Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 2 [Gesloten door Moderator]

22-05-2021 15:23 2460 berichten
Bericht van Moderator:
Beste forummers,

We hebben dit topic gesloten. De manier waarop hier over gezinnen/personen wordt gesproken kan echt niet. Wij zullen in de loop van de dag een nieuw topic openen met bepaalde voorwaarden. Het is dus niet toegestaan dit zelf te doen. Erg jammer dat dit nodig blijkt te zijn.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.


Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Linkje naar het eerste topic::
entertainment/familievloggers/list_mess ... #p32176619
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2021 08:32
Reden: Bericht toegevoegd
39.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Stille meelezer en nu maar eens een account aangemaakt, kan ik mee kletsen haha…

Wendy laat zich zo kennen nu via de story’s als reactie op Miranda. 😅
En zo tegenstrijdig ook..
Hier ook een lekker dagje hoor. Vakantiehuis even opruimen, even wezen zwemmen in het zwembad en daarna is mijn man met kind naar huis gevaren met de boot. Dus ik had uuuuuren me-time. Jaja, we hebben een boot. De komende week lijkt het slecht te worden, dus dan kan dat ding maar beter thuis liggen. Ik heb ze net weer opgehaald en we zijn weer onderweg naar het vakantiepark, waar mijn man gaat koken.
Brokkel schreef:
25-07-2021 18:06
Oh, dit is wel echt jammer. Ik vind Wendy op zoveel manieren wel leuk om te volgen, maar nu weer screenshots en Miranda bashen. Dat is gewoon niet oké en allesbehalve leuk.
Precies kunnen we dit ook ergens rapporten? Dit gaat te ver :facepalm:
Ik vond Wendy leuk maar nu nee de spreekwoordelijke pot verwijt de ketel!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje... Wendy kwam altijd zo lief en zacht over, maar dit is de ware aard?

Jammer.

Ze is drukker met dit dan met haar leven of insta....
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
25-07-2021 18:10
Hier ook een lekker dagje hoor. Vakantiehuis even opruimen, even wezen zwemmen in het zwembad en daarna is mijn man met kind naar huis gevaren met de boot. Dus ik had uuuuuren me-time. Jaja, we hebben een boot. De komende week lijkt het slecht te worden, dus dan kan dat ding maar beter thuis liggen. Ik heb ze net weer opgehaald en we zijn weer onderweg naar het vakantiepark, waar mijn man gaat koken.
Brokkel,tijd voor Instagram carrière als ik het zo lees :-)
Alas schreef:
25-07-2021 18:15
Brokkel,tijd voor Instagram carrière als ik het zo lees :-)
Ik denk het ook! Ik ben gek op stickers, stempels, structuur, gek op mooie tasjes en zakjes, pro duurzaamheid én we hebben een boot. Maar wel een beetje weinig kinderen om als gezinsvlogger of familievlogger door te kunnen gaan
Ik vraag mezelf af waarom
Miranda steeds de volle laag krijgt van wendy 😂

Oh the joy om daar op de koffie te gaan terwijl je Miranda bent 😂

Hallo, ik ben Miranda 🤣🤣🤣🤣 we zijn allemaal Miranda’s.

Nee wendy, wij vinden dat wij best kritiek mogen hebben op wat jij deelt. Wij willen niet bepalen wat jij deelt, dat doe je zelf. Wat je aandacht geeft groeit 😇
Volgens zegt niemand hier dat ze iets niet mag delen. Maar ze is zo gefixeerd dat lezen blijkbaar erg lastig is.

Ik ben best normaal (denk ik) maar inderdaad niet als haar. Gelukkig🤣

Maar screenshots plaatsen voor de zoveelste keer is echt heel triest.
Brokkel schreef:
25-07-2021 18:18
Ik denk het ook! Ik ben gek op stickers, stempels, structuur, gek op mooie tasjes en zakjes, pro duurzaamheid én we hebben een boot. Maar wel een beetje weinig kinderen om als gezinsvlogger of familievlogger door te kunnen gaan
Klinkt erg insta waardig.
De meeste familievloggers worden graag zwanger. Elke zwangerschap is extra volgers (ik weet dat dit niet voor iedereen van zelfsprekend is, bedoel het met een 😉).
ouder1980 schreef:
25-07-2021 18:18
Ik vraag mezelf af waarom
Miranda steeds de volle laag krijgt van wendy 😂

Oh the joy om daar op de koffie te gaan terwijl je Miranda bent 😂

Hallo, ik ben Miranda 🤣🤣🤣🤣 we zijn allemaal Miranda’s.

Nee wendy, wij vinden dat wij best kritiek mogen hebben op wat jij deelt. Wij willen niet bepalen wat jij deelt, dat doe je zelf. Wat je aandacht geeft groeit 😇
Ik durf niet eens meer. Gelukkig eet ze geen vlees, anders vrat ze mij nog op!

Als of ik de enige ben die zo denkt? 🤣🤣
anoniem_64de93b26e0d0 wijzigde dit bericht op 25-07-2021 18:24
4.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hé azijnpissers wees eens lief 😂

Wat je aandacht geeft dat groeit Wendy, juist door dit soort reacties krijg je er meer.
“Ik hou de eer aan mezelf”

Uh, nee. Dat doe je totaal niet door eerst iemand publiekelijk te bashen en dan dat vervolgens weer te verwijderen.

Erg jammer dit. Ga Wendy toch maar ontvolgen terwijl ik haar oprecht echt wel een leuke vrouw vind om te volgen. Maar dat negatieve gedoe de hele tijd, mwah.
Alle reacties Link kopieren
Oei, iemand laat even haar ware aard zien… door de mand Wendy! Nogmaals, if you can’t stand the heat, get out of the kitchen….

Trouwens, vet gaaf vakantiehuis, heerlijk aan het strand, zou ik ook graag willen, maar helaas geen 7 ton over.
Lente19251003 schreef:
25-07-2021 18:26
Trouwens, vet gaaf vakantiehuis, heerlijk aan het strand, zou ik ook graag willen, maar helaas geen 7 ton over.
Ze wil graag delen. Dus je mag er vast wel een paar weken verblijven als je een fles azijn meeneemt.
Nou heel stuk getikt maar ik drukte op verkeerde knop.
Geloof me, mijn dag was insta perfect!
Alle reacties Link kopieren
Dopperfles schreef:
25-07-2021 18:31
Ze wil graag delen. Dus je mag er vast wel een paar weken verblijven als je een fles azijn meeneemt.
:HA: een fles azijn kan ik nog wel betalen
Ik ben wel jaloers on jullie Insta-waardige dagen hoor.
Ik stuurde man en kinderen vanochtend op tijd de deur uit zodat ik een halve dag me time had kon werken. Belangrijke deadline deze week. Met Insta en Viva forum als broodnodige ontspanning tussendoor.

:'(
Alle reacties Link kopieren
Hmmm.. Ik vind Wendy verwend (en ze heeft zelf niet eens door dat ze verwend is) maar ook vriendelijk en aardig, maar dat laatste nu dus niet meer.
Een tijdje een 'gemiddeld' leven en werken, het écht druk hebben zou haar denk ik echt goed doen.
Als ze dan weer terugkeert naar haar leven zou ze de dingen wellicht heel anders en juist positiever zien.
Ik denk echt dat een reality check haar goed zou doen. Of ze stort in.
Wendy steunt meerdere goede doelen omdat ze dondersgoed weet dat ze het goed heeft.

Nu deelt ze wat op insta over dit forum wat alleen maar laat zien dat het haar raakt en jullie vinden daar ook weer wat van.

Leven en laten leven mensen....
Dopperfles schreef:
25-07-2021 18:26
“Ik hou de eer aan mezelf”

Uh, nee. Dat doe je totaal niet door eerst iemand publiekelijk te bashen en dan dat vervolgens weer te verwijderen.

Erg jammer dit. Ga Wendy toch maar ontvolgen terwijl ik haar oprecht echt wel een leuke vrouw vind om te volgen. Maar dat negatieve gedoe de hele tijd, mwah.

Volgens mij doe je daar jezelf ook een groot plezier mee.
Alle reacties Link kopieren
Voor 7 ton had ik een dikke villa met zwembad gekocht in Spanje. Niet zoiets kleins in Zeeland :)
glitglam schreef:
25-07-2021 18:48
Hmmm.. Ik vind Wendy verwend (en ze heeft zelf niet eens door dat ze verwend is) maar ook vriendelijk en aardig, maar dat laatste nu dus niet meer.
Een tijdje een 'gemiddeld' leven en werken, het écht druk hebben zou haar denk ik echt goed doen.
Als ze dan weer terugkeert naar haar leven zou ze de dingen wellicht heel anders en juist positiever zien.
Ik denk echt dat een reality check haar goed zou doen. Of ze stort in.
Dat kan ze helemaal niet aan. Want van 1 gezin per maand kramen flipt ze al. Ze heeft geen netwerk, geen stabiele achterwacht thuis en geen normale school/opvang situatie.
Mijn moeder was kraam en werkte echt meer dan dat zij deed. (Was dan ook noodzaak)
Mijn vader was geen directeur van een fancy it bedrijf, gewoon in loondienst maar kwam wel naar huis om voor HUN kinderen te zorgen als mijn moeder maar een bevalling moest. (Hij werkte dan thuis verder wat in die tijd een stuk lastiger was dan nu)

Maar wij (zus en ik) gingen dan naar een reguliere school met 4 volledige dagen en woensdagochtenden naar school.
Met die slappe halve dagen op de vrije school om je natuurlijk ook vrij weinig.
diamantje123 schreef:
25-07-2021 18:53
Voor 7 ton had ik een dikke villa met zwembad gekocht in Spanje. Niet zoiets kleins in Zeeland :)
Die heeft ze in Harderwijk al staan
Alle reacties Link kopieren
Oeh nu moet ik de story zo even terugkijken zie ik al :popcorn:

Vind het altijd wel een beetje bijzonder, als je niet tegen kritiek kan dan moet je je leven ook gewoon niet online gooien.
Seriously?
june. schreef:
25-07-2021 19:03
Oeh nu moet ik de story zo even terugkijken zie ik al :popcorn:
Die heeft ze helaas alweer verwijderd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven