Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 19

16-03-2023 16:17 3010 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Maretakje24 schreef:
17-03-2023 11:06
Tamara heeft een storie geplaatst over het wel of niet delen van informatie. Ik denk dat ze hier gelezen heeft.

Ik geef haar gelijk dat ze zelf moet bepalen wat ze wel of niet schrijft. Alleen sta dan niet te kijken dat de dingen die je plaatst vragen oproept bij anderen.
Net even gekeken, maar daar schrijft ze ook iets over insinuaties over geld, dat hebben wij helemaal niet gedaan of over gesproken.
Alle reacties Link kopieren
Ligt het aan mij of zijn er geen recente stories bij AM?
Alle reacties Link kopieren
Isa37 schreef:
17-03-2023 11:26
Je medische dossier opvragen om in je boek te verwerken, ten eerste vraag ik me ook af welke delen hiervan interessant zijn voor een boek over opvoeden (leuk moeder zijn doe je zo?). Ten tweede vraag ik me af wat een huisarts van zoiets vindt, zomaar ineens de vraag om een dossier met als reden ‘hoi, ik schrijf een boek!’. Over mijn medische dossier alleen al is een boek te schrijven, maar ik denk wel dat m’n huisarts zo’n verzoek erg bijzonder zou vinden.
Je dossier is van jou, mag je altijd opvragen. Staat als het goed is ook op gezondheidsnet, kun je altijd zelf bij via je digiD.
Alle reacties Link kopieren
LoveCheese schreef:
17-03-2023 12:20
Ligt het aan mij of zijn er geen recente stories bij AM?
Nu haar PA ziek is plaatst ze minder vaak en ze heeft ook een gesprek meldde ze vanmorgen.
Alle reacties Link kopieren
Huppeltante schreef:
17-03-2023 12:34
Nu haar PA ziek is plaatst ze minder vaak en ze heeft ook een gesprek meldde ze vanmorgen.

Ah vandaar😁
Alle reacties Link kopieren
Huppeltante schreef:
17-03-2023 12:34
Nu haar PA ziek is plaatst ze minder vaak en ze heeft ook een gesprek meldde ze vanmorgen.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Socie schreef:
17-03-2023 08:52
Volgt iemand ballerina farm nog wel eens? Ik blijf het heerlijke plaatjes vinden, wat hebben ze lang (en veel!) sneeuw zeg.
Ik volg ze graag, vooral haar kook en bakfilmpjes zijn heerlijk om te kijken. Maar wanneer krijgen die kinderen les? Zie je nooit iets van. Thuisonderwijs toch?
Alle reacties Link kopieren
Lostit schreef:
17-03-2023 12:14
Net even gekeken, maar daar schrijft ze ook iets over insinuaties over geld, dat hebben wij helemaal niet gedaan of over gesproken.
Daar maakte ik een grapje over bij de buren. Dus daar leest ze ook mee.

Toen hij naar Spanje ging, werd er hier helemaal uitgeplozen hoe het dan in elkaar moest zitten qua regelingen en geld.

Was voor mij een inkoppertje om daar nu een geintje over te maken, maar ze zit meteen op de kast. :P
Alle reacties Link kopieren
AM blijft benoemen dat ze niet fit is, dat weten we nu wel. Bedritueel hoeft overigens helemaal niet gefilmd te worden!
Rosalind* schreef:
17-03-2023 11:51
Eens.

Verder denk ik dat het niet zo handig is dat ze zaken en privé mixt op haar Insta account.
Ook omdat ik zeer geregeld lees dat ze berichtjes kwijt is of niet meer weet wie wat besteld had. Niet echt professioneel allemaal.
Eens, ze zou beide gescheiden moeten houden.
Huppeltante schreef:
17-03-2023 12:34
Nu haar PA ziek is plaatst ze minder vaak en ze heeft ook een gesprek meldde ze vanmorgen.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Gique schreef:
17-03-2023 11:18
Er zit duidelijk heel veel geld in de familie en daardoor vind ik het iets minder leuk. Het komt op mij over als boerderijtje spelen. En ze laten heel veel niet zien: wie geeft de kinderen thuisonderwijs? Komen ze in aanraking met andere kinderen buiten de familie? De enorme tweedeling: meisjes moeten mooi zijn, de jongens doen rodeo enzovoorts.
Het biedt wel een kijkje in de mormoonse gemeenschap.
Klopt dat ze genoeg geld hebben, het is wel anders dan als je echt basic leeft ook qua inkomen. Laatst waren ze naar Hawai met z'n allen naar familie en New York en Californië heb ik ook al gezien afgelopen jaar. En ik deel je nieuwsgierigheid naar onderwijs, je ziet daar echt niks van terug in de filmpjes. Vraag me af wie dat doet en hoeveel tijd ze daarmee bezig zijn (afgaande op de stories heel weinig).

Ik zie ze wel eens met andere kinderen bezig bv bij dat rodeo oefenen en ze gaan naar de kerk, maar ook hier lijkt het (net als bij AM, maar goed, hele andere context, want zij gaan gewoon naar school) vooral op het gezin/familie gericht. Ze wonen ook niet in een woonwijk. Ik heb vooral helemaal niks met dat religieuze, maar dat is in Amerika sowieso wat meer aanwezig volgens mij.

Die tweedeling qua jongens/meisjes dacht ik eerst ook, maar ik ben wel benieuwd hoe dat ontwikkelt. De drie oudsten zijn jongens, dus ook wel logisch dat die meer kunnen. Het oudste meisje was nu bv ook mee skiën en zag ik laatst ook op een paard zitten bij het oefenen en er werd ook benoemd dat zij over een tijdje ook mee kan gaan doen aan die rodeo wedstrijden. Ik hoop het in elk geval. Die jongens helpen ook wel eens mee koken en hebben klusjes in het huishouden in elk geval.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
17-03-2023 13:06
Daar maakte ik een grapje over bij de buren. Dus daar leest ze ook mee.

Toen hij naar Spanje ging, werd er hier helemaal uitgeplozen hoe het dan in elkaar moest zitten qua regelingen en geld.

Was voor mij een inkoppertje om daar nu een geintje over te maken, maar ze zit meteen op de kast. :P
Ooooh ben jij dat!
Alle reacties Link kopieren
Ik deed trouwens een dutje vanmiddag. Ik kwam er compleet verrot uit. Echt heerlijk hoor zo’n uur rust 🤣
Alle reacties Link kopieren
Je ziet zo dat moeder Schelvis alles alleen doet daar. Even een beker neerzetten voor de show schiet niet op. Die man is echt niet thuis daar. Ja zo nu en dan.
Alle reacties Link kopieren
En dat hele Spanje plan. Vaag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Hocuspocus schreef:
17-03-2023 15:09
Ik deed trouwens een dutje vanmiddag. Ik kwam er compleet verrot uit. Echt heerlijk hoor zo’n uur rust 🤣

Heb ik ook. Vreselijk :lol:
Alle reacties Link kopieren
Maretakje24 schreef:
17-03-2023 14:29
Eens, ze zou beide gescheiden moeten houden.
Ze had een account voor de poppetjes maar daar was iets mee. Dat ze er niet meer in kon ofzo? Snap niet zo goed dat je dan niet gewoon een nieuwe aanmaakt eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
SEM72 schreef:
17-03-2023 13:01
Ik volg ze graag, vooral haar kook en bakfilmpjes zijn heerlijk om te kijken. Maar wanneer krijgen die kinderen les? Zie je nooit iets van. Thuisonderwijs toch?
Ik volg ze al jaren en helaas is alles fake tot op het bot. Dat gezellige, spontane “ranch-life” leventje is niets meer dan een façade.

De vader van Daniël (David Neeleman) is de oprichter van een vliegtuigmaatschappij en een slordige 400 miljoen dollar!!!!!! waard en heeft het idyllische plattelandsleventje van zijn zoon + aanhang gefinancierd.

Ze beschikken over nannies, schoonmakers enzovoort.

Moeten ze allemaal zelf weten natuurlijk, maar profileer je dan niet als echte selfmade ranchers, cause you ain’t!
Alle reacties Link kopieren
Postduifje123 schreef:
17-03-2023 16:06
Ik volg ze al jaren en helaas is alles fake tot op het bot. Dat gezellige, spontane “ranch-life” leventje is niets meer dan een façade.

De vader van Daniël (David Neeleman) is de oprichter van een vliegtuigmaatschappij en een slordige 400 miljoen dollar!!!!!! waard en heeft het idyllische plattelandsleventje van zijn zoon + aanhang gefinancierd.

Ze beschikken over nannies, schoonmakers enzovoort.

Moeten ze allemaal zelf weten natuurlijk, maar profileer je dan niet als echte selfmade ranchers, cause you ain’t!

Maar waarom willen ze zich dan zo voordoen?
Voor het geld zal het dan niet nodig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hocuspocus schreef:
17-03-2023 15:09
Ik deed trouwens een dutje vanmiddag. Ik kwam er compleet verrot uit. Echt heerlijk hoor zo’n uur rust 🤣
ja, precies, ik zou ook verrot zijn na een uurtje slapen
_melon schreef:
17-03-2023 16:04
Ze had een account voor de poppetjes maar daar was iets mee. Dat ze er niet meer in kon ofzo? Snap niet zo goed dat je dan niet gewoon een nieuwe aanmaakt eigenlijk?
Dat is 2 tellen werk om een nieuwe te maken. En de naam kan je gerust gelijkend aan de originele naam doen. Alleen weer de volgers krijgen, dat is misschien het idee erachter om het op haar privé te houden.

Hoewel ik het dan weer raar vind dat ze laatst “anonieme” accounts had verwijderd. Terwijl er best mensen kunnen zijn die geen volgers hebben maar wel echt bestaan en misschien wel eens poppetjes bij haar zouden willen kopen.
Alle reacties Link kopieren
miep schreef:
17-03-2023 14:24
AM blijft benoemen dat ze niet fit is, dat weten we nu wel. Bedritueel hoeft overigens helemaal niet gefilmd te worden!
Ze geeft wel aan dat ze morgen weg gaat dus Maarten opknappen want je moet op de kinderen letten
Alle reacties Link kopieren
Grotegezinnen22 schreef:
17-03-2023 16:47
Ze geeft wel aan dat ze morgen weg gaat dus Maarten opknappen want je moet op de kinderen letten
Hij ziet er nog lamlendig uit maar AM noemt hem aansteller in bijzijn van de kinderen. Zal wel weer ‘humor’ zijn.
Alle reacties Link kopieren
"ik ga straks bakken met Jet."

Vervolgens staat Julia te bakken met Jet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven