Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 19

16-03-2023 16:17 3010 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Hij was toch terug gekomen vanuit Spanje vanwege zijn gezondheid? Heb niet het idee dat hij thuis woont. Toen hij wel thuis woonde zag je hem ook niet vaak in beeld maar wel hints als 2 kopjes koffie of werd hij meer aangehaald in haar stories.
Alle reacties Link kopieren
Volgt iemand ballerina farm nog wel eens? Ik blijf het heerlijke plaatjes vinden, wat hebben ze lang (en veel!) sneeuw zeg.
Alle reacties Link kopieren
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... 6OgTREqkrg
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wat gemist. Waarom gaat het Spaanse avontuur niet meer door?
Socie schreef:
17-03-2023 08:52
Volgt iemand ballerina farm nog wel eens? Ik blijf het heerlijke plaatjes vinden, wat hebben ze lang (en veel!) sneeuw zeg.
Ja ik. Mooie plaatjes maar ik verwonder me ook over van alles. En ik vind hun Insta kanaal erg commercieel geworden, al is dat natuurlijk logisch.
Alle reacties Link kopieren
Het boek zou toch gaan over de ervaringen van Am met het moederschap en met tips over de opvoeding, wat heeft haar medisch dossier dan in dat boek te zoeken. Het lijkt wel een autobiografie te worden met verhalen over haar (schoon)ouders man, kinderen en dan nu ook nog haar medisch dossier erbij. Waarom zou je dit willen vraag ik me af.
Alle reacties Link kopieren
LoveCheese schreef:
17-03-2023 07:49
Het gaat niet om het dutje, heerlijk als dat kan.
Het gaat mij er om dat er een reeks storys zijn met als moeder kan je niet ziek zijn en in bed gaan liggen. Gelijk daar op volgend een story met ik ga een uur naar bed. Dan spreek je toch echt jezelf heel erg tegen
maarten gaat bijvoorbeeld ook niet smiddags een uur naar bed .
Alle reacties Link kopieren
AM heeft haar medisch dossier opgevraagd om in haar boek te verwerken.
Om te laten zien hoe zij om is gegaan met dingen uit haar verleden.
Wat voor boek word het nu dan?
Alle reacties Link kopieren
hoewel ik 't niet wil wordt ik er toch wel heel erg nieuwsgierig naar.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Gatti schreef:
17-03-2023 10:40
hoewel ik 't niet wil wordt ik er toch wel heel erg nieuwsgierig naar.
Ik ook ! Ik wacht wel tot ie beschikbaar is in kobo plus.
anoniem_648abeca0811d wijzigde dit bericht op 17-03-2023 10:42
2.46% gewijzigd
Dubbel
Rosalind* schreef:
17-03-2023 09:47
Ja ik. Mooie plaatjes maar ik verwonder me ook over van alles. En ik vind hun Insta kanaal erg commercieel geworden, al is dat natuurlijk logisch.
Dit. Fascinerend om te zien, maar een heel vreemd gezin. Hier dus een medeverbazer.
Alle reacties Link kopieren
miep schreef:
17-03-2023 10:16
AM heeft haar medisch dossier opgevraagd om in haar boek te verwerken.
Om te laten zien hoe zij om is gegaan met dingen uit haar verleden.
Wat voor boek word het nu dan?
Ik zou het met een grote korrel zout nemen allemaal, ze weet de spanning handig op te voeren. Misschien liep haar moeder altijd met een camera achter haar aan ofzo?
Dolarde schreef:
17-03-2023 10:50
Ik zou het met een grote korrel zout nemen allemaal, ze weet de spanning handig op te voeren. Misschien liep haar moeder altijd met een camera achter haar aan ofzo?
Dit.

Allemaal teasers. Het begon als een soort opvoedboek hoe AM het allemaal voor elkaar krijgt, dan komen er issues uit het verleden bij, vervolgens wordt het medische dossier opgerakeld, dan zal de dip in het huwelijk en de elke avond om 10 uur Netflix kijken er ook wel inkomen. Een cover die kant nog wal raakt. Een titel die ook niks zegt over waar het oorspronkelijk over zou gaan. Zo zullen er nog meer dingen geroepen worden op insta om mensen maar nieuwsgierig te maken, want eigenlijk is het een boek wat ze gewoon voor zichzelf moet schrijven om haar verleden te verwerken, wat eigenlijk niet zou verkopen.

Dat is het gevoel wat ik erbij krijg en ik helemaal niet meer nieuwsgierig ben naar het boek.
Tamara heeft een storie geplaatst over het wel of niet delen van informatie. Ik denk dat ze hier gelezen heeft.

Ik geef haar gelijk dat ze zelf moet bepalen wat ze wel of niet schrijft. Alleen sta dan niet te kijken dat de dingen die je plaatst vragen oproept bij anderen.
Alle reacties Link kopieren
Gique schreef:
17-03-2023 10:48
Dit. Fascinerend om te zien, maar een heel vreemd gezin. Hier dus een medeverbazer.
Ik vind het commerciële ook jammer, maar verder vind ik het wel fascinerend (op een positieve manier). Ze hebben een duidelijke keus gemaakt in hoe ze willen leven/opvoeden, die me ergens soms wel trekt als tegenhanger van het snelle stadsleven wat ik heb (hoewel zeker niet alles daarvan overigens!). Daarom scroll ik graag door de stories (en om de mooie uitzichten).
Socie schreef:
17-03-2023 11:11
Ik vind het commerciële ook jammer, maar verder vind ik het wel fascinerend (op een positieve manier). Ze hebben een duidelijke keus gemaakt in hoe ze willen leven/opvoeden, die me ergens soms wel trekt als tegenhanger van het snelle stadsleven wat ik heb (hoewel zeker niet alles daarvan overigens!). Daarom scroll ik graag door de stories (en om de mooie uitzichten).
Er zit duidelijk heel veel geld in de familie en daardoor vind ik het iets minder leuk. Het komt op mij over als boerderijtje spelen. En ze laten heel veel niet zien: wie geeft de kinderen thuisonderwijs? Komen ze in aanraking met andere kinderen buiten de familie? De enorme tweedeling: meisjes moeten mooi zijn, de jongens doen rodeo enzovoorts.
Het biedt wel een kijkje in de mormoonse gemeenschap.
Alle reacties Link kopieren
Maretakje24 schreef:
17-03-2023 11:06
Tamara heeft een storie geplaatst over het wel of niet delen van informatie. Ik denk dat ze hier gelezen heeft.

Ik geef haar gelijk dat ze zelf moet bepalen wat ze wel of niet schrijft. Alleen sta dan niet te kijken dat de dingen die je plaatst vragen oproept bij anderen.
Ik meen dat ze een tijd terug schreef dat ze alleen verder ging? Ik vond haar altijd wel leuk bezig met de poppetjes, ze buit haar kinderen tenminste niet uit maar verdient zelf haar geld, dat pleit voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Dolarde schreef:
17-03-2023 11:23
Ik meen dat ze een tijd terug schreef dat ze alleen verder ging? Ik vond haar altijd wel leuk bezig met de poppetjes, ze buit haar kinderen tenminste niet uit maar verdient zelf haar geld, dat pleit voor haar.
Gauw daarna waren ze alweer samen en ging hij naar Spanje waar ze later met z'n allen heen zouden emigreren. Maar toen kwam hij al vrij snel terug en is Spanje op de lange baan geschoven.
Alle reacties Link kopieren
Je medische dossier opvragen om in je boek te verwerken, ten eerste vraag ik me ook af welke delen hiervan interessant zijn voor een boek over opvoeden (leuk moeder zijn doe je zo?). Ten tweede vraag ik me af wat een huisarts van zoiets vindt, zomaar ineens de vraag om een dossier met als reden ‘hoi, ik schrijf een boek!’. Over mijn medische dossier alleen al is een boek te schrijven, maar ik denk wel dat m’n huisarts zo’n verzoek erg bijzonder zou vinden.
Alle reacties Link kopieren
Je mag dat toch altijd opvragen? Je hoeft er toch niet bij te vertellen waarom je dat doet.
Gique schreef:
17-03-2023 11:18
Er zit duidelijk heel veel geld in de familie en daardoor vind ik het iets minder leuk. Het komt op mij over als boerderijtje spelen. En ze laten heel veel niet zien: wie geeft de kinderen thuisonderwijs? Komen ze in aanraking met andere kinderen buiten de familie? De enorme tweedeling: meisjes moeten mooi zijn, de jongens doen rodeo enzovoorts.
Het biedt wel een kijkje in de mormoonse gemeenschap.
Precies de dingen die mij ook opvallen.
Maretakje24 schreef:
17-03-2023 11:06
Tamara heeft een storie geplaatst over het wel of niet delen van informatie. Ik denk dat ze hier gelezen heeft.

Ik geef haar gelijk dat ze zelf moet bepalen wat ze wel of niet schrijft. Alleen sta dan niet te kijken dat de dingen die je plaatst vragen oproept bij anderen.
Eens.

Verder denk ik dat het niet zo handig is dat ze zaken en privé mixt op haar Insta account.
Ook omdat ik zeer geregeld lees dat ze berichtjes kwijt is of niet meer weet wie wat besteld had. Niet echt professioneel allemaal.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
17-03-2023 11:32
Je mag dat toch altijd opvragen? Je hoeft er toch niet bij te vertellen waarom je dat doet.
Klopt, maar aangezien ze aangeeft er een gesprek over te hebben met haar huisarts, neem ik aan dat ze hem/haar ook het doel vertelt.
Alle reacties Link kopieren
SEM72 schreef:
17-03-2023 07:24
Judith gelooft vooral haar smartwatch. Die van mij zegt ook wel eens dat ik prima heb geslapen terwijl ik heel veel wakker was of andersom.
Dat vermoed ik ook ik zat vanmorgen ergens een kopje thee te drinken maar was schijnbaar zo ontspannen dat mijn smartwatch het slapen noemde. Want met meerdere nachten op 2 uur slaap kun je nauwelijks nog zo enthousiast functioneren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven