Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 8 (ZONDER SPOILERS)

18-11-2020 15:09 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=470757&p=32177114&start=#p32177114)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 22:06
        12.40% gewijzigd
        Nadine is verdrietig 5 minuten geleden staat op der privé fb relatie problemen met Kevin denk ik germ..
        Alle reacties Link kopieren
        Deel 8 gevonden!
        Hier een fan vanaf aflevering 1, dus sinds het roze flatje van Marcel en Ingridt.
        Wat een verschillende (en soms veel besproken) families hebben er mee gedaan als je eens terug kijkt.
        Ik heb weer zin in het nieuwe seizoen!
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        22-11-2020 09:15
        Nee joh. Van welk geld dan? Hij sport alleen maar, zij heeft geen werk. Die kunnen geen huis kopen.
        Ik dacht dat hij meubelmaker was? Hij zal toch financieel moeten bijdragen als ze trouwen lijkt me.
        Alle reacties Link kopieren
        Jantje3211 schreef:
        22-11-2020 09:46
        Nadine is verdrietig 5 minuten geleden staat op der privé fb relatie problemen met Kevin denk ik germ..
        Ik zie dat nergens....
        Omdat je haar niet als vriend heb denk ik!
        Dolarde schreef:
        22-11-2020 10:13
        Ik zie dat nergens....
        Openbaar staat er niks. Maar als ze dat privé post, dan zal ze wel verdrietig zijn. Wel rot voor haar.
        Staat idd privé.
        Idris schreef:
        22-11-2020 10:21
        Openbaar staat er niks. Maar als ze dat privé post, dan zal ze wel verdrietig zijn. Wel rot voor haar.
        Alle reacties Link kopieren
        Jantje3211 schreef:
        22-11-2020 10:31
        Staat idd privé.
        Oh, dat klinkt niet goed dan. Ik heb haar niet privé . Dat hele trouwen lijkt me geen goed idee .
        Alle reacties Link kopieren
        Tvp
        meer brood is minder hap
        Iedereen vraag wat er is. Geen reactie.
        Ik vind vreemd allemaal.
        Dolarde schreef:
        22-11-2020 10:40
        Oh, dat klinkt niet goed dan. Ik heb haar niet privé . Dat hele trouwen lijkt me geen goed idee .
        Vanochtend begon haar rijtje op Instagram nog met een koningskroon en een koninginnekroon. Die zijn nu allebei weg.

        De verlovingsdatum staat nog wel.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik schrik wel even van de reacties op Thalia’s miskraam. Sommige mensen hebben dan toch wel de hersens van een garnaal...

        Zodra je zwanger bent, ben je in gedachten al negen maanden verder en heb je je gezin en huis opnieuw ingericht. Je maakt een heel beeld van je toekomst. Als dat plotseling eindigt moet je van meer afscheid nemen dan alleen van het kindje in je buik.

        Hier vijf kinderen (en drie stiefkinderen) en net zoveel miskramen waarvan 1 met 17/18 weken.

        Thalia, waren de kinderen al op de hoogte?
        De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
        Alle reacties Link kopieren
        Thaila1978 schreef:
        20-11-2020 12:50
        Jij schreef na de 11de zwangerschap dat was vorig jaar. Voor ons was het ook klaar. Ik ben gaan sporten en afvallen en heb een spiraal laten zetten.
        Ik schrijf hier altijd als mij zelf. Dit is mijn eigen account.
        De gynaecoloog zei omdat ik zoveel was afgevallen en mijn bloeddruk goed was dat er geen problemen hoefde op te treden tijdens de bevalling. Ik zou wel onder controle moeten blijven van het ziekenhuis.
        Zo nu ga lekker rusten en genieten van onze 11 wonders en onze prachtige kleindochter. Ik wens jullie een heel fijn weekend. ❤
        Ik zou dat allemaal niet op de media gooien,maar goed
        Alle reacties Link kopieren
        Deslimste1980 schreef:
        20-11-2020 19:46
        Ja net zoals alle vervelende opmerkingen. Het is altijd terecht in jullie ogen. Bah!
        En die komt ook weer effe
        Alle reacties Link kopieren
        Ik vind het dapper van Thaila om het te zeggen, ik heb miskramen gehad waar niemand van weet omdat ik bij de eerste nare reacties kreeg, maar het is inderdaad een taboe en ook al heb je al 11 zoals Thaila en is het nog maar pril, het verdriet is er niet minder om.
        Alle reacties Link kopieren
        Vladimiertje schreef:
        22-11-2020 12:15
        Ik zou dat allemaal niet op de media gooien,maar goed
        Staat niks verkeerd
        Die foto's staan er wel!
        Hoop voor Nadine dat ze de goeie keuze kiest en alleen blijft met der 12 kids en ooit de ware tegen moet komt. Nadine als u meekijkt hier. Geniet Van je kinderen. Die vent was niks voor jou. Zo denken meer meerdere mensen denk ik?. Zo'n jonge knappe vrouw verdient beter😘 en trouwen mm? Ik denk dat je goed moet nadenken erover. Probeer rustig te doen en niet 1 2 3 te snel als u meekijkt deze tip geef ik aan je.
        Idris schreef:
        22-11-2020 10:55
        Vanochtend begon haar rijtje op Instagram nog met een koningskroon en een koninginnekroon. Die zijn nu allebei weg.

        De verlovingsdatum staat nog wel.
        Alle reacties Link kopieren
        suzyqfive schreef:
        22-11-2020 12:08
        Ik schrik wel even van de reacties op Thalia’s miskraam. Sommige mensen hebben dan toch wel de hersens van een garnaal...

        Zodra je zwanger bent, ben je in gedachten al negen maanden verder en heb je je gezin en huis opnieuw ingericht. Je maakt een heel beeld van je toekomst. Als dat plotseling eindigt moet je van meer afscheid nemen dan alleen van het kindje in je buik.

        Hier vijf kinderen (en drie stiefkinderen) en net zoveel miskramen waarvan 1 met 17/18 weken.

        Thalia, waren de kinderen al op de hoogte?
        Nee de kinderen wisten nog niks.
        Maar we hebben ze wel van de miskraam verteld. Omdat het ook bij het leven hoort. ❤
        Hoe reageerde de kindjes erop?
        Thaila1978 schreef:
        22-11-2020 12:36
        Nee de kinderen wisten nog niks.
        Maar we hebben ze wel van de miskraam verteld. Omdat het ook bij het leven hoort. ❤
        Alle reacties Link kopieren
        Jantje3211 schreef:
        22-11-2020 12:37
        Hoe reageerde de kindjes erop?
        Ze waren allemaal stil omdat ik aan het huilen was. Heb ze uitgelegd dat er nu een sterretje aan de hemel straalt speciaal voor ons.
        Alle reacties Link kopieren
        Thaila1978 schreef:
        22-11-2020 12:36
        Nee de kinderen wisten nog niks.
        Maar we hebben ze wel van de miskraam verteld. Omdat het ook bij het leven hoort. ❤

        Veel sterkte Thaila!
        Alle reacties Link kopieren
        Manunui schreef:
        22-11-2020 12:42
        Veel sterkte Thaila!
        Dankjewel ❤
        suzyqfive schreef:
        22-11-2020 12:08
        Ik schrik wel even van de reacties op Thalia’s miskraam. Sommige mensen hebben dan toch wel de hersens van een garnaal...

        Zodra je zwanger bent, ben je in gedachten al negen maanden verder en heb je je gezin en huis opnieuw ingericht. Je maakt een heel beeld van je toekomst. Als dat plotseling eindigt moet je van meer afscheid nemen dan alleen van het kindje in je buik.

        Hier vijf kinderen (en drie stiefkinderen) en net zoveel miskramen waarvan 1 met 17/18 weken.

        Thalia, waren de kinderen al op de hoogte?
        En de mensen die reageerden als een garnaal hebben een waarschuwing cq ban gekregen.
        Dus waarom dat weer oprakelen?
        Alle reacties Link kopieren
        Relatiestatus van Kevin en Nadine staat nog wel op verloofd met elkaar.
        Nadine, is net in de stad geweest naar piet geweest, de eerste foto wat zei plaats ik vind haar niet al te gelukkig uit zien, germ. Ze was met de oudste dochter en Milano. Wat ik me afvraag wie let op die kinderen dan? Romano denk ik want die help altijd mee,?

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven