Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2018 Nederland

09-08-2018 19:06 2244 berichten
Donderdag 6 september start Expeditie Robinson 2018 (te zien op RTL5).
Wie schrijft er mee in dit topic?

De deelnemers: (doorgestreept de afgevallen deelnemers)

01. Donny Roelvink (model en acteur)
02. Jody Bernal (zanger en DJ)
03. Nienke Plas (vlogger, presentatrice en cabaretiere)
04. Aisha (hiphopartieste)
05. Steven Brunswijk (cabaretier en presentator)
06. Josylvio (rapper)
07. Famke Louise (vlogger, model en zangeres)
08. Corry Konings (zangeres)
09. Sandra Spreij (coffeeshophoudster)
10. Gwenda Nielen (majoor)
11. Laurie Scheerder (student)
12. Dominique Hazeleger (student)
13. Robin Bakker (havenarbeider)
14. Jan Bronninkreef (veeboer)
15. Özgür Aksan (woonbegeleider)
16. Johnny Kraaijkamp junior (acteur)
17. Toine van Peperstraten (presentator)
18. Tony Peroni jr (dj)
19. Stijn Franssen (actrice)
20. Loiza Lamers (model)
21. Gregory Sedoc (atleet)

En de winnaar is: Jan
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 20-12-2018 22:12
83.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Meme86 schreef:
09-08-2018 20:21
Ja ik heb er nu al zin in!
Voor mij is het merendeel van kamp zuid onbekend, dus het filmpje vn rtl boulevard komt goed van pas!
Dus feitelijk zijn het allemaal onbekende Nederlanders die meedoen :rofl:
Leuk! Zin in :cheer: samen met Temptation Island ( :-O$ ) eigenlijk het enige wat ik kijk op TV. Of er D-artiesten of onbekende Nederlanders aan meedoen maakt me eigenlijk niet uit; op dat eiland merk je toch geen verschil. Behalve met theatrale wezens als Soundos natuurlijk, maar dat zijn uitzonderingen. Hoop alleen wel dat de ON'ers dit jaar gewoon in Noord of Zuid worden ingedeeld, en niet weer met z'n vieren op achterstand moeten beginnen. Het slaat sowieso nergens op want die 'bekende' Nederlanders zijn wat mij betreft net zo onbekend.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Allemaal onbekende Nederlanders en Jody Bernal!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
10-08-2018 11:36
Leuk! Allemaal onbekende Nederlanders en Jody Bernal!
:rofl: inderdaad
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
10-08-2018 11:36
Leuk! Allemaal onbekende Nederlanders en Jody Bernal!
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
10-08-2018 11:36
Leuk! Allemaal onbekende Nederlanders en Jody Bernal!
Net wat ik dacht haha :rofl:
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa leuk!! Ik heb er weer zin in!
Best goede score, ik ken 3 bekende Nederlanders : Donny, Jody en Nienke.
Ik neem aan dat de echte A-artiesten niet mee mogen doen van hun management ivm boekingen die er staan en waarschijnlijk ook met het risico op een tropische ziekte/infectie.
Dat is de reden dat je geen Borsato/Jan Smit/Geer en/of Goor ziet in dit soort programma's.
Buiten dat zou het teveel opvallen als een A-artiest lang uit de publiciteit zou zijn.
Maar dat is mijn gedacht hoor.
prada schreef:
10-08-2018 23:59
Ik neem aan dat de echte A-artiesten niet mee mogen doen van hun management ivm boekingen die er staan en waarschijnlijk ook met het risico op een tropische ziekte/infectie.
Dat is de reden dat je geen Borsato/Jan Smit/Geer en/of Goor ziet in dit soort programma's.
Buiten dat zou het teveel opvallen als een A-artiest lang uit de publiciteit zou zijn.
Maar dat is mijn gedacht hoor.
Daarom kunnen ze beter met echt onbekende NL-ers doen dan die suffe nietszeggende vloggers en rappers waar geen hond van gehoord heeft.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
11-08-2018 08:44
Daarom kunnen ze beter met echt onbekende NL-ers doen dan die suffe nietszeggende vloggers en rappers waar geen hond van gehoord heeft.
En dan die zogenaamd stoere rappers die vaak heel snel afvallen of afhaken ook nog eens!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! ik heb er ook weer zin in.

Van de bn'ers ken ik eigenlijk alleen Jody Bernal. Maar ja, ze moeten ergens vandaan komen.

Al mogen ze van mij mogen zo weer terug naar helemaal onbekende nederlanders, vind ik eigenlijk nog leuker. Daarbij draait het dan toch ook nog meer om overleven en samenwerken in de teams heb ik het idee.
dolfje schreef:
11-08-2018 12:52
En dan die zogenaamd stoere rappers die vaak heel snel afvallen of afhaken ook nog eens!
Precies! Die helemaal onbekenden die moeten zichzelf suf trainen en bewijzen, maar die rappers/vloggers hoeven van te voren niet door 'n selectieprocedure.
Alle reacties Link kopieren
O leuk, ik heb er zin in.

Jody Bernal heb ik onwijze vooroordelen over, hoop dat ie me gaat verbazen a la Dave Roelvink destijds.

Nienke Plas vind ik grappig. Benieuwd hoe lang die zo druk blijft, zo zonder eten.

De rest ken ik niet of nauwelijks.

Bridget lijkt me wel een leuke voor ER. Zou mooi zijn als zij idd mee doet.
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
10-08-2018 11:36
Leuk! Allemaal onbekende Nederlanders en Jody Bernal!
Mijn gedachten haha
Alle reacties Link kopieren
Het duurt wel lang voordat er weer nieuwe kandidaten bekend gemaakt worden! Ik ben benieuwd wie er in Kamp Noord komen.
Haley schreef:
16-08-2018 21:33
Het duurt wel lang voordat er weer nieuwe kandidaten bekend gemaakt worden! Ik ben benieuwd wie er in Kamp Noord komen.
Vandaag bekend gemaakt: De onbekende deelnemers zijn:

Sandra Spreij (coffeeshophoudster uit Zwolle)
Gwenda Nielen (majoor uit Amersfoort)
Laurie Scheerder (student uit Utrecht)
Dominique Hazeleger (student uit Dorst)
Robin Bakker (havenarbeider uit Spijkernisse)
Jan Bronninkreef (veeboer uit Holten)
Özgür Aksan (woonbegeleider uit Zutphen)

Info, foto en filmpje van de onbekende deelnemers is hier te vinden: https://www.ad.nl/show/dit-zijn-de-onbe ... ~a59e69d1/
Alle reacties Link kopieren
Aha dat is het kamp van de onbekenden!
Nog steeds benieuwd naar kamp Noord :)
Alle reacties Link kopieren
Van de BN'ers ken ik weer bijna niemand.
Ben benieuwd naar kamp Noord!
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
09-08-2018 19:17
Is dat alleen maar de broer/zoon van of doet hij ook iets waardoor hij BN-er is?
Ah joh, zoveel talentloze kinderen van BN-ers proberen tegenwoordig mee te surfen op de bekendheid van pa of ma.

Jij en ik (en vele anderen hier) zijn onderhand ook BN-ers: "Deelnemers Robinson 2019 Redbulletje en Sweetfirefly, bekend van hun bijdragen op het Vivaforum". ;-)

En dan hebben wij wel talenten!
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
10-08-2018 23:59
Ik neem aan dat de echte A-artiesten niet mee mogen doen van hun management ivm boekingen die er staan en waarschijnlijk ook met het risico op een tropische ziekte/infectie.
Dat is de reden dat je geen Borsato/Jan Smit/Geer en/of Goor ziet in dit soort programma's.
Die zie je al teveel in 481 andere programma's. Je vergat Patty trouwens nog.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net een filmpje van weer een nieuwe kandidaat op Facebook. Mensen denken dat het Tony Peroni jr is. Dj en vriend van Maan.
Alle reacties Link kopieren
Kamp Noord
Johnny Kraaijkamp junior
Toine van Peperstraten
dj Tony Peroni jr
actrice Stijn Franssen
model Loiza Lamers
atleet Gregory Sedoc

Afbeelding
SweetFirefly schreef:
17-08-2018 10:52
Ah joh, zoveel talentloze kinderen van BN-ers proberen tegenwoordig mee te surfen op de bekendheid van pa of ma.

Jij en ik (en vele anderen hier) zijn onderhand ook BN-ers: "Deelnemers Robinson 2019 Redbulletje en Sweetfirefly, bekend van hun bijdragen op het Vivaforum". ;-)

En dan hebben wij wel talenten!
Haha, dat zou lachen zijn! ;-D
Alle reacties Link kopieren
Wow daar ken ik de meesten wel van!

En van Jody Bernal best knap dat ie in de vorige eeuw één hit had, maar dat we m nog allemaal kennen!
Je kunt méér.
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-08-2018 19:20
Hoeveel onbekende NL'ers gaan er dit jaar deelnemen?
Ik hoop zo op nog eens een seizoen met alleen onbekende mensen.
Ja dat mag van mij ook wel weer, in het begin van ER deden ze dat ook, geldt eigenlijk wat mij betreft ook voor wie is de mol, daar mogen van mij ook wel onbekende Nederlanders in of helemaal met onbekende, ben wel een beetje klaar met het concept dat overal de bekende Nederlander erin moet..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven