Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 9 (ZONDER SPOILERS)

04-01-2021 15:23 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=472685&p=32363564&start=#p32363564)
        cookielover wijzigde dit bericht op 11-01-2021 16:01
        8.98% gewijzigd
        ontbijtkoekje schreef:
        16-05-2021 10:01
        Dat snoetje inderdaad :flirting: Maar dat ze het kan hebben... Ik weet het niet. Ik vind het er persoonlijk niet uitzien en ik vind dat ze hiermee voor lul loopt.

        Ik snap het niet. Wel in de uitzending vertellen dat ze een paar duizend euro kwijt zijn aan de kerst, maar dan niet even een goed kappertje betalen voor dat kind.
        Het kind gaat nog niet eens naar school, loopt geen catwalks en loopt in elk seizoen met ongekamde haren. Na 1 nacht slapen ziet het eruit zoals het er altijd uitziet: piekerig en ongekamd.
        Alle reacties Link kopieren
        ontbijtkoekje schreef:
        16-05-2021 09:03
        Over dat kapsel? Die reacties die eronder stonden hadden van mij ook niet gehoeven, maar eerlijk is eerlijk: hier is geen gediplomeerde kapper aan te pas geweest. Het ziet er vreselijk ongelijk uit en de pony is te ver op de zijkant geknipt.

        Ergens snap ik het wel. Het haar zit niet mooi. Het is niet door een kapper geknipt en anders is het echt triest als het wel een kapper was.
        Wel een lief snoetje.
        Alle reacties Link kopieren
        ontbijtkoekje schreef:
        16-05-2021 10:01
        Dat snoetje inderdaad :flirting: Maar dat ze het kan hebben... Ik weet het niet. Ik vind het er persoonlijk niet uitzien en ik vind dat ze hiermee voor lul loopt.

        Ik snap het niet. Wel in de uitzending vertellen dat ze een paar duizend euro kwijt zijn aan de kerst, maar dan niet even een goed kappertje betalen voor dat kind.
        Dit dus ga normaal naar de kapper ipv van het haar te verpesten. Anders geven ze ook geld zat uit.
        Is de foto inmiddels weggehaald? Ik kan hem niet meer vinden.
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        16-05-2021 10:21
        Is de foto inmiddels weggehaald? Ik kan hem niet meer vinden.
        Op insta zijn ze weg inderdaad.
        Ik heb hem ook gezien. Misschien dat Thaila alvast aan het oefenen is geslagen.
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        16-05-2021 11:05
        Ik heb hem ook gezien. Misschien dat Thaila alvast aan het oefenen is geslagen.

        Nog flink oefenen dan.
        viewtopic.php?f=8&t=465162&p=32878643&s ... p32878643y

        Jezus :rofl:
        En ik/wij maar denken dat Sofie de slimste was.

        Is ze ook, ze loopt hier tenminste niet te dubbelnicken :proud:
        Alle reacties Link kopieren
        Och dat meen je! :applause:
        Ditje schreef:
        16-05-2021 14:39
        Och dat meen je! :applause:
        :proud:
        :rofl: :rofl:
        Oh, en let op: dat wordt teruggedraaid. De ene was van Ivan en de andere van Linda. Zelfde IP-adres, maar geen dubbelnick.
        Omg!!!! :O
        Idris schreef:
        16-05-2021 14:43
        Oh, en let op: dat wordt teruggedraaid. De ene was van Ivan en de andere van Linda. Zelfde IP-adres, maar geen dubbelnick.
        Breng ze nou niet op een idee!!
        Expreszo schreef:
        16-05-2021 14:50
        Breng ze nou niet op een idee!!
        Och, ik hou wel van een lolletje ;-D

        En het is natuurlijk wel raar dat ze niet mogen posten op dit topic, alleen vanwege het feit wie ze IRL zijn. Je kunt ze bannen voor ongepast postings, op de man of voor verziekende sfeer. Maar 'omdat ze deelnemers zijn' is natuurlijk wel een beetje gek. Van die slimme was het niet bekend dat het een deelnemer was. En vanuit de postings was dat ook niet duidelijk. Daar waar het nodig was, is er een waarschuwing uitgedeeld op postings, niet vanwege de persoon die hij/zij is.
        Alle reacties Link kopieren
        Wat is die gast zielig zeg niet te geloven. Over zuur gesproken. Ben benieuwd wanneer hij weer op kunt duiken. Onder welke naam. Zegt genoeg over deze gast. :lol:
        Ivan je bent vreselijk.
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        16-05-2021 14:43
        Oh, en let op: dat wordt teruggedraaid. De ene was van Ivan en de andere van Linda. Zelfde IP-adres, maar geen dubbelnick.
        Ivan en Linda :lol: wie is wie.... :lol:
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        16-05-2021 14:56
        Och, ik hou wel van een lolletje ;-D

        En het is natuurlijk wel raar dat ze niet mogen posten op dit topic, alleen vanwege het feit wie ze IRL zijn. Je kunt ze bannen voor ongepast postings, op de man of voor verziekende sfeer. Maar 'omdat ze deelnemers zijn' is natuurlijk wel een beetje gek. Van die slimme was het niet bekend dat het een deelnemer was. En vanuit de postings was dat ook niet duidelijk. Daar waar het nodig was, is er een waarschuwing uitgedeeld op postings, niet vanwege de persoon die hij/zij is.

        Daar werd het nooit beter van zeker niet voor de deelnemers. Weet je nog Marcel en Sofie. :lol:
        Linda is 10 weken zwanger. :blob:
        Linda zit ook weer vol...
        bizar.
        Alle reacties Link kopieren
        Ivan&Linda krijgen een 9e.. misschien moeten ze zich daarmee bezig gaan houden.
        Mijn god, lekker doorfokken.
        Alle reacties Link kopieren
        Colori-del-Mare schreef:
        16-05-2021 15:12
        Mijn god, lekker doorfokken.
        Zeg dat wel. Bah. Niet normaal.
        Nog minder aandacht voor ieder kind individueel.
        Idris schreef:
        16-05-2021 14:56
        Och, ik hou wel van een lolletje ;-D

        En het is natuurlijk wel raar dat ze niet mogen posten op dit topic, alleen vanwege het feit wie ze IRL zijn. Je kunt ze bannen voor ongepast postings, op de man of voor verziekende sfeer. Maar 'omdat ze deelnemers zijn' is natuurlijk wel een beetje gek. Van die slimme was het niet bekend dat het een deelnemer was. En vanuit de postings was dat ook niet duidelijk. Daar waar het nodig was, is er een waarschuwing uitgedeeld op postings, niet vanwege de persoon die hij/zij is.
        Ik vond het topic meeschrijvende deelnemers echt vervelend. Geen zin om me te moeten verdedigen om wat ik schrijf.
        En deslimste vond ik vaak behoorlijk op de man. Maar goed. Ze zullen vast een manier bedenken om hun mening te laten horen.
        Al kan ik me zo voorstellen dat ze wel wat beters te doen hebben.

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven