Eens op een andere manier je verjaardag vieren?
donderdag 13 juni 2013 om 17:46
Over enkele weken ben ik jarig en wil mijn verjaardag eens anders vieren. Niet "gewoon" standaard thuis, maar eens iets aparts.
Het feestje is voor een kleine selectief groepje. Wat familie en vrienden. Maar qua kosten wil ik het niet al te dol maken. Dus uiteten met z'n allen wordt te duur. Ik heb overigens mijn verjaardag al eens gevierd in de buitenlucht op een veldje.
Hebben jullie misschien leuke ideeen of tips?
Het feestje is voor een kleine selectief groepje. Wat familie en vrienden. Maar qua kosten wil ik het niet al te dol maken. Dus uiteten met z'n allen wordt te duur. Ik heb overigens mijn verjaardag al eens gevierd in de buitenlucht op een veldje.
Hebben jullie misschien leuke ideeen of tips?
donderdag 13 juni 2013 om 17:56
LSD door de ranja mengen, gegarandeerd feest in de buitenlucht
Ik lees graag mee, ben ook wel benieuwd naar wat nieuwe input. Heb op grotere feesten wel altijd iets dat later als aandenken kan dienen, bijvoorbeeld een doek waar de gasten op konden schilderen of schrijven. Eigenlijk altijd veel respons op gehad, en je houdt er dus een tastbare herinnering aan over.
Ik lees graag mee, ben ook wel benieuwd naar wat nieuwe input. Heb op grotere feesten wel altijd iets dat later als aandenken kan dienen, bijvoorbeeld een doek waar de gasten op konden schilderen of schrijven. Eigenlijk altijd veel respons op gehad, en je houdt er dus een tastbare herinnering aan over.
donderdag 13 juni 2013 om 18:08
Vriendin is ook deze maand jarig. Die heeft vorig jaar een hele leuke picknick georganiseerd in het park. Kleedje mee, koelboxen met wijn en fris, quiches, taartjes, muffins, sandwiches. Heerlijk uitgestrekt in het gras liggen of in kleermakerszit met elkaar kletsen, was echt goed geslaagd!
Oh, die had je al gedaan
Oh, die had je al gedaan
anoniem_162864 wijzigde dit bericht op 13-06-2013 18:09
Reden: lézen Louba!
Reden: lézen Louba!
% gewijzigd
donderdag 13 juni 2013 om 18:30

donderdag 13 juni 2013 om 18:52
Ik was eens op een verjaardag waarbij de jarige in kwestie een ontbijtje had georganiseerd.
Dus ze had ons allemaal heel 's ochtends vroeg uitgenodigd om echt 930 ofzo en toen gingen we ontbijten.
Daarna hebben we de hele dag bordspelletjes zitten doen in de tuin en iedereen was gebleven dus toen zijn we 's avonds maar gaan barbecuen met z'n allen.
Dat was echt gezellig
Dus ze had ons allemaal heel 's ochtends vroeg uitgenodigd om echt 930 ofzo en toen gingen we ontbijten.
Daarna hebben we de hele dag bordspelletjes zitten doen in de tuin en iedereen was gebleven dus toen zijn we 's avonds maar gaan barbecuen met z'n allen.
Dat was echt gezellig

donderdag 13 juni 2013 om 20:08

donderdag 13 juni 2013 om 21:08
Het gaat om ongeveer 15 personen. Waarvan de jongste 25 is en de oudste 81 en wat minder mobiel. Helaas ook een oom en een tante die lichaamlijk minder aankunnen. Dus picknicken gaat niet lukken. Was wel een heel leuk idee geweest.
Bedankt alvast voor de reacties en het brainstormen.
Ik vond de solexrit wel erg leuk. Dat is ook mogelijk hier. Het pretpark was trouwens ook een heel leuk idee geweest. Maar helaas niet redelijk in de omgeving.
Bedankt alvast voor de reacties en het brainstormen.
Ik vond de solexrit wel erg leuk. Dat is ook mogelijk hier. Het pretpark was trouwens ook een heel leuk idee geweest. Maar helaas niet redelijk in de omgeving.