Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 2 [Gesloten door Moderator]

22-05-2021 15:23 2460 berichten
Bericht van Moderator:
Beste forummers,

We hebben dit topic gesloten. De manier waarop hier over gezinnen/personen wordt gesproken kan echt niet. Wij zullen in de loop van de dag een nieuw topic openen met bepaalde voorwaarden. Het is dus niet toegestaan dit zelf te doen. Erg jammer dat dit nodig blijkt te zijn.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.


Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Linkje naar het eerste topic::
entertainment/familievloggers/list_mess ... #p32176619
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2021 08:32
Reden: Bericht toegevoegd
39.61% gewijzigd
Fijn, een nieuw topic.

Zijn we allemaal klaar voor de fantastische Q & A vanavond van de super populaire moeder Geerts? :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Present!
Alle reacties Link kopieren
Dopperfles schreef:
22-05-2021 15:26
Fijn, een nieuw topic.

Zijn we allemaal klaar voor de fantastische Q & A vanavond van de super populaire moeder Geerts? :bonk:
Ik wil haar wat vragen of haar buren al een grafhekel aan haar hebben
Ik ben weer een volger, van jullie, niet van de familievloggers.. :-D
🤣
:hello:
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet de q&a kijken hoor:
Maar vraag me wel echt oprecht af hoe dat huis schoon blijft met dat minimale schoonmaaklijstje van AM?
Ik heb een poetsvrouw en maar 1 kind, maar ben toch wel meer tijd kwijt om het hier een beetje knap te houden.
Blijkbaar doe ik wat verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
HNT! :hello:
Weer present!
Meelezert meldt zich :hello:
Even op de insta van Fara gekeken, nog een week of 6 en zal haar bevalling waarschijnlijk weer online gaan. Overweegt dit keer een bevalling in bad.


Ik ga niet kijken 🙈
Felidaes schreef:
22-05-2021 15:32
Ik ben weer een volger, van jullie, niet van de familievloggers.. :-D
:yes:
Alle reacties Link kopieren
Heeft fara haar vorige bevallingen gedeeld?
Wendy schreef vanochtend bij een foto van een kip: Loslaten is ook houden van.
Was dat die zieke kip? Gaat die dood?

Ze geeft haar geplette paracetamol in plaats van met haar naar de dierenarts te gaan? :sarcastic:
Dieren verzorgen is meer dan knuffelen en eten geven.
Van Luxy wel, de anderen niet
@sparoodislekker
Amy_Santiago schreef:
22-05-2021 16:01
Even op de insta van Fara gekeken, nog een week of 6 en zal haar bevalling waarschijnlijk weer online gaan. Overweegt dit keer een bevalling in bad.


Ik ga niet kijken 🙈
Dat wilde ze bij Luxy ook en toen kon het niet omdat ze uiteindelijk op medische indicatie in het ziekenhuis moest bevallen. Vraag me overigens af of het anders wel was gelukt, want dat bad was zo last minute geregeld dat ik me niet kan voorstellen dat Daniël zich daar al fatsoenlijk in had verdiept. Heb nu ergens tussen neus en lippen door gezien dat ze een badbevalling wil doen in het bad op hun badkamer. Nu heb ik niet heel veel verstand van bevallingen, maar lijkt me niet per se dat dat voor de verloskundige erg handig is.
Amy_Santiago schreef:
22-05-2021 16:08
Van Luxy wel, de anderen niet
@sparoodislekker
Ben me aan het bedenken of die van Lucilla niet ook in beeld is gebracht. Toen vlogden ze wel al, want ze zijn begonnen met vloggen toen alleen Luan er nog was. En sowieso filmden ze al voordat ze het op Youtube gooiden, dus mogelijk dat ze van Luan ook tussen de vlogs door wel eens beelden hebben laten zien als die er zijn.
Alle reacties Link kopieren
Amy_Santiago schreef:
22-05-2021 16:08
Van Luxy wel, de anderen niet
@sparoodislekker
Ieder z’n ding zullen we maar zeggen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Dopperfles schreef:
22-05-2021 15:26
Fijn, een nieuw topic.

Zijn we allemaal klaar voor de fantastische Q & A vanavond van de super populaire moeder Geerts? :bonk:
Songfestival :applause:
Alle reacties Link kopieren
Rosalind schreef:
22-05-2021 16:08
Wendy schreef vanochtend bij een foto van een kip: Loslaten is ook houden van.
Was dat die zieke kip? Gaat die dood?

Ze geeft haar geplette paracetamol in plaats van met haar naar de dierenarts te gaan? :sarcastic:
Dieren verzorgen is meer dan knuffelen en eten geven.
Dat vermoed ik wel. Snap ook niet waarom ze niet naar de dierenarts gaat.
Die antwoorden waren overigens ook even een TVP. Las in het vorige topic wel eens, maar ken eigenlijk alleen de familie Bellinga en een paar families van Een Huis Vol. De Bellinga's heb ik een tijd lang vrij intensief gevolgd (don't ask me why), maar ben ik inmiddels echt volledig op afgeknapt met hun oh zo normale leven, terwijl ze bijna wekelijks op vakantie gaan en in een huis wonen dat geen normaal mens kan betalen.
MrsLady schreef:
22-05-2021 16:09
Dat wilde ze bij Luxy ook en toen kon het niet omdat ze uiteindelijk op medische indicatie in het ziekenhuis moest bevallen. Vraag me overigens af of het anders wel was gelukt, want dat bad was zo last minute geregeld dat ik me niet kan voorstellen dat Daniël zich daar al fatsoenlijk in had verdiept. Heb nu ergens tussen neus en lippen door gezien dat ze een badbevalling wil doen in het bad op hun badkamer. Nu heb ik niet heel veel verstand van bevallingen, maar lijkt me niet per se dat dat voor de verloskundige erg handig is.
Ah, dat wist ik niet! Nu gun ik iedereen haar droombevalling, hoop het voor haar dat het door kan gaan deze keer.
Ik dacht dat daar een speciaal opblaasbaar bad voor te krijgen is? Of heb ik nu die keren op TV stellen gezien zonder bad? Kan ook. 🤷🏻‍♀️
Lijkt me wel wat moeilijker op te ruimen, je eigen bad laat je zo leeg.

Las net dat ze overweegt de kinderen er bij te laten zijn. Zouden jullie dat doen?
Alle reacties Link kopieren
Amy_Santiago schreef:
22-05-2021 16:08
Van Luxy wel, de anderen niet
@sparoodislekker
Van Lucilla ook. Toen hadden ze volgens mij nog dat slank en fit tv YouTube kanaal wat later de bellingas is geworden. Misschien dat zelfs de bevalling van luan ook gefilmd is en alsnog geüpload is.. maar dat zal mij niks verbazen.

En happy new topic :applause:
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.
Voor een badbevalling moet er een speciaal bad komen. Voor de verloskundige is het geen probleem: bed, bad, baarkruk.

Ik zou er zelf geen kinderen bij willen hebben, tenzij je ze wilt laten traumatiseren. Bevalling is nou niet een gezellig feestje of zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven