren.
        Alle reacties Link kopieren
        Doorenvogels55 schreef:
        27-08-2020 08:37
        Baasje S kan absoluut niet tegen een kritische noot. Gisteren schreef iemand waarom ze zo negatief zitten te zeuren over Noud en dat ze dat wel vaker doen tegen hem. Als het haar haar niet aanstaat had ze mee moeten gaan. Is ook alweer verwijderd . Zielig mens alleen hallelujah berichten mogen.
        En die opmerking van die perverseling over Guusjes blote buik staat er dan wel nog steeds.
        't Is al met al een heel gedoe
        Pingu schreef:
        27-08-2020 10:07
        En die opmerking van die perverseling over Guusjes blote buik staat er dan wel nog steeds.
        :bonk:
        Sofie heeft haar prioriteiten echt niet op orde.

        Sowieso heeft ze weinig oog voor wat mooie foto´s zijn en wat niet. Die laatste foto doet Guusje geen eer aan. En die gekke van Floor was helemaal erg.
        Alle reacties Link kopieren
        Het zijn alleen maar geposeerde foto’s, nooit spontane foto’s van kinderen die lekker hun eigen ding aan het doen zijn
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        27-08-2020 12:21
        Het zijn alleen maar geposeerde foto’s, nooit spontane foto’s van kinderen die lekker hun eigen ding aan het doen zijn
        Het allerergste aan die familie is dat ze denken dat ze Kardashian familie zijn of zo influcer zijn (waar slaat die naam eigenlijk op? Voegen echt niks toe aan de maatschappij behalve internet vervuilen)

        Ben blij dat ik Instagram en Facebook nooit meer gebruik om exact die reden

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven