Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2019. Geen spoilers s.v.p.

29-07-2019 20:59 1661 berichten
[...]

Op 1 september 2019 start een nieuw seizoen van Expeditie Robinson.
Let op: het programma zal veranderen van dag, tijdstip en zender.
Voortaan zal Expeditie Robinson te zien zijn op zondag om 20 uur op RTL 4.
De nabeschouwing zal te zien blijven op RTL5.
Nicolette Kluijver en Kaj Gorgels zullen Expeditie Robinson 2019 presenteren.
Op dit moment zijn nog geen namen van deelnemers bekend.

Geen spoilers s.v.p.

De expeditieleden:
01. Jaap van Deurzen (verslaggever, oudste deelnemer met 66 jaar)
02. Frank van der Lenden (DJ 3FM, 30 jaar)
03. Dionne Slagter (YouTuber, 29 jaar)
04. Anita Heilker (zangeres van de Dolly Dots, 58 jaar)
05. Rob Geus (presentator en Smaakpolitiekeurmeester, 48 jaar)
06. Kalvijn (YouTuber, 23 jaar)
07. Mariana Verkerk (catwalkcoach en ex-model, 59 jaar)
08. Shary-An Nivillac (zangeres, 27 jaar)
09. Eva Koreman (dj 3FM, 35 jaar)
10. Rijk Hofman (presentator, 22 jaar)
11. Hugo Kennis (tv-kok, 33 jaar)
12, Fien Vermeulen (DJ Q-music, 28 jaar)
13. Yvette Broch (oud-tophandbalster, 28 jaar)
14. Eva Cleven (presentatrice Klokhuis, 32 jaar)
15. Tim Coronel (coureur, 47 jaar)
16. Kim Kötter (presentatrice, 37 jaar)
17. Akwasi (rapper, acteur, schrijver, 31 jaar)
18. Thomas Berge (zanger, 29 jaar)
19. Roy Donders stylist van het zuiden, (28 jaar)
20. Berdien Stenberg (fluitiste, 62 jaar)

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-12-2019 18:00
Reden: spoiler
56.13% gewijzigd
Het groepje van Kim Kutter werkt nogal op mijn zenuwen. Waarom weet ik nog niet echt. Al die gebleekte tanden van dat groepje misschien?
Alle reacties Link kopieren
Joanjett schreef:
16-09-2019 10:53
Het groepje van Kim Kutter werkt nogal op mijn zenuwen. Waarom weet ik nog niet echt.
Ze geven mij iets teveel school flashbacks. Zij zijn cool en bepalen alles voor de rest. Met name Thomas Berge geeft mij dat gevoel in die stukjes met de platte steen. Brrrr
DokterBibber schreef:
16-09-2019 10:56
Ze geven mij iets teveel school flashbacks. Zij zijn cool en bepalen alles voor de rest. Met name Thomas Berge geeft mij dat gevoel in die stukjes met de platte steen. Brrrr
Daar heb je een punt, zo'n perfect groepje dat alles bepaalt voor de rest.
Wel gratis verlichting in het donker met al die witte tanden.
Alle reacties Link kopieren
Joanjett schreef:
16-09-2019 11:04
Wel gratis verlichting in het donker met al die witte tanden.
Daarom zei ik in het begin van het topic al "Ben benieuwd hoe lang die tanden zo (onnatuurlijk) wit blijven."
granny71 schreef:
16-09-2019 11:06
Daarom zei ik in het begin van het topic al "Ben benieuwd hoe lang die tanden zo (onnatuurlijk) wit blijven."
:high5: heb ik denk ik overheen gelezen.
DokterBibber schreef:
16-09-2019 10:56
Ze geven mij iets teveel school flashbacks. Zij zijn cool en bepalen alles voor de rest. Met name Thomas Berge geeft mij dat gevoel in die stukjes met de platte steen. Brrrr
Ik heb dat het meeste bij Kim. Ze kijken allemaal tegen haar op.
Ik vond het toontje van Kim zo naar toen ze zei dat Mariana pannenkoekjes ging maken en dat "ten minste dat denkt ze" er achteraan.
Dit groepje staat wel erg sterk.
Alle reacties Link kopieren
Joanjett schreef:
16-09-2019 10:53
Het groepje van Kim Kutter werkt nogal op mijn zenuwen. Waarom weet ik nog niet echt. Al die gebleekte tanden van dat groepje misschien?
Ze heet Kötter. Beetje makkelijk scoren zo, flauw.
Voor de rest ben ik het wel met je eens. Ik weet niet wat het precies is, maar ze zit hoog in mijn irritatiezone.
Lizzy75 schreef:
16-09-2019 11:15
Ze heet Kötter. Beetje makkelijk scoren zo, flauw.
Voor de rest ben ik het wel met je eens. Ik weet niet wat het precies is, maar ze zit hoog in mijn irritatiezone.
Mwah ik vond het een goeie. Ze gedraagt zich als de koningin die haar onderdanen wel eevn alles vertelt hoe t moet.
Alle reacties Link kopieren
Op Twitter ging iedereen los op Hugo, ik snap dat niet.

Alsof je pas aardig bent als je zegt ‘ik weet echt niet weet wie ik er vandaag uit ga stemmen’ i.p.v. uitspreken dat je Jaap een toffe vent vindt en Dionne de zwakste schakel is.

Al voor de proef lieten ze zien dat ze alleen maar op bed lag ‘want je moet tenslotte ook genieten’.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Ik vind Hugo ook iets hinderlijks hebben, al weet ik niet precies wat het is.
Ik mag die Frank wel en Akwasi vind ik leuk. Fien en Yvette ook. Rijk en Eva op duivelseiland vind ik ook fijne kandidaten.

Kalvijn viel positief op bij kamp Noord. Tomas was vervelend bezig met Marianne en die steen maar wel kudos dat hij toegaf dat hij fout zat. Dat doen niet veel mensen.
Ik vind Kim ook niet leuk overkomen, ze lijkt een enorme diva en inderdaad op de koningin van het cool kids groepje dat vroeger op school de dienst uitmaakte.
Zo jammer dat zuid weer verloor al was ik er al bang voor.
Leek me handiger om die Yvette in die toren te zetten dan Dionne. Ik vond het ook wel sneu voor haar.

Ik kon de keuze voor Jaap ook wel begrijpen. Denk dat ik het ook gedaan had. Voor hetzelfde geld krijg je volgende week een hindernisbaan en heb je niets aan Jaap. Je weet het niet.

Oh en Rob Geus is nog steeds een irritant figuur. :P
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Dionne’s gedrag storend. Net een klein kind.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
16-09-2019 13:53
Voor hetzelfde geld krijg je volgende week een hindernisbaan en heb je niets aan Jaap. Je weet het niet.
Ik denk dat ze meer aan Jaap gehad zouden hebben.
Dionne is niet sterk en geeft snel op.
Jaap is misschien ouder maar zeker sterk en al helemaal geen opgever.
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
16-09-2019 13:16
Op Twitter ging iedereen los op Hugo, ik snap dat niet.

Alsof je pas aardig bent als je zegt ‘ik weet echt niet weet wie ik er vandaag uit ga stemmen’ i.p.v. uitspreken dat je Jaap een toffe vent vindt en Dionne de zwakste schakel is.

Ik zit niet op Twitter, dus ik wist niets van dat 'losgaan op Hugo', maar toch grappig om te horen dat ik niet de enige ben die hem niet zo goed trekt.

En het gaat mij er niet om dat hij duidelijk uitsprak dat hij Dionne eruit wilde hebben.
Dat mag, en ik begrijp dat ook van hem.
Wat mij irriteert, is dat hij overkomt alsof hij alles zo goed weet.
Alsof hij het wel eventjes zal vertellen.

Ik zat trouwens even op Instagram te kijken bij Fien.
Ze krijgt erg veel kritiek op het feit dat ze Jaap eruit heeft gestemd.

Op Facebook en het Fok-forum wordt Dionne verguisd.
lotte35 wijzigde dit bericht op 17-09-2019 12:38
0.28% gewijzigd
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik had wel met Dionne te doen eigenlijk, maar ik kan me wel goed voorstellen dat het bij sommige mensen nogal irritatie opwekt. Overigens had ik het wel heel terecht gevonden als zij eruit ging. Ze was gewoon niet bepaald een sterke schakel. Niet in de proef, niet mentaal en ze was gewoon op (en fysiek ook niet de sterkste sowieso). Dat ze zich in dat rek laat zetten was niet zo handig. Dat Hugo daarna benoemt dat ze bij de andere proef had gezegd dat ze niet kon klimmen, komt ie zelf ook een beetje laat mee :facepalm: .

Verder vond ik dat Hugo redelijk individualistisch in zo een verlies stond en haar totaal niet op wilde vangen. Je moet daarna wel met zijn allen verder als team. Dat Hugo haar er uit wilde stemmen vond ik heel begrijpelijk. Hoe hij dat zo aan het opdringen was en een stempel drukte... vond ik niet heel tactisch. Ik volg het niet: heeft hij nou die andere extra stem ingezet? Of wie? Jaap had niks en Dionne één toch? (Ik heb het allemaal niet onthouden.)

En: Oh wow, wat lees ik hier? Dionne heeft een eetstoornis gehad en doet toch mee. Ik had niet verwacht dat je mee zou mogen doen dan. Voor het programma aan schijnt ze wat kilo's eraan gegeten te hebben: dat vind ik wel erg sterk van haar.

Ik vond Rob deze aflevering een stuk aangenamer!
Verder ben ik op dit moment een beetje team Yvette trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Lorah schreef:
17-09-2019 10:57

En: Oh wow, wat lees ik hier? Dionne heeft een eetstoornis gehad en doet toch mee. Ik had niet verwacht dat je mee zou mogen doen dan.
In haar video van vandaag zegt ze hier iets over (heel kort). Vanaf 14.00.
Ik denk dat ze haar eetstoornis bedoelt.

Ze vertelt in het begin over de reacties die ze heeft gekregen. Dat is ook niet normaal! Wat mensen allemaal durven te typen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die video van haar erg goed.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Doodsbedreigingen, haatreacties.... waar gaat het nog over?! Niet normaal wat sommige mensen op twitter Dionne toewensen.
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
18-09-2019 22:32
Ik vind die video van haar erg goed.
Ik vind de video van kalvijn leuker. Dionne legt te veel uit, verantwoord zich overal voor. Waarom? Ze is aan niemand uitleg verschuldigd.
Alle reacties Link kopieren
Lizzy75 schreef:
19-09-2019 15:08
Doodsbedreigingen, haatreacties.... waar gaat het nog over?! Niet normaal wat sommige mensen op twitter Dionne toewensen.


Mensen voelen zich heel wat, achter hun toetsenbord.
Zielig gedrag.
You don't have to fit into the format
Lizzy75 schreef:
19-09-2019 15:08
Doodsbedreigingen, haatreacties.... waar gaat het nog over?! Niet normaal wat sommige mensen op twitter Dionne toewensen.
Ik twitter nooit, maar vindt dergelijke dingen ernstig.
Wie kijkt er ook? Rob begint me steeds meer mee te vallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk!

Rob wordt ondertiteld :biggrin: Waren. Misschien meerdere die daar over hebben klaagt.

Wel jammer dat kim en Roy en de andere 2 elkaar al kenden. Niet helemaal eerlijk. Ik vind Robinson ook hoe overleef ik in een groep vol mensen die je niet kent.

Maar goed. Kan net bn ers bijna niet, die kennen elkaar wel vaker.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat berdien wint, daar heb ik meereen klik mee als dan met Eva.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk 🙋‍♀️. Ik vind Rob ook steeds beter om naar te kijken. Vind kamp noord minder leuk dan kamp zuid, erger me aan dat clubje met Kim, Thomas enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven