Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 9 (ZONDER SPOILERS)

04-01-2021 15:23 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=472685&p=32363564&start=#p32363564)
        cookielover wijzigde dit bericht op 11-01-2021 16:01
        8.98% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        watdachtjehiervan schreef:
        07-01-2021 17:14
        Jeetje zeg, doe is rustig. Ik heb het idee dat bij jou alles maar fijn, leuk en lief moet zijn. Dan kan je beter helemaal niet op een forum lezen.
        Precies!
        Cookielover schreef:
        07-01-2021 17:38
        Ttroeteltje schreef: ↑07-01-2021 06:16
        Het is inmiddels wel duidelijk dat er voorstanders en tegenstanders zijn.
        Let it go zou men in de film Frozen zeggen.
        Laten wij dat ook doen.


        Ttroeteltje schreef: ↑07-01-2021 11:26
        Jongens, (of meisjes) zoals het nu gaat is het niet erg gezellig zeg. Ik stel voor dat we het gezellig houden.


        Ttroeteltje schreef: ↑07-01-2021 15:15
        Ik vind het inmiddels echt heel sneu, dat gehak en getak van enkelen hier op meeschrijvende Ivan, Rob en Thaila. Laat die mensen toch. Als je je zo zeer stoort kijk dan niet naar het programma en blijf uit dit topic weg. Zoals gezegd, de sfeer lijdt hieronder en daar is inmiddels iedereen de pineut van. Bedankt!


        Dat maak ik zelf wel uit, of ik naar EHV kijk en hier schrijf. Dit is het EHV-kletstopic, niet het 'vraag het de deelnemers-topic'.

        Ttroeteltje schreef: ↑07-01-2021 17:11
        Getsiederrie. Denk dat ik dit topic met deze negatievelingen en hun kritiek voorlopig wel even welletjes vind.
        Ga toch een eind fietsen. Wolkjes tellen. Duimpjes zuigen. Grassprieten kweken. In de spiegel kijken. Doe van mijn apart al die dingen tegelijk, maar blijf ver weg van dit topic. Jullie verzieken het topic! Valt het kwartje eindelijk??


        Ga zelf weg. Met je 'jullie'. Denk jij dat je hier de orde moet bewaren ofzo?
        Ik ben geen handhaver. Wil ik ook niet zijn. Jij echter vind blijkbaar dat je meer inspraak mag hebben enkel omdat jij toevallig ooit dit topic opende. En dus mag een ander blijkbaar niet vinden dat gekat en gevit onnodig zijn.
        Van mij mag iedereen meeschrijven, maar aub zonder die negatieve klank. Is dat zo moeilijk te begrijpen?

        Denk dat mijn verhaal duidelijk genoeg is zonder vetgedrukte tekst.
        Rob1978 schreef:
        07-01-2021 16:35
        Precies!

        Qua verdiensten zou ik Nederland kunnen laten vallen en het is juist duurder om Nederland aan te houden echter doen we dat voor de kinderen.

        Chariënne zou echt ondersneeuwen in Duitsland en de kinderen vragen er niet om ineens uit hun sociale milieu te worden ontrokken.
        Maar er verhuizen toch heel veel kinderen al dan niet binnen hetzelfde land (ik ben zelf van de ene kant van het land helemaal naar het uiterste puntje van het land verhuisd en ik leef ook nog)
        anoniem_63cbe2fde59f3 wijzigde dit bericht op 07-01-2021 19:26
        30.99% gewijzigd
        Ellabella, ik ken heel veel kindjes die op jonge leeftijd of vanaf geboorte in het grensgebied DL wonen en toch in NL naar school gaan. Als Nederlandse kan ik persoonlijk mij daar alles bij voorstellen. Denken en opvoeden in het NL. De Duitse taal maken kinderen zich eigen tijdens sociale contacten met buurtkinderen. Echter school en carrière zijn gericht op NL arbeidsmarkt.
        Het komt vaak voor.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik vind het financiële plaatje niet interessant . Saai zelfs, .Ik heb ook een kind met een rugzak ,wat dat betreft snap ik de binding met NL ook goed ,voor haar is het ook belangrijk dat ze begeleidt wordt door mensen in het Nederlands en die ze al kent .Al is mijn ervaring dat dat nogal wisselt ,helaas.
        Ik zie liever de filmpjes of verhalen dat een Olav vastzit in de speelgoedkeuken ,dat Harrie van twee honden al een heel nest ziet komen en dat een Toettie met 2 puppy's gaat waterskiën van de badkamer naar de kelder bv . Oh en dat Chay en Miguel getrouwd zijn is ook praktischer ivm hun kind ,als je niet getrouwd bent moet je zoveel regelen en tekenen. Ik hoop dat er een volgend seizoen komt, ik ben eigenlijk best benieuwd hoe Chariënne is ,ze komt weinig aan bod , ook hoe haar stage verloopt bv.Ik begrijp het ook als ze daar terughoudend in zijn.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Ttroeteltje schreef:
        07-01-2021 17:43
        Ik ben geen handhaver. Wil ik ook niet zijn. Jij echter vind blijkbaar dat je meer inspraak mag hebben enkel omdat jij toevallig ooit dit topic opende. En dus mag een ander blijkbaar niet vinden dat gekat en gevit onnodig zijn.
        Van mij mag iedereen meeschrijven, maar aub zonder die negatieve klank. Is dat zo moeilijk te begrijpen?

        Denk dat mijn verhaal duidelijk genoeg is zonder vetgedrukte tekst.
        Ik vind het dan weer onnodig dat je vier keer op een dag benoemt dat het hier zo ongezellig is en dat er een nare sfeer hangt. Negeer het topic dan even voor een paar dagen en kom dan weer terug, dat doe ik ook en niet alleen bij dit topic.
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        07-01-2021 16:09
        De sfeer in dit topic is inderdaad beneden peil. En dit is nu precies het gevolg van hier vragen blijven stellen aan de deelnemers in plaats van via hun eigen social media kanalen.
        Als het zo blijft dan zou ik bijna zeggen ga die vlogs kijken en daar weer op los ,tot een volgend seizoen maar dan.

        Bíj́na.


        Bijná ,hè..
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Ttroeteltje schreef:
        07-01-2021 17:43

        Van mij mag iedereen meeschrijven, maar aub zonder die negatieve klank. Is dat zo moeilijk te begrijpen?

        Je hebt de vorige 8 topics niet gevolgd,zeker?
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Ellabella007 schreef:
        07-01-2021 17:44
        Maar er verhuizen toch heel veel kinderen al dan niet binnen hetzelfde land (ik ben zelf van de ene kant van het land helemaal naar het uiterste puntje van het land verhuisd en ik leef ook nog)
        Zijn er geen voorzieningen met kinderen met een handicap in Duitsland dan?
        Ik begrijp dat jullie een pgb krijgen in NL voor Charienne maar is er niet zoiets dan in Duitsland?
        En jullie kinderen zijn (waren iig) nog heel jong toen jullie gingen verhuizen die hadden prima kunnen aarden op een dorpsschooltje in Duitsland hoor. Dat is voor het hele integreren zelfs wel beter ook. Dan leren ze de taal en kunnen ze vriendjes maken op school en in de buurt. Echt hoor: wat doen jullie jezelf aan?
        Ik woon ook in de omgeving waar de BB’s wonen en een heel aantal collega’s/vrienden en familie wonen net als de BB’s net over de grens;
        Geen van de kinderen zit in Duitsland op school.
        En daar geven de ouders verschillende redenen voor.
        Alle reacties Link kopieren
        Ellabella007 schreef:
        07-01-2021 17:44
        Maar er verhuizen toch heel veel kinderen al dan niet binnen hetzelfde land (ik ben zelf van de ene kant van het land helemaal naar het uiterste puntje van het land verhuisd en ik leef ook nog)
        Zijn er geen voorzieningen met kinderen met een handicap in Duitsland dan?
        Ik begrijp dat jullie een pgb krijgen in NL voor Charienne maar is er niet zoiets dan in Duitsland?
        En jullie kinderen zijn (waren iig) nog heel jong toen jullie gingen verhuizen die hadden prima kunnen aarden op een dorpsschooltje in Duitsland hoor. Dat is voor het hele integreren zelfs wel beter ook. Dan leren ze de taal en kunnen ze vriendjes maken op school en in de buurt. Echt hoor: wat doen jullie jezelf aan?
        Ik denk dat het geld geen punt is maar wat het met het meisje doet.Ik denk dat de taal een probleem zal zijn.En daarnaast moet je zo'n kind ook niet wegtrekken bij vertrouwde hulpverlening en school.Ik geef ze groot gelijk dat ze een grotere woning betrokken als ze die mogelijkheid hadden , het is toch fijn voor die kinderen, die ruimte tegenover hun vorige woning? Je zou elektrisch kunnen gaan rijden ,dat rijden is wel een dingetje.Dat zou ik zelf niet willen maar zij hebben het er voor over.Ik begreep dat ze eerder de kids nog op school hielden in NL omdat ze niet alles in 1x wilden veranderen voor hun ,plus ze moesten er toch heen voor Chariënne.Maar dat ze nu toch kijken om de rest vd kinderen in Duitsland naar school te laten gaan.Ik ken Duitse mensen die ook in Duitsland wonen maar hun kinderen in Nederland op school hadden.Let it be.
        "Wat doe je jezelf aan? " vind ik meer van toepassing op het aantal kinderen dat gebaard wordt.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Cookielover schreef:
        07-01-2021 17:38
        Ttroeteltje schreef: ↑07-01-2021 06:16
        Het is inmiddels wel duidelijk dat er voorstanders en tegenstanders zijn.
        Let it go zou men in de film Frozen zeggen.
        Laten wij dat ook doen.


        Ttroeteltje schreef: ↑07-01-2021 11:26
        Jongens, (of meisjes) zoals het nu gaat is het niet erg gezellig zeg. Ik stel voor dat we het gezellig houden.


        Ttroeteltje schreef: ↑07-01-2021 15:15
        Ik vind het inmiddels echt heel sneu, dat gehak en getak van enkelen hier op meeschrijvende Ivan, Rob en Thaila. Laat die mensen toch. Als je je zo zeer stoort kijk dan niet naar het programma en blijf uit dit topic weg. Zoals gezegd, de sfeer lijdt hieronder en daar is inmiddels iedereen de pineut van. Bedankt!


        Dat maak ik zelf wel uit, of ik naar EHV kijk en hier schrijf. Dit is het EHV-kletstopic, niet het 'vraag het de deelnemers-topic'.

        Ttroeteltje schreef: ↑07-01-2021 17:11
        Getsiederrie. Denk dat ik dit topic met deze negatievelingen en hun kritiek voorlopig wel even welletjes vind.
        Ga toch een eind fietsen. Wolkjes tellen. Duimpjes zuigen. Grassprieten kweken. In de spiegel kijken. Doe van mijn apart al die dingen tegelijk, maar blijf ver weg van dit topic. Jullie verzieken het topic! Valt het kwartje eindelijk??


        Ga zelf weg. Met je 'jullie'. Denk jij dat je hier de orde moet bewaren ofzo?
        :kneel:
        Alle reacties Link kopieren
        Ellabella007 schreef:
        07-01-2021 17:44
        Maar er verhuizen toch heel veel kinderen al dan niet binnen hetzelfde land (ik ben zelf van de ene kant van het land helemaal naar het uiterste puntje van het land verhuisd en ik leef ook nog)
        Zijn er geen voorzieningen met kinderen met een handicap in Duitsland dan?
        Ik begrijp dat jullie een pgb krijgen in NL voor Charienne maar is er niet zoiets dan in Duitsland?
        En jullie kinderen zijn (waren iig) nog heel jong toen jullie gingen verhuizen die hadden prima kunnen aarden op een dorpsschooltje in Duitsland hoor. Dat is voor het hele integreren zelfs wel beter ook. Dan leren ze de taal en kunnen ze vriendjes maken op school en in de buurt. Echt hoor: wat doen jullie jezelf aan?
        Mag ik vragen hoe jij erbij komt dat wij pgb krijgen?
        Volgens de directeur van de basisschool was het veel beter om de kinderen in Nederland op school bleven. Hier hebben wij een gesprek over gehad omdat wij bezig waren met scholen hier in duitsland. Toen kwam jammer genoeg corona en gingen de scholen hier in duitsland al.dicht en konden wij niet gaan kijken.
        Wij zijn bezig met Duitse les maar ja door corona mag ook die niet doorgaan. Wat voor ons ook belangrijk was ivm vriendjes maken hier in de wijk.
        Ik reis met alle liefde voor de kinderen. Want ik moet hoe dan ook rijden voor Chariënne en Xavieé
        Ellabella007 schreef:
        07-01-2021 17:44
        Maar er verhuizen toch heel veel kinderen al dan niet binnen hetzelfde land (ik ben zelf van de ene kant van het land helemaal naar het uiterste puntje van het land verhuisd en ik leef ook nog)
        Zijn er geen voorzieningen met kinderen met een handicap in Duitsland dan?
        Ik begrijp dat jullie een pgb krijgen in NL voor Charienne maar is er niet zoiets dan in Duitsland?
        En jullie kinderen zijn (waren iig) nog heel jong toen jullie gingen verhuizen die hadden prima kunnen aarden op een dorpsschooltje in Duitsland hoor. Dat is voor het hele integreren zelfs wel beter ook. Dan leren ze de taal en kunnen ze vriendjes maken op school en in de buurt. Echt hoor: wat doen jullie jezelf aan?
        Het gaat niet alleen om de voorzieningen maar ook hun sociale netwerk.
        Daarbij zal onze dochter nooit de Duitse taal eigen kunnen maken.

        PGB hebben we niet via de WLZ.
        Ze heeft Talent en groepsbesting in ZIN en niet in PGB.
        Alle reacties Link kopieren
        Byrma schreef:
        07-01-2021 17:52
        Ik vind het financiële plaatje niet interessant . Saai zelfs, .Ik heb ook een kind met een rugzak ,wat dat betreft snap ik de binding met NL ook goed ,voor haar is het ook belangrijk dat ze begeleidt wordt door mensen in het Nederlands en die ze al kent .Al is mijn ervaring dat dat nogal wisselt ,helaas.
        Ik zie liever de filmpjes of verhalen dat een Olav vastzit in de speelgoedkeuken ,dat Harrie van twee honden al een heel nest ziet komen en dat een Toettie met 2 puppy's gaat waterskiën van de badkamer naar de kelder bv . Oh en dat Chay en Miguel getrouwd zijn is ook praktischer ivm hun kind ,als je niet getrouwd bent moet je zoveel regelen en tekenen. Ik hoop dat er een volgend seizoen komt, ik ben eigenlijk best benieuwd hoe Chariënne is ,ze komt weinig aan bod , ook hoe haar stage verloopt bv.Ik begrijp het ook als ze daar terughoudend in zijn.
        Chariënne kent haar begeleidster al jaren. Is haar vaste begeleidster.
        Heel jammer voor Chariënne is dat ze niet naar haar stage/dagbesteding mag door corona
        Ttroeteltje schreef:
        07-01-2021 17:43
        Ik ben geen handhaver. Wil ik ook niet zijn. Jij echter vind blijkbaar dat je meer inspraak mag hebben enkel omdat jij toevallig ooit dit topic opende. En dus mag een ander blijkbaar niet vinden dat gekat en gevit onnodig zijn.
        Van mij mag iedereen meeschrijven, maar aub zonder die negatieve klank. Is dat zo moeilijk te begrijpen?

        Denk dat mijn verhaal duidelijk genoeg is zonder vetgedrukte tekst.
        Je doet me aan iemand denken...
        Byrma schreef:
        07-01-2021 17:57
        Als het zo blijft dan zou ik bijna zeggen ga die vlogs kijken en daar weer op los ,tot een volgend seizoen maar dan.

        Bíj́na.


        Bijná ,hè..
        :rofl:
        Ik dacht ook al: zal ik even de aandacht afleiden?
        :A:
        watdachtjehiervan schreef:
        07-01-2021 16:36
        Ja, ik vind je dan een profiteur.
        En zeker als je al 1, 5 jaar een sociale huurwoning bezet houdt.
        Profiteur! 😂 Geniaal dit.

        Ik leg uit waarom onze dochter niet kan aarden in Duitsland maar het word niet begrepen 😴

        Ik geef aan dat vanwege Corona de gesprekken met de wooncorporatie naar voren zijn geschoven houden we te lang een huis bezet waar we 10 jaar van ons leven hebben gewoond 😴

        Men het woord profiteur benoemen omdat je het beste voor je kinderen wilt?

        Mijn vrouw die Nederlandse belasting betaald? Ik die Nederlandse belasting betaal?

        We betalen dus belasting in Nederland, de vrouw ziekenfonds in Nederland. We hebben geen recht op toeslagen maaaar we zijn profiteurs?

        En dan zeggen dat je niet gezegd hebt dat je ons niet mag omdat je het niet eens bent?

        Tring.... Tring..... nog alles helder?
        Rob1978 schreef:
        07-01-2021 18:38
        Profiteur! 😂 Geniaal dit.

        Ik leg uit waarom onze dochter niet kan aarden in Duitsland maar het word niet begrepen 😴

        Ik geef aan dat vanwege Corona de gesprekken met de wooncorporatie naar voren zijn geschoven houden we te lang een huis bezet waar we 10 jaar van ons leven hebben gewoond 😴

        Men het woord profiteur benoemen omdat je het beste voor je kinderen wilt?
        Ik begrijp echt heel goed dat je het beste wil voor je dochter. Dat Charienne zorg heeft uit Nederland is mijn punt dan ook niet. Het is het aanhouden van een sociale huurwoning in Nederland terwijl jullie daar niet wonen. Dat klopt gewoon niet.
        In het seizoen van 2018 is al duidelijk dat jullie daar niet slapen. Thaila zegt letterlijk dat ze 5 dagen in de week op en neer rijdt om de kinderen naar school te brengen. Er staan ook geen bedden voor jullie in het huis. Alleen voor Miquel en Yoriën.
        En nu wil je weer een nieuw huis kopen en jullie in Nederland ingeschreven laten staan. Terwijl jullie niet in nl wonen.
        Alle reacties Link kopieren
        Rob1978 schreef:
        07-01-2021 18:38
        Profiteur! 😂 Geniaal dit.

        Ik leg uit waarom onze dochter niet kan aarden in Duitsland maar het word niet begrepen 😴

        Ik geef aan dat vanwege Corona de gesprekken met de wooncorporatie naar voren zijn geschoven houden we te lang een huis bezet waar we 10 jaar van ons leven hebben gewoond 😴

        Men het woord profiteur benoemen omdat je het beste voor je kinderen wilt?

        Mijn vrouw die Nederlandse belasting betaald? Ik die Nederlandse belasting betaal?

        We betalen dus belasting in Nederland, de vrouw ziekenfonds in Nederland. We hebben geen recht op toeslagen maaaar we zijn profiteurs?

        En dan zeggen dat je niet gezegd hebt dat je ons niet mag omdat je het niet eens bent?

        Tring.... Tring..... nog alles helder?
        Nog niet helemaal, want ik had in de vorige serie begrepen dat jullie in de toekomst het huis in Duitsland wilden kopen. Nu lees ik dat jullie op zoek zijn naar een andere woning. Is dat een extra woning in Nederland naast jullie huis in Duitsland of vertrekken jullie helemaal uit Duitsland.
        Byrma schreef:
        07-01-2021 17:59
        Je hebt de vorige 8 topics niet gevolgd,zeker?
        Ik wilde net zeggen, volgens mij kom je pas in ons vorige topic invallen. Prima hoor, welkom, maar ga dan even terug naar de topics 1 tm 7.
        Sofie Nagelkerke merkte vd week op dat ze in aanmerking komen voor noodopvang, maar dat ze het toch zelf proberen op te lossen.
        :puh:
        watdachtjehiervan schreef:
        07-01-2021 18:46
        Ik begrijp echt heel goed dat je het beste wil voor je dochter. Dat Charienne zorg heeft uit Nederland is mijn punt dan ook niet. Het is het aanhouden van een sociale huurwoning in Nederland terwijl jullie daar niet wonen. Dat klopt gewoon niet.
        In het seizoen van 2018 is al duidelijk dat jullie daar niet slapen. Thaila zegt letterlijk dat ze 5 dagen in de week op en neer rijdt om de kinderen naar school te brengen. Er staan ook geen bedden voor jullie in het huis. Alleen voor Miquel en Yoriën.
        En nu wil je weer een nieuw huis kopen en jullie in Nederland ingeschreven laten staan. Terwijl jullie niet in nl wonen.
        In het seizoen van 2018?

        Heel simpel. We zijn zogenaamd verhuisd in juli 2019.
        Zogenaamd omdat de het te ingewikkeld is voor de kijker om uit te leggen.
        De kinderen zijn pas in Dec 2019 ingeschreven in Duitsland nadat we alles geregeld hadden met school natuurlijk.
        In dat jaar waren we doordeweeks nog gewoon 4 dagen zeker aanwezig aan de woning in Heerlen en als de vrouw dat gezegd heeft is dat vanwege het ingewikkelde voor de kijker.
        Toen kwam er Corona terwijl we met de coöperatie bezig waren voor een andere woning. Werd vervolgens op de lange baan geschoven vanwege de wisselende richtlijnen van Duitsland en Nederland.
        Veel zaken zijn blijven liggen daardoor.

        De bedden staan er nog steeds evenals de rest van de huisraad. Wasmachine, koelkast, fietsen enz.

        Wij wonen dus gewoon in Nederland en hebben dus geen voornemens de banden te breken met Nederland.

        Huis kopen is dan inderdaad zeker een optie.

        Samengevat het zogenaamde bezet houden van een woning is dus vanwege COVID op de lange baan gezet.
        Alle reacties Link kopieren
        watdachtjehiervan schreef:
        07-01-2021 18:46
        Ik begrijp echt heel goed dat je het beste wil voor je dochter. Dat Charienne zorg heeft uit Nederland is mijn punt dan ook niet. Het is het aanhouden van een sociale huurwoning in Nederland terwijl jullie daar niet wonen. Dat klopt gewoon niet.
        In het seizoen van 2018 is al duidelijk dat jullie daar niet slapen. Thaila zegt letterlijk dat ze 5 dagen in de week op en neer rijdt om de kinderen naar school te brengen. Er staan ook geen bedden voor jullie in het huis. Alleen voor Miquel en Yoriën.
        En nu wil je weer een nieuw huis kopen en jullie in Nederland ingeschreven laten staan. Terwijl jullie niet in nl wonen.
        Voor ons allemaal staan er nog bedden.
        Er staan gewoon meubels in het huis en een tv. En nee niet alleen voor Miguel.
        En 2018 klopt niet.
        Wij zijn in 2019 verhuisd.
        Ja en waarom zouden wij dat niet mogen huis kopen in nederland
        Expreszo schreef:
        07-01-2021 19:02
        Sofie Nagelkerke merkte vd week op dat ze in aanmerking komen voor noodopvang, maar dat ze het toch zelf proberen op te lossen.
        :puh:
        :rofl:

        Die is gek. Met een paar uurtjes kantoorwerk per week zou ze een essentieel beroep hebben??
        Alle reacties Link kopieren
        Fizz schreef:
        07-01-2021 18:49
        Nog niet helemaal, want ik had in de vorige serie begrepen dat jullie in de toekomst het huis in Duitsland wilden kopen. Nu lees ik dat jullie op zoek zijn naar een andere woning. Is dat een extra woning in Nederland naast jullie huis in Duitsland of vertrekken jullie helemaal uit Duitsland.
        Huis in duitsland blijft ook

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven