Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 12

28-04-2022 12:39 3007 berichten
Hier praten we verder over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommy vloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Ik ben benieuwd waar Wendy precies zit. Geen geweldig weer inderdaad.
In het voorjaar blijft het afwachten in Europa.
Rosalind* schreef:
28-04-2022 17:05
Ik ben benieuwd waar Wendy precies zit. Geen geweldig weer inderdaad.
In het voorjaar blijft het afwachten in Europa.
Ze zitten in Calp liet ze van de week zien
Onder Benidorm volgens de kaart die ze deelde
En ik zie nu net dat huis. Echt mega met een zwembad
Dico schreef:
28-04-2022 17:23
Ze zitten in Calp liet ze van de week zien
Onder Benidorm volgens de kaart die ze deelde
En ik zie nu net dat huis. Echt mega met een zwembad
Oeh, zo te zien ook nog een stukje omhoog.
Ik ben benieuwd of ze het zwembad zullen gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Oh dames. Hier zitten jullie.

Bij Wendy vraag ik mij ondertussen ook af of het een bodemloze put is die geldbak. Die geven maar geld uit.
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogel schreef:
28-04-2022 18:15
Oh dames. Hier zitten jullie.

Bij Wendy vraag ik mij ondertussen ook af of het een bodemloze put is die geldbak. Die geven maar geld uit.
Ze zitten in ieder geval duidelijk in een accommodatie ‘naar hun portemonnee’. Haha. Ik vind het een heel mooi huis, en dat zwembad met dat uitzicht..! Maar idd, het mag (blijkbaar) wat kosten, zowel het verblijf hier als de andere reizen. Moet wel zeggen dat ik het bij Wendy wat makkelijker vindt om te zien dan bij mensen die hun geld verdienen met dubieuze zaken, volgens mij verdient Vincent gewoon normaal z’n geld met een prima bedrijf en kunnen ze dit daardoor doen. Op het juiste moment de goede baan gekozen en zichzelf bewezen, denk ik dan maar. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogel schreef:
28-04-2022 18:15
Oh dames. Hier zitten jullie.

Bij Wendy vraag ik mij ondertussen ook af of het een bodemloze put is die geldbak. Die geven maar geld uit.
Ik denk dat de pot inderdaad nog lang niet leeg is.

Mbt deze vakantie gaf ze wel van de week aan dat dit al jaren terug geboekt is voor mei 2020. Is twee keer verzet ivm Corona.
Zou kunnen dat ze anders deze vakantie naar 1 van hun huizen zouden zijn gegaan en niet naar het buitenland.
Alle reacties Link kopieren
Mus90 schreef:
28-04-2022 18:29
Ze zitten in ieder geval duidelijk in een accommodatie ‘naar hun portemonnee’. Haha. Ik vind het een heel mooi huis, en dat zwembad met dat uitzicht..! Maar idd, het mag (blijkbaar) wat kosten, zowel het verblijf hier als de andere reizen. Moet wel zeggen dat ik het bij Wendy wat makkelijker vindt om te zien dan bij mensen die hun geld verdienen met dubieuze zaken, volgens mij verdient Vincent gewoon normaal z’n geld met een prima bedrijf en kunnen ze dit daardoor doen. Op het juiste moment de goede baan gekozen en zichzelf bewezen, denk ik dan maar. ;-)
Even gekeken, maar het kan best een gedeeld huis zijn nog toch? Hoe dan ook, qua weer daar nu spreekt het me niet zo aan.

Denk dat de uitjes van AM naar de supermarkt echt puur zijn vanwege de structuur, elke dag moet hetzelfde zijn.
Vincent heeft zijn bedrijf verkocht en is daar nu in dienst. Hij werkt in data voorziening dus inderdaad goed beroep gekozen.
Maar dat hij miljonair is dat kan niet anders. En ze hebben zelf gezegd dat geld op de bank niks oplevert dus vandaar het kopen van een vakantiehuis
Dat werden er ook nog eens twee met mega verbouwingen.
Ze laten hun familie wel meedelen in hun voorspoed, dat vind ik mooi om te zien
Alle reacties Link kopieren
Lasvegas-84 schreef:
28-04-2022 18:42
Even gekeken, maar het kan best een gedeeld huis zijn nog toch? Hoe dan ook, qua weer daar nu spreekt het me niet zo aan.

Denk dat de uitjes van AM naar de supermarkt echt puur zijn vanwege de structuur, elke dag moet hetzelfde zijn.
Dat is waar, ik vraag me idd af of de benedenverdieping er ook bij hoort.
Mus90 schreef:
28-04-2022 18:43
Dat is waar, ik vraag me idd af of de benedenverdieping er ook bij hoort.
Ze is met haar zus en gezin dus denk gewoon het hele huis
Hier zijn jullie 🤷‍♀️
AM laat net als thuis elke dag hetzelfde zien. Lijkt mij erg saai zo’n vakantie. Guus lijkt het allemaal prima te vinden. Mijn puber zou na een uur al protesteren.
Alle reacties Link kopieren
Dico schreef:
28-04-2022 18:45
Ze is met haar zus en gezin dus denk gewoon het hele huis
Ah, dat had ik ff gemist denk ik! Dan neem ik idd aan dat het het hele huis is. En idd wat je zegt over z’n baan, eigen bedrijf goed verkocht en nu in loondienst. Goede keuzes op een goed moment geweest. Idd mooi om te zien hoe ze anderen mee laten delen, en sowieso hoe Wendy zich inzet voor minima en een groep mensen die net buiten bepaalde regelingen valt. Ze haalt zich steeds een hoop werk op de hals, dat zou ik zelf liever anders doen denk ik, maar het lijkt me wel erg dankbaar.
Alle reacties Link kopieren
Alexia-123 schreef:
28-04-2022 18:47
Hier zijn jullie 🤷‍♀️
AM laat net als thuis elke dag hetzelfde zien. Lijkt mij erg saai zo’n vakantie. Guus lijkt het allemaal prima te vinden. Mijn puber zou na een uur al protesteren.
Er is in ieder geval een brommertje, stel je voor dat je van de stilte zou genieten. En vlees en drank, meer hebben ze niet nodig!
Alle reacties Link kopieren
Hello nieuw topic..

Ik vraag me wel eens af of ik nou van die rotjong heb :lol: Ik vind guus zo een lieverd🥰

Je denkt toch zeker niet dat mijn 13 jarige zonen met een mutsje op kaarsjes zouden uitblazen in een huis waar verder totaal geen vertier is maar wel iedere dag met je zusjes naar de supermarkt moeten.
I
Verder vind ik het wel echt een mooi huis mooie omgeving maar niet met mijn pubers hahaha.

Verder ook grote ergenis aan de hoeveelheden dieren de ze daar op een dag nuttigen. Echt dat ze zich daar niet bezwaard bij voelt.
Ik eet echt niet vegetarisch maar ben me constant bewust en we eten de laatste jaren nog maar 2 x per week vlees. En ja 2 x per week is ook iets maar een beetje bewustzijn is toch niet zo moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Oh hoi!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag nog niks gepost door Ballerinafarm, zou het dan eindelijk zover zijn dat ze aan het bevallen is?
Alle reacties Link kopieren
Ik stoor me ook aan de manier waarop AM met vlees/ dieren om gaat. Verder ziet het er wel leuk uit daar op vakantie!
Dolarde schreef:
28-04-2022 19:07
Er is in ieder geval een brommertje, stel je voor dat je van de stilte zou genieten. En vlees en drank, meer hebben ze niet nodig!
O, is dat het! 😂
-
Ik vind alle stories van iedereen vandaag heel erg leuk, behalve de idiote filmpjes op het hoogtepunt-uitje van AM met die dieren.
Alle reacties Link kopieren
Yesyes, heel fijn, HNT!
Nina-tje schreef:
28-04-2022 15:05
Ze gaf gisteren aan dat de koelkast klein is en ze daarom dagelijks naar de winkel moeten. Ik denk dat dat wel mee valt. Ze zijn inmiddels niet meer met zoveel man en als je om de dag naar de winkel zou gaan kun je vrijwel alle groente en fruit ook prima buiten de koelkast bewaren. Het is geen 30 graden immers.
Dus vlees/zuivel voor 2 dagen kan denk ik best. Ik denk vooral dat AM deze structuur bedacht heeft en prettig vindt.
De grap is dat vorige zomer Maarten alleen of met 1/2 kinderen naar de winkel ging want toen vond AM dat voor haar teveel prikkels.
Nu is dat ineens geen probleem meer schijnbaar.
Wij deden vroeger ook de boodschappen op de camping zo min mogelijk met allemaal tegelijk maar vaak even 1 van de ouders.
9 van de 10 Franse huizen hebben een kelder. Die zijn over het algemeen lekker koel. Daar kun je veel boodschappen bewaren die niet perse in de koelkast hoeven, maar toch koel. Wij hebben ook een kelder, constante temperatuur van 11 graden, in de zomer gaan we er zitten om af te koelen in de winter om op te warmen 😂. En een hoop van mijn boodschappen berg ik daar op, wijn, frisdrank en fruit bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het best dapper dat hip&hot nog zo laat naar een restaurantje gaat met de kinderen, en ze lijken er ook niet echt moeite mee te hebben? Lijkt me heerlijk om met kinderen nog steeds zo flexibel te kunnen zijn, hoewel ik snap dat dit niet voor iedereen zal werken.
Hoe anders bij AM… Daarbij moet alles netjes tot op de minuut volgens de dagplanning, en waarschijnlijk is dat meer voor AM zelf dan voor de kinderen…
Alle reacties Link kopieren
mafalda schreef:
28-04-2022 19:14
Hello nieuw topic..

Ik vraag me wel eens af of ik nou van die rotjong heb :lol: Ik vind guus zo een lieverd🥰

Je denkt toch zeker niet dat mijn 13 jarige zonen met een mutsje op kaarsjes zouden uitblazen in een huis waar verder totaal geen vertier is maar wel iedere dag met je zusjes naar de supermarkt moeten.
I
Verder vind ik het wel echt een mooi huis mooie omgeving maar niet met mijn pubers hahaha.

Verder ook grote ergenis aan de hoeveelheden dieren de ze daar op een dag nuttigen. Echt dat ze zich daar niet bezwaard bij voelt.
Ik eet echt niet vegetarisch maar ben me constant bewust en we eten de laatste jaren nog maar 2 x per week vlees. En ja 2 x per week is ook iets maar een beetje bewustzijn is toch niet zo moeilijk.
Guus is zo lieverd wat moet het saai zijn voor die jongen ze hebben thuis meer te doen dan daar dan kunnen ze zwemmen of in de zandtafels en nu alleen de trampoline
Grotegezinnen22 schreef:
28-04-2022 20:27
Guus is zo lieverd wat moet het saai zijn voor die jongen ze hebben thuis meer te doen dan daar dan kunnen ze zwemmen of in de zandtafels en nu alleen de trampoline
Zwemmen? Zandtafels?

Guus vermaakt zich zo te zien prima. Volgens mij is het een lief joch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven