Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson Livestream Videoland

23-01-2020 15:23 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of er al een topic is, zo ja dan vraag ik wel aan een mod of die weggehaald wordt.
Vanavond om 20:30 begint de livestream. Ik ben heel benieuwd. Eindelijk zonder BNN'ers en ouderwets Nederland tegen België.
De trailer was weer veel belovend. Ik ga kijken!
Ik heb er ook echt zin in! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het ook volgen. Weet alleen nog niet of ik elke week een aflevering kijk, of volgende maand begin en dan een paar achter elkaar kijk. Ik ben er nooit zo van dat ik moet wachten op de volgende aflevering als ik zin heb om door te kijken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik vind het wel leuk om gewoon vanavond te kijken. Ouderwets op de donderdag! ;-)
Kan ik dit als Hollander ook ergens kijken zonder Videoland?
Ik zag net een kort voorstukje, zag er wel heel gaaf uit!
Alle reacties Link kopieren
Moccachino schreef:
23-01-2020 19:44
Kan ik dit als Hollander ook ergens kijken zonder Videoland?
Ik zag net een kort voorstukje, zag er wel heel gaaf uit!
Geen idee Moccahino.
Het word niet op tv uitgezonden in ieder geval.
Ah jammer via Belgische site geprobeerd, maar niet mogelijk.
Vorig jaar was vier.be nog toegankelijk voor nederlanders, maar nu hebben ze het geblockt. Zelfs met 'n vpn niet bekijkbaar helaas. Idioot gedoe dat EU landen elkaars content blocken.
redbulletje schreef:
23-01-2020 20:53
Vorig jaar was vier.be nog toegankelijk voor nederlanders, maar nu hebben ze het geblockt. Zelfs met 'n vpn niet bekijkbaar helaas. Idioot gedoe dat EU landen elkaars content blocken.
Nou dat vind ik in dit geval toch niet zo vreemd gezien Videoland een betaalde dienst is. Die zullen wel geëist hebben dat het wordt afgeschermd voor Nederlanders.
MrsLady schreef:
23-01-2020 21:18
Nou dat vind ik in dit geval toch niet zo vreemd gezien Videoland een betaalde dienst is. Die zullen wel geëist hebben dat het wordt afgeschermd voor Nederlanders.
Het ging mij voornamelijk over de Vlaamse wie is de mol. Die kon ik vorig jaar nog zien op vier.be maar nu is dat afgeschermd.

Vind het daarnaast ook niet leuk dat ER alleen op videoland gebracht wordt trouwens, nederland/belgie zou gewoon voor iedereen te zien moeten zijn en niet op 'n betaalkanaal.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik vond het weer eens verfrissend die onbekenden. En allemaal wel iets van sportief. Ook een hele verademing. Ik vind het niet leuk om een type Corry Konings of die Mariana te zien in een spel. Ik wil wel iemand willen aanmoedigen een beetje echt sportspel zien.
Gave aflevering. Ik vind wel dat het Belgische team veel sterker oogt. Voelt wat oneerlijk. Verder gelijk al wat spanning om te zien, dus leuk. Ook cool dat er een Belg en Nederlander in de finale moet staan.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vind ik ook wel tof! En dan ben ik toch wel benieuwd wie er wint.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
23-01-2020 21:32
Het ging mij voornamelijk over de Vlaamse wie is de mol. Die kon ik vorig jaar nog zien op vier.be maar nu is dat afgeschermd.

Vind het daarnaast ook niet leuk dat ER alleen op videoland gebracht wordt trouwens, nederland/belgie zou gewoon voor iedereen te zien moeten zijn en niet op 'n betaalkanaal.
Vorig jaar was een deel van Vier ook al dicht maar niet De Mol.
Weet je zeker dat we dan niet kunnen kijken?

Ik ga vanavond Robinson eens kijken. Ik ben pas begonnen nadat het met BNers was dus alleen een paar onbekenden gezien op hun eigen eilandje. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net even het begin gekeken maar er was echt een grappende ondertitelaar bezig:

*foto onduidelijk*
anappleaday wijzigde dit bericht op 24-01-2020 13:57
23.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is me niet opgevallen en ik kan het niet lezen? :?:
Alle reacties Link kopieren
Oh haha mijn foto is misschien niet zo duidelijk zo.

Er stond:
"Waar gaan we nu onze kut bouwen en eten zoeken?"
Alle reacties Link kopieren
Dat vier deze expeditie robinson afblokt voor Nederland snap ik wel.

Maar ik zou wel balen als ik de Belgische mol nergens kan kijken ... zou Videoland die aub ook kunnen uitzenden ? Ik pak dan wel een abonnement. Beloofd!

Ik kon vroeger ook Bake off Vlaanderen kijken op Vier (de vlaamse HHB), maar die is nu ook op slot. Maar ik was net aan het overwegen daarvoor dus wel een VPN te gebruiken - hoezo werkt dat dan niet ?
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
De mol word vaak door iemand op youtube gezet, ik weet het account alleen niet meer.. hopelijk doet iemand dat ook met robinson
Alle reacties Link kopieren
De Mol van vorig seizoen kan ik nog wel online kijken dus ik heb nog hoop.
Er kijken zoveel Nederlanders naar en er is geen Nederlandse eigenaar.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
24-01-2020 13:57
Oh haha mijn foto is misschien niet zo duidelijk zo.

Er stond:
"Waar gaan we nu onze kut bouwen en eten zoeken?"
;-)
Alle reacties Link kopieren
belgali schreef:
24-01-2020 14:02
Maar ik zou wel balen als ik de Belgische mol nergens kan kijken ... zou Videoland die aub ook kunnen uitzenden ? Ik pak dan wel een abonnement. Beloofd!
Dan moet je een NPO plus abonnement nemen ipv Videoland
Alle reacties Link kopieren
Mochten mensen hem willen kijken..

https://youtu.be/v-Im__QXBbQ
balderdash schreef:
26-01-2020 09:18
Mochten mensen hem willen kijken..

https://youtu.be/v-Im__QXBbQ
Oh super!
Ik heb meteen gekeken net. Wat een gave aflevering!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven