Expeditie Robinson 2025
maandag 11 augustus 2025 om 12:52
Op 31 augustus start het nieuwe seizoen en vandaag zijn de deelnemers bekendgemaakt.
Amijé Roos (food influencer)
Camiel Kesbeke (augurkenmeneer)
Churandy Martina (atleet)
Demi de Boer (content creator)
Florentien van der Meulen (nieuwslezeres)
Kevin Hassing (acteur en kinderboekenschrijver)
Koen Pieter van Dijk (mefiapersoonlijkheid)
Lies Zhara (DJ / creator)
Linda Wagenmakers (zangeres)
Marieke Westenenk (actrice)
Mátyás Bittenbinder (bioloog)
Nordin Besling (radio dj)
Robin Martens (actrice)
Roelof Hemmen (presentator)
Roos Dickmann (actrice)
Stefania Liberakakis (zangeres)
Tobias Camman (programmamaker)
Twan Kuyper (acteur/ content creator)
Vincent Croiset (acteur)
Yesim Candan (columnist/radiomaker)
Amijé Roos (food influencer)
Camiel Kesbeke (augurkenmeneer)
Churandy Martina (atleet)
Demi de Boer (content creator)
Florentien van der Meulen (nieuwslezeres)
Kevin Hassing (acteur en kinderboekenschrijver)
Koen Pieter van Dijk (mefiapersoonlijkheid)
Lies Zhara (DJ / creator)
Linda Wagenmakers (zangeres)
Marieke Westenenk (actrice)
Mátyás Bittenbinder (bioloog)
Nordin Besling (radio dj)
Robin Martens (actrice)
Roelof Hemmen (presentator)
Roos Dickmann (actrice)
Stefania Liberakakis (zangeres)
Tobias Camman (programmamaker)
Twan Kuyper (acteur/ content creator)
Vincent Croiset (acteur)
Yesim Candan (columnist/radiomaker)
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 28-09-2025 23:07
2.41% gewijzigd
dinsdag 21 oktober 2025 om 22:08
Ja, er wordt gezegd dat hij over een aantal dagen terugkeert in de expeditie .
Maar dat betekent dus dat hij niet meer hoeft te strijden op afvallerseiland.
Dat is anders dan vorige seizoenen.
pelle wijzigde dit bericht op 21-10-2025 22:10
0.11% gewijzigd
dinsdag 21 oktober 2025 om 22:09
dinsdag 21 oktober 2025 om 22:11
Kevin vind ik juist een kwal, hoe hij het aanpakte met Twan. Om met de woorden van Twan te spreken: karma is real en Kevin is gonna get it.
donderdag 23 oktober 2025 om 12:55
Ze zeiden inderdaad dat Nordin zeker is voor de samensmeltingsproef. Tenminste dat heb ik zo begrepen. Dus dan zal Linda tegen de volgende afvaller moeten battelen enz. Tot je alleen maar winnaars hebt die dan weer moeten strijden om mee te mogen eten. Ik hoop alleen niet dat ze weer doen dat er een aantal mensen aan een paal moeten hangen met uitzicht op die tafel met etende mensen. Dat vond ik zo niet leuk (aantal expedities geleden)...
zondag 26 oktober 2025 om 22:18
Ik snap echt niet dat ze dat plan van Robin niet uitgevoerd hebben. Dit was het perfecte moment om een sterkte speler er uit te gooien. Ik zou Camiel er nu uitgemikt hebben. Je mist geen sterke speler meer bij een gezamenlijke proef en je hebt een sterke speler minder tegen je na de samensmelting. Ik snap echt niet dat je nu dan allemaal voor Roelof gaat. Maar daar verbaas ik me al jaren over, dat ze op dit cruciale moment altijd zo suf stemmen. Zat er nog iemand met een immuniteitsmunt in? Dan gooi je die er nu toch helemaal uit? Kan alleen maar tegen je werken straks.
Ik hoop ook dat Roelof wint van Linda. Vind Roelof echt een leuke speler!
zondag 26 oktober 2025 om 22:49
Alleen Lies en Nordin hebben een munt, niemand van kamp Zuid.Irregular_Choice schreef: ↑26-10-2025 22:18Ik snap echt niet dat ze dat plan van Robin niet uitgevoerd hebben. Dit was het perfecte moment om een sterkte speler er uit te gooien. Ik zou Camiel er nu uitgemikt hebben. Je mist geen sterke speler meer bij een gezamenlijke proef en je hebt een sterke speler minder tegen je na de samensmelting. Ik snap echt niet dat je nu dan allemaal voor Roelof gaat. Maar daar verbaas ik me al jaren over, dat ze op dit cruciale moment altijd zo suf stemmen. Zat er nog iemand met een immuniteitsmunt in? Dan gooi je die er nu toch helemaal uit? Kan alleen maar tegen je werken straks.
En niemand weet dat Nordin een munt heeft. Dat kan nog leuk worden.
Het is juist slimmer om je bondje zoveel mogelijk in tact te houden.
Ik kan niet wachten totdat ze zien dat Nordin nog niet naar huis is.
zondag 26 oktober 2025 om 22:53
Aan je bondje heb je na de samensmelting niks meer. Dat is al zo vaak gebleken. Het vuile spel begint dan meteen, nieuwe bondjes worden gevormd en niemand houdt zich meer aan eerdere afspraken. Kan je beter nu iemand met veel invloed en een sterke speler er uit gooien.Pelle schreef: ↑26-10-2025 22:49Alleen Lies en Nordin hebben een munt, niemand van kamp Zuid.
En niemand weet dat Nordin een munt heeft. Dat kan nog leuk worden.
Het is juist slimmer om je bondje zoveel mogelijk in tact te houden.
Ik kan niet wachten totdat ze zien dat Nordin nog niet naar huis is.
maandag 27 oktober 2025 om 07:57
Robin ging toch juist in overleg met Camiel dacht ik, dus die is daar niet ingetrapt.Irregular_Choice schreef: ↑26-10-2025 22:18Ik snap echt niet dat ze dat plan van Robin niet uitgevoerd hebben. Dit was het perfecte moment om een sterkte speler er uit te gooien. Ik zou Camiel er nu uitgemikt hebben. Je mist geen sterke speler meer bij een gezamenlijke proef en je hebt een sterke speler minder tegen je na de samensmelting. Ik snap echt niet dat je nu dan allemaal voor Roelof gaat. Maar daar verbaas ik me al jaren over, dat ze op dit cruciale moment altijd zo suf stemmen. Zat er nog iemand met een immuniteitsmunt in? Dan gooi je die er nu toch helemaal uit? Kan alleen maar tegen je werken straks.
Ook liever Roelof dan Linda terug ja
maandag 27 oktober 2025 om 08:01
Klopt, maar ik had dus Camiel er uit gestemd als ik hen was. Ze ging nu juist met Camiel overleggen, die is te loyaal aan de rest denk ik. Ze had Kevin en zeker Roelof wel meegekregen in een plan om hem er uit te stemmen nu.Yildizlar2 schreef: ↑27-10-2025 07:57Robin ging toch juist in overleg met Camiel dacht ik, dus die is daar niet ingetrapt.
Ook liever Roelof dan Linda terug ja
maandag 27 oktober 2025 om 08:13
Het was een heel raar fragment en kreeg geen enkel gevolg en het was inderdaad super onlogisch om Camiel hiervoor te vragen. En net als zij met z’n tweeën even in het bos staan komt er een camera bij en wordt het uitgezonden en verder helemaal geen enkel gesprek tussen deelnemers…. Ik had heel sterk het gevoel dat deze scène is gespeeld en opgedragen door de programmamakers om zo iets van spanning te kunnen creëren naar de eiland raad toe. Qua spanning was deze aflevering namelijk erg saai.Irregular_Choice schreef: ↑27-10-2025 08:01Klopt, maar ik had dus Camiel er uit gestemd als ik hen was. Ze ging nu juist met Camiel overleggen, die is te loyaal aan de rest denk ik. Ze had Kevin en zeker Roelof wel meegekregen in een plan om hem er uit te stemmen nu.
maandag 27 oktober 2025 om 11:25
Er was maar één proef toch? Ik vond het echt een hele toffe proef, maar echt spannend was het niet. Vanaf het begin was duidelijk dat het team van Churandy ging winnen (ik weet nooit welke noord en zuid is). Ze stonden direct enorm ver voor, de anderen waren alleen maar aan het ruzie maken en schreeuwen.
maandag 27 oktober 2025 om 17:52
Minik schreef: ↑27-10-2025 11:25Er was maar één proef toch? Ik vond het echt een hele toffe proef, maar echt spannend was het niet. Vanaf het begin was duidelijk dat het team van Churandy ging winnen (ik weet nooit welke noord en zuid is). Ze stonden direct enorm ver voor, de anderen waren alleen maar aan het ruzie maken en schreeuwen.
En toch waren ze tegelijkertijd kokosnoten aan het schieten. Het had zo maar anders kunnen zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 27 oktober 2025 om 18:02
Het gebeurt anders vaak genoeg dat het team dat achter staat uiteindelijk toch nog wint, hoor.Minik schreef: ↑27-10-2025 11:25Er was maar één proef toch? Ik vond het echt een hele toffe proef, maar echt spannend was het niet. Vanaf het begin was duidelijk dat het team van Churandy ging winnen (ik weet nooit welke noord en zuid is). Ze stonden direct enorm ver voor, de anderen waren alleen maar aan het ruzie maken en schreeuwen.
djessy wijzigde dit bericht op 27-10-2025 18:53
0.53% gewijzigd
Ook een Pluviofiel
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in