Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 8 (ZONDER SPOILERS)

18-11-2020 15:09 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=470757&p=32177114&start=#p32177114)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 22:06
        12.40% gewijzigd
        Mrs-Stanton schreef:
        27-11-2020 11:54
        In haar bio op instagram en haar profielfoto daar staat Kevin nog wel met datum en hartjes..
        Bij beiden staat inderdaad nog de datum van de verloving en de hartjes. Zowel op Insta als op FB. De trouwdatum is bij beiden verwijdert.
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        27-11-2020 18:36
        Bij beiden staat inderdaad nog de datum van de verloving en de hartjes. Zowel op Insta als op FB. De trouwdatum is bij beiden verwijdert.
        Bij Kevin staat de trouwdatum er nog wel bij.
        Alle reacties Link kopieren
        emanina schreef:
        26-11-2020 19:57
        Waar kan ik de uitzending van Fred van Leer met Jan en Sofie terugvinden?
        www.dplay.nl

        Een proefaccount kost 1ct, kun je een paar weken programma's kijken.
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        27-11-2020 08:26
        Bij haar bio stond onder het rijtje hartjes en het overlijden van Michel de verlovingsdatum. Die is nu weg. Zij is nog wel verloofd met Kevin. Maar als je naar haar vrienden gaat, staat hij er niet tussen. Datzelfde geldt ook voor Kevin.
        Hun vriendenlijsten zijn afgeschermd. Bij Kevin zie je alleen nog zijn volgers. Ze moeten nog wel in elkaars lijst staan want anders worden hun namen bij de relatiestatus ook verwijderd.
        Nadiaah79 schreef:
        27-11-2020 19:48
        Bij Kevin staat de trouwdatum er nog wel bij.
        Nee dat is de datum dat ze elkaar hebben leren kennen 08/06/2020
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        27-11-2020 20:34
        Nee dat is de datum dat ze elkaar hebben leren kennen 08/06/2020
        Het bericht waarin staat dat ze gaan trouwen staat er bij hem ook nog steeds met datum van het burgerlijk en kerkelijk huwelijk erbij.

        https://www.facebook.com/photo?fbid=102 ... 3080181526
        Alle reacties Link kopieren
        makiko schreef:
        26-11-2020 14:29
        maw : niks nieuws , ze doen niks anders namelijk .
        ik ben zo ver dat ik het allemaal niet meer wil zien ,dat zouden meer mensen moeten doen :whistle:
        Lijken op de oude romeinen die vraten alles tot ze moesten ......
        Alle reacties Link kopieren
        F16 schreef:
        26-11-2020 16:07
        ik tel af naar 21 December.

        Bij Floor staat een tekst Wie niet waagt en dan een merk getagd dat ze draagt.
        Die mensen zijn alleen maar uit op geld verdienen aan en met hun kinderen en aandacht , heel erg veel veel aandacht willen. Hebberig.Willen beroemd worden maar kunnen geen spatje kritiek verdragen. Wat zou er gebeuren als de roddelbladen hun eens oppikken?
        Een Mukbang moest ik ook opzoeken. Je vraagt je af WAAROM doe je dit toch met je gezin? Totaal doorgeslagen in alles en reageren kun je dan niet want de boze buitenwereld is niet lief. Die koters krijgen alleen die leuke reacties te horen natuurlijk ,onwerkelijk beeld die klap komt ook nog een keer.Zijn die mensen nou nog niet wakker geschudt?
        Ze hebben met andere intenties meegedaan aan EEN HUIS VOL .Het is niet te wensen dat dit een trend wordt.
        Ik zie liever mensen die niet naast hun schoenen lopen en ik vind het leuk om Kraan Buddenbruck en Jelies weer te gaan zien.
        Wat n d..... d..... lui...vul zelf in
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        27-11-2020 11:38
        Ze is begonnen met haar studie voor weddingplanner, hopelijk lukt het haar allemaal.
        Kei goed voor haar
        Nadiaah79 schreef:
        28-11-2020 12:16
        Het bericht waarin staat dat ze gaan trouwen staat er bij hem ook nog steeds met datum van het burgerlijk en kerkelijk huwelijk erbij.

        https://www.facebook.com/photo?fbid=102 ... 3080181526
        Oh ja, bij dat bericht en foto die hij geplaatst had. Ik bedoelde dat het niet meer in de bio's staat.
        Alle reacties Link kopieren
        Marcel is weer aandacht aan het trekken.

        Eerst een bericht waarin staat: Er is een tijd van komen en gaan en vervolgens een bericht waarin hij zegt dat 2021 het laatste jaar is dat hij lid zal zijn van de Facebookgroep van de familie Deijs.

        Zal die weer hebben gezopen?
        Dat lijkt me een open deur eigenlijk, natuurlijk heeft hij weer nostalgisch naar foto's van Jordy gekeken met een paar blikken Schültenbrau binnen handbereik, denkend aan die goede oude tijd dat hij nog een hoop aandacht kreeg.
        Alle reacties Link kopieren
        Nanny_Gytha_Ogg schreef:
        28-11-2020 14:17
        Dat lijkt me een open deur eigenlijk, natuurlijk heeft hij weer nostalgisch naar foto's van Jordy gekeken met een paar blikken Schültenbrau binnen handbereik, denkend aan die goede oude tijd dat hij nog een hoop aandacht kreeg.
        Lijkt ook dat zijn wallen ook met de dag dikker worden. Hij zag er in 2011 toen ze voor het eerst aan de serie meededen al slecht uit, maar die wallen en de bleekheid in zijn gezicht worden steeds erger.
        Alle reacties Link kopieren
        Nadiaah79 schreef:
        28-11-2020 14:13
        Marcel is weer aandacht aan het trekken.

        Eerst een bericht waarin staat: Er is een tijd van komen en gaan en vervolgens een bericht waarin hij zegt dat 2021 het laatste jaar is dat hij lid zal zijn van de Facebookgroep van de familie Deijs.

        Zal die weer hebben gezopen?

        Je was mij voor. Hij moet weer even zijn momentje van aandacht van alle volgelingen. :lol:
        Alle reacties Link kopieren
        Doorenvogel schreef:
        28-11-2020 14:54
        Je was mij voor. Hij moet weer even zijn momentje van aandacht van alle volgelingen. :lol:
        Zijn aanbidders gaan er ook weer mooi op in, velen zijn geschokt. Maar ook 1 die zegt dat Marcel deze uitspraak volgend jaar weer is vergeten waarop Marcel zegt: Remember my words.

        Hij zal inmiddels wel al een hele krat/tray bier achterover hebben gegoten vandaag waardoor die weer wartaal uitkraamt.
        Nanny_Gytha_Ogg schreef:
        28-11-2020 14:17
        Dat lijkt me een open deur eigenlijk, natuurlijk heeft hij weer nostalgisch naar foto's van Jordy gekeken met een paar blikken Schültenbrau binnen handbereik, denkend aan die goede oude tijd dat hij nog een hoop aandacht kreeg.
        :proud:
        En dan het vooruitzicht dat het programma wat HIJ heeft grootgemaakt binnenkort wordt uitgezonden zonder Zijne Koninklijke Schultenbrau. :cheers:
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        28-11-2020 15:04
        :proud:
        En dan het vooruitzicht dat het programma wat HIJ heeft grootgemaakt binnenkort wordt uitgezonden zonder Zijne Koninklijke Schultenbrau. :cheers:
        Er was op Marcel zijn privé profiel eens iemand die een opmerking gaf over de Buddenbrucks, dat ze zo'n aso gezin aan de serie mee lieten doen en dat de Deijsjes het beter voor elkaar zouden hebben. Marcel ging er op in en zei dat hij dat ook erg jammer vond dat ze zo'n gezin mee laten doen.

        Hij is vast jaloers op de Buddenbrucks, wat Rob en Thaila voor elkaar hebben gekregen, van een faillissement en rond moeten komen van een WW uitkering, en vervolgens in korte tijd hebben bereikt wat ze nu hebben zal Marcel nooit van zijn leven voor elkaar krijgen. En wat asociaal zijn betreft komt Marcel daar meer in de buurt dan Rob.

        Ik snap ook niet wat Ingridt in Marcel ziet. Ingridt komt over als een leuke lieve vrouw maar Marcel is maar een lamlul want omdat hij fulltime werkt hoeft hij thuis niets te doen vindt hij zelf, denkt er niet bij na dat Ingridt al die jaren het ook druk heeft gehad met al die kinderen verzorgen, boodschappen doen, het huishouden en koken wat eigenlijk ook gewoon een fulltime job is.

        Zelfs op vakanties heeft Ingridt geen hulp van hem, zij stond te koken op de camping in de tent/caravan en Marcel zat op zijn kont met een blik bier en gaf zelfs nog als opmerking: Ik kook thuis niet dus dan doe ik dat hier ook niet.

        Hij zegt ook altijd dat hij de serie niet kijkt sinds ze zelf niet meer meedoen maar daar geloof ik niets van want hoe weet hij anders dingen over de mensen die erin te zien zijn? Hij zal komende maand ook wel zitten te kijken vol afgunst en jaloezie.
        Alle reacties Link kopieren
        Dat hij een ander gezin zo afvalt zeg.....geef mij Rob maar hoor.
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        28-11-2020 15:59
        Dat hij een ander gezin zo afvalt zeg.....geef mij Rob maar hoor.
        Gewoon puur afgunst omdat zijn gezin niet meer mee mag doen omdat ze niet veel (minderjarige) kinderen meer thuis hebben wonen. Volgens mij zijn alleen Naomi en Jordy nog minderjarig.
        Alle reacties Link kopieren
        Nadiaah79 schreef:
        28-11-2020 15:28
        Er was op Marcel zijn privé profiel eens iemand die een opmerking gaf over de Buddenbrucks, dat ze zo'n aso gezin aan de serie mee lieten doen en dat de Deijsjes het beter voor elkaar zouden hebben. Marcel ging er op in en zei dat hij dat ook erg jammer vond dat ze zo'n gezin mee laten doen.
        Werkelijk ?? Ook al is dat je mening dan zeg je dat toch niet openbaar van mededeelnemers ? Ik denk dat hij stikjaloers is op Jay die een berg geld kreeg en de Nagelkerkjes die wat meer in the picture staan .De Baumgard's die weer meededen in de Zomer.Hij is het grote geld en roem misgelopen en het programma bestaat omdat Jordy geboren is -tig hoog op een roze flatje met 11 broers en zussen.

        Ik vond Kimberly altijd lekker bijdehand ,tegen de draad in.Ze zei ook dat het gezin uit meer kinderen ,dan alleen Jordy bestond.Staat het allereerste seizoen al ergens online.?
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Byrma schreef:
        28-11-2020 16:46
        Werkelijk ?? Ook al is dat je mening dan zeg je dat toch niet openbaar van mededeelnemers ? Ik denk dat hij stikjaloers is op Jay die een berg geld kreeg en de Nagelkerkjes die wat meer in the picture staan .De Baumgard's die weer meededen in de Zomer.Hij is het grote geld en roem misgelopen en het programma bestaat omdat Jordy geboren is -tig hoog op een roze flatje met 11 broers en zussen.

        Ik vond Kimberly altijd lekker bijdehand ,tegen de draad in.Ze zei ook dat het gezin uit meer kinderen ,dan alleen Jordy bestond.Staat het allereerste seizoen al ergens online.?
        Nee die hebben ze nog steed niet teruggeplaatst :( Op pagina van gemist staat nog steed binnenkort online maar dat binnenkort duurt helaas al heel lang.
        Nadiaah79 schreef:
        27-11-2020 19:54
        Hun vriendenlijsten zijn afgeschermd. Bij Kevin zie je alleen nog zijn volgers. Ze moeten nog wel in elkaars lijst staan want anders worden hun namen bij de relatiestatus ook verwijderd.
        Aha, dat wist ik niet. Wat heeft Kevin dan veel volgers. Why???
        Nadiaah79 schreef:
        28-11-2020 15:28
        Er was op Marcel zijn privé profiel eens iemand die een opmerking gaf over de Buddenbrucks, dat ze zo'n aso gezin aan de serie mee lieten doen en dat de Deijsjes het beter voor elkaar zouden hebben. Marcel ging er op in en zei dat hij dat ook erg jammer vond dat ze zo'n gezin mee laten doen.

        Hij is vast jaloers op de Buddenbrucks, wat Rob en Thaila voor elkaar hebben gekregen, van een faillissement en rond moeten komen van een WW uitkering, en vervolgens in korte tijd hebben bereikt wat ze nu hebben zal Marcel nooit van zijn leven voor elkaar krijgen. En wat asociaal zijn betreft komt Marcel daar meer in de buurt dan Rob.

        Hij zegt ook altijd dat hij de serie niet kijkt sinds ze zelf niet meer meedoen maar daar geloof ik niets van want hoe weet hij anders dingen over de mensen die erin te zien zijn? Hij zal komende maand ook wel zitten te kijken vol afgunst en jaloezie.
        Zeer zeker respect voor de familie BB. Al vind ik er wel wat van dat ze twee hele moeilijke honden (qua ras dan) hebben genomen in zo'n groot gezin. Maar ik weet zeker dat ze naar beste kunnen die honden het beste zullen geven qua opvoeding en dat ze zich heel goed hebben verdiept in het ras. Ze hebben in ieder geval niet net als sommige andere gezinnen een dubbele bodem.
        Tegen het einde van 2021 is hij er toch al weer 10x in en uit geweest? Dramaqueen, die Marcel.
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        28-11-2020 17:41
        Tegen het einde van 2021 is hij er toch al weer 10x in en uit geweest? Dramaqueen, die Marcel.
        Hij doet altijd dramatisch, is nu voor de zoveelste keer getopt als beheerder ivm privé omstandigheden.

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven