Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2018 Nederland

09-08-2018 19:06 2244 berichten
Donderdag 6 september start Expeditie Robinson 2018 (te zien op RTL5).
Wie schrijft er mee in dit topic?

De deelnemers: (doorgestreept de afgevallen deelnemers)

01. Donny Roelvink (model en acteur)
02. Jody Bernal (zanger en DJ)
03. Nienke Plas (vlogger, presentatrice en cabaretiere)
04. Aisha (hiphopartieste)
05. Steven Brunswijk (cabaretier en presentator)
06. Josylvio (rapper)
07. Famke Louise (vlogger, model en zangeres)
08. Corry Konings (zangeres)
09. Sandra Spreij (coffeeshophoudster)
10. Gwenda Nielen (majoor)
11. Laurie Scheerder (student)
12. Dominique Hazeleger (student)
13. Robin Bakker (havenarbeider)
14. Jan Bronninkreef (veeboer)
15. Özgür Aksan (woonbegeleider)
16. Johnny Kraaijkamp junior (acteur)
17. Toine van Peperstraten (presentator)
18. Tony Peroni jr (dj)
19. Stijn Franssen (actrice)
20. Loiza Lamers (model)
21. Gregory Sedoc (atleet)

En de winnaar is: Jan
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 20-12-2018 22:12
83.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
11-10-2018 22:04
ze hadden maar 1 stem per persoon toch?
O, dan weet ik niet wie de tweede was.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Op Twitter

Afbeelding
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Knap zoveel zelfinzicht meteen na de eilandraad
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Misschien toch Jan ?

Lullig spelletje, toch ook maar eens een variant maken met verliezers van proeven naar huis sturen?

Ze is echt zwaar aangeslagen zeg, sneu
Alle reacties Link kopieren
Ach wat sneu, Gwenda...

Ik denk dat Jan toch op Sandra gestemd heeft en de jonge niet-laurie (ik weet haar naam niet eens) of Sandra op Jan.

Heb toch wel met haar te doen... ik irriteerde me af en toe wel aan haar fanatisme naar de andere kampleiders.
Jan en Sandra waren niet slim bezig. Ze zijn in de minderheid tegen een groep van 4. Ze weten dat die allemaal op Gwenda gaan en dat als zij weg is zij de volgende zijn. Dan licht je Gwenda in zodat zij haar munt inzet en stem je een van die 4 eruit zodat je een gelijkspel kan forceren als je weer verliest. Nu schieten ze zichzelf in de voet. Gwenda is weg dus het kliekje van 4 kan hen er nu een voor een uitwippen. Tenzij de samensmelting volgende week is, maar daar leek het niet op. Echt dom van ze.

Sandra stemde op Jan, Gwenda en Jan op Sandra. De rest, het kliekje op Gwenda. De jonkies zijn een blok.
anoniem_304633 wijzigde dit bericht op 11-10-2018 22:14
9.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees trouwens wel voor Sandra en Jan in kamp onbekend als ze nog een duel verliezen. Het meelopersgroepje heeft toch de overhand nu.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eigenlijk wel stom dat ze haar eruit gestemd hebben omdat ze haar niet leuk vonden. Haar er niet op aanspreken maar gewoon heel kinderachtig zeggen 'jij mag niet meer meespelen'. Heeft weinig met het spel te maken. Stem iemand weg die te zwak is of voor mijn part te sterk of om jezelf te redden, maar 'irritant', dat heeft weinig met het spel te maken.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Gwenda heeft geen bovenlip. Ik vind haar hier, ondanks de make up, er erg mannelijk uitzien.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel tof vinden als team onbekend nu volkomen kansloos is in de proeven
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Op Twitter:

Ik hoop maar dat Kamp Onbekend wél iedereens naam weet, als ik zou moeten stemmen zou het ongemakkelijk worden:

"Gerard, sorry maar je bent te sterk."
"Oh er doet geen Gerard mee?"
Tjezus, wat vals
Wat wel fijn is voor Jody en Steven is dat Nienke er weer is. Nu zijn ze 3-3. Hopen dat ze zich op Gregory richten met die meiden. Snap niet dat ze hen niet inlichten dat Gregory niet te vertrouwen is. Dan is hij zo weg. Maar ja dan voelen die meiden zich weer in de minderheid vrees ik dus op Gregory zullen ze wellicht ook niet durven gaan voor hun eigen hachje.
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
11-10-2018 22:15
Ik zou het wel tof vinden als team onbekend nu volkomen kansloos is in de proeven
Ik ook al voel ik wel veel sympathie voor Jan. Dus voor hem hoop ik het niet. maar ik verwacht wel dat de BN ers veel vertrouwen krijgen door het winnen van een proef. Goed voor de teamspirit!
damas wijzigde dit bericht op 11-10-2018 22:18
1.42% gewijzigd
Jan had op gwenda gestemd.
SweetFirefly schreef:
11-10-2018 22:15
Gwenda heeft geen bovenlip. Ik vind haar hier, ondanks de make up, er erg mannelijk uitzien.
Want mannen hebben geen bovenlip?
Ikkuz schreef:
11-10-2018 22:18
Jan had op gwenda gestemd.
Huh volgens mij niet hoor. Hij schreef toch Sandra op? Waarom zou de viereenheid zich er niet aan houden? Het was toch hun Complotje? Jan hoort duidelijk niet bij die groep.
Madrid87 schreef:
11-10-2018 22:20
Huh volgens mij niet hoor. Hij schreef toch Sandra op? Waarom zou de viereenheid zich er niet aan houden? Het was toch hun Complotje? Jan hoort duidelijk niet bij die groep.
Werd in de eilandpraat geshowed. Ik dacht het eerst ook.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ging Gwenda eigenlijk niet naar Duivelseiland..?

Knap hoe ze Laurie perfect doorheeft overigens. Ik vind haar een held, met haar zes maanden Afghanistan. En Laurie een lui varken.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Geen Televizierring voor ER.

Wat mij betreft een terechte winnaar vanavond, wat een mooie programma's heeft die man gemaakt!
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
11-10-2018 22:31
Waarom ging Gwenda eigenlijk niet naar Duivelseiland..?
Geen idee wat de criteria voor duivelseiland zijn.
Misschien blijven J en C wel samen tot de halve finale daar en komen dan als surprise terug ?
Alle reacties Link kopieren
Sandra op Jan, Jan op Gwenda, Gwenda op Sandra en een van de andere heren ook op Sandra
MarindaH schreef:
11-10-2018 22:31
Waarom ging Gwenda eigenlijk niet naar Duivelseiland..?

Knap hoe ze Laurie perfect doorheeft overigens. Ik vind haar een held, met haar zes maanden Afghanistan. En Laurie een lui varken.
Ik denk dat ze duivelseiland enkel hebben geïntroduceerd omdat beide BNer kampen zo slecht liepen. Misschien ook voorgevoel dat er zoveel BNers ook op zouden geven?
Zou het anders ook niet weten eigenlijk..
Alle reacties Link kopieren
Ozgur heeft op Sandra gestemd. Was te lezen tijdens het uitbrengen van de stemmen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Gwenda bij de Eilandpraat heel leuk en oprecht overkomen. Ze was zo verbaasd door de onverwachte actie, maar toonde ook heel veel zelfkennis. Eigenlijk een hele leuke vrouw, terwijl ik haar tijdens de expeditie een beetje te fanatiek vond.
Alle reacties Link kopieren
Hakika schreef:
12-10-2018 00:15
Ik vond Gwenda bij de Eilandpraat heel leuk en oprecht overkomen. Ze was zo verbaasd door de onverwachte actie, maar toonde ook heel veel zelfkennis. Eigenlijk een hele leuke vrouw, terwijl ik haar tijdens de expeditie een beetje te fanatiek vond.
Mee eens.
Maar ik vraag me wel af hoeveel keer ze ER gezien heeft. Want zo blind van vertrouwen is niemand meer na 14(?) seizoenen.
tadelief wijzigde dit bericht op 12-10-2018 06:41
Reden: Schrijffout
0.44% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven