Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 20

21-05-2023 12:57 3018 berichten
Deel 20 :cheer2:

Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Huppeltante schreef:
22-05-2023 11:28
Demeiden dragen hun slaapzakwinterjas vandaag, tis 25 graden maar je weet natuurlijk nooit of t ineens gaat vriezen
Er moet eerst nog een reel komen met de kleding van Ot en Sien he?
Na de vele vragen natuurlijk :D
Alle reacties Link kopieren Quote
Huppeltante schreef:
22-05-2023 11:28
Demeiden dragen hun slaapzakwinterjas vandaag, tis 25 graden maar je weet natuurlijk nooit of t ineens gaat vriezen
Een paar weken terug ook terwijl Lot met een mouwloos shirt en zonder jas stil in de bakfiets zat.
Alle reacties Link kopieren Quote
miep schreef:
22-05-2023 11:51
komt omdat ze nog geen nieuwe kleding heeft , inderdaad maar AM staat bekend hierom.
Een vest / spijkerjasje/ sweater kan ook als het s morgens nog wat frisser is.
Lijkt me dat iedereen zoiets wel in zn kast heeft .
Maar inderdaad, er worden daar wel vaker bijzondere kledingkeuzes gemaakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ideaal dat thuiswerken van Maarten. Hij kan best vaak iets doen tussendoor
Alle reacties Link kopieren Quote
Traveler schreef:
22-05-2023 11:33
😁
Bijzondere keuze inderdaad.
Het is echt geen weer voor een winterjas.
Idd, en morgen wordt het minder weer en gaan ze in short en T-shirt naar school.
*** Wees niet boos op luie mensen, zij hebben niks gedaan ***
Rocky schreef:
22-05-2023 12:39
Ideaal dat thuiswerken van Maarten. Hij kan best vaak iets doen tussendoor
Lijkt mij ook wel ideaal. Hoewel mijn man bij thuiswerken de hele dag zit te bellen en zijn koffie gewoon achter de laptop nuttigt. Ik vond het vooral handig dat mijn jongste gewoon thuis kon blijven om met vriendjes te spelen, maar hij heeft nu de leeftijd dat hij sowieso thuis kan blijven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wendy is de vliegschaamte voorbij en ja, ik vind daar echt wat van. Zeker na haar eerdere gejank over beter zorgen voor de planeet.

Wendy: huilie huilie doen over plastic, beter voor het milieu zorgen en boos op mensen die niet goed zorgen voor de aarde.
Ook Wendy: lekker 3 keer onnodig vliegen binnen 5 maanden tijd, want ja.....ik zoek mezelf.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft Wendy haar personal trainer nog?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ouder1980-2de schreef:
22-05-2023 12:55
Wendy is de vliegschaamte voorbij en ja, ik vind daar echt wat van. Zeker na haar eerdere gejank over beter zorgen voor de planeet.

Wendy: huilie huilie doen over plastic, beter voor het milieu zorgen en boos op mensen die niet goed zorgen voor de aarde.
Ook Wendy: lekker 3 keer onnodig vliegen binnen 5 maanden tijd, want ja.....ik zoek mezelf.
Het zit jou nogal dwars he
Juist fijn dat ze het zo naar haar zin heeft de laatste tijd!
Alle reacties Link kopieren Quote
HNT
Alle reacties Link kopieren Quote
Rocky schreef:
22-05-2023 13:02
Het zit jou nogal dwars he
Juist fijn dat ze het zo naar haar zin heeft de laatste tijd!
tuurlijk zit dat mij dwars!

Ik volg haar al jaren en het is juist leuk om iemand te volgen met zo goed als dezelfde ideeën rondom onderwerpen. En dat vliegen vind ik daarom enorm stom en onnodig. Hierdoor volg ik haar dus niet meer. En dat heeft niks met gunnen te maken.
Het past in hetzelfde rijtje als AM met haar gewauwel over gepland, sporten en andere onzin en dan vervolgens iets anders laat zien.
En niemand is mij iets verplicht en gelukkig kan ik ontvlogen. Ik vind het gewoon verwend gedrag en niet trouw blijven aan jezelf.
ouder1980-2de wijzigde dit bericht op 22-05-2023 13:23
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat geldt voor bijna insta-accounts en influencers. Je ziet het gewoon gebeuren.
Hip en hot die ook veel keren in een vliegtuig stapt. Maar ja ze eten weinig vlees en hebben warmtepomp en zonnepanelen…..
En zo praat iedereen het voor zichzelf goed.
Misschien is alruine volgen dan betere irritainment, tenminste voor mij wel
Ik voel de spanning nu toch wel bij mijzelf opkomen. Welke tent hebben Maarten en Annemarie gekregen? En gaan ze mét of zonder aanhangwagen?
Nog meer schrijvers die het nu toch wel heel spannend beginnen te vinden?

Nou is maandag natuurlijk altijd al een beetje spannende dag: altijd weer de vraag wat de promotieartikelen van Groenrijk zijn. Gelukkig heeft Annemarie de link al voor ons klaargezet: pjoeh ;-D.

Ik wil ook eigenlijk al een tijdje klompen voor in de tuin. Heeft een van jullie nog een goede tip hiervoor?
Rocky schreef:
22-05-2023 13:13
Dat geldt voor bijna insta-accounts en influencers. Je ziet het gewoon gebeuren.
Hip en hot die ook veel keren in een vliegtuig stapt. Maar ja ze eten weinig vlees en hebben warmtepomp en zonnepanelen…..
En zo praat iedereen het voor zichzelf goed.
Misschien is alruine volgen dan betere irritainment, tenminste voor mij wel
Maar ook Alruina brengt de kindjes gewoon met de auto naar school want anders krijgen ze koude handjes enzo. Liefde voor de aarde is ook bij haar vooral praktisch van aard.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gique schreef:
22-05-2023 13:15
Maar ook Alruina brengt de kindjes gewoon met de auto naar school want anders krijgen ze koude handjes enzo. Liefde voor de aarde is ook bij haar vooral praktisch van aard.
Echt he?
Ik snap eigenlijk niet waarom ze daar nog steeds mogen wonen?
Dat kan toch nooit goed gevonden worden door de gemeente, straks gaan er meer dat doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rocky schreef:
22-05-2023 13:13
Dat geldt voor bijna insta-accounts en influencers. Je ziet het gewoon gebeuren.
Hip en hot die ook veel keren in een vliegtuig stapt. Maar ja ze eten weinig vlees en hebben warmtepomp en zonnepanelen…..
En zo praat iedereen het voor zichzelf goed.
Misschien is alruine volgen dan betere irritainment, tenminste voor mij wel
Snap ik ook, blijkbaar is dat ook wel menselijk. Je ziet het gewoon wel vaker bij mensen die meer te besteden hebben dan gemiddeld en dat is opvallend egoïstisch. Het hoge 'ikke ikke ikke' gehalte vind ik confronterend. En vooral hoe geleidelijk en makkelijk dat gaat. En dan kun je nog zoveel goeds doen, maar het valt dan eigenlijk in het niet "want ik verdien het toch?'
Alle reacties Link kopieren Quote
Gique schreef:
22-05-2023 13:13
Ik voel de spanning nu toch wel bij mijzelf opkomen. Welke tent hebben Maarten en Annemarie gekregen? En gaan ze mét of zonder aanhangwagen?
Nog meer schrijvers die het nu toch wel heel spannend beginnen te vinden?

Nou is maandag natuurlijk altijd al een beetje spannende dag: altijd weer de vraag wat de promotieartikelen van Groenrijk zijn. Gelukkig heeft Annemarie de link al voor ons klaargezet: pjoeh ;-D.

Ik wil ook eigenlijk al een tijdje klompen voor in de tuin. Heeft een van jullie nog een goede tip hiervoor?
Nou echt: die tent is echt een geweldig spannende cliffhanger, niet te doen.

Wat minstens zo spannend is, is of men toch niet naast het vorige week gepromote buitenkeukentje grijpt. Dat was vorige week binnen een uur uitverkocht en is weer aangevuld, maar let op: op = wederom echt op!

Het met betekenis gebruiken van het woord ‘wederom’ is schijnbaar blijkbaar erg uitdagend.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wendy gaat over twee weken weer vliegen 🤭
Alle reacties Link kopieren Quote
Gaat Wendy over 2 weken nou weer weg met het vliegtuig? Even voorop gesteld: maakt mij niets uit. Ik vlieg zelf ook zeker 2 keer per jaar. Maar als je jezelf altijd voordoet als een 'groene' dan vind ik dat niet kunnen. Wel weer leuke stories als ze er tussenuit is. ;) Vond Zweden ook leuk om te zien. Gewoon thuis is ze net een kruidenvrouwtje. Daar heb ik persoonlijk niet veel mee. Maar zij geniet er zichtbaar van. Ze boft maar met al die vrije tijd die ze heeft. Hopelijk beseft zij zich dat.
Ik vind het vooral opvallend hoe vaak zij tijd zonder kinderen heeft. Dat kan ik niet rijmen met haar eerdere (jank)stories over dat het allemaal zo benauwend is, altijd maar thuis bla bla bla.
Ze gaat vaker zonder dan met knd op vakantie.
En wat me dan, als ik toch bezig ben, ook nog eens verbaast...is dat die vakantiehuizen niet meer in beeld zijn. Je weet wel, die bereikbaar moesten zijn ook voor mensen met een wat krappere beurs.
Rocky schreef:
22-05-2023 12:39
Ideaal dat thuiswerken van Maarten. Hij kan best vaak iets doen tussendoor
Zeker. Al vind ik het toch best wat gek dat de campingbrander persé vandaag opnieuw gespoten moet worden (wat dat ook mag betekenen) terwijl de zomervakantie nog zeker 6 weken weg is.
Waar gaat Wendy over twee weken dan weer heen? En met wie, want de kinderen hebben dan nog geen vakantie lijkt me?

Wat Expreszo zegt, waar zijn de vakantiehuizen? Ik ben verbaasd dat ze daar niet vaker heen gaan. Misschien net wat te ver voor een gewoon weekend maar in de meivakantie, of tijdens de verschillende lange weekends die er in het voorjaar zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rosalind* schreef:
22-05-2023 14:01
Zeker. Al vind ik het toch best wat gek dat de campingbrander persé vandaag opnieuw gespoten moet worden (wat dat ook mag betekenen) terwijl de zomervakantie nog zeker 6 weken weg is.
Zelfde met de tassen en de kistjes voor uitslaapmoment. Maar hè ze wil proefkamperen dus ze moeten opschieten :biggrin:
Rocky schreef:
22-05-2023 14:06
Zelfde met de tassen en de kistjes voor uitslaapmoment. Maar hè ze wil proefkamperen dus ze moeten opschieten :biggrin:
Tja, van AM verbaast het me niet.
Maar ik snap niet dat Maarten ermee in gaat.
Ik erger me aan het geneuzel over typisch jongens- en meisjesgedrag.
Vorige week Pris over haar stoere dochter, die geen meisje-meisje is, maar meedoet met de jongens. Haar broers dus, die ze dagelijks om zich heen ziet. Heel logisch dat ze meedoet dus. Maar nee, het is zooo bijzonder.
En nu Wendy weer over dat meisjes niet graven en alleen van roze en glitter houden. Dat jongens meer van ondernemen houden.

Maar goed, in beide gezinnen natuurlijk een erg traditionele rolverdeling.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven