Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 19

16-03-2023 16:17 3010 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Dolarde schreef:
17-03-2023 17:00
Hij ziet er nog lamlendig uit maar AM noemt hem aansteller in bijzijn van de kinderen. Zal wel weer ‘humor’ zijn.
Ik heb het nog niet gezien maar ik liep ook te dollen met mijn man toen hij ‘mannengriep’ had. Of iig toen hij een beetje terug kwam op de wereld 🤣
Alle reacties Link kopieren
Vriendelijk weer van AM
Alle reacties Link kopieren
Wat een drama maakt AM over Lot na 7 kinderen kan je hier toch wel mee omgaan zeg
Alle reacties Link kopieren
Grotegezinnen22 schreef:
17-03-2023 19:09
Wat een drama maakt AM over Lot na 7 kinderen kan je hier toch wel mee omgaan zeg
ja, doet ze toch ook ze past het aan, dat heet er mee omgaan.
Soms heb ik het gevoel dat Lot haar eerste kind is
Alle reacties Link kopieren
Grotegezinnen22 schreef:
17-03-2023 19:09
Wat een drama maakt AM over Lot na 7 kinderen kan je hier toch wel mee omgaan zeg
Ik zie geen drama? Ze geeft gewoon aan dat ze het anders doet om drama te voorkomen. Zou ik ook doen 🤷🏻‍♀️
Hocuspocus schreef:
17-03-2023 20:48
Ik zie geen drama? Ze geeft gewoon aan dat ze het anders doet om drama te voorkomen. Zou ik ook doen 🤷🏻‍♀️
Nee er is zeker geen drama. Maar ik vind wel dat ze het erg vaak benoemt.
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als Lot niet tot haar vierde verjaardag de behoefte heeft om ´s middags te slapen.
Alle reacties Link kopieren
Hocuspocus schreef:
17-03-2023 17:23
Ik heb het nog niet gezien maar ik liep ook te dollen met mijn man toen hij ‘mannengriep’ had. Of iig toen hij een beetje terug kwam op de wereld 🤣
Ja, mijn man is niet oud geworden dus daardoor zie ik de lol er minder van in maar natuurlijk zijn er ook gewone mannengriepjes. Het is haar hele houding weer van: Ik voel me ook beroerd maar Ik ga wel gewoon door en Ik hou de boel draaiende, het gaat altijd om haar.
Alle reacties Link kopieren
Hier ben ik helaas degene die vaker ziek is dan mijn man, en ik ben er nog slechter in ook :roll: en hier wordt ook heus eens gegrapt, maar vader (of moeder) in het bijzijn van je kinderen een aansteller noemen vind ik not done.
Het zal wel een beetje de ‘daar word je hard van’ humor en opvoeding zijn denk ik die daar heerst. Zo is uitzieken er bijvoorbeeld ook niet bij daar.
Alle reacties Link kopieren
SEM72 schreef:
17-03-2023 13:01
Ik volg ze graag, vooral haar kook en bakfilmpjes zijn heerlijk om te kijken. Maar wanneer krijgen die kinderen les? Zie je nooit iets van. Thuisonderwijs toch?
Ik volg het ook nog. Een hele andere manier van leven. Ik heb de indruk dat zij een heleboel personeel hebben ook in huis.
Die kinderen eten wel altijd met hun monden wagenwijd open.
Snaky schreef:
17-03-2023 22:50
Ik volg het ook nog. Een hele andere manier van leven. Ik heb de indruk dat zij een heleboel personeel hebben ook in huis.
Die kinderen eten wel altijd met hun monden wagenwijd open.
En nooit met z´n allen rustig aan tafel.
Alle reacties Link kopieren
AM geeft nu aan dat Lot normaal maar 1 keer per week in bad gaat. Ik vind dat heel weinig voor een niet zindelijke peuter. De meeste kleintjes vinden een badje ook leuk dus waarom zo weinig. Ik denk dat de andere 3 meisjes ook maar 1 keer per week gaan.
Alle reacties Link kopieren
Nina-tje schreef:
18-03-2023 00:28
AM geeft nu aan dat Lot normaal maar 1 keer per week in bad gaat. Ik vind dat heel weinig voor een niet zindelijke peuter. De meeste kleintjes vinden een badje ook leuk dus waarom zo weinig. Ik denk dat de andere 3 meisjes ook maar 1 keer per week gaan.
Wij badderen of douchen onze 2 jarige ook “maar” 1 keer per week. Ik heb zelf eczeem en vaker douchen is echt heel slecht voor je huid.
Alle reacties Link kopieren
Late tvp
Alle reacties Link kopieren
Postduifje123 schreef:
17-03-2023 16:06
Ik volg ze al jaren en helaas is alles fake tot op het bot. Dat gezellige, spontane “ranch-life” leventje is niets meer dan een façade.

De vader van Daniël (David Neeleman) is de oprichter van een vliegtuigmaatschappij en een slordige 400 miljoen dollar!!!!!! waard en heeft het idyllische plattelandsleventje van zijn zoon + aanhang gefinancierd.

Ze beschikken over nannies, schoonmakers enzovoort.

Moeten ze allemaal zelf weten natuurlijk, maar profileer je dan niet als echte selfmade ranchers, cause you ain’t!
Dank je wel, van zulke sappige informatie hou ik 😄
Alle reacties Link kopieren
Lodelie schreef:
17-03-2023 17:06
"ik ga straks bakken met Jet."

Vervolgens staat Julia te bakken met Jet.
Nou ja dat kan toch, dat Julia zegt mam ik wil ook graag bakken.
Alle reacties Link kopieren
Lief_mannetje schreef:
18-03-2023 05:45
Late tvp
Hier ook! Ik was jullie kwijt.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
En ik ook een tvp
Alle reacties Link kopieren
Nina-tje schreef:
18-03-2023 00:28
AM geeft nu aan dat Lot normaal maar 1 keer per week in bad gaat. Ik vind dat heel weinig voor een niet zindelijke peuter. De meeste kleintjes vinden een badje ook leuk dus waarom zo weinig. Ik denk dat de andere 3 meisjes ook maar 1 keer per week gaan.
Ik vind dat ook echt heel weinig . Ze speelt veel buiten , ook op de opvang , en draagt luiers. Elke dag hoeft niet maar paar keer per week is toch wel lekker fris. Een volwassene doucht toch ook vaker dan een keer per week.
Alle reacties Link kopieren
Laten we vooral niet teveel mombashen op hoeveel een kind in bad gaat. Zo kan ze het nooit goed doen. Mijn kinderen gaan ook 1x per week in bad, waaronder een pasgeboren baby. Je kan ze ook op andere manieren schoon houden en ik vind de kinderen van AM er altijd schoon uitzien.
Alle reacties Link kopieren
Traveler schreef:
18-03-2023 07:50
Ik vind dat ook echt heel weinig . Ze speelt veel buiten , ook op de opvang , en draagt luiers. Elke dag hoeft niet maar paar keer per week is toch wel lekker fris. Een volwassene doucht toch ook vaker dan een keer per week.
ze zegt gata 1 keer per week in bad dat wil niet zeggen dat ze verder niet gewassen word.
Met 1 keer per week douchen is niet mis. Feitelijk kun je ook prima zonder douchen door het leven zolang je jezelf of je kind 1 of 2 keer per dag goed wast met water, zeep en een washand. Ik vind dat zelf altijd veel tijd kosten en een hoop gedoe, dus vandaan dat ik met een washand onder de douche makkelijker en sneller vind (luie moeder). Ik neem aan dat Annemarie haar kinderen na een dag in de blubber spelen echt niet ongewassen in bed mikt.

Ik verbaas mij wel over zulke grote kinderen in zijn klein babybadje. Dan kunnen ze dus alleen maar stil zitten, anders valt de boel om. Ik vind het fascinerend dat de kinderen dat dan ook doen. Net zoals Lot dus kennelijk (misschien ook wel, maar dan laat ze dan niet zien) uit haar bed klimt.
Hoe dan??????
Rosalind* schreef:
17-03-2023 21:11
Nee er is zeker geen drama. Maar ik vind wel dat ze het erg vaak benoemt.
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als Lot niet tot haar vierde verjaardag de behoefte heeft om ´s middags te slapen.
Degene die er een drama van maakt is AM zelf. Lot zie je gewoon hele normale peuter dingen doen. De filmpjes die AM laat zien zie ik geen drama in. Dus zou je denken dat Lot achter de schermen een vreselijk kind is? Ik heb het geluid aangezet toen ik ging kijken.
Lief_mannetje schreef:
18-03-2023 07:58
Laten we vooral niet teveel mombashen op hoeveel een kind in bad gaat. Zo kan ze het nooit goed doen. Mijn kinderen gaan ook 1x per week in bad, waaronder een pasgeboren baby. Je kan ze ook op andere manieren schoon houden en ik vind de kinderen van AM er altijd schoon uitzien.
Kunnen dit soort achterlijke termen aub achterwege blijven?
Er is niemand aan het bashen.
Ze zou ook het badje op de vloer kunnen zetten. Zit kind nog steeds in bad, maar veel veiliger imo.
Ik vind het echt opvallend (maar ook wel te verwachten) dat het nieuwtje van de hottub lijkt af te zijn. Eerst zaten ze er zowat elke dag in in de winter.
Dat houdt mij ook echt tegen om zoiets aan te schaffen, want dat zou bij ons ook gebeuren.

En de airtrack zie ik, in beeld althans, ook niet meer voorbij komen. Dat vind ik dan wel weer een beetje sneu voor demeiden. Krijg je iets cadeau, mag je er alleen heel af en toe een middag op spelen.
Net als de fiets van Jet, die al op de oprit staat, maar ze op haar verjaardag pas "krijgt". En waarop ze na haar zesde verjaardag kennelijk pas op naar school mag fietsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven