Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 9 (ZONDER SPOILERS)

04-01-2021 15:23 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=472685&p=32363564&start=#p32363564)
        cookielover wijzigde dit bericht op 11-01-2021 16:01
        8.98% gewijzigd
        Ivan1975 schreef:
        07-01-2021 15:03
        Ik was dit seizoen door alle dingen wel wat meer gestresst. Maar niet zoals dit. Vond het zelf ook wat eenzijdig
        Hey Ivan,

        Jullie zijn toppers 💪

        Zitten we hier op een vrouwenforum 😂😂😂
        Ik vind het inmiddels echt heel sneu, dat gehak en getak van enkelen hier op meeschrijvende Ivan, Rob en Thaila. Laat die mensen toch. Als je je zo zeer stoort kijk dan niet naar het programma en blijf uit dit topic weg. Zoals gezegd, de sfeer lijdt hieronder en daar is inmiddels iedereen de pineut van. Bedankt!
        Alle reacties Link kopieren
        Ttroeteltje schreef:
        07-01-2021 15:15
        Ik vind het inmiddels echt heel sneu, dat gehak en getak van enkelen hier op meeschrijvende Ivan, Rob en Thaila. Laat die mensen toch. Als je je zo zeer stoort kijk dan niet naar het programma en blijf uit dit topic weg. Zoals gezegd, de sfeer lijdt hieronder en daar is inmiddels iedereen de pineut van. Bedankt!
        Eens! Wat een geneuzel en gemuts zeg :roll:
        ...
        Rob1978 schreef:
        07-01-2021 15:11
        Hey Ivan,

        Jullie zijn toppers 💪

        Zitten we hier op een vrouwenforum 😂😂😂
        Hahaha ja. Erg he haha
        Alle reacties Link kopieren
        Fizz schreef:
        07-01-2021 14:20
        Ik kan er geen touw aan vastknopen. Je hebt toch een woning in Duitsland en geen bedrijfspand? En waarom heb je dan een bedrijf in Duitsland en in Nederland?

        Jullie wonen dus in Duitsland, lees ik in je post, maar dan begrijp ik nog steeds die sociale huurwoning in Nederland niet. Staan jullie bij de Nederlandse gemeente dan nog gewoon ingeschreven?
        Waarom zouden wij dat niet mogen hebben. Dus mensen mogen geen huis in Italië Spanje of waar dan ook als 2e huis. En waarom geen bedrijf in duits en Nederland. Is onze keuze en als het lukt en kan waarom niet.
        Wij hebben alles in overleg met de gemeente en zorgverlener van Chariënne gedaan.
        En wij mogen in nederland en duitsland ingeschreven staan.
        En wij zijn al 1.5 jaar bezig om een andere woning te zoeken. Om het huis terug te geven aan de woningbouw.
        Ivan1975 schreef:
        07-01-2021 15:21
        Hahaha ja. Erg he haha
        Kijk, dit vind ik nou humor!

        Rob en Ivan die elkaar aanspreken op hun verblijf op een vrouwenforum. :rofl:
        Alle reacties Link kopieren
        Als ouder van een verstandelijk beperkt kind wil ik even aangeven dat ik goed kan begrijpen dat ze de zorg in Nederland hebben. Mijn kind kan niet lezen of schrijven dus kan niet zo makkelijk een andere taal leren.
        Er is misschien veel te mopperen over ons land maar de mogelijkheden voor mijn kind zijn hier groot
        Dus Thaila en Rob, ik had precies hetzelfde gedaan. Mensen met zorg intensieve kinderen begrijpen elkaar!
        Alle reacties Link kopieren
        Todynice schreef:
        07-01-2021 15:30
        Als ouder van een verstandelijk beperkt kind wil ik even aangeven dat ik goed kan begrijpen dat ze de zorg in Nederland hebben. Mijn kind kan niet lezen of schrijven dus kan niet zo makkelijk een andere taal leren.
        Er is misschien veel te mopperen over ons land maar de mogelijkheden voor mijn kind zijn hier groot
        Dus Thaila en Rob, ik had precies hetzelfde gedaan. Mensen met zorg intensieve kinderen begrijpen elkaar!
        Precies.
        Dankjewel
        Todynice schreef:
        07-01-2021 15:30
        Als ouder van een verstandelijk beperkt kind wil ik even aangeven dat ik goed kan begrijpen dat ze de zorg in Nederland hebben. Mijn kind kan niet lezen of schrijven dus kan niet zo makkelijk een andere taal leren.
        Er is misschien veel te mopperen over ons land maar de mogelijkheden voor mijn kind zijn hier groot
        Dus Thaila en Rob, ik had precies hetzelfde gedaan. Mensen met zorg intensieve kinderen begrijpen elkaar!
        Daar kan ik me heel veel bij voorstellen.

        Daarnaast........zouden ze dingen doen die het daglicht niet zouden mogen zien wanneer ze zo prominent gefilmd worden en door heel NL (en DL) bekeken en gevolgd worden? Wat denkt men nou zelf?
        Ttroeteltje schreef:
        07-01-2021 15:15
        Ik vind het inmiddels echt heel sneu, dat gehak en getak van enkelen hier op meeschrijvende Ivan, Rob en Thaila. Laat die mensen toch. Als je je zo zeer stoort kijk dan niet naar het programma en blijf uit dit topic weg. Zoals gezegd, de sfeer lijdt hieronder en daar is inmiddels iedereen de pineut van. Bedankt!
        De sfeer in dit topic is inderdaad beneden peil. En dit is nu precies het gevolg van hier vragen blijven stellen aan de deelnemers in plaats van via hun eigen social media kanalen.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik begrijp het ook Thaila! Heel goed dat jullie de mogelijkheden bekijken voor jullie dochter.

        Dat doen veel Nederlanders die over de grens wonen. Je hebt er voordelen en nadelen van en die wegen tegen elkaar op . Schijnbaar mag je alleen de nadelen pakken en niet wat voordelen, want dan ben je een profiteur.
        Rosalind schreef:
        07-01-2021 16:09
        De sfeer in dit topic is inderdaad beneden peil. En dit is nu precies het gevolg van hier vragen blijven stellen aan de deelnemers in plaats van via hun eigen social media kanalen.
        Klopt maar ook het gevolg van het reageren van de deelnemers in dit topic.
        Rilena schreef:
        07-01-2021 16:22
        Ik begrijp het ook Thaila! Heel goed dat jullie de mogelijkheden bekijken voor jullie dochter.

        Dat doen veel Nederlanders die over de grens wonen. Je hebt er voordelen en nadelen van en die wegen tegen elkaar op . Schijnbaar mag je alleen de nadelen pakken en niet wat voordelen, want dan ben je een profiteur.
        Precies!

        Qua verdiensten zou ik Nederland kunnen laten vallen en het is juist duurder om Nederland aan te houden echter doen we dat voor de kinderen.

        Chariënne zou echt ondersneeuwen in Duitsland en de kinderen vragen er niet om ineens uit hun sociale milieu te worden ontrokken.
        Rilena schreef:
        07-01-2021 16:22
        Ik begrijp het ook Thaila! Heel goed dat jullie de mogelijkheden bekijken voor jullie dochter.

        Dat doen veel Nederlanders die over de grens wonen. Je hebt er voordelen en nadelen van en die wegen tegen elkaar op . Schijnbaar mag je alleen de nadelen pakken en niet wat voordelen, want dan ben je een profiteur.
        Ja, ik vind je dan een profiteur.
        En zeker als je al 1, 5 jaar een sociale huurwoning bezet houdt.
        Alle reacties Link kopieren
        watdachtjehiervan schreef:
        07-01-2021 16:36
        Ja, ik vind je dan een profiteur.
        En zeker als je al 1, 5 jaar een sociale huurwoning bezet houdt.
        Je punt is inmiddels wel gemaakt dacht ik zo...
        watdachtjehiervan schreef:
        07-01-2021 16:36
        Ja, ik vind je dan een profiteur.
        En zeker als je al 1, 5 jaar een sociale huurwoning bezet houdt.
        Apart dat Corona alles op z'n gat zet waardoor alles word uitgesteld inclusief de huizenmarkt.

        Wij dus profiteurs zijn omdat ineens mijn bedrijf het beter dan verwacht doet🤔😴

        Dat je ons niet mag staat zo vast als een rots maar een beetje dom en kortzichtig mag ik dan ook die uitspraak vinden.

        Iemand wint de loterij en word bovengemiddeld vermogend.
        Die moet dan ook maar heel snel de woning verlaten waar hij /zij 10 jaar heeft gewoond?

        Hmm..... lastig.

        Beetje kort door de bocht maar enfin.....
        Rob1978 schreef:
        07-01-2021 16:44
        Apart dat Corona alles op z'n gat zet waardoor alles word uitgesteld inclusief de huizenmarkt.

        Wij dus profiteurs zijn omdat ineens mijn bedrijf het beter dan verwacht doet🤔😴

        Dat je ons niet mag staat zo vast als een rots maar een beetje dom en kortzichtig mag ik dan ook die uitspraak vinden.

        Iemand wint de loterij en word bovengemiddeld vermogend.
        Die moet dan ook maar heel snel de woning verlaten waar hij /zij 10 jaar heeft gewoond?

        Hmm..... lastig.

        Beetje kort door de bocht maar enfin.....
        Omdat ik het niet eens ben met hoe jullie dit aanpakken wil toch niet zeggen dat ik jullie als gezin niet mag? Dat vind ik pas kort door de bocht.

        Je kan de huur van de woning gewoon opzeggen. Dat had je al kunnen doen toen je ging verhuizen. Maar dan val je weer terug op het profiteren van twee landen en daar worden wij het toch niet over eens.

        Maar mijn punt is inderdaad wel gemaakt.
        Ditje schreef:
        07-01-2021 16:37
        Je punt is inmiddels wel gemaakt dacht ik zo...
        Ik vind het gewoon niet fair en dan blijf ik reageren. Maar je hebt gelijk.
        Getsiederrie. Denk dat ik dit topic met deze negatievelingen en hun kritiek voorlopig wel even welletjes vind.
        Ga toch een eind fietsen. Wolkjes tellen. Duimpjes zuigen. Grassprieten kweken. In de spiegel kijken. Doe van mijn apart al die dingen tegelijk, maar blijf ver weg van dit topic. Jullie verzieken het topic! Valt het kwartje eindelijk??
        Ttroeteltje schreef:
        07-01-2021 17:11
        Getsiederrie. Denk dat ik dit topic met deze negatievelingen en hun kritiek voorlopig wel even welletjes vind.
        Ga toch een eind fietsen. Wolkjes tellen. Duimpjes zuigen. Grassprieten kweken. In de spiegel kijken. Doe van mijn apart al die dingen tegelijk, maar blijf ver weg van dit topic. Jullie verzieken het topic! Valt het kwartje eindelijk??
        Jeetje zeg, doe is rustig. Ik heb het idee dat bij jou alles maar fijn, leuk en lief moet zijn. Dan kan je beter helemaal niet op een forum lezen.
        Alle reacties Link kopieren
        Omg zie en lees ik het goed,is rob ook al van de partij.Straks komt oma Astrid er ook nog bij. :-D
        Alle reacties Link kopieren
        Rob1978 schreef:
        07-01-2021 13:19
        Dat mag ook wel als ik bijna 900eur ziekenfonds betaal in Duitsland.

        Ook het Finanzambt 46% belasting.

        Logisch dat we dan de Duitse kinderbijslag ontvangen lijkt mij.
        Net een paar dagen gewerkt,ja ook voor de zorgpremie.Maar de gezondheidszorg in nederland is top.Dat mag ook wel eens gezegd worden.Aan me nooit niet niet Duitsland.Trots op Nederland!!!
        Rob1978 schreef:
        07-01-2021 15:11
        Hey Ivan,

        Jullie zijn toppers 💪

        Zitten we hier op een vrouwenforum 😂😂😂
        Hahahahahahahahaha OMG sorry ik weet niet of ik moet huilen of HEEL hard moet lachen hierom ;-D
        Alle reacties Link kopieren
        Wanneer maakt de redactie een account aan?
        Alle reacties Link kopieren
        Ttroeteltje schreef: ↑07-01-2021 06:16
        Het is inmiddels wel duidelijk dat er voorstanders en tegenstanders zijn.
        Let it go zou men in de film Frozen zeggen.
        Laten wij dat ook doen.


        Ttroeteltje schreef: ↑07-01-2021 11:26
        Jongens, (of meisjes) zoals het nu gaat is het niet erg gezellig zeg. Ik stel voor dat we het gezellig houden.


        Ttroeteltje schreef: ↑07-01-2021 15:15
        Ik vind het inmiddels echt heel sneu, dat gehak en getak van enkelen hier op meeschrijvende Ivan, Rob en Thaila. Laat die mensen toch. Als je je zo zeer stoort kijk dan niet naar het programma en blijf uit dit topic weg. Zoals gezegd, de sfeer lijdt hieronder en daar is inmiddels iedereen de pineut van. Bedankt!


        Dat maak ik zelf wel uit, of ik naar EHV kijk en hier schrijf. Dit is het EHV-kletstopic, niet het 'vraag het de deelnemers-topic'.

        Ttroeteltje schreef: ↑07-01-2021 17:11
        Getsiederrie. Denk dat ik dit topic met deze negatievelingen en hun kritiek voorlopig wel even welletjes vind.
        Ga toch een eind fietsen. Wolkjes tellen. Duimpjes zuigen. Grassprieten kweken. In de spiegel kijken. Doe van mijn apart al die dingen tegelijk, maar blijf ver weg van dit topic. Jullie verzieken het topic! Valt het kwartje eindelijk??


        Ga zelf weg. Met je 'jullie'. Denk jij dat je hier de orde moet bewaren ofzo?

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven