Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 8 (ZONDER SPOILERS)

18-11-2020 15:09 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=470757&p=32177114&start=#p32177114)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 22:06
        12.40% gewijzigd
        albertha schreef:
        21-11-2020 13:28
        Je kunt de moderators bereiken via de toverstaffunctie in het desbetreffende bericht op het forum of via forum@viva.nl.

        Hierboven uitleg wat straffen is.
        Dat is bij iedere forumster bekend.
        Ja joh, dat weet de slimste echt wel.
        O jee. Waarom mag hij die niet zien?

        Lijkt me helemaal niet slecht om in Duitsland te wonen!
        Lekker de ruimte.
        Alle reacties Link kopieren
        Jantje3211 schreef:
        21-11-2020 09:43
        Wat leuk, de foto's van alle gezinnen dat sinterklaas is gekomen pa kraan moet word overdreven doen met zijn schoenmaat 46😂 alleen geen sinterklaas bij de fam. Jelies? Of vieren hun dat niet?.
        Zag laatst op de fb pagina van de Jelies dat ze wel Sinterklaar vieren maar niet uitgebreid. Volgens mij schreef Janneke dat ze ook maar 1x hun schoen mogen zetten.
        Expreszo schreef:
        21-11-2020 14:04
        Ja joh, dat weet de slimste echt wel.
        Bedankt voor de uitleg. Was niet bekend bij mij
        Alle reacties Link kopieren
        Jantje3211 schreef:
        21-11-2020 09:43
        Wat leuk, de foto's van alle gezinnen dat sinterklaas is gekomen pa kraan moet word overdreven doen met zijn schoenmaat 46😂 alleen geen sinterklaas bij de fam. Jelies? Of vieren hun dat niet?.
        Die schoenmaat 46 is van Quinten meldden ze op hun fb pagina.
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        21-11-2020 14:06
        O jee. Waarom mag hij die niet zien?

        Lijkt me helemaal niet slecht om in Duitsland te wonen!
        Lekker de ruimte.
        Niks over bekend, enige dat bekend is, is dat hij een tijd geleden eens op zijn fb zei dat hij zijn zoon mist.
        Ik lees bij de Jelies dat Williene (nieuwe) gaatjes moest laten prikken omdat de dichtgegroeid waren. Blijkbaar vond ze het niet leuk.
        Waar ik woon is het (ook) gebruikelijk bij baby´s gaatjes te laten prikken. Ik zie niet in waarom dat bij zulke jonge kinderen moet, heel sneu :(

        Ik doe er niet aan mee, mijn tienerdochter heeft ze nog steeds niet. Ze is bang voor de pijn. Prima, als je ooit wil hoor ik het wel.
        Mijn nichtje kreeg ze ook heel jong en bleef ergens achter haken. Ik vind het een vreselijke gewoonte.
        Jongste is nu 6 en taalt nog niet naar gaatjes. Ik vind het wel prima.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik was 2 toen ik gaatjes kreeg maar mijn ouders namen me niet mee naar de juwelier maar het werd met een hete naald in een kurk gedaan.
        Nadiaah79 schreef:
        21-11-2020 16:17
        Ik was 2 toen ik gaatjes kreeg maar mijn ouders namen me niet mee naar de juwelier maar het werd met een hete naald in een kurk gedaan.
        :cry: au!!
        Alle reacties Link kopieren
        Ik heb nogal wat gemist hier O_O .
        En dat is maar goed ook.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Byrma schreef:
        21-11-2020 17:56
        Ik heb nogal wat gemist hier O_O .
        En dat is maar goed ook.
        Ja. Niks gemist eigenlijk. Wat een hoop gal zeg.
        Alle reacties Link kopieren
        tvp
        Kevin is verhuist naar Boxmeer???
        Vandaag en Nadine is bij der moeder geweest in Venlo met Romano. Zijn nu terug naar huis. Zullen ze mee verhuizen.? En Kevin had de kinderen vanmiddag nog op Instagram en Facebook en nu zijn ze weg? En Nadine word nog gevolgd vreemd allemaal
        Schrijven mensen bij Kevin op fb samen wonen?
        Alle reacties Link kopieren
        Apart weer.... heeft hij daar al eerder gewoond?
        Alle reacties Link kopieren
        Tvp
        Alle reacties Link kopieren
        Is het altijd geweest dat er 10 afleveringen komen? Ik dacht altijd dat dat ze voor drie weken uitzonden?
        Nee Venlo. Heb het gevoel dat Kevin en Nadine ruzie hebben kinderen verwijderd? verhuisd? Dan woonde Kevin toch daar neem ik aan. Paar foto's weg van Kevin instagram vreemd

        Dolarde schreef:
        21-11-2020 22:26
        Apart weer.... heeft hij daar al eerder gewoond?
        Alle reacties Link kopieren
        Sjiraf schreef:
        21-11-2020 22:57
        Is het altijd geweest dat er 10 afleveringen komen? Ik dacht altijd dat dat ze voor drie weken uitzonden?
        t/m 2013 waren het 3 weken 5 afleveringen per week maar dan afleveringen van ongeveer 25 minuten. In 2014 waren het 8 afleveringen, in 2015 5 afleveringen, in 2016 8 afleveringen. En sinds 2017 10 afleveringen.
        Sjiraf schreef:
        21-11-2020 22:57
        Is het altijd geweest dat er 10 afleveringen komen? Ik dacht altijd dat dat ze voor drie weken uitzonden?
        Het is heel wisselend. De eerste seizoenen (1 of 2?) waren het echt 3 weken. We hebben ook wel eens een seizoen van 5 afleveringen gehad.De laatste jaren steeds wel 10 afleveringen, maar soms was het een uur, soms 45min en soms een half uur.
        Nadiaah79 schreef:
        21-11-2020 23:39
        t/m 2013 waren het 3 weken 5 afleveringen per week maar dan afleveringen van ongeveer 25 minuten. In 2014 waren het 8 afleveringen, in 2015 5 afleveringen, in 2016 8 afleveringen. En sinds 2017 10 afleveringen.
        Gheghe, dat jij dat nog weet joh! Knap hoor!
        Is het weer hommeles bij Nadine en Kevin. Wat zal dat voor veel spanning in huize Nadine geven. Sneu voor de kinderen.

        Het lijkt me echt vreselijk ingewikkeld en aanpassen als je een vrouw met 11 kinderen ontmoet. Je komt als man zijnde (als het goed is), altijd op plek nummer 12. En je moet het dan ook nog eens kunnen vinden met al die kinderen.

        Ik zou er niet aan beginnen. En als ik er wel aan zou beginnen, dan heel rustig aan.
        Ik zie bij beide nog wel foto's van elkaar, ook zoenend. Ook hebben ze beide nog staan dat ze gaan trouwen, dus de onrust is niet zo groot. Dat hadden ze de vorige keer ook weggehaald.
        Alle reacties Link kopieren
        Misschien hebben ze wel een huis gekocht?
        Dolarde schreef:
        22-11-2020 08:57
        Misschien hebben ze wel een huis gekocht?
        Nee joh. Van welk geld dan? Hij sport alleen maar, zij heeft geen werk. Die kunnen geen huis kopen.

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven