Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 9 (ZONDER SPOILERS)

04-01-2021 15:23 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=472685&p=32363564&start=#p32363564)
        cookielover wijzigde dit bericht op 11-01-2021 16:01
        8.98% gewijzigd
        SiMaNo schreef:
        21-01-2021 12:49
        Ja maar dat zegt ze dus niet.
        Prada heeft het over 'dit gedoe' en dat de programmamakers vast meelezen.

        'Dit gedoe' kan ook slaan op het huizengedoe. Nou ja, anyway: van mij mogen ze er gewoon weer in, omdat ik het wel leuk vind om het gezin te volgen, de kinderen groter te zien worden, enz.
        Alle reacties Link kopieren
        Kiiroitori schreef:
        21-01-2021 12:41
        Want als ze dezelfde vader hebben kunnen ze niet op elkaar lijken?

        Als ik Olav en Sam samen zie, ben ik juist benieuwd naar een jeugdfoto van Ivan om ernaast te leggen.
        Ja dat kan natuurlijk maar je verwacht toch ook iets van de moeder terug te zien zoals bij Stan.
        Idris schreef:
        21-01-2021 13:26
        Prada heeft het over 'dit gedoe' en dat de programmamakers vast meelezen.

        'Dit gedoe' kan ook slaan op het huizengedoe. Nou ja, anyway: van mij mogen ze er gewoon weer in, omdat ik het wel leuk vind om het gezin te volgen, de kinderen groter te zien worden, enz.
        Nee ik bedoelde meer hoe ze zich o.a hier profileren. Maar hier laat ik het bij want we zouden elkaar met rust laten..
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        21-01-2021 13:35
        Ja dat kan natuurlijk maar je verwacht toch ook iets van de moeder terug te zien zoals bij Stan.
        Het overbrengen van genen is echt zo complex en op veel stukken zo weinig voorspelbaar dat je eigenlijk niet echt veel van kunt verwachten. Eem aantal genen/chromosomen kunnen dominant zijn maar ook daar heb je weer zoveel variabelen en zaken die van invloed kunnen zijn. Maar goed ik ben geen geneticus. Verre van ;-D
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        21-01-2021 08:53
        Maar Doorenvogel, dat is toch elke dag hetzelfde? Het was vandaag weer een heerlijk dagje. Lekker thuisonderwijs, wie waar gaat logeren, waar ze koffie heeft gedronken, blokje om en lekker poetsen. Als het lukt nog een vage foto van het eten en dat is het dan.

        Waarom niet 2x per week en er de echte highlights uithalen.
        Vandaag een beroerd dagje, zag ik net
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Byrma schreef:
        21-01-2021 16:21
        Vandaag een beroerd dagje, zag ik net
        Vandaag weten we nog niet. De beroerde dag was van gisteren. Volgens mij wel voor het eerst in haar insta-verleden een keer geen heerlijke dag :proud:
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        21-01-2021 16:48
        Vandaag weten we nog niet. De beroerde dag was van gisteren. Volgens mij wel voor het eerst in haar insta-verleden een keer geen heerlijke dag :proud:
        Toeval na dat bericht?
        In ieder geval had 1 iemand het gister weer lekker knap.Ze mag ook wel eens een baaldag hebben.Stel dat vannacht een ander kind niet slaapt en overmorgen weer en ander..ik moet er niet aan denken.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Oh my, Sofie heeft nu weer iets gruwelijks geknutseld met een Guusjefoto.

        En Omroep Brabant komt langs, driemaal raden waarom..wat een luie journalistiek.
        't Is al met al een heel gedoe
        Sofie valt ook wel een beetje door de mand met die enorme bank op haar kantoor.
        Ff bankzaken doen. Zo kan ik ook fulltime werken :-D
        Expreszo schreef:
        21-01-2021 20:15
        Sofie valt ook wel een beetje door de mand met die enorme bank op haar kantoor.
        Ff bankzaken doen. Zo kan ik ook fulltime werken :-D
        Ik heb met verbazing gekeken naar het opknappen van het kantoor. Wat doet die bank daar? Je wordt moe van die 'bankzaken'. Gelukkig kan ze na een lange dag lekker in bad.
        Ik heb vandaag de vlog gekeken. Jan was jarig dus een hoop kabaal met zingen en roepen in de keuken terwijl de kinderen online lessen aan het volgen waren. Vooral Sofie erboven uit met haar schelle stem.
        Zelfs Madelief kwam vragen of het niet stiller kon omdat ze met de les bezig was.

        De kinderen willen graag naar school en dat zou ook mogen omdat J en S een cruciaal beroep hebben.. Maar dat mag niet van Jan want de meeste ouders van die kinderen op school werken ook in een cruciaal beroep nl de zorg en die zouden heel snel besmet raken en dan worden de kinderen ziek. En Jan wil niet dat er besmettingen in de bakkerij komen. Logisch, maar om de kinderen wijs te maken dat de mensen in de zorg het meest besmet zijn gaat wat ver.

        Eline en Guusje willen een loopband. Als ze 14 dagen lang iedere dag een half uur hardlopen krijgen ze die. Waarom stuur je niet gewoon je kinderen naar buiten om te spelen, veel gezonder.
        Alle reacties Link kopieren
        En elke dag kwijlfoto's met heerlijk kroelen met Junior :facepalm: . En dan staat Madelief er wat bij. Kroel ook eens met een ander kind van je. Dat woord al, kroelen :O
        Wtf man.
        Als er iemand niet aan carona doet dan zijn zij het wel, zoveel volk hebben ze over de vloer.
        Kinderen komen en gaan, logeren waar en wanneer ze maar willen.
        En die knd mogen naar school?? Met een inwonende oppas???
        En idd, stuur je knd naar buiten.
        Wij gaan einde dag zelf lopen. Even minimaal 5000 stappen. Maar ja, zij moeten essentieel bubbelen en speciaal knuffelen...
        Ik moet toch eens bij Sofie in de leer want ik ben stikjaloers.
        Zeven kindjes thuisonderwijs geven terwijl ze een fulltime baan heeft, en nog steeds genoeg tijd over om te kroelen, het kantoor op te ruimen en te bubbelen met haar Grote Liefde.
        :nut:
        En een nieuwe keuken voor Bakflix? Dat was toch geflopt?
        Die mensen weten van gekkigheid niet wat met hun geld te doen.
        Maar eerlijk is eerlijk, Jan heeft wel veel energie.
        Jan is ook de enige die echt aandacht geeft aan Madelief.
        prada schreef:
        21-01-2021 20:39
        De kinderen willen graag naar school en dat zou ook mogen omdat J en S een cruciaal beroep hebben.. Maar dat mag niet van Jan want de meeste ouders van die kinderen op school werken ook in een cruciaal beroep nl de zorg en die zouden heel snel besmet raken en dan worden de kinderen ziek. En Jan wil niet dat er besmettingen in de bakkerij komen. Logisch, maar om de kinderen wijs te maken dat de mensen in de zorg het meest besmet zijn gaat wat ver.
        Ik kan met de beste wil niet bedenken hoe Sofie een cruciaal beroep zou hebben.
        Rosalind schreef:
        21-01-2021 22:23
        Ik kan met de beste wil niet bedenken hoe Sofie een cruciaal beroep zou hebben.
        Die zal wel op de loonlijst staan van een of meerdere van de zaken. Dus dat zouden ze eventueel kunnen overleggen als erom gevraagd wordt.
        Alle reacties Link kopieren
        Voor de noodopvang was eerst van toepassing dat beide ouders een vitaal/cruciaal beroep moesten hebben, nu nog maar één. Zou het misschien daarom zijn?

        Want anders heb ik ook een cruciaal beroep. Ik ga zo even Netflixen op bed. Met een drankje.
        prada schreef:
        21-01-2021 22:29
        Die zal wel op de loonlijst staan van een of meerdere van de zaken. Dus dat zouden ze eventueel kunnen overleggen als erom gevraagd wordt.
        Uiteraard. Maar dan nog, je kan het echt niet maken als je probeert hard te maken dat salarisadministratie van een paar uur per week cruciaal is. Ook al is het van een bakkerij.
        Rosalind schreef:
        21-01-2021 22:32
        Uiteraard. Maar dan nog, je kan het echt niet maken als je probeert hard te maken dat salarisadministratie van een paar uur per week cruciaal is. Ook al is het van een bakkerij.
        Nee maar ze kan natuurlijk wel zeggen dat ze meewerkt in de bakkerij of ijssalon. Of op pad moet om inkopen voor de bedrijven te doen. Of omdat ze afspraken heeft met "zakenrelaties" :lightbulb:
        Gehaaide mensen geven er altijd wel een draai aan.
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        21-01-2021 22:20
        Jan is ook de enige die echt aandacht geeft aan Madelief.
        Ja en het is zo'n leuk kind.
        Cookielover schreef:
        21-01-2021 22:31
        Voor de noodopvang was eerst van toepassing dat beide ouders een vitaal/cruciaal beroep moesten hebben, nu nog maar één. Zou het misschien daarom zijn?
        Ik heb het even gekeken. Jan zegt toch echt dat ze een cruciaal beroep hebben.
        En daarna inderdaad wat Prada zegt, waarom Jan niet wil dat ze naar school gaan. Wat ik overigens niet goed begrijp. Ten eerste lijkt "de corona" bij hen sowieso niet te bestaan. Ten tweede zaten de kinderen voorheen toch ook met kinderen met ouders in de zorg in de klas? En dat de meeste besmettingen in de zorg plaats zouden vinden is natuurlijk onzin.
        Hij had gewoon kunnen zeggen dat ze de noodopvang simpelweg niet nodig hebben.
        De meeste besmettingen vinden thuis plaats. Doordat mensen bij elkaar op bezoek gaan.
        Gelukkig passen ze niet in dat profiel O_o
        anoniem_353420 wijzigde dit bericht op 22-01-2021 10:06
        Reden: Tikfout
        0.78% gewijzigd
        Nieuwe post van Janneke:
        Heerlijk dagje: check
        Lekker thuisonderwijs: check
        Logeer: wie wat waar: check
        Koffie drinken: check
        Aan de sop: check
        Vage foto's: check

        :rofl:

        Maar het klinkt allemaal wel heerlijk en schoon.

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven