Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 9 (ZONDER SPOILERS)

04-01-2021 15:23 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=472685&p=32363564&start=#p32363564)
        cookielover wijzigde dit bericht op 11-01-2021 16:01
        8.98% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        De Viva Kantine.
        Maar deze ouwe heeft alles knap!
        Je kon't altaid nog bakker worre
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        06-04-2021 21:30
        kan Sissy
        (helaas)

        PAKJE :rofl:
        :worship: :HA:
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Ik zet in op dat ze met Junior wél naar zwemles gaat. Omdat het de laatste is en als hij in het water ligt heeft ze even n half uurtje voor zichzelf alleen. Of Zoiets dan.
        Alle reacties Link kopieren
        Teva1979 schreef:
        07-04-2021 09:25
        Ik zet in op dat ze met Junior wél naar zwemles gaat. Omdat het de laatste is en als hij in het water ligt heeft ze even n half uurtje voor zichzelf alleen. Of Zoiets dan.
        Ja dat :lol:
        Prins Junior. :facepalm:
        Alle reacties Link kopieren
        Wat schaamteloos dit! Even buiten het feit om dat zoveel onnodig heen- en weer rijden super slecht is voor het milieu, ga je nu ineens ook nog je kinderen thuishouden van school omdat het je beter uitkomt?! Alles schreeuwt wel de lusten, niet de lasten bij deze familie, heel asociaal allemaal. De sympathie die ik in het begin voor ze had is nu echt helemaal verdwenen...
        izzy_minnie wijzigde dit bericht op 07-04-2021 09:45
        Reden: Quoten werkt niet
        89.86% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        06-04-2021 20:00
        Ze hadden ook kunnen integreren in het land waar ze wonen toch? Ze zit elke dag weet ik hoe lang in de auto om die knd naar school te brengen.
        Vraag me af hoe dat gaat met de middelbare school? Ook in Nederland?

        Er zijn veel meer financiele voordelen van in Duitsland wonen dan ze verklaren. Wie gaat daar in Duitsland wonen en dan alles in Nederland doen alleen om een huis en Rob zijn werk...niemand. 18 jaar heen en weer rijden. Die innen gewoon van 2 landen de voordelen/geld.
        Dat heen en weer rijden snap ik zelf totaal niet. Ik moet er niet aan denken om zo vaak heen en weer te rijden. Duitsland heeft een uitstekend systeem van schoolbussen (in ieder geval in NRW gratis), waardoor je nooit hoeft te brengen. Mijn kinderen hebben lang in Duitsland op school gezeten (PO en VO) en wij waren tevreden. Mijn kinderen missen nu in NL nog regelmatig de warme maaltijden van school (en gaan nu dus, net als hun medescholieren naar de AH in de pauze....).

        Ik neem aan dat de jongste gewoon in Duitsland naar school gaat? Ik zou niet weten waarom je dat niet zou doen.
        anoniem_380947 wijzigde dit bericht op 07-04-2021 09:51
        11.57% gewijzigd
        Doorenvogel schreef:
        07-04-2021 09:31
        Ja dat :lol:
        Prins Junior. :facepalm:
        DIe gaat 2x mee en vindt het dan niet meer leuk/gedoe.
        Alle reacties Link kopieren
        Izzy_Minnie schreef:
        07-04-2021 09:40
        Wat schaamteloos dit! Even buiten het feit om dat zoveel onnodig heen- en weer rijden super slecht is voor het milieu, ga je nu ineens ook nog je kinderen thuishouden van school omdat het je beter uitkomt?! Alles schreeuwt wel de lusten, niet de lasten bij deze familie, heel asociaal allemaal. De sympathie die ik in het begin voor ze had is nu echt helemaal verdwenen...
        [...]
        moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-04-2021 14:42
        Reden: Topic banneling
        39.51% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Doorenvogel schreef:
        07-04-2021 09:41
        Er zijn veel meer financiele voordelen van in Duitsland wonen dan ze verklaren. Wie gaat daar in Duitsland wonen en dan alles in Nederland doen alleen om een huis en Rob zijn werk...niemand. 18 jaar heen en weer rijden. Die innen gewoon van 2 landen de voordelen/geld.
        😴🤦‍♂️ lekker bekrompen!

        Daar druipt gewoon vanaf profiteurs en ander niet te noemen woorden enz.....
        Alleen in een mooier jasje gestopt.

        Zegt diegene die dat baseert op?
        Uhh niks!.....

        Zijn genoeg grensgangers welke ons aanschrijven met dezelfde dilemma's.
        Blijf lekker in die bubbel zitten met verstand en logica op nul.
        Gr Rob
        Thaila1978 schreef:
        07-04-2021 10:23
        Dan zijn we maar asociaal 😴 we hebben veel voor onze kids over en hun sociale netwerk is Nederland.
        Bijna 900eur per maand aan ziektekosten betalen en wij hebben alleen maar voordelen? 🤦‍♂️😂 man man wat een bekrompen idioot!
        Niet te vergeten andere verzekeringen die in vergelijk veel duurder zijn tot Nederland.
        Doe eens echt huiswerk en kom dan met feiten.
        Waarschijnlijk nu een ban maar interesseert mij vrij weinig.
        Sympathie van moeder maffia of betweterige mutsen hebben we echt niet nodig.
        Ik denk niet dat alle Viva dames zo bekrompen zijn als jij.
        Gr Rob
        Er zijn toch ook gewoon financiële voordelen aan het wonen in Duitsland? We hebben meer dan 10 jaar in Duitsland gewoond en qua overall kosten waren we in Duitsland minder geld kwijt (zelfs in de beginjaren, toen we nog geen recht op Kindergeld hadden).
        Alle reacties Link kopieren
        Thaila1978 schreef:
        07-04-2021 10:23
        Dan zijn we maar asociaal 😴 we hebben veel voor onze kids over en hun sociale netwerk is Nederland.
        Bijna 900eur per maand aan ziektekosten betalen en wij hebben alleen maar voordelen? 🤦‍♂️😂 man man wat een bekrompen idioot!
        Niet te vergeten andere verzekeringen die in vergelijk veel duurder zijn tot Nederland.
        Doe eens echt huiswerk en kom dan met feiten.
        Waarschijnlijk nu een ban maar interesseert mij vrij weinig.
        Sympathie van moeder maffia of betweterige mutsen hebben we echt niet nodig.
        Ik denk niet dat alle Viva dames zo bekrompen zijn als jij.
        Gr Rob
        Hoe jij je nu tegenover mij profileert zegt mij genoeg, gelukkig mag ieder zijn mening hebben. FEIT: In NL betalen we meer per kop aan gezondsheidszorg dan in Duitsland, 11,9% in NL t.o.v. 11,3% in DE. Wij betalen ongeveer 300 euro voor 3 personen (2 volwassenen en een peuter) dus snap niet wat je verwacht voor 10 personen, ervan uitgaande dat je thuiswonende zoon met vrouw en kind een eigen verzekering handhaven? Duitse zorg is trouwens ook uitstekend dus niets te klagen over het bedrag zou ik zeggen, dat valt weg tegenover wat je int. Ik ga niet verder met je in discussie maar jullie profiteren duidelijk van Duitse wetgeving ten aanzien van het hebben van veel kinderen. Je kan mij niets wijsmaken, ook niet met je BV structuren waar je hier wel eens mee hebt gegooid, mijn man is ondernemer en heeft bijna 3 jaar in DE gewoond (nee niet over de grens maar richting de Poolse grens) en ook over de grens gewerkt als ondernemer en ik weet alles van de regels t.a.v. Het hebben van een zaak in NL en een zaak in DE. Fijn ook dat je 2 volwassen zonen hebt waar jij auto’s en ondernemingen op kan registeren, zou ook een hoop van het brutale gedrag verklaren wat we in de uitzendingen gezien hebben. Fijne dag verder :bye:

        https://www.zorgwijzer.nl/zorgverzekeri ... ere-landen
        Nah, Rob. Wat leuk dat je er weer bent.

        :bye:
        Alle reacties Link kopieren
        [...]
        moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-04-2021 14:45
        Reden: Op de man
        99.80% gewijzigd
        Thaila1978 schreef:
        07-04-2021 11:00
        [...]
        Wat een asociale kutpost.
        moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-04-2021 14:46
        Reden: quote verwijderd
        73.38% gewijzigd
        Kinderen zijn ook in Duitsland gratis meeverzekerd in het ziekenfonds of tegen een hogere premie gratis bij te verzekeren bij een particuliere verzekering. Net als je vrouw.
        Alle reacties Link kopieren
        [...]
        moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-04-2021 14:47
        Reden: quote en reactie verwijderd
        97.80% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        07-04-2021 11:24
        Kinderen zijn ook in Duitsland gratis meeverzekerd in het ziekenfonds of tegen een hogere premie gratis bij te verzekeren bij een particuliere verzekering. Net als je vrouw.
        [...]
        moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-04-2021 14:47
        Reden: Topic banneling
        18.08% gewijzigd
        [...]
        moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-04-2021 14:47
        Reden: quote en reactie verwijderd
        98.32% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        [...]
        moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-04-2021 14:48
        Reden: quote en reactie verwijderd
        98.51% gewijzigd
        Thaila1978 schreef:
        07-04-2021 11:29
        [...]
        Ik dacht dat jullie altijd zoveel respect hadden voor anderen. Leven en laten leven en zo.

        Nou, dat motto mag je aanpassen naar: Anderen moeten respect hebben voor mij, anders laat ik ze een aso poepje ruiken.
        moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-04-2021 14:48
        Reden: quote verwijderd
        12.69% gewijzigd
        Je zou je bijna gaan afvragen waarom de Buddenbrucks in Duitsland zijn gaan wonen, als alles in NL zoveel beter en goedkoper is, en hun scholen en sociale netwerk daar is.
        :sarcastic:
        Alle reacties Link kopieren
        Ach Rob / thaila

        Hou de eer aan jezelf / je bent hier niemand verantwoording schuldig .
        Hier hebben ze commentaar op alles en iedereen .
        Als iedereen zijn eigen tuintje wiedt ziet ie het onkruid bij een ander niet .

        Mensen bekritiseren op internet ..dapper heel erg dapper

        Fijne dag allemaal
        Weet iemand dat? Als je in Duitsland verzekerd bent (zorgverzekering), mag je dan ook gebruik maken van de ziekenhuizen in Nederland?
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        07-04-2021 11:40
        Ik dacht dat jullie altijd zoveel respect hadden voor anderen. Leven en laten leven en zo.

        Nou, dat motto mag je aanpassen naar: Anderen moeten respect hebben voor mij, anders laat ik ze een aso poepje ruiken.
        [...]
        moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-04-2021 18:44
        Reden: reactie verwijderd
        52.80% gewijzigd

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven