Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 16

17-10-2022 19:23 3019 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Kleine ondernemers helpen?
Kookpunt
Groenrijk
Ot en Sien
De Stone

Tja, ze weet het mooi te brengen, er klopt alleen weinig van
Maar na deze week krijgen we minder reclame, het was nu alleen voor de box zegt ze.
Alsof het de laatste tijd ooit minder was!
Alle reacties Link kopieren
Haha ik las het ook... deze week was het Heel Veel Reclame, volgende week gewoon weer Veel Reclame dus.
Alle reacties Link kopieren
Rocky schreef:
25-11-2022 00:16
Kleine ondernemers helpen?
Kookpunt
Groenrijk
Ot en Sien
De Stone

Tja, ze weet het mooi te brengen, er klopt alleen weinig van
Maar na deze week krijgen we minder reclame, het was nu alleen voor de box zegt ze.
Alsof het de laatste tijd ooit minder was!
Zijn idd geen kleine ondernemers, maar weldoeners moeten ook aan zichzelf denken he 🤭 bij die kleine ondernemers valt er voor haarzelf niet zoveel winst te behalen. Wat ze daarvan krijgt is te verwaarlozen als je dat vergelijkt met alles wat ze het huis in sleept van kookpunt, alle kleding voor duizenden euro’s voor de kids en ga zo maar door. Daar wegen die aftelkalenders, stickers en houten prullen niet tegenop.
Alle reacties Link kopieren
Ze is een grote reclame folder.

Samenwerking met the stone vind ik het meest onbegrijpelijk.
Had die vrouw dan ook een personal shopper gegund.

En een totale make over. Van de buiten en de binnenkant. Wat een zelfingenomen posts weer over liefs label :pukey:
Alle reacties Link kopieren
Brokkel* schreef:
24-11-2022 21:26
Ik heb me eens verdiept in deze nachtjapon, maar het is een veelgekocht en veelgebruikt (Deens) jurkenpatroon. Een vriendin/kennis/kleine ondernemer heeft deze jurk voor haar gemaakt. Ik snap niet zo goed hoe je in deze jurk met mooie snit, V-hals én paspelband een nachtjapon kunt zien.

Ik hou overigens van deze stijl en de Tante Betsy-stijl die ze ook vaak draagt.
Weet je toevallig hoe het patroon heet?
En toch zag ik ook de kleine ondernemers en zijn die grote bedrijven er pas later bij gekomen. Daarbij lijkt het me als kleine ondernemer ook lastig om in te schatten of je de stroom bestelling daarna aankunt. Want eerlijk, als AM wat promoot, zijn er dus echt mensen die dat ook willen. De viva-vrouwen uiteraard niet, maar dat zijn 20 volgers van de 60k. Ik noem een Marc, Fleurig en kleurig (of zoiets), liefs label, liefhebberen, chef cookie, suede design.
Smsje schreef:
25-11-2022 08:17
Weet je toevallig hoe het patroon heet?
Sowieso van Onion. Volgens mij 2064, deze: https://www.hazeltjes.nl/winkel/boeken- ... nion-2064/
Alle reacties Link kopieren
Brokkel* schreef:
24-11-2022 19:54
Linda heeft een flinke klap gemaakt! Wat zal ze een pijn hebben!
Inderdaad, ze is er nog vrij rustig onder en is plat op haar rug nog aan het werk. Ik geloof niet dat ik dat zou kunnen. Twee voortanden afbreken is nogal wat, het is zo zichtbaar.
Alle reacties Link kopieren
Rocky schreef:
25-11-2022 00:16
Kleine ondernemers helpen?
Kookpunt
Groenrijk
Ot en Sien
De Stone

Tja, ze weet het mooi te brengen, er klopt alleen weinig van
Maar na deze week krijgen we minder reclame, het was nu alleen voor de box zegt ze.
Alsof het de laatste tijd ooit minder was!
Niet te geloven he, dat je dat met droge ogen kunt opschrijven.
Alle reacties Link kopieren
Brokkel* schreef:
25-11-2022 08:19
En toch zag ik ook de kleine ondernemers en zijn die grote bedrijven er pas later bij gekomen. Daarbij lijkt het me als kleine ondernemer ook lastig om in te schatten of je de stroom bestelling daarna aankunt. Want eerlijk, als AM wat promoot, zijn er dus echt mensen die dat ook willen. De viva-vrouwen uiteraard niet, maar dat zijn 20 volgers van de 60k. Ik noem een Marc, Fleurig en kleurig (of zoiets), liefs label, liefhebberen, chef cookie, suede design.
Zouden nou veel mensen koffie gaan bestellen bij die Marc of zo'n aftelkalender?
Als je de snelle verkoop van die boxen ziet dan lijkt het er wel op dat mensen het willen omdat zij het heeft.
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk groeit zo’n Liefslabel nu wel heel hard maar het is de vraag wat je daar als ondernemer echt aan hebt. Mensen klikken nu namelijk klakkeloos op volgen, want: demammavan vraagt er om én er is een winactie. Zijn vaak wel de mensen waar weinig interactie mee is.
Maar vind het wel bijzonder dat dit account zo hard groeit, in tegenstelling tot een suede design ofzo. Heeft ze ook al een langere tijd een samenwerking mee.
Alle reacties Link kopieren
Brokkel* schreef:
25-11-2022 08:22
Sowieso van Onion. Volgens mij 2064, deze: https://www.hazeltjes.nl/winkel/boeken- ... nion-2064/
Dank je wel !
Alle reacties Link kopieren
Neem AM nu serieus koffie mee naar de tandarts…
Met haar eigen mok, zoiets heb ik nog nooit gezien :@@:
Alle reacties Link kopieren
.
marianka wijzigde dit bericht op 25-11-2022 09:28
Reden: 1x is genoeg
99.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
marianka wijzigde dit bericht op 25-11-2022 09:28
Reden: 1x is genoeg
99.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
DientjeF schreef:
25-11-2022 09:20
Neem AM nu serieus koffie mee naar de tandarts…
Met haar eigen mok, zoiets heb ik nog nooit gezien :@@:
Lekkere koffiewalm voor de tandarts..
Onvoorstelbaar.

En zelfs behandeling moet gefilmd .
O_o
Alle reacties Link kopieren
Dan lig je in die stoel en film je het achterhoofd van de tandarts!
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Oh wat gênant.... wat zou die tandarts denken zeg.. dat gefilm. Zou ze niet meer door hebben wat nou normaal is en wat niet 🤨
En hoezo ga je koffie drinken vlak voor een behandeling.. dan zorg je toch dat je tanden gepoetst zijn?!?!?
Alle reacties Link kopieren
Dan heb je mooie rechtstaande tanden en dan zo verkleurd. Bleken van tanden kan een gebit echt van opknappen en staat echt frisser. En het hoeft echt niet gelijk hagelwit te worden.
Joh, zij drinkt veel koffie en thee en vrijwel elke dag rode wijn.
Dan kun je je tanden laten bleken, maar na twee maanden ben je weer terug bij af.
Ik snap haar dus wel.
Alle reacties Link kopieren
DientjeF schreef:
25-11-2022 09:20
Neem AM nu serieus koffie mee naar de tandarts…
Met haar eigen mok, zoiets heb ik nog nooit gezien :@@:
Ik snap dat wel, als je afspraak onder je rotsvaste koffiemoment valt dan kun je niet anders :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
25-11-2022 10:00
Joh, zij drinkt veel koffie en thee en vrijwel elke dag rode wijn.
Dan kun je je tanden laten bleken, maar na twee maanden ben je weer terug bij af.
Ik snap haar dus wel.
Nee dat is genetisch verkleurd!
:facepalm:

Ik heb ook geen giga wit Joling gebit, dat heeft niemand van nature. Maar drinken en roken (doet am niet) heeft echt wel een negatieve invloed op de kleur.
Alle reacties Link kopieren
'ik wil gewoon oke zijn met hoe ik eruit zie' maar ondertussen wel altijd over 'die hammen' praten, op dieet gaan etc. Prima hoor maar ze beweert zoveel wat niet klopt.. :hamer:
Traveler schreef:
25-11-2022 09:53
Dan heb je mooie rechtstaande tanden en dan zo verkleurd. Bleken van tanden kan een gebit echt van opknappen en staat echt frisser. En het hoeft echt niet gelijk hagelwit te worden.
Daarom lacht zij ook nooit met haar tanden bloot. Altijd dat krampachtige lippen op elkaar persen.
Rocky schreef:
25-11-2022 09:43
Dan lig je in die stoel en film je het achterhoofd van de tandarts!
:facepalm:
Grote dank voor de waarschuwing. Filmen bij de tandarts vind ik wel een soort van nieuw dieptepunt. Ik hoef het ook niet te zien van een ander, geen enkele behoefte aan. Vandaag dus geen story's van Annemarie kijken ;-D. Ik lees hier wel bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven