Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 19

16-03-2023 16:17 3010 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
20-03-2023 12:03
Dat denk ik ook. En dat is meteen het grote nadeel van het influencen. Het gaat altijd door. En natuurlijk de grote rol die haar gezin speelt.

Ik vraag me trouwens af wie de 13e persoon is die meegaat op vakantie. Zou Julia een relatie hebben of een vriendin meenemen? Of het vriendinnetje van Guus?
Ik hou het op een vriendin van Julia, over het vriendinnetje van Guus is 1x wat verteld en verder nooit meer. Niet dat dat moet hoor maar voor AM is dat best vreemd
Maar leuk, met z’n allen weg. Ik ben benieuwd of ze in Nederland blijven
Het lijkt mij echt heel erg ongemakkelijk om altijd aan te moeten staan en aan content te moeten denken.
Ik heb het al eens eerder geschreven, maar ik denk dat het risico aanwezig is dat je continu in content gaat denken. Dus niet genieten van een moment zelf, maar meteen aan een plaatje denken wat je hiervan maken. En ik denk dat het gewoon verslavend werkt: iets posten en dan na korte tijd checken wat de reacties zijn, hoe vaak viewers je hebt, of er aanbiedingen voor samenwerkingen komen e.d.
Je krijgt natuurlijk heel snel feedback en wordt dus heel snel beloond. Net wat onze hersenen zo verslavend vinden.

De inkomsten zullen ook verslavend zijn: gewoon met wat reclame en content een bovengemiddeld salaris binnenhalen. Het salaris lijkt mij ook zalig (geen geldzorgen!), maar ik ben totaal ongeschikt voor het vak van influencer en totaal oninteressant voor anderen (en mijn kinderen willen niet online).

Ik merk dat ik vroeger ook weleens wat om die reden postte. Of dan wilde ik iets posten omdat ik trots was op de kinderen (maar durfde het meestal niet). Maar ik post eigenlijk nooit meer iets op social media: het is voldoende als alleen ik en mijn naasten trots zijn.
anoniem_64f0c7d7b71a9 wijzigde dit bericht op 20-03-2023 12:23
2.98% gewijzigd
Rocky schreef:
20-03-2023 12:16
Ik hou het op een vriendin van Julia, over het vriendinnetje van Guus is 1x wat verteld en verder nooit meer. Niet dat dat moet hoor maar voor AM is dat best vreemd
Maar leuk, met z’n allen weg. Ik ben benieuwd of ze in Nederland blijven
Ik neem aan de gewenste all-inclusive vakantie? Annemarie zal wel toe zijn aan een week niets doen. Ik hoop wel dat ze dan ook echt "uit gaat" (vreselijke term vind ik dat) en haar telefoon in de hotelkamer laat.
En weer een hortensia. Ik snap er niets van: er zijn zoveel prachtige planten te koop. En dan kies je altijd weer een hortensia, die echt niets doet voor insecten of ander dierenleven in je tuin. Kies dan een mooie voorjaarsbloeier, als je nu kleur wilt...
Alle reacties Link kopieren
Gique schreef:
20-03-2023 12:21
Ik neem aan de gewenste all-inclusive vakantie? Annemarie zal wel toe zijn aan een week niets doen. Ik hoop wel dat ze dan ook echt "uit gaat" (vreselijke term vind ik dat) en haar telefoon in de hotelkamer laat.
Misschien is het een samenwerking en blijft ze filmen. Ik denk dat ze moeilijk meer zonder kan (oa door wat jij in je andere reactie schrijft)
Alle reacties Link kopieren
Gique schreef:
20-03-2023 12:21
Ik neem aan de gewenste all-inclusive vakantie? Annemarie zal wel toe zijn aan een week niets doen. Ik hoop wel dat ze dan ook echt "uit gaat" (vreselijke term vind ik dat) en haar telefoon in de hotelkamer laat.
Ik denk niet dat ze dat nu gaan doen en ik weet vrijwel zeker dat ze haar telefoon niet weg gaat leggen. Doet ze nooit, ook niet op de vrije zondagen of andere zgn offline dagen. Dan krijg je achteraf de gefilmde dingen te zien. Ze is er verslaafd aan.
Huppeltante schreef:
20-03-2023 12:58
Ik denk niet dat ze dat nu gaan doen en ik weet vrijwel zeker dat ze haar telefoon niet weg gaat leggen. Doet ze nooit, ook niet op de vrije zondagen of andere zgn offline dagen. Dan krijg je achteraf de gefilmde dingen te zien. Ze is er verslaafd aan.
Ik zou mijn telefoon ook niet wegleggen als ik met mijn hele gezin plus aanhang op vakantie ben. Daar maak je natuurlijk foto's van.
Alle reacties Link kopieren
Gique schreef:
20-03-2023 12:37
En weer een hortensia. Ik snap er niets van: er zijn zoveel prachtige planten te koop. En dan kies je altijd weer een hortensia, die echt niets doet voor insecten of ander dierenleven in je tuin. Kies dan een mooie voorjaarsbloeier, als je nu kleur wilt...
Pffff, nou én. Ze vindt dat waarschijnlijk een leuke plant. Die vrouw kan echt niets doen zonder dat erover gezeurd wordt hier, zeg.
apppie schreef:
20-03-2023 15:58
Pffff, nou én. Ze vindt dat waarschijnlijk een leuke plant. Die vrouw kan echt niets doen zonder dat erover gezeurd wordt hier, zeg.
Daar heb je helemaal gelijk in, was niet zo aardig van mij om te posten.

Het viel mij op, ligt waarschijnlijk ook bij Groenrijk hoor, die graag zooi en plastic meuk promoten. Maar ik denk dan: je bent een tuincentrum. Promoot dan ook eens mooie en leuke planten, anders dan die afgezaagde hortensia's en dahlia's.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat Lotje overal aan mag zitten, daar kan ik me wel grandioos aan ergeren. Altijd wordt een knuffel door de winkel gesleept, en vervolgens weer terug gezet. Die glazen flesjes wordt een snotneusje in gestoken.. het is niet fris maar ze leert zo toch ook niet dat ze met haar ogen moet kijken.. mijn kind hoeft dat niet te proberen hoor. Daarom erger ik me er waarschijnlijk ook zo aan. Maar dat zal per persoon verschillend zijn
Pluk de dag
Dolphin-9 schreef:
20-03-2023 18:21
Ik snap niet dat Lotje overal aan mag zitten, daar kan ik me wel grandioos aan ergeren. Altijd wordt een knuffel door de winkel gesleept, en vervolgens weer terug gezet. Die glazen flesjes wordt een snotneusje in gestoken.. het is niet fris maar ze leert zo toch ook niet dat ze met haar ogen moet kijken.. mijn kind hoeft dat niet te proberen hoor. Daarom erger ik me er waarschijnlijk ook zo aan. Maar dat zal per persoon verschillend zijn
Ik heb daar ook een hekel aan. Bij Annemarie doen alle kinderen dat in winkels, dus zij vinden het minder belangrijk, denk ik. Zo hebben we allemaal andere speerpunten in de opvoeding. Ik vind het bijvoorbeeld minder belangrijk dat mijn kinderen veel dingen met elkaar doen en heel goed met elkaar overweg kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Pfff, al die story’s over waar iedereen vandaan komt. Boeit toch niemand? Ja, ik weet ook wel dat het Annemarie’s manier is om het ‘event’ weer onder de aandacht te brengen en het dus weer verkapte reclame is onder het mom van interesse.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest wel even lachen om AM bij Groenrijk. Zegt ze. Deze hebben we nog niet en hup in de kar. Ik neem aan dat ze 90% van wat ze daar verkopen niet hebben dus ik vond het grappig.
Ik snap wel een beetje waarom ze vooral meuk moet aanprijzen ipv standaard tuinwinkel artikelen. Denk dat op die meuk (veel in mijn ogen Action/Ali spul) een hoge winstmarge zit en de gewone dingen daar verkopen zichzelf wel.
Alle reacties Link kopieren
Gique schreef:
20-03-2023 12:37
En weer een hortensia. Ik snap er niets van: er zijn zoveel prachtige planten te koop. En dan kies je altijd weer een hortensia, die echt niets doet voor insecten of ander dierenleven in je tuin. Kies dan een mooie voorjaarsbloeier, als je nu kleur wilt...
Ik vermoed dat ze ze gewoon wegmikt als ze uitgebloeid zijn en het jaar erop weer nieuwe koopt….
Dolarde schreef:
20-03-2023 19:05
Ik vermoed dat ze ze gewoon wegmikt als ze uitgebloeid zijn en het jaar erop weer nieuwe koopt….
Dat zou ook nog kunnen ja.
Alle reacties Link kopieren
Er is momenteel zo’n ophef over “lentekriebels” op de basisschool, misschien hadden ze dat 40jr terug op de basisschool van AM (en Maarten) moeten geven dan waren die 8 kinderen ze ook niet overkomen 😂
Alle reacties Link kopieren
SEM72 schreef:
18-03-2023 07:37
Dank je wel, van zulke sappige informatie hou ik 😄
Ik had dit niet verwacht. Het is natuurlijk een hele mooi plek waar ze wonen maar het huis is erg basic ingericht. Behalve de Aga verder totaal geen luxe.
Alle reacties Link kopieren
miep schreef:
20-03-2023 09:26
Dan heeft ze weer ene hele week helemaal vol gepland , waarom vraag ik me dan af. Je doet jezelf veel te veel aan. Nu al druk maken in welk startvlak je staat is een beetje over de top.
Ja dat vraag ik me ook af waarom weer een fotoshoot, weer een interview…why???
Alle reacties Link kopieren
Daantje2 schreef:
20-03-2023 22:42
Ja dat vraag ik me ook af waarom weer een fotoshoot, weer een interview…why???
Omdat Het Grote Verhaal altijd voort moet leven.

Grappig die Lot die zich los maakt en dan alvast begint te zeggen dat ze het niet meer gaat doen. Met zin ondeugende blik.
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
20-03-2023 22:57
Omdat Het Grote Verhaal altijd voort moet leven.

Grappig die Lot die zich los maakt en dan alvast begint te zeggen dat ze het niet meer gaat doen. Met zin ondeugende blik.
:worship:
Alle reacties Link kopieren
Daantje2 schreef:
20-03-2023 22:40
Ik had dit niet verwacht. Het is natuurlijk een hele mooi plek waar ze wonen maar het huis is erg basic ingericht. Behalve de Aga verder totaal geen luxe.
Misschien moeten ze dat wel zelf betalen, mogen ze het bonnetje daarvan niet declareren bij schoonpapa 😃. Huis is inderdaad heel armzalig ingericht. Maar met zoveel kinderen heeft het ook geen zin. Het is zo vies en kapot. En je hebt geen tijd om te zitten op een boerderij en met zoveel kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Wat reageert AM onaardig op de vragen van Jet tijdens het knutselen.
Zo kattig! Het is nou niet dat Jet ongeduldig staat te springen mama mama mama mama, ik wil ook ik wil ook. Hoor het een paar stories later zelfs nog een keer.
Annemarie houdt niet van knutselen zegt ze vaak. Dat is ook te horen ;-D.
Als aanvulling op de Ballerine farm: wat ook een fascinerend Amerikaans gezin is,The happy family.

Gelovig (uiteraard) gezin van 10 kinderen. Alle kinderen krijgen thuisscholing en spelen een instrument (dat laatste doen ze heel goed). Wat betreft de muziek, daar lijkt ook weinig keuze in te zijn, de kinderen moeten van 2-3 jaar iets spelen. Moeder heeft de touwtjes strak in handen, zo lijkt het (de kinderen zijn wel heel leuk). Ze verhuizen ook regelmatig voor de muziek: dochter van 19 (of zoiets) kreeg een beurs in NY en dus verhuisde het hele gezin van SF naar NY. En ik denk dat ze goede inkomsten van IG hebben, want ze geven ineens bakken met geld uit. Hebben een voor NY begrippen groot appartement (ik durf niet te denken wat de huur is, duizenden dollars in elk geval, in SF woonden ze met zijn 12-en in een 2-3 kamer-flatje), kinderen muziekles, gaan voor IG uit eten met de hele familie.

Ik vind het echt intrigerend, want ik denk dat ze minimaal 10000 dollars per maand uitgeven. Maar blijf wel volgen, omdat de kinderen zo goed spelen en zo muzikaal zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gique schreef:
21-03-2023 08:05
Als aanvulling op de Ballerine farm: wat ook een fascinerend Amerikaans gezin is,The happy family.

Gelovig (uiteraard) gezin van 10 kinderen. Alle kinderen krijgen thuisscholing en spelen een instrument (dat laatste doen ze heel goed). Wat betreft de muziek, daar lijkt ook weinig keuze in te zijn, de kinderen moeten van 2-3 jaar iets spelen. Moeder heeft de touwtjes strak in handen, zo lijkt het (de kinderen zijn wel heel leuk). Ze verhuizen ook regelmatig voor de muziek: dochter van 19 (of zoiets) kreeg een beurs in NY en dus verhuisde het hele gezin van SF naar NY. En ik denk dat ze goede inkomsten van IG hebben, want ze geven ineens bakken met geld uit. Hebben een voor NY begrippen groot appartement (ik durf niet te denken wat de huur is, duizenden dollars in elk geval, in SF woonden ze met zijn 12-en in een 2-3 kamer-flatje), kinderen muziekles, gaan voor IG uit eten met de hele familie.

Ik vind het echt intrigerend, want ik denk dat ze minimaal 10000 dollars per maand uitgeven. Maar blijf wel volgen, omdat de kinderen zo goed spelen en zo muzikaal zijn.
En toch krijg ik enorme jeuk van zulke gezinnen. Zo gelukkig en vredig brrrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven