Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 9 (ZONDER SPOILERS)

04-01-2021 15:23 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=472685&p=32363564&start=#p32363564)
        cookielover wijzigde dit bericht op 11-01-2021 16:01
        8.98% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Foto’s zie ik op instagram staan
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        22-04-2021 08:44
        Ik zie wel mooie foto’s maar geen tekst? Staat die ook ergens?
        Op Facebook op de 2de foto van het artikel.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik vind Jennie er heel leuk uitzien. Laat dat meisje lekker met rust.
        Alle reacties Link kopieren
        Byrma schreef:
        22-04-2021 09:59
        Op Facebook op de 2de foto van het artikel.
        Oja ik zie het. Leuk artikel.
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        22-04-2021 10:41
        Oja ik zie het. Leuk artikel.
        Ik vind het best knap dat ze evengoed kleding aantrekken die niet hun smaak is.
        Ze zijn ook echt blij met alles: kleding, broertje of zusje, pup,samen buiten spelen,naar de voetbalwedstrijd kijken van moeder, vader helpen klussen, samen soppen( nou ja van Jennie hoeft het niet zo, begrijpelijk), een frietje eten. Er is nog ergens een artikel waar Jennie wat wijze woorden zegt, ik zal eens kijken of ik dat kan vinden.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik heb hem al https://www.televizier.nl/amusement/jen ... n-kinderen
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Byrma schreef:
        22-04-2021 10:50
        Ik heb hem al https://www.televizier.nl/amusement/jen ... n-kinderen
        Mooi om te lezen, deze kinderen zijn blij en dankbaar net als hun ouders.
        Voel je je soms ook een beetje moeder?
        “Niet echt, maar ik voel me wel verantwoordelijk. Als mijn moeder bijvoorbeeld naar de winkel gaat en ik moet oppassen. Dan zit ik voor even in haar leven en voel ik me best wel stoer. Als mijn zusje dan vraagt of ze een snoepje mag, kan ik antwoorden: ‘Ja, als je er ook een voor mij pakt.

        Haha, die Jennie. Wat een leuke meid is het toch ook.
        Alle reacties Link kopieren
        Ze hebben ook allemaal van die pretoogjes.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Wat een leuke foto's!
        Makiko :applause: :worship: :cheer:
        Alle reacties Link kopieren
        @Rosalind :$

        In Tollebeek is nog steeds geen corona.
        Alleen de Carona denk ik .
        Allebij is het zo en zo 3x niks.

        Maar het is een leuk en hecht gezin.
        sowieso :mrgreen:
        Samen met de Buddenbruckjes en de Adema's komen zij het meest echt over, ze blijven zoals ze waren vóór hun deelname aan een huis vol.
        Je kon't altaid nog bakker worre
        Alle reacties Link kopieren
        Janneke Jelies schrijft dat ze ‘fans’ aan de de deur hebben gehad. Vindt ze alleen maar leuk, zegt ze. Niet zo verstandig denk ik. Wat bezielt dat soort mensen om gewoon maar aan te bellen? Daar kan ik echt met mijn pet niet bij.
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        23-04-2021 13:56
        Makiko :applause: :worship: :cheer:

        Ik wilde hetzelfde zeggen. Ik moet lachen :lol: weer super.
        Alle reacties Link kopieren
        Pingu schreef:
        25-04-2021 09:55
        Janneke Jelies schrijft dat ze ‘fans’ aan de de deur hebben gehad. Vindt ze alleen maar leuk, zegt ze. Niet zo verstandig denk ik. Wat bezielt dat soort mensen om gewoon maar aan te bellen? Daar kan ik echt met mijn pet niet bij.
        Ik snap daar dus ook niks van. Wat voor mensen doen dat? Ik heb zelf die behoefte totaal niet, bij niemand. Ook al zou ik nu in Tollebeek of waar dan ook zijn, dan ga ik toch niet aanbellen bij die mensen?

        Ik ontdekte trouwens laatst wel dat ik een vriendin heb die allerlei mensen die ze volgt op insta dm’s stuurt met hele persoonlijke verhalen. En die mensen reageren daar vaak ook nog op. Vond ik ook al zo bizar. Ten eerste dat mijn vriendin dat doet, ten tweede dat men ook reageert daarop.
        Alle reacties Link kopieren
        Daarom zou ik ook niet geschikt zijn als influencer. Ik zit niet zomaar op andermans verhalen te wachten en al helemaal niet aan mijn deur ;-) Maar ja mijn huis is vaak ook helemaal niet zo knap om spontaan visite te ontvangen :-P
        Alle reacties Link kopieren
        Lente19251003 schreef:
        25-04-2021 10:06
        Ik snap daar dus ook niks van. Wat voor mensen doen dat? Ik heb zelf die behoefte totaal niet, bij niemand. Ook al zou ik nu in Tollebeek of waar dan ook zijn, dan ga ik toch niet aanbellen bij die mensen?

        Ik ontdekte trouwens laatst wel dat ik een vriendin heb die allerlei mensen die ze volgt op insta dm’s stuurt met hele persoonlijke verhalen. En die mensen reageren daar vaak ook nog op. Vond ik ook al zo bizar. Ten eerste dat mijn vriendin dat doet, ten tweede dat men ook reageert daarop.
        Wow, dat vind ik een beetje ziekelijk. Kijk, dat Sandra dat nou doet bij de Nagelkerkjes, die is gewoon wat simpel (niet lullig bedoeld mods, ik weet gewoon echt niet hoe ik het moet omschrijven, geef me niet weer een ban). Maar als een vriendin van mij dit zou bekennen, zou ik gaan twijfelen aan haar verstandelijke vermogens.
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        Ik was ook enorm verbaasd over deze vriendin. Het doet niks af aan het feit dat ze een goede, lieve vriendin is, maar ik heb toch ook wel een bepaald beeld van mensen die dit doen. Ik had dit niet van haar verwacht.
        Alle reacties Link kopieren
        Ditje schreef:
        25-04-2021 10:37
        Maar ja mijn huis is vaak ook helemaal niet zo knap om spontaan visite te ontvangen :-P
        :rofl:
        Je kon't altaid nog bakker worre
        Alle reacties Link kopieren
        ik zie dat idd ook vaker bij de reacties op/bij de Nagelkerkjes en de Bellinga's, soort van super-fans die hen aanspreken alsof ze ze persoonlijk kennen, en misschien ook wel prive-zaken verstellen in prive berichtjes of zouden aanbellen.
        Ook mensen die schrijven dat ze wel vrienden zouden willen zijn/koffie met ze willen drinken als ze in de buurt zijn.
        Maar al deze berichtjes/super fans lijken mensen met een minder verstandelijk vermogen te zijn of met beperkingen. (nee, dat is echt niet 'grappig' bedoeld of als een sneer, het is echt zo/een constatering, kijk maar eens naar de profielen)
        Alle reacties Link kopieren
        Byrma schreef:
        21-04-2021 12:36
        Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat de mannen in de rij staan voor een langere relatie, dan 1 nacht, bij haar.
        Al die kinderen, geen baan niks..
        Een lot uit de loterij is ze nou niet bepaald. Heel zuur dat zo'n narcistische vent haar in zijn web heeft.
        Inderdaad.
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        21-04-2021 20:46
        Ik vind het echt heel onaardig om hier iets negatiefs te posten over de kinderen. Doe dat maar gewoon niet.
        Ook inderdaad.
        Alle reacties Link kopieren
        glitglam schreef:
        26-04-2021 14:01
        ik zie dat idd ook vaker bij de reacties op/bij de Nagelkerkjes en de Bellinga's, soort van super-fans die hen aanspreken alsof ze ze persoonlijk kennen, en misschien ook wel prive-zaken verstellen in prive berichtjes of zouden aanbellen.
        Ook mensen die schrijven dat ze wel vrienden zouden willen zijn/koffie met ze willen drinken als ze in de buurt zijn.
        Maar al deze berichtjes/super fans lijken mensen met een minder verstandelijk vermogen te zijn of met beperkingen. (nee, dat is echt niet 'grappig' bedoeld of als een sneer, het is echt zo/een constatering, kijk maar eens naar de profielen)
        Hebben die mensen zelf geen leven of zijn ze verveeld....
        Ik heb die behoefte ook niet. Ik begrijp mensen ook niet zo goed, die die behoefte wel hebben. Maar ach, zo ben ik ook nooit 'fan' geweest van iemand. Wel gek op muziek of iets, maar niet zo dat ik de personen ook wil ontmoeten of zo. Ik heb bijv alle CD's van Acda&DeMunnik, ik ben naar veel theatervoorstellingen van ze geweest. Maar ik heb nog nooit gedacht: 'Ha, die Thomas vindt het vast leuk als ik hem even PB! Of beter nog: langskomen!'
        Maar goed, zo heb ik ook niet de behoefte om bij de gezinnen op hun Insta's te reageren of zo.

        Ik las vanochtend een reactie onder het bericht van Thaila: Wat het kost als ze moet afrekenen bij de MacDonalds. Echt, hoe bedenk je het? En dan: reken gewoon eens zelf uit wat zoiets kost. Maar lief als Thaila is, zegt ze gewoon wat ze kwijt is aan een bestelling bij de Mac.

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven