Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 20

21-05-2023 12:57 3018 berichten
Deel 20 :cheer2:

Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Expreszo* schreef:
21-05-2023 22:34
Een live demonstratie, wie wil dat nou niet??
🤣😯
Alle reacties Link kopieren Quote
HNT. :cheer2:

Ik heb een bericht in het oude topic geplaatst. Ik zag te laat dat er een nieuwe is.
Is er iemand zo lief om mijn bericht naar hier te kopiëren? :A: Ik zit nu op mijn tablet en geen idee hoe dat moet :whistle:
Ga ik over nadenken.
Polo
zondag 21 mei 2023 om 23:28

Holaa schreef: ↑21-05-2023 12:53
Vind ik ook, maar ze maakt zich nu al een tijdje druk om auto bezetting, maken we niet teveel geluid op een camping, kunnen we het nog? En ze moet nog 2 maanden oid tot ze gaan. Ik vind het vermoeiend hoe ze doet. En snap dat het gezellig is als iedereen meegaat qua kids en aanhang, maar het is nu wel een hele onderneming tot nu toe, al in de aanloop naar....

Die lange aanloop is gewoon onderdeel van het spel van AM. Bedelen om spullen, sponsordeals zoeken, het aanprijzen van spullen zodat volgers voor de vakantie wel de juiste spullen kopen. Daarnaast is haar boek klaar en staat de vaderdagbox klaar dus is er verder ook niets 'belangrijks' te melden.

En ik heb al een paar keer gelezen dat AM onzeker is. Ga toch weg, ze is zo arrogant als dat ze groot is. Ze geniet ervan om in de belangstelling te staan, kan niet genoeg in de media of in bladen komen.
Er is maar een waarheid en dat is die van AM.

Ik vind het sneu voor de kinderen. Altijd dingen moeten doen of ergens naar toe gaan waar een deal mee is. Niet gewoon naar iets toe gaan waar je kinderhart een sprongetje van maakt. Al is het maar de speeltuin om de hoek
anoniem_64f1c329343f1 wijzigde dit bericht op 22-05-2023 08:05
0.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Expreszo* schreef:
21-05-2023 23:56
Polo
zondag 21 mei 2023 om 23:28

Dankjewel :bigkiss:

Als het niet teveel gevraagd is zou je dan een alinea kunnen plaatsen tussen mijn bericht en dat van Holaa?
Ga ik over nadenken.
Polo schreef:
22-05-2023 00:02
Ik denk dat het zo duidelijker is, zat wat te kloten met de lettertypes.
Zo klopt het, toch?
Alle reacties Link kopieren Quote
Expreszo* schreef:
22-05-2023 00:03
Ik denk dat het zo duidelijker is, zat wat te kloten met de lettertypes.
Zo klopt het, toch?
Bijna. Mijn tekst begint bij 'die lange aanloop'. Dus een stukje verder terug :biggrin:
Ga ik over nadenken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Brokkel* schreef:
21-05-2023 20:42
Voor iemand die altijd lekker op de bonnefooi rondtrok met kinderen in Frankrijk, schiet AM behoorlijk in de stress, omdat ze over 6 weken (?) op vakantie willen gaan.

1. Koop een tent.
2. Boek een plek (of ga op de bonnefooi).
3. Pak de tas in, alsof je een weekend weggaat (want bij haar lijkt het alsof ze altijd weken van huis gaan met 'voor iedereen een grote tas'.
4. Neem pinpas en ID-kaart mee.
5. Vergeet niet om de bentobox te vullen.
6. Ga rijden.

Maar voor de liefhebber wil ik dit concept nog verder uitdiepen in een workshop a 37,50 pp. Maar, omdat ik de workshopcode in een boxje verstuur, is het tijdelijk voor €7,50. Exclusief Chef Cookie. Wees er snel bij, want op = op!
en vergeet niet te vermelden dat ze hier over ook een hoofdstuk in het boek staat
Alle reacties Link kopieren Quote
fanatic schreef:
21-05-2023 21:14
Happy new topic !!
Jullie moeten niet vergeten dat ze al jaren niet meer gekampeerd heeft he.. ze weet helemaal niet meer hoe het moet.
ze heeft demeiden erbij gekregen en jet en lot . En ze moet dan alles alleen doen want niemand zorgt natuurlijk voor de kleintjes.

Ik vind het weer stressen om niks en zie al een samenwerking aankomen met een nieuw stressbal merk of een anti stress tips boek
Oh en natuurlijk een nieuwe kistjes samenwerking
oh ja en toen de tweeling kwam was het kamperen afgelopen omdat?
Alle reacties Link kopieren Quote
TVP! 🙂
Polo schreef:
22-05-2023 00:12
Bijna. Mijn tekst begint bij 'die lange aanloop'. Dus een stukje verder terug :biggrin:
Sorry, het was al laat. Nu klopt het
Alle reacties Link kopieren Quote
fanatic schreef:
21-05-2023 21:14
Happy new topic !!
Jullie moeten niet vergeten dat ze al jaren niet meer gekampeerd heeft he.. ze weet helemaal niet meer hoe het moet.
ze heeft demeiden erbij gekregen en jet en lot . En ze moet dan alles alleen doen want niemand zorgt natuurlijk voor de kleintjes.

Ik vind het weer stressen om niks en zie al een samenwerking aankomen met een nieuw stressbal merk of een anti stress tips boek
Oh en natuurlijk een nieuwe kistjes samenwerking
Ze kan altijd nog terecht bij kartent voor kartonnen tentjes 😂
Alle reacties Link kopieren Quote
Expreszo* schreef:
22-05-2023 08:05
Sorry, het was al laat. Nu klopt het
Super, dankjewel.
Ga ik over nadenken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wendy laat ook weer even zien dat ze heel goed bezig is......waarom toch die bevestiging zoeken?
En of Fitbit voor wendydependy even het steppen erbij wil zetten, anders is het namelijk niet gebeurd.

En gelukkig zien we dat AM wel een leuke moeder is met Lot......het staat immers op insta.

Ik ga weer wat nuttige zaken uitvoeren vandaag, clienten zien enzo, dan kan ik mij vanavond weer storten in de irritaiment.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het lijkt erop dat doordat Wendy heerlijk dagen weg is geweest, weer hernieuwde energie heeft en er weer lekker tegenaan gaat. :yes:
Alle reacties Link kopieren Quote
Het spontane is er echt wel af bij AM he (voor zover dat er is in haar strakke ritme)? Het is echt alleen maar een commercieel account inmiddels.
Alle reacties Link kopieren Quote
Schmetterlingling schreef:
22-05-2023 10:14
Het spontane is er echt wel af bij AM he (voor zover dat er is in haar strakke ritme)? Het is echt alleen maar een commercieel account inmiddels.
precies, doet ze nog aan hardlopen. Daar deelt ze ook niks meer over.
Alle reacties Link kopieren Quote
Inschrijving KvK seizoen 4 is ook geopend... horen we ook niets meer van. Mss doet ze het nu 'stiekem' omdat t vorig jaar een domper was dat ze niet geselecteerd was? Of deed ze het alleen maar als promo ter voorbereiding op halve marathon?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat hardlopen was echt puur voor de samenwerking. Zonde want het deed haar wel goed volgens mij.
Alle reacties Link kopieren Quote
DientjeF schreef:
22-05-2023 09:19
Het lijkt erop dat doordat Wendy heerlijk dagen weg is geweest, weer hernieuwde energie heeft en er weer lekker tegenaan gaat. :yes:
Precies!
Alle reacties Link kopieren Quote
Je moet toch wel echt een bijzondere drive hebben om geld te willen verdienen als je dat hele hardlooptraject puur doet voor de centen... Ik zou het niet kunnen als dat mijn enige motivatie was!
Alle reacties Link kopieren Quote
Schmetterlingling schreef:
22-05-2023 10:51
Je moet toch wel echt een bijzondere drive hebben om geld te willen verdienen als je dat hele hardlooptraject puur doet voor de centen... Ik zou het niet kunnen als dat mijn enige motivatie was!
ze deelt er niks meer over. Dat vind ik gewoon echt bijzonder, kan ze het boek de schuld geven. Maar ik dacht dat ze goed was in plannen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedlamp76 schreef:
22-05-2023 10:48
Dat hardlopen was echt puur voor de samenwerking. Zonde want het deed haar wel goed volgens mij.
en om die box te promoten!
hoe ver sta je dan van jezelf af en waarom sleep je je hele familie mee in dit verdienmodel? AM is ook gewoon een poppetje in het hele geheel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Demeiden dragen hun slaapzakwinterjas vandaag, tis 25 graden maar je weet natuurlijk nooit of t ineens gaat vriezen
Alle reacties Link kopieren Quote
Huppeltante schreef:
22-05-2023 11:28
Demeiden dragen hun slaapzakwinterjas vandaag, tis 25 graden maar je weet natuurlijk nooit of t ineens gaat vriezen
😁
Bijzondere keuze inderdaad.
Het is echt geen weer voor een winterjas.
Alle reacties Link kopieren Quote
Traveler schreef:
22-05-2023 11:33
😁
Bijzondere keuze inderdaad.
Het is echt geen weer voor een winterjas.
komt omdat ze nog geen nieuwe kleding heeft , inderdaad maar AM staat bekend hierom.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven