Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 8 (ZONDER SPOILERS)

18-11-2020 15:09 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=470757&p=32177114&start=#p32177114)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 22:06
        12.40% gewijzigd
        Jantje3211 schreef:
        29-11-2020 18:37
        Vanavond 21.00 uur. Komt Sofie weer op tv....
        Nieuwe aflevering van Fred uit de kast of een oude aflevering?? Hoop geen nieuwe 😂.
        Herhaling
        glitglam schreef:
        29-11-2020 18:26
        Dat dacht ik ook al even! :lol:
        Maar denk dat Romano daar te zachtaardig voor is.
        Maar wat zijn moeder betreft is hij net een pitbull .
        prada schreef:
        29-11-2020 18:53
        Maar wat zijn moeder betreft is hij net een pitbull .
        En ik kan me dus best voorstellen dat als je ziet dat je moeder kapot gaat aan een relatie, je wanhopig genoeg bent om dit soort dingen te gaan doen.
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        29-11-2020 18:53
        Maar wat zijn moeder betreft is hij net een pitbull .
        Dat is ook weer waar..
        Expreszo schreef:
        29-11-2020 18:57
        En ik kan me dus best voorstellen dat als je ziet dat je moeder kapot gaat aan een relatie, je wanhopig genoeg bent om dit soort dingen te gaan doen.
        Zeker waar.
        Romano heeft sinds de dood van zijn vader een beetje de rol van zijn vader op zich genomen. Moeder komt een nieuwe liefde tegen en hop, Romano kan opzouten. Bepaald niet grappig denk ik. Ik vind het sneu, voor alle knd.
        Ik begrijp vooral niet waarom alle ins en outs van zo´n relatie op social media moeten. Zowel de verliefdheid als de ruzies.
        Ook dat hele verloven na een paar maanden (weken?) samen, een trouwdatum prikken.
        Ik vind het echt sneu voor haar kinderen. Want reken maar dat zij genoeg vragen en opmerkingen van hun omgeving krijgen.
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        29-11-2020 19:52
        Ik begrijp vooral niet waarom alle ins en outs van zo´n relatie op social media moeten. Zowel de verliefdheid als de ruzies.
        Ook dat hele verloven na een paar maanden (weken?) samen, een trouwdatum prikken.
        Ik vind het echt sneu voor haar kinderen. Want reken maar dat zij genoeg vragen en opmerkingen van hun omgeving krijgen.
        Misschien op zoek naar aandacht? Toen Michel nog leefde was Nadine lang niet zo actief op social media als nu.
        Ik doe echt m´n best om niet alleen maar negatief over de familie Nagelkerke te zijn. Maar wederom maken ze van het avondeten een YouTube challenge, en weer met McDonalds.
        Het kan niet gek genoeg daar. Ik zou er doodmoe van worden. En dik.
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        30-11-2020 21:45
        Ik doe echt m´n best om niet alleen maar negatief over de familie Nagelkerke te zijn. Maar wederom maken ze van het avondeten een YouTube challenge, en weer met McDonalds.
        Het kan niet gek genoeg daar. Ik zou er doodmoe van worden. En dik.
        Nou ik dacht hetzelfde vandaag. Dat is toch geen normale manier om met eten om te gaan. Die kinderen groeien op met zo’n raar idee van het leven, volgens mij. En onbegrijpelijk dat ze niet allemaal moddervet zijn met al dat gevreet. En ja, wat ze daar doen is echt vreten. Kijk naar de vlogs hoe, met name Eline, de kinderen daar eten. Zo smerig!
        Lente19251003 schreef:
        30-11-2020 22:16
        Nou ik dacht hetzelfde vandaag. Dat is toch geen normale manier om met eten om te gaan. Die kinderen groeien op met zo’n raar idee van het leven, volgens mij. En onbegrijpelijk dat ze niet allemaal moddervet zijn met al dat gevreet. En ja, wat ze daar doen is echt vreten. Kijk naar de vlogs hoe, met name Eline, de kinderen daar eten. Zo smerig!
        Dat is mij ook al vaak opgevallen. Eline die altijd met open mond zit te schransen.
        Ik vind het opvallend hoe de stukjes op insta eigenlijk afgeraffeld worden. Valt me bij de Nagelkerkjes op, maar ook bij de fam. Jelies.
        Foto’s met halve kinderen, open monden, bewogen beeld, onduidelijk. En dan een stukje erbij dat vol taalfouten zit.
        Dat is met spellingcontrole toch eigenlijk niet nodig?
        Waarom niet 2 of 3 hele mooie foto’s delen. Of, laten we eens gek doen, een dagje niet?
        En zo’n challenge, is dat dan omdat er onvoldoende content is voor een vlog? Ik mis een plan ofzo.
        En een aantal gezinnen doen gewoon komende x weer mee met ehv, en delen gewoon wat kiekjes om de fans te plezieren. Dat vind ik anders.
        Alle reacties Link kopieren
        Het programma kijk ik met plezier. Ik had al gelezen hier maar was niet lid maar
        de nagelkerkjes ben ik gaan volgen daar na en ik ben een trouwe kijker en ik vind het gemeen hoe mensen praten over hun
        Dat zeg je heel treffend Expreszo. Het begint bij sommigen op een "moetje" te lijken.

        Ik ben in de nieuwe serie het meest benieuwd naar de familie Jelies. Ik vond ze in het programma een stuk leuker dan nu op Insta.
        Wanneer zijn deze afleveringen eigenlijk opgenomen, weet iemand dat?
        Ik zie het ook afraffel gebeuren met spelfouten en niks verbeteren. Wazige foto's.
        Guusje heeft dat geschreven bij die kleurplaat? Handschrift lijkt eerder slordig van een volwassene , heeft Sofie het zelf gedaan?
        Madelief kijkt ook weer blij dat ze op de foto mag.
        Zij is blij met de app van de auto je kunt maar ergens bij mee zijn.
        Opa en oma moeten op het kind passen en dan moeten ze ook nog helpen de hele sinterklaas meuk inpakken . Bang dat haar nagels er aan gaan of zo?
        Je kunt maar ergens blij van worden. Ik vind dat nou net leuk om te doen voorpret voor pakjesavond ze moet weer hulp .

        En waar is Sissy eigenlijk gebleven ?

        Het enige positieve is dat het kind eindelijk normaal aandacht krijgt en speelt met opa. Die doet tenminste normaal met hem .
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        30-11-2020 23:20
        Dat zeg je heel treffend Expreszo. Het begint bij sommigen op een "moetje" te lijken.

        Ik ben in de nieuwe serie het meest benieuwd naar de familie Jelies. Ik vond ze in het programma een stuk leuker dan nu op Insta.
        Wanneer zijn deze afleveringen eigenlijk opgenomen, weet iemand dat?
        Al die riedeltjes op Instagram vind ik ook maar niks, elke dag is weer een heerlijke dag, heerlijk huis poetsen heerlijk boodschappen doen heerlijk dit heerlijk dat
        Dolarde schreef:
        01-12-2020 06:58
        Al die riedeltjes op Instagram vind ik ook maar niks, elke dag is weer een heerlijke dag, heerlijk huis poetsen heerlijk boodschappen doen heerlijk dit heerlijk dat
        Haha, nou ik denk dat moeder Jelies dat wel echt heerlijk vindt!
        Als het mijn stukje was geweest had ik geschreven dat ik het stofzuigen maar een dagje over heb geslagen, de kinderen heb geleerd het toilet schoon te maken, Picnic liet komen voor de boodschappen en verder lekker op mijn gat op de bank heb gezeten :-)
        Expreszo schreef:
        01-12-2020 07:59
        Haha, nou ik denk dat moeder Jelies dat wel echt heerlijk vindt!
        Als het mijn stukje was geweest had ik geschreven dat ik het stofzuigen maar een dagje over heb geslagen, de kinderen heb geleerd het toilet schoon te maken, Picnic liet komen voor de boodschappen en verder lekker op mijn gat op de bank heb gezeten :-)
        :proud:
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        01-12-2020 07:59
        Haha, nou ik denk dat moeder Jelies dat wel echt heerlijk vindt!
        Als het mijn stukje was geweest had ik geschreven dat ik het stofzuigen maar een dagje over heb geslagen, de kinderen heb geleerd het toilet schoon te maken, Picnic liet komen voor de boodschappen en verder lekker op mijn gat op de bank heb gezeten :-)
        Iemand vroeg het laatst over elke dag een heerlijke dag. Moeder zei dat ze dat id zo ervaarde. Pluk de dag.
        Alle reacties Link kopieren
        bammeke45 schreef:
        30-11-2020 23:11
        Het programma kijk ik met plezier. Ik had al gelezen hier maar was niet lid maar
        de nagelkerkjes ben ik gaan volgen daar na en ik ben een trouwe kijker en ik vind het gemeen hoe mensen praten over hun
        Wat vind je zo gemeen dan? Ik zie het niet als gemeen praten. Gewoon de harde waarheid.
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        01-12-2020 07:59
        Haha, nou ik denk dat moeder Jelies dat wel echt heerlijk vindt!
        Als het mijn stukje was geweest had ik geschreven dat ik het stofzuigen maar een dagje over heb geslagen, de kinderen heb geleerd het toilet schoon te maken, Picnic liet komen voor de boodschappen en verder lekker op mijn gat op de bank heb gezeten :-)
        Moeder jelies heeft geen aupair of hulp in huis,dus iemand zal t moeten doen he,en haar kinderen helpen al goed mee .
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        01-12-2020 07:59
        Haha, nou ik denk dat moeder Jelies dat wel echt heerlijk vindt!
        Als het mijn stukje was geweest had ik geschreven dat ik het stofzuigen maar een dagje over heb geslagen, de kinderen heb geleerd het toilet schoon te maken, Picnic liet komen voor de boodschappen en verder lekker op mijn gat op de bank heb gezeten :-)
        Vergeet niet dat Janneke Jelies van oorsprong een Urker is, naast het geloof en het gezin is voor Urkers het huishouden 1 van de belangrijkste bezigheden, in en om het huis moet alles netjes zijn want stel dat de dominee eens onverwacht op bezoek komt.
        Wat ik al schreef: ik denk dat ze het echt wel prima vindt.
        Alle reacties Link kopieren
        Och Guusje.. voorstukje van vandaag. Ze vindt het prikken spannend.
        Never stop making wishes♡
        Alle reacties Link kopieren
        Pff iemand even naar vlog gekeken van vandaag?

        Guusje krijgt de 9 jaars prik.
        Jan staat alles te filmen. Guusje vind het eng en moet huilen. Jan blijft filmen....ipv even je dochter een hand te geven of naast haar te staan...
        De dame van de prikdienst streelt haar liefdevol over haar rug.

        Jakkes wat liefdeloos. Ik heb mn dochter even extra geknuffeld. Vond het zeer triest om te zien. :roll:

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven