Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 2 [Gesloten door Moderator]

22-05-2021 15:23 2460 berichten
Bericht van Moderator:
Beste forummers,

We hebben dit topic gesloten. De manier waarop hier over gezinnen/personen wordt gesproken kan echt niet. Wij zullen in de loop van de dag een nieuw topic openen met bepaalde voorwaarden. Het is dus niet toegestaan dit zelf te doen. Erg jammer dat dit nodig blijkt te zijn.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.


Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Linkje naar het eerste topic::
entertainment/familievloggers/list_mess ... #p32176619
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2021 08:32
Reden: Bericht toegevoegd
39.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mirandaaatje_86 schreef:
23-07-2021 09:02
Humor die alleen Annemarie begrijpt.
Zo lullig
ook gericht op de last die A van J heeft.
Had een opmerking als "heerlijk he! zo zonder de hele dag een camera op je smoeltje gericht" nog wel humor gevonden.
Alle reacties Link kopieren
En ze maakt zich zorgen of haar kinderen ooit een huis kunnen kopen. Zet dat geld dan apart voor je eigen kinderen denk ik dan. Maar goed het zal wel een investering zijn. Ze heeft het al zo druk en dan ook nog ieder weekend uren in de auto voor 36u in een ander huis te zijn. Schiet mij maar lek....
Ze doen mee aan het overbieden.
Extra vermogen opbouwen door een extra woning. Één van de redenen van alle waanzin op de woningmarkt.
En dan maakt zij zich zorgen om de toekomst? Wat een tegenstrijdigheden en fake zorgen.
Huis zal misschien wel verhuurd worden?
Elk weekend er naartoe met die beestenboel en nog een plek wat je netjes moet houden. Dat geeft echt rust.
Mirandaaatje_86 schreef:
23-07-2021 00:09
Julia plaats een kaartje van haar moeder…
Zo onvolwassen, kinderachtig en lullig. Ze mist duidelijke signalen die Annemarie
Jemig man. Hoe krijgt ze het uit haar strot/pen.
:(
SEM72 schreef:
23-07-2021 09:48
En ze maakt zich zorgen of haar kinderen ooit een huis kunnen kopen. Zet dat geld dan apart voor je eigen kinderen denk ik dan. Maar goed het zal wel een investering zijn. Ze heeft het al zo druk en dan ook nog ieder weekend uren in de auto voor 36u in een ander huis te zijn. Schiet mij maar lek....
:rofl:
Dan verkoop je dat enorme huis en de vakantiewoning, en koopt er 5 kleine woningen voor terug. Klaar.

Overigens snap ik de wens voor een vakantiewoning best, zeker als je de financiële middelen hebt, zoals zij.
Maar haar opmerking over starters slaat natuurlijk nergens op. Ze roept maar wat om sympathie op te wekken, lijkt het.
Maar hoe praktisch is een vakantiewoning in Zeeland? Dat is minstens twee uur rijden dus hoe vaak verwacht je daar dan heen te gaan?
Alle reacties Link kopieren
SEM72 schreef:
23-07-2021 09:48
En ze maakt zich zorgen of haar kinderen ooit een huis kunnen kopen. Zet dat geld dan apart voor je eigen kinderen denk ik dan. Maar goed het zal wel een investering zijn. Ze heeft het al zo druk en dan ook nog ieder weekend uren in de auto voor 36u in een ander huis te zijn. Schiet mij maar lek....
Ze willen gaan verhuren toch?
Alle reacties Link kopieren
Goeie God zeg, wat een ‘kut’kaart die Julia heeft gekregen. Nog nooit op haar insta gekeken, maar ik schrik er echt van. Zie er de humor niet van in in ieder geval. Sneu voor die meid
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Klopt lijkt wel sympathie. Als ze zich ergens voor moet schamen zoals met alles.

Goedkoop verhuren is natuurlijk ook bullshit.

Gewoon vermogensopbouw. Niks mis mee. Mits je gewoon fair erover bent, zeker naar jezelf toe. Verfrissend.
Alle reacties Link kopieren
Juniper_ schreef:
23-07-2021 10:18
Goeie God zeg, wat een ‘kut’kaart die Julia heeft gekregen. Nog nooit op haar insta gekeken, maar ik schrik er echt van. Zie er de humor niet van in in ieder geval. Sneu voor die meid
Julia pakt haar wel terug, die is een stuk slimmer dan haar moeder.
Wat stond er op het kaartje dan? Storie is weg..
Ik heb nog even bij het kaartje gekeken.
Tja, ik denk dat Annemarie het zelf serieus een grappige tekst vindt. Ik vind het vooral erg flauw, maar misschien ziet Julia er ook de humeur van in (dat hoop ik dan maar, ik vind het vooral een puberale tekst: neem je de moeite om een kaartje te sturen (leuk), zet je er zoiets op...).
Alle reacties Link kopieren
tess07 schreef:
23-07-2021 10:40
Wat stond er op het kaartje dan? Storie is weg..
Dat haar kamer zo stoffig was dat Annemarie er astma van kreeg bij het stofzuigen en dat ze de beschimmelde bekers niet miste en of ze niet nog wat langer weg kon blijven, in die trant, en dikke middelvinger op het kaartje natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh zo stoer en cool die Annemarie :zzz:
Oh. Nou. Niet mijn humor inderdaad….

En je mag toch hopen dat Wendy zich heeft laten testen. Bij mij was het ook een gewone verkoudheid maar dus wel Corona.
Alle reacties Link kopieren
tess07 schreef:
23-07-2021 11:10
Oh. Nou. Niet mijn humor inderdaad….

En je mag toch hopen dat Wendy zich heeft laten testen. Bij mij was het ook een gewone verkoudheid maar dus wel Corona.
Wendy gelooft niet in reguliere geneeskunde die neemt liever een kruidenthee en een genezend kristal. Dus gok dat testen niet iets is dat ze zal laten doen.
Wij Zeeuwen kotsen van mensen die hier een huisje kopen ter investering, serieus…..we zijn er klaarrrrrrrr mee! Net zoals de inwoners op Terschelling ect. We zijn klaar met de mensen die hier bewust komen om te investeren en geen zak om de plek zelf geven. Houd dat vooral in je achterhoofd.
Het drijft ook de prijzen op, ook al is het een vakantiewoning. Het is bijzonder zelfingenomen om dat zo te pretenderen als bewust kopen. Fuck it, je komt investeren. Het is een kapitalistische keuze. En dan dat geblaaaaaat over ‘ik wil iets terug doen’ totaal koloniaal en om te kotsen. Niks goeddoenerij, je praat jezelf verantwoording aan.

Ik kom uit een welvarend gezin, waarin alles kon. Het is echt dom om te zeggen dat je dan zorgeloos bent 🤣 het leven gaat namelijk niet alleen over geld. Ik kan namelijk geen huis kopen hier omdat de prijzen zo hoog zijn. Ik zou zeker mijn vader en moeder om hulp kunnen vragen, zij zouden het met liefde doen. Maar wat leer ik daarvan? Hoe fun is dat om je hand op te houden.

Arghhh mijn irritatie zit weer knetterhoog 😅
Dolarde schreef:
23-07-2021 11:00
Dat haar kamer zo stoffig was dat Annemarie er astma van kreeg bij het stofzuigen en dat ze de beschimmelde bekers niet miste en of ze niet nog wat langer weg kon blijven, in die trant, en dikke middelvinger op het kaartje natuurlijk.
Serieus…..ook om te kotsen 😳
ouder1980 schreef:
23-07-2021 11:28
Wij Zeeuwen kotsen van mensen die hier een huisje kopen ter investering, serieus…..we zijn er klaarrrrrrrr mee! Net zoals de inwoners op Terschelling ect. We zijn klaar met de mensen die hier bewust komen om te investeren en geen zak om de plek zelf geven. Houd dat vooral in je achterhoofd.
Het drijft ook de prijzen op, ook al is het een vakantiewoning. Het is bijzonder zelfingenomen om dat zo te pretenderen als bewust kopen. Fuck it, je komt investeren. Het is een kapitalistische keuze. En dan dat geblaaaaaat over ‘ik wil iets terug doen’ totaal koloniaal en om te kotsen. Niks goeddoenerij, je praat jezelf verantwoording aan.

Ik kom uit een welvarend gezin, waarin alles kon. Het is echt dom om te zeggen dat je dan zorgeloos bent 🤣 het leven gaat namelijk niet alleen over geld. Ik kan namelijk geen huis kopen hier omdat de prijzen zo hoog zijn. Ik zou zeker mijn vader en moeder om hulp kunnen vragen, zij zouden het met liefde doen. Maar wat leer ik daarvan? Hoe fun is dat om je hand op te houden.

Arghhh mijn irritatie zit weer knetterhoog 😅
Gelukkig leest ze mee. 😅
Alle reacties Link kopieren
Ik kom uit een gezin waar geld altijd een zorg was.
Geld maakt niet zorgeloos, maar geen geld zorgt sowieso voor veel zorgen. Dan is niks vanzelfsprekend en maak je je elke dag druk om dingen die voor anderen normaal zijn, en maak je je zeker niet druk om een vakantiehuis of dieren, en verveling waardoor je van alles bedenkt om je bezig mee te houden.
Alleen mensen met geld zeggen dat geld niet gelukkig maakt.
Gelukkig zit ik nu zelf niet in armoede met mijn gezin, maar het heeft me wel veel geleerd.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier continu over die enorm rijke Wendy en haar grote huis etc en heb eens op haar Insta gekeken, maar zie vooral heel veel slordige, rommelige, onverzorgde foto's/mensen/tuin? Was niet helemaal het beeld wat ik erbij had ;)

Die kaart naar Julia van Annemarie was idd echt niet grappig..
glitglam schreef:
23-07-2021 11:33
Ik kom uit een gezin waar geld altijd een zorg was.
Geld maakt niet zorgeloos, maar geen geld zorgt sowieso voor veel zorgen. Dan is niks vanzelfsprekend en maak je je elke dag druk om dingen die voor anderen normaal zijn, en maak je je zeker niet druk om een vakantiehuis of dieren, en verveling waardoor je van alles bedenkt om je bezig mee te houden.
Alleen mensen met geld zeggen dat geld niet gelukkig maakt.
Gelukkig zit ik nu zelf niet in armoede met mijn gezin, maar het heeft me wel veel geleerd.
❤️❤️ dat kan ik me niet voorstellen, ik kan alleen beamen wat je zegt.
Lijkt me heel heftig.

Nu hebben wij 1,5 jaar (vanaf Corona) heel weinig geld gehad en zitten nu gelukkig weer in de lift. Maar de zorg dat je maar 20e per week hebt en je spaargeld op is, is heel naar.
Daar helpt geen opendag tegen met popcornmachine 😜
Die constante stress is heel naar en zorgelijk.
Als je dan echt een wezenlijk verschil wil maken, koop je geen vakantiehuis, maar doneer je dat geld aan een stichting die hier goed mee kan doen. Of je koopt een huis voor mensen die dit nodig hebben.
Toevallig ben ik zelf op zoek naar een chalet of stacaravan. Niet als investering trouwens. Wil ook niet verhuren. Gewoon een knus plekje ergens met veel bos, als tegenhang voor het wonen in de stad. Boslucht doet mijn (door corona beschadigde) longen erg goed.
Maar eh, het is niet de tijd om te zoeken naar vakantiehuizen. Ze vragen de hoofdprijs nu.
En verder... Tja... Ik zeg maar niks...
Alle reacties Link kopieren
Expreszo schreef:
23-07-2021 12:00
Toevallig ben ik zelf op zoek naar een chalet of stacaravan. Niet als investering trouwens. Wil ook niet verhuren. Gewoon een knus plekje ergens met veel bos, als tegenhang voor het wonen in de stad. Boslucht doet mijn (door corona beschadigde) longen erg goed.
Maar eh, het is niet de tijd om te zoeken naar vakantiehuizen. Ze vragen de hoofdprijs nu.
En verder... Tja... Ik zeg maar niks...
Ik zou het best wel willen, ook om te verhuren en hopelijk kunnen we dat in de toekomst ook doen, maar dan wel een echte stacaravan of huisje waar je niet permanent in kan wonen. Niet dat we gewoon een tweede huis kopen en zo starters een kans door de neus boren.
Alle reacties Link kopieren
glitglam schreef:
23-07-2021 11:33
Ik kom uit een gezin waar geld altijd een zorg was.
Geld maakt niet zorgeloos, maar geen geld zorgt sowieso voor veel zorgen. Dan is niks vanzelfsprekend en maak je je elke dag druk om dingen die voor anderen normaal zijn, en maak je je zeker niet druk om een vakantiehuis of dieren, en verveling waardoor je van alles bedenkt om je bezig mee te houden.
Alleen mensen met geld zeggen dat geld niet gelukkig maakt.
Gelukkig zit ik nu zelf niet in armoede met mijn gezin, maar het heeft me wel veel geleerd.
Hier net zo, en ik denk met pijn terug aan mijn kinderen voor wie een middagje kermis niet eens ter sprake kwam, gelukkig is het later weer goed gekomen maar de vanzelfsprekendheid bij anderen en ook bij de kinderen als alles maar kan en dan nog lopen zuchten daar verbaas ik me wel over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven