Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 2 [Gesloten door Moderator]

22-05-2021 15:23 2460 berichten
Bericht van Moderator:
Beste forummers,

We hebben dit topic gesloten. De manier waarop hier over gezinnen/personen wordt gesproken kan echt niet. Wij zullen in de loop van de dag een nieuw topic openen met bepaalde voorwaarden. Het is dus niet toegestaan dit zelf te doen. Erg jammer dat dit nodig blijkt te zijn.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.


Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Linkje naar het eerste topic::
entertainment/familievloggers/list_mess ... #p32176619
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2021 08:32
Reden: Bericht toegevoegd
39.61% gewijzigd
Expreszo schreef:
22-05-2021 17:05
Ah ok. Ik volg haar verder niet, zag alleen dat bevalkingsfilmpje en dat vond ik bizar..
Ik volg haar inmiddels overigens ook niet meer. Toen wel. Maar sinds zij alle coronamaatregelen aan hun laars lapten ben ik héél snel gestopt met ze op welke manier ook maar volgen.
Alle reacties Link kopieren
Mirandaaatje_86 schreef:
22-05-2021 18:20
Erg gemaakt.
Ook teveel reclame.
Heeft ook al sekte neigingen, ook geblokkeerd 😅.
Hahaha. Dan ben ik wel benieuwd wat je dan geplaatst hebt :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
De tweeling wordt weer gefilmd terwijl ze in bad zitten. Doe dat nou gewoon niet denk ik dan....
Nou wat leuk dat moeder Geerts mijn reactie heeft geplaatst op haar story :rofl:

Gelukkig is niks van m’n instagramnaam te herleiden naar mezelf. :proud:
Haha!
Alle reacties Link kopieren
fanatic schreef:
22-05-2021 19:19
De tweeling wordt weer gefilmd terwijl ze in bad zitten. Doe dat nou gewoon niet denk ik dan....
Nee inderdaad, zou dat gewoon domheid zijn?
*LaDolceVita* schreef:
22-05-2021 20:10
Nee inderdaad, zou dat gewoon domheid zijn?
Ze heeft er gewoon schijt aan. Ze heeft namelijk eerder benoemd dat ze er door volgers op gewezen is. Blijkbaar interesseert het haar dus niet.
Dopperfles schreef:
22-05-2021 19:50
Nou wat leuk dat moeder Geerts mijn reactie heeft geplaatst op haar story :rofl:

Gelukkig is niks van m’n instagramnaam te herleiden naar mezelf. :proud:
Wel een goede reactie. Maar je moet haar ontvingen! Gezellig! :P
Alle reacties Link kopieren
Raar toch?

Had jij die reactie geplaatst over die autostoel? Wat een dom mens reageert daar op, sommige mensen adoreren haar echt. Ook wel creepy.
*LaDolceVita* schreef:
22-05-2021 20:15
Raar toch?

Had jij die reactie geplaatst over die autostoel? Wat een dom mens reageert daar op, sommige mensen adoreren haar echt. Ook wel creepy.
Ja ik had inderdaad die reactie geplaatst. De reactie van een andere volger sprak boekdelen.

Ik vind de reactie van Annemarie ook wel weer bijzonder. Het typeert haar wel echt: passief agressief zijn. Dat komt eigenlijk in al haar posts naar voren.
Alle reacties Link kopieren
Klopt! En even laten zien waar ze allemaal mee te “dealen” heeft qua kritiek. Die vrouw is echt totaal wereldvreemd.
Alle reacties Link kopieren
Moeder Geerts is live op instagram, er kijken meer dan 1700 mensen zag ik, wat veel!
Alle reacties Link kopieren
Dopperfles schreef:
22-05-2021 20:13
Ze heeft er gewoon schijt aan. Ze heeft namelijk eerder benoemd dat ze er door volgers op gewezen is. Blijkbaar interesseert het haar dus niet.
Ik werk 'aan de andere kant' van het internet. Met foto's en videos, waar ik dus ook regelmatig materiaal onder ogen krijg wat het daglicht niet kan verdragen. Zulke mensen verzamelen vaak ook dit soort gewoon materiaal (zwembad, badjes etc.) en ik kan er zo niet bij dat dit je niet boeit. Afschuwelijk.
Alle reacties Link kopieren
Dopperfles schreef:
22-05-2021 19:50
Nou wat leuk dat moeder Geerts mijn reactie heeft geplaatst op haar story :rofl:

Gelukkig is niks van m’n instagramnaam te herleiden naar mezelf. :proud:
Hahahaha. Ik ga hier stuk om. Maar even serieus.... ik had wel een inhoudelijke reactie van mama Geerts verwacht. Zo jammer dat ze dan alleen een screenshot plaatst
diamantje123 schreef:
22-05-2021 22:10
Hahahaha. Ik ga hier stuk om. Maar even serieus.... ik had wel een inhoudelijke reactie van mama Geerts verwacht. Zo jammer dat ze dan alleen een screenshot plaatst
Ja dat vind ik ook wel een gemiste kans van haar. Ik had graag haar antwoord gelezen. :proud:
Ik volg😁
Ah ik krijg nu een middelvinger van Julia als reactie. :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Dopperfles schreef:
22-05-2021 22:21
Ah ik krijg nu een middelvinger van Julia als reactie. :bonk:
Kinderachtig... ze houdt zich liever vast aan haar schema dan even de auto aan de kant te zetten om Lot te voeden. Ze heeft echt geen idee hoe onveilig dat is.
Alle reacties Link kopieren
Wat een onnozel mens is het eigenlijk ook. En al die schapen op haar Insta ook.
Ik volgde al niet meer, maar ga ook niet meer kijken. Die mensen zijn koekkoek.
Alle reacties Link kopieren
Amy_Santiago schreef:
22-05-2021 16:16

Las net dat ze overweegt de kinderen er bij te laten zijn. Zouden jullie dat doen?
Ik weet zeker dat mijn 6-jarige dat heel mooi zou vinden als alle omstandigheden optimaal zouden zijn. Maar ik mag niet thuis, ik kan niet goed omgaan met de pijn, kans op keizersnede is groot en we hebben (ook niet onbelangrijk :P ) al genoeg kinderen.
Als hij maar een andere volwassene in huis is om zich bij terug te trekken als hij dat wil.
Alle reacties Link kopieren
Als ok zo'n bevalling als die Channah had dan zou ik het wel aandurven haha.

Helaas is mijn lichaam niet in staat om fatsoenlijk weeën op te vangen, dus voor alles en iedereen is het beter dat ze me platspuiten en gewoon met rust laten haha.
Maar ik wil geen derde. 😅
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
22-05-2021 16:44
Heb wel de indruk dat Mascha van Beautygloss enigszins die richting uit neigt te gaan gezien ze al met haar dochter in een tijdschrift geposeerd heeft. Al vind ik het eigenlijk ook niks voor haar om dat te doen, dus wellicht was dat alleen om een mooie herinnering te hebben die dan toevallig ook in een tijdschrift komt.
Haar volg ik graag, op IG dan, voor vlogs heb ik geen geduld. En ik weet dat Mascha vrij streng is en dat dochter bijvoorbeeld niet in beeld komt met gesponsorde en gekregen spullen.
Ik denk dat Mila op een gegeven moment ook niet meer (vaak) in beeld komt.
Alle reacties Link kopieren
Nou plaatst ze weer een vaas met een hele grote piemel wat is dat toch met haar.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag eens een foto van een familie die na de geboorte gezellig in dat baarbad was gaan zitten... :pukey:
Ma Geerts is een bijzondere vrouw. Toch kan ik het niet laten om haar te volgen, iets van ramptourisme ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven