Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 2 [Gesloten door Moderator]

22-05-2021 15:23 2460 berichten
Bericht van Moderator:
Beste forummers,

We hebben dit topic gesloten. De manier waarop hier over gezinnen/personen wordt gesproken kan echt niet. Wij zullen in de loop van de dag een nieuw topic openen met bepaalde voorwaarden. Het is dus niet toegestaan dit zelf te doen. Erg jammer dat dit nodig blijkt te zijn.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.


Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Linkje naar het eerste topic::
entertainment/familievloggers/list_mess ... #p32176619
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2021 08:32
Reden: Bericht toegevoegd
39.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zie ik nou een piemel in de story van de mama van? Of wat zie ik voor vaags
Alle reacties Link kopieren
Rilena schreef:
23-05-2021 23:07
Zie ik nou een piemel in de story van de mama van? Of wat zie ik voor vaags
Annemarie is vreselijk platvloers, wat een moeder heb je dan!
Wat voor mij echt een trigger tot ergernis is, is het filmen en in de camera praten tijdens het rijden. Ik kan het niet begrijpen, ik heb er 0.0 begrip voor en ik vind echt dat dit met terugwerkende kracht beboet moet worden.
Ik zie het te veel en te vaak. Nu ook weer hij wendy, blablablabla....ik slaap te weinig en dan met de bolle kop gaan filmen tijdens het rijden. Gister zag ik het ook bij Annemarie, filmen als je ergens de oprit op rijdt en als je weg rijdt.....onbegrijpelijk en verschrikkelijk dom!
Alle reacties Link kopieren
*LaDolceVita* schreef:
23-05-2021 12:11
Dat lijkt me lastig werk melon.

Ik keek laatst een filmpje van een Amerikaanse vrouw die ik volg op YouTube. Zij plaatste eerder ook vlogs van haar gezin maar had deze allemaal verwijderd. Ze legde uit dat ze via YouTube kan zien wie de filmpjes bekijken (welk land/ leeftijd) en welke stukjes vaak worden teruggekeken en gepauzeerd. Die beangstigde haar en daarom stopt ze met vloggen en heeft de eerdere vlogs dus verwijderd.

Blijkbaar zijn er heel veel creeps die meekijken.
Ja dat is soms horror. Gelukkig komt het in mijn werk veel minder vaak voor als vroeger, al is dat ook weer een 'nadeel'. De viezerikken worden slimmer en gebruiken niet meer het 'normale' web om dit soort dingen te uploaden en zijn daardoor lastiger te pakken. Ik heb nu nog enkele keren per jaar contact met de zedenpolitie. Jaren geleden was dat wekelijks of vaker.
Alle reacties Link kopieren
Oow hier is het topic!
Alle reacties Link kopieren
10.30 in de ochtend en de bbq staat al weer aan :bonk:
diamantje123 schreef:
24-05-2021 11:33
10.30 in de ochtend en de bbq staat al weer aan :bonk:
Bizar.
Alle reacties Link kopieren
Iemand hier wilde toch een vraag stellen of Suus (of Saar) niet heel benauwd werd van de hele dag de bbq aan en die hottub opstoken? Is daar nog een reactie op gekomen?
Bubblegum1 schreef:
24-05-2021 11:49
Iemand hier wilde toch een vraag stellen of Suus (of Saar) niet heel benauwd werd van de hele dag de bbq aan en die hottub opstoken? Is daar nog een reactie op gekomen?
Een block volgens mij...
Alle reacties Link kopieren
Goh gelukkig Annemarie is weer zichtbaar op Instagram volgens haarzelf. Daar maakt ze zich erg druk over. Je zal maar niet zichtbaar zijn voor alleeeee volgers.

Ja dat stinkding stond alweer aan en wat eten die lui veel vlees.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan toch ook niet gezond zijn elke dag dat gerookte vlees, maar ze moeten nu natuurlijk die mannen box zien aan te smeren. Blij dat ik niet zo’n kerel heb.
Alle reacties Link kopieren
Dolarde schreef:
24-05-2021 21:09
Dat kan toch ook niet gezond zijn elke dag dat gerookte vlees, maar ze moeten nu natuurlijk die mannen box zien aan te smeren. Blij dat ik niet zo’n kerel heb.
Dat inderdaad. En dan ook nog die hottub en vuurkorf erbij. Komt zeker veel kankerverwekkende rook vrij. En dat zowat elke dag.

Een half uur geleden werd de hottub nog even extra opgestookt.
Godzijdank zijn het mijn buren niet.
Alle reacties Link kopieren
Kan mij niet voorstellen dat die buren dat allemaal oké vinden.
Ze zit ook steeds in die body van de fotoshoot in de hottub. Best vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het echt heel bijzonder dat Annemarie tijdens het live gaan vertelde dat ze gewoon wijn bleef drinken tijdens haar zwangerschappen. Ze doet de glazen dan gewoon niet zo vol, net als nu ook tijdens de borstvoeding. Voor zover ik weet kan dat wel degelijk heel schadelijk zijn. Maar volgens haar kon dat geen kwaad.
Nou ik zie regelmatig de consequenties bij kinderen, FAS is geen grap. Regelmatig alcoholgebruik tijdens de zwangerschap is gewoon ontzettend dom.
Dani1982 schreef:
24-05-2021 22:01
Ik vond het echt heel bijzonder dat Annemarie tijdens het live gaan vertelde dat ze gewoon wijn bleef drinken tijdens haar zwangerschappen. Ze doet de glazen dan gewoon niet zo vol, net als nu ook tijdens de borstvoeding. Voor zover ik weet kan dat wel degelijk heel schadelijk zijn. Maar volgens haar kon dat geen kwaad.
Serieus?? Dat vind ik echt bizar! Dat ze nu tijdens de borstvoeding drinkt vind ik al echt belachelijk maar als je zwanger bent.... Wauw, echt wauw gewoon.
Dani1982 schreef:
24-05-2021 22:01
Ik vond het echt heel bijzonder dat Annemarie tijdens het live gaan vertelde dat ze gewoon wijn bleef drinken tijdens haar zwangerschappen. Ze doet de glazen dan gewoon niet zo vol, net als nu ook tijdens de borstvoeding. Voor zover ik weet kan dat wel degelijk heel schadelijk zijn. Maar volgens haar kon dat geen kwaad.
Ik zag ook een stukje. Leg jij het even uit Maarten. Hihi haha. En toen kwam er een verhaal over hoe de alcohol in je bloed verdund wordt en dat er dus maar een heel klein beetje bij de baby terecht komt. Duh.
Ze doet zich voor als een geweldige moeder maar ondertussen denkt ze vaak meer aan zichzelf dan aan haar kinderen.
anoniem_382756 wijzigde dit bericht op 24-05-2021 22:06
0.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ze zegt letterlijk dat ze daar niet achter staat en gewoon nog halve glazen drinkt tijdens haar zwangerschap. Dat had ik niet verwacht van haar. Dat kan in kleine hoeveelheden toch ook al schadelijk zijn?
Annemarie is egoïstisch. Dus wijn kan best tijdens de zwangerschap dom wicht.

Dat gun je gewoon geen enkel kind. Kan er boos om worden 🥺
Alle reacties Link kopieren
Dani1982 schreef:
24-05-2021 22:01
Ik vond het echt heel bijzonder dat Annemarie tijdens het live gaan vertelde dat ze gewoon wijn bleef drinken tijdens haar zwangerschappen. Ze doet de glazen dan gewoon niet zo vol, net als nu ook tijdens de borstvoeding. Voor zover ik weet kan dat wel degelijk heel schadelijk zijn. Maar volgens haar kon dat geen kwaad.
Echt waar? Wat vreselijk stom, het was vandaag nog op tv dat 1 glas al schade kan geven, wat een dom mens.....en volgens mij drinken ze meer dan ze laten zien ook.
Alle reacties Link kopieren
Ging idd in 1e instantie over drinken terwijl ze ook borstvoeding geeft. Daarvan weet ik eerlijk gezegd niet of het schadelijk is. Daarna vertelde ze dat tijdens haar zwangerschappen ook wijn drinkt.
tess07 schreef:
24-05-2021 22:05
Serieus?? Dat vind ik echt bizar! Dat ze nu tijdens de borstvoeding drinkt vind ik al echt belachelijk maar als je zwanger bent.... Wauw, echt wauw gewoon.
En ook dénkt dat het oké is. Ik zou me schamen en het niet vertellen, gezien de algemene mening over drinken tijdens de zwangerschap.

Ik las vandaag een artikel dat 1 op de 20 vrouwen bleef drinken tijdens de zwangerschap. Alcohol kan heel veel schade toebrengen aan het ongeboren kind. Maar goed, je kunt natuurlijk je kind niet tegen alles beschermen (aldus AG zelf).
Alle reacties Link kopieren
Sarah Kraan lijkt niet op haar vader; wat een vrolijk meisje is ze! :heart:
Dani1982 schreef:
24-05-2021 22:08
Ging idd in 1e instantie over drinken terwijl ze ook borstvoeding geeft. Daarvan weet ik eerlijk gezegd niet of het schadelijk is. Daarna vertelde ze dat tijdens haar zwangerschappen ook wijn drinkt.
Ligt er een beetje aan hoeveel je drinkt en hoe vaak borstvoeding. Als er tussen de voedingen 6u zitten en je drinkt net na de borstvoeding een half glaasje wijn, dan is de alcohol wel uit je systeem tegen de tijd dat je weer moet voeden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven