Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 9 (ZONDER SPOILERS)

04-01-2021 15:23 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=472685&p=32363564&start=#p32363564)
        cookielover wijzigde dit bericht op 11-01-2021 16:01
        8.98% gewijzigd
        En hebben jullie dat filmpje gezien van de Adema's van het koekhappen? Echt superleuk! :heart: (insta)
        Alle reacties Link kopieren
        Ja leuk, De Adema's.
        De Jellies hadden ook "schik" .Ondanks "de Carona" weer iedereen bezoeken.Dit is toch wel het enige gezin uit EHV dat bewust koos voor zoveel kinderen en ook daadwerkelijk normaal aandacht besteedt aan hun kinderen.(zonder eigenbelang).
        Zaklopen en spijkerpoepen in de buitenlucht met je kinderen is toch leuker dan ze droppen op een camping of met een telefoon/tablet/console.
        Je kon't altaid nog bakker worre
        Alle reacties Link kopieren
        Och ja, als je die posts van de Jelies en de Nagelkerkjes naast elkaar legt, is het verschil inderdaad schrijnend.
        Al dat gehang op de bank met telefoons en tablets, ook op de camping. En dan de Jelies lekker lol maken.
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        Ik moet toch een voorbeeld gaan nemen aan Janneke, op mijn vrije dagen rondhangen in het Barbie en Dré topic, daar wordt mijn huis niet knap van.
        Je kon't altaid nog bakker worre
        Alle reacties Link kopieren
        makiko schreef:
        29-04-2021 15:11
        Ik moet toch een voorbeeld gaan nemen aan Janneke, op mijn vrije dagen rondhangen in het Barbie en Dré topic, daar wordt mijn huis niet knap van.
        Jij hebt het op andere manieren knap, ouwe.

        Afbeelding
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Ik dacht Wat is het rustig bij Fam.Q op sociale media, veranderd Nadine der profielfoto eens is alleen maar de Kevin en Nadine show. Zie echt weinig meer van de kinderen dan toen Nadine alleen was’
        Wat mij opviel is dat de foto’s van Nadine weg zijn bij Romano op fb en insta, al tijdje
        Alle reacties Link kopieren
        makiko schreef:
        29-04-2021 15:11
        Ik moet toch een voorbeeld gaan nemen aan Janneke, op mijn vrije dagen rondhangen in het Barbie en Dré topic, daar wordt mijn huis niet knap van.
        Dit is voor mij ook een goed idee. Ik ga mijn tablet achter slot en grendel doen en ik begin met het soppen van de muren en de plafonds. Dan ruikt en kijkt alles knap.
        Alle reacties Link kopieren
        Jantje3211 schreef:
        02-05-2021 17:59
        Ik dacht Wat is het rustig bij Fam.Q op sociale media, veranderd Nadine der profielfoto eens is alleen maar de Kevin en Nadine show. Zie echt weinig meer van de kinderen dan toen Nadine alleen was’
        Wat mij opviel is dat de foto’s van Nadine weg zijn bij Romano op fb en insta, al tijdje
        Ik zie net weer van die saaie kus foto's van haar en haar man. Wat een puberaal gedrag en zo sneu voor de kinderen.
        Alle reacties Link kopieren
        Onsmakelijk gezicht die twee, het wachten is op de volgende escalatie, arme kinderen.
        Alle reacties Link kopieren
        Mij valt bij de Jelies op dat ze ontzettend ongezond eten. Ik weet en vind ook: leven en laten leven. Maar man man, wat een patat, snoep, gebak, ijsjes, milkshakes, komen er voorbij. Ik heb ook het idee dat Janneke kwa avondmaaltijd kleine porties kookt (twee pannetjes... ), en dat dit dus wordt aangevuld met allerlei troep. Valt jullie dit ook op?
        Alle reacties Link kopieren
        Morningrose schreef:
        03-05-2021 11:31
        Mij valt bij de Jelies op dat ze ontzettend ongezond eten. Ik weet en vind ook: leven en laten leven. Maar man man, wat een patat, snoep, gebak, ijsjes, milkshakes, komen er voorbij. Ik heb ook het idee dat Janneke kwa avondmaaltijd kleine porties kookt (twee pannetjes... ), en dat dit dus wordt aangevuld met allerlei troep. Valt jullie dit ook op?
        Het lijkt bij alle gezinnen zo te zijn, de Nagelkerkjes eten ook super ongezond en weinig groente en de fam. Geerts (niet van een huis vol) heeft ook een karige avondmaaltijd maar wel om 16.00 uur nog chocolade en koeken.
        Als ik mijn kinderen om 16.00 uur een dikke koek geef of een blok choco dan eten ze niet veel meer.
        Ik vind de geprakte happen bij de Jelies er niet aantrekkelijk uitzien, het valt mij niet direct op dat het super weinig is. Wel dat ze veel snoepen. Janneke worstelt volgens mij ook best met haar gewicht. Ik denk dat als je als moeder moeite hebt met goede keuzes maken dat je dit makkelijk door kan geven aan je kinderen. Best lastig hoor
        Morningrose schreef:
        03-05-2021 11:31
        Mij valt bij de Jelies op dat ze ontzettend ongezond eten. Ik weet en vind ook: leven en laten leven. Maar man man, wat een patat, snoep, gebak, ijsjes, milkshakes, komen er voorbij. Ik heb ook het idee dat Janneke kwa avondmaaltijd kleine porties kookt (twee pannetjes... ), en dat dit dus wordt aangevuld met allerlei troep. Valt jullie dit ook op?
        Veel snoep en zoet: ja, dat valt mij ook op.
        Weinig avondeten: nee, ik zie juist flink volle borden bij de jongere kinderen.
        Thaila is 30!!!!!! Kilo afgevallen.
        Super goed en heel knap.
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        03-05-2021 11:49
        Veel snoep en zoet: ja, dat valt mij ook op.
        Weinig avondeten: nee, ik zie juist flink volle borden bij de jongere kinderen.

        Ja je hebt gelijk! Hele volle borden. Mijn kinderen aten echt tot hun zesde misschien een schepje pasta en een paar worteltjes of zo. Misschien weer het andere uiterste.
        Het is meer dat als ik het eten zie staan voordat ze gaat koken ik het nooit zoveel zie. Maar dat zal wel niet kloppen idd.
        Alle reacties Link kopieren
        watdachtjehiervan schreef:
        03-05-2021 11:58
        Thaila is 30!!!!!! Kilo afgevallen.
        Super goed en heel knap.
        Nou, wat een ongelofelijke doorzetter is ze! Met haar drukke veelkoppige gezin hier ook nog prioriteit aan geven, ik vraag me echt af hoeveel mensen dat haar na zullen doen. petje af!
        Alle reacties Link kopieren
        Is mij niet opgevallen dat ze weinig avondeten hebben.Ze prakken alles omdat de kinderen dat lekkerder vinden.Dat zei Johan in EHV.Dat dat er dan minder smakelijk uit ziet zou mij niks boeien, als ze maar eten.Ik moet er niet aan denken elke dag voor zoveel mensen te koken, ze doet het allemaal maar.
        De hoeveelheid snoep en suikerdrankjes voor anno 2021 valt me wel op.En ook dat bij Nagelkerke en Jelies enorm veel gaatjes waren gezien door de tandarts, zowel bij de ouders als de kinderen.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Byrma schreef:
        03-05-2021 12:51
        Is mij niet opgevallen dat ze weinig avondeten hebben.Ze prakken alles omdat de kinderen dat lekkerder vinden.Dat zei Johan in EHV.Dat dat er dan minder smakelijk uit ziet zou mij niks boeien, als ze maar eten.Ik moet er niet aan denken elke dag voor zoveel mensen te koken, ze doet het allemaal maar.
        De hoeveelheid snoep en suikerdrankjes voor anno 2021 valt me wel op.En ook dat bij Nagelkerke en Jelies enorm veel gaatjes waren gezien door de tandarts, zowel bij de ouders als de kinderen.
        Maar of dat aan het vele zoet ligt? Ik denk eerder aan het slechte tanden poetsen. Het is duidelijk dat in beide gezinnen ook de jonge kinderen zelf poetsen, terwijl ik altijd begrepen heb dat je tot 8 jaar als ouder moet (na)poetsen.
        Alle reacties Link kopieren
        watdachtjehiervan schreef:
        03-05-2021 11:58
        Thaila is 30!!!!!! Kilo afgevallen.
        Super goed en heel knap.

        Niet zo overdreven zeg.
        Ik vind die avondlives met de BB'jes vreselijk. Al lopend gaat Thaila dan live. Nikszeggend en saai.

        Wel goed van haar dat ze is afgevallen. Ze heeft nu een gezonder gewicht en dat zal haar goed doen in haar dagelijkse dingen.
        Afgelopen dagen op het menu bij de familie Nagelkerk:
        - friet
        - mac
        - Chinees
        - sushi
        Ben benieuwd wat ze vanavond eten :-D
        Expreszo schreef:
        03-05-2021 14:20
        Afgelopen dagen op het menu bij de familie Nagelkerk:
        - friet
        - mac
        - Chinees
        - sushi
        Ben benieuwd wat ze vanavond eten :-D
        Spareribs en asperges!
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        03-05-2021 13:33
        Ik vind die avondlives met de BB'jes vreselijk. Al lopend gaat Thaila dan live. Nikszeggend en saai.

        Wel goed van haar dat ze is afgevallen. Ze heeft nu een gezonder gewicht en dat zal haar goed doen in haar dagelijkse dingen.
        Ja of die lives in de auto. Zie je eerst 5 minuten alleen een dashboard of een deel van het gezicht. Gebeurt verder niets.
        Doorenvogel schreef:
        04-05-2021 15:36
        Ja of die lives in de auto. Zie je eerst 5 minuten alleen een dashboard of een deel van het gezicht. Gebeurt verder niets.
        En Thaila is echt afgevallen, maar als je naar de lives kijkt, dan filmt ze zo ongunstig dat ze zo weer 30kg is aangekomen ;-D
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        04-05-2021 15:42
        En Thaila is echt afgevallen, maar als je naar de lives kijkt, dan filmt ze zo ongunstig dat ze zo weer 30kg is aangekomen ;-D
        Ja inclusief onderkin :lol:
        Alle reacties Link kopieren
        Doorenvogel schreef:
        04-05-2021 16:00
        Ja inclusief onderkin :lol:
        Dan zal ze een "samenwerking" aan kunnen gaan met een kliniek.Een schoonzus van mij is 49 kilo afgevallen.
        Dat is bijna mijn hele gewicht, ik vind het echt knap van haar, dat haar dat gelukt is op eigen houtje en zonder operatie maar haar vel is er niet mooier op geworden.Ze heeft haar nekvel laten liften omdat dat het meest zichtbare is, als beloning voor zichzelf.En dat is helaas niet goed gegaan.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven