Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 9 (ZONDER SPOILERS)

04-01-2021 15:23 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=472685&p=32363564&start=#p32363564)
        cookielover wijzigde dit bericht op 11-01-2021 16:01
        8.98% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Sjiraf schreef:
        06-01-2021 17:12
        Omdat ze niet de echte is maar gewoon een forumster. Echt dat jullie daar intrappen. Denk je nou echt dat zij hier op een forum komt net als die Ivan.
        Ja zal mij niet verbazen.
        Doorenvogel schreef:
        06-01-2021 17:58
        Hoi. Je komt even langs om dat mee te delen?
        :proud:
        Alle reacties Link kopieren
        Ja ik vind het juist heel leuk dat ze af en toe reageren en af en toe een vraag beantwoorden of iets ophelderen (maar ga ook vooral niet verwachten dat ze alles beantwoorden)
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        06-01-2021 17:17
        En Ivan heeft tenminste nog wat zelfinzicht en zegt ook eerlijk dat hij dingen fout doet. En hij springt er ook niet gelijk bovenop zoals Thaila.

        De BB's moeten trouwens in april dat huis in Nederland uit omdat het een sociale huurwoning is. Dat is wat ik meegekregen heb dus ik weet niet of dat nog van toepassing is.
        Niet zo netjes om een sociale huurwoning bezet te houden, terwijl je zelf al riant ruim woont. Misschien stonden/staan ze er ook nog ingeschreven? Dan tikt kinderbijslag in Nederland en in Duitsland natuurlijk wel lekker aan.
        Alle reacties Link kopieren
        Die vraag is al beantwoord. Lees even terug in het vorige topic.

        Waar ik mij aan irriteer is dat er elke keer wel weer een manier wordt gevonden om een dit topic te veranderen in een zuur zeik topic. Kritische vragen zijn prima maar blijf er niet zolang op doorgaan.
        Doorenvogel schreef:
        06-01-2021 17:58
        Hoi. Je komt even langs om dat mee te delen?
        Is dat gek?
        Fizz schreef:
        06-01-2021 18:24
        Niet zo netjes om een sociale huurwoning bezet te houden, terwijl je zelf al riant ruim woont. Misschien stonden/staan ze er ook nog ingeschreven? Dan tikt kinderbijslag in Nederland en in Duitsland natuurlijk wel lekker aan.

        Dat zou fraude zijn en dat wil je toch niet insinueren?
        herfstappeltaart schreef:
        06-01-2021 19:06
        Dat zou fraude zijn en dat wil je toch niet insinueren?
        Lijkt me ook. En ook dit heeft Thalia al eens uitgelegd.

        Ik word een beetje moe van het “vraag het Thalia” gehalte hier.
        En ik kan me ook bijna niet voorstellen dat je met zoveel knd thuis (thuisonderwijs), je huishouden en je baan en nog twee op te voeden pups zoveel tijd hebt om een Viva forum in de gaten te houden.
        Alle reacties Link kopieren
        Pingu schreef:
        06-01-2021 14:10
        (...) Wat erg, en dan denk ik terug aan die gladde makelaar die bij die bezichtiging was. Wat een geldwolven om zo'n complex op deze manier te verhuren, ze hebben helemaal niets gedaan aan verbouwings- of aanpassingswerk.

        Inderdaad, wat erg zeg. En ja, dit is wel waar Marlynn woont volgens mij.
        De koelkast in de gemeenschappelijke ruimte werd ook al direct geplunderd. Jammer van de etiketjes van Linda. :P
        Alle reacties Link kopieren
        Fizz schreef:
        06-01-2021 18:24
        Niet zo netjes om een sociale huurwoning bezet te houden, terwijl je zelf al riant ruim woont. Misschien stonden/staan ze er ook nog ingeschreven? Dan tikt kinderbijslag in Nederland en in Duitsland natuurlijk wel lekker aan.
        Kinderbijslag is niet mogelijk uit 2 landen.
        Als men zich goed inleest en of informeert wat jullie trouwens slecht doen overigens.
        Kinderbijslag gaat via een afdeling in Groningen.
        Het land waar het meeste verdiend word en belastingplichtig is en ziekenfonds verzekerd dan dient men in dat land de kinderbijslag aan te vragen.
        Doorgaands duurt een aanvraag 9 maanden maar omdat ik zelfstandig ben 12 maanden.
        Ik lees zoveel speculaties en aannames en dan vind ik het eerder correct dat men vragen stelt op de man af dan klakkeloos te insinueren.
        Net zoals het huis in Nederland zijn we op zoek naar een ander huis en dat gaat niet van vandaag op morgen in de huidige huizenmarkt.
        Veroordelend omdat blijkt dat mijn bedrijf beter loopt dan verwacht vanwege sociale huurwoning is echt typerend.
        Jullie zitten allemaal onder valse namen te wijzen of te bekritiseren. Wij hoeven dat niet en doen dat niet.
        Diegene die denkt dat we niet authentiek zijn stuur dan die DM!
        Vast bang dat we de ware identiteit achterhalen.
        Niet iedereen is negatief hoor!
        Soms is het echt wel beter om te vragen gezien wij het beter weten als geen ander.
        De bruiloft is ook een dingetje en vast heeft de sceptische kijker bedenkingen.
        Deels terecht gezien niet alles op rolletjes liep met de schoonfamilie. Meer ga ik er ook niet over vertellen gezien het zeker mooie mensen zijn.
        Niet iedereen is het eens met andermans keuzes en dat is the way of life.
        Ik wens jullie vooralsnog veel goeds.
        Gr Rob Buddenbruck
        Alle reacties Link kopieren
        Thaila1978 schreef:
        06-01-2021 20:11
        Kinderbijslag is niet mogelijk uit 2 landen.
        Als men zich goed inleest en of informeert wat jullie trouwens slecht doen overigens.
        Kinderbijslag gaat via een afdeling in Groningen.
        Het land waar het meeste verdiend word en belastingplichtig is en ziekenfonds verzekerd dan dient men in dat land de kinderbijslag aan te vragen.
        Doorgaands duurt een aanvraag 9 maanden maar omdat ik zelfstandig ben 12 maanden.
        Ik lees zoveel speculaties en aannames en dan vind ik het eerder correct dat men vragen stelt op de man af dan klakkeloos te insinueren.
        Net zoals het huis in Nederland zijn we op zoek naar een ander huis en dat gaat niet van vandaag op morgen in de huidige huizenmarkt.
        Veroordelend omdat blijkt dat mijn bedrijf beter loopt dan verwacht vanwege sociale huurwoning is echt typerend.
        Jullie zitten allemaal onder valse namen te wijzen of te bekritiseren. Wij hoeven dat niet en doen dat niet.
        Diegene die denkt dat we niet authentiek zijn stuur dan die DM!
        Vast bang dat we de ware identiteit achterhalen.
        Niet iedereen is negatief hoor!
        Soms is het echt wel beter om te vragen gezien wij het beter weten als geen ander.
        De bruiloft is ook een dingetje en vast heeft de sceptische kijker bedenkingen.
        Deels terecht gezien niet alles op rolletjes liep met de schoonfamilie. Meer ga ik er ook niet over vertellen gezien het zeker mooie mensen zijn.
        Niet iedereen is het eens met andermans keuzes en dat is the way of life.
        Ik wens jullie vooralsnog veel goeds.
        Gr Rob Buddenbruck
        Sorry hoor, maar je verhaal maakt het niet duidelijker voor mij. Jullie wonen toch al een tijdje in het huis in Duitsland? Dan hoef je toch niet al die tijd ook nog eens een sociale huurwoning in Nederland aan te houden?
        Alle reacties Link kopieren
        Ik vind het ook prima als Thaila, Ivan of Rob meeschrijven. Echt of niet. Maar het zure gehalte mag wel minder. En hele ondervragingen hoeven van mij ook niet. But that's me.
        Ach, kom ik weer ef langs.......ik vind het juist interessant om zo nu en dan uit eerste hand (als ze het echt zelf zijn, Thaila en Ivan en Rob) dingen te lezen en vragen beantwoordde krijgen.

        Ik vind de tafel incl. stoelen van familie Kraan trouwens ook leuk!!!
        Ttroeteltje schreef:
        06-01-2021 20:37
        Ach, kom ik weer ef langs.......ik vind het juist interessant om zo nu en dan uit eerste hand (als ze het echt zelf zijn, Thaila en Ivan en Rob) dingen te lezen en vragen beantwoordde krijgen.

        Ik vind de tafel incl. stoelen van familie Kraan trouwens ook leuk!!!
        Maar wat ik dan opvallend vind...
        Je ziet ergens de stoelen van de familie Kraan (insta?) en dan schrijf je hier dat ze leuk zijn.
        Dat zou ik dan doen op de plek waar ik het zag. Aangezien de kans dat daar de echte familie Kraan zit, groter is.

        Maar goed, ga vooral door met schrijven hoor. Voor mij is de lol
        er wel een beetje af.
        Expreszo schreef:
        06-01-2021 16:49
        Op zich heeft ze daar volgens mij al eens op geantwoord.
        Er worden hier regelmatig dezelfde vragen gesteld.
        Dan denk ik, ga naar insta, bekijk de highlights en stel daar evt je vraag.
        Er is nu een Q&A gaande, dus ga je goddelijke gang.
        Alle reacties Link kopieren
        Jantje3211 schreef:
        05-01-2021 18:17
        Den nieuwe vlog van de nagelkerkjes.
        Is Sofie opnieuw zwanger?? En ik maar denken ze is zwanger net als vele kijkers maar nee helaas 🙄
        Kan zei nog kindjes krijgen omdat Sofie het drukt even met alles??.
        Jezus wat een clickbait.
        Alle reacties Link kopieren
        Byrma schreef:
        05-01-2021 19:54
        Zoveel mensen zoveel meningen , Jay hoef ik niet meer te zien en de ; familie Q ook niet ; aub niet ..
        Seizoen 1 wil ik heel graag terug zien .Dat was denk ik de puurste . Daarna werd er wel een en ander in scene gezet al dan niet bewust door de makers Ik zag een paar deelnemers die echt expres dingen zeiden en lieten zien uit eigen belang .
        Eens.
        C⨀urage schreef:
        06-01-2021 20:20
        Ik vind het ook prima als Thaila, Ivan of Rob meeschrijven. Echt of niet. Maar het zure gehalte mag wel minder. En hele ondervragingen hoeven van mij ook niet. But that's me.
        Amen.
        Alle reacties Link kopieren
        Jantje3211 schreef:
        05-01-2021 21:10
        Net de bruiloft van de bb gekeken🙈
        Wat een chaos, voral die auto wat een goedkoop ding, had dan zoals bij de fam.Quaedackers limo gehuurd zodat iedereen erin kon. Plus champagne en fris en wat die auto? Niets. Of was het op het laaste nippertje dat jullie die auto konden huren? Want Nadine las ik laast dat zei het altijd paar maanden van te voren huurd! Misschien tip als weer bruiloft komt of communie🥰
        Hop naar de zomereditie als die überhaupt komt? Zie graag Familie bb en quaedackers en papa jay terug.
        Want bb is altijd wel gezelligheid te beleven en chaos. Bij de quaedackers wil ik graag de feestjes/trouwerij zien.#armekids die dochters hebben leuke jurkjes altijd aan lijken me aardige meisjes. En papa jay wil ik graag de trouwen ook zien als hij uberhaupt mee wilt doen!
        Denk dat veel gezinnen niet mee willen doen met een huis vol.
        Want heb papa jay ma 1 seizoen gezien.
        Fam.q 6 jaar geleden en afgelopen zomer ook maar weinig van gezien. En rest doen al bb 6 jaar mee. Ongeveer en de kraantjes en jelies 3 of 4x.
        Nee hoor, papa Jay deed twee seizoenen mee. En de Buddenbrucks volgens mij ook pas drie jaar, zeker geen zes.

        En die Quaedackers waren voldoende in beeld van de zomer. Wat mij betreft :roll:
        Alle reacties Link kopieren
        Thaila1978 schreef:
        06-01-2021 06:05
        Onze woonoppervlakte is 450 m2. Dit is zonder de kelder. En zonder kantoor gedeelte.
        Begane grond,1ste verdieping,2verdieping,kelder.
        Ons huis is groot,groter dan het van de voorkant lijkt.
        Misschien eens op instagram de house tour bekijken.
        Wij hebben 8 slaapkamers,waarvan wij 1 als gamekamer gebruiken, 1 woonkamer van Miguel.
        En op zolder kunnen wij 3 a 4 slaapkamers maken .
        Wat heerlijk, zo'n groot huis. Met kinderen kun je nooit genoeg ruimte hebben :D
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        06-01-2021 16:16
        Dat zei ik eerder ook al. Daar zijn andere kanalen voor.
        +1
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        06-01-2021 16:31
        Ik wens je veel liefde en positiviteit :heart:
        :rofl:
        Alle reacties Link kopieren
        mybestfriend schreef:
        06-01-2021 16:32
        Maar dat bepalen jullie toch niet? Dit is een vrij forum. Er is ook een piloot die een topic heeft geopend waarin hij alle vragen van forummers beantwoordt. Of vinden jullie dat dat ook niet mag?
        Ow, dat topic ken ik niet. Doe eens een linkje?

        Maar dat 'vraag het de piloot'-topic bestaat dan toch alleen uit vragen? Dit is een topic waarin we praten over wat we zien op televisie of op social media.
        Alle reacties Link kopieren
        Sjiraf schreef:
        06-01-2021 17:12
        Omdat ze niet de echte is maar gewoon een forumster. Echt dat jullie daar intrappen. Denk je nou echt dat zij hier op een forum komt net als die Ivan.
        Je bent wel lekker zeker van je zaak hè? Maar prima, bewijs maar dat het niet Thaila is.

        Thanks alvast.
        Idris schreef:
        06-01-2021 20:59
        Er is nu een Q&A gaande, dus ga je goddelijke gang.
        Ik niet, dank je. Ik heb helemaal niets met dat ondervragen.

        De kracht van een huis vol vind ik dat je thuis lekker kan speculeren en verbazen.
        Dat maakt het leuk. Is gewoon alsof je de Story leest bij de kapper.
        Het is geen docu ofzo, waar de feiten kloppend moeten zijn.
        Gewoon, entertainment. En dan wil ik me verwonderen over keuzes die mensen maken. Niks meer, niks minder.
        Dat hele programma wordt gewoon kut als je precies weet hoe alles zit.

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven