Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 20

21-05-2023 12:57 3018 berichten
Deel 20 :cheer2:

Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
AM die haar planning bijhoudt in een digitale en een papieren agenda. Echt wat een overprocessing, print je digitale agenda uit of gebruik alleen een papieren, maar dit is toch echt zonde van je tijd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik stoor me niet snel aan AM maar het gezenuw over die vakantie over 6/7 weken ben ik wel al een beetje zat.

Ik heb ook zo'n vriendin die weken vantevoren exact wil weten hoe laat ze weg gaan rijden, die bij wijze van nu al aan het pakken is. Een bron van ergernis. Ik zit op insta voor m'n ontspanning hoor 😜
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Rosalind* schreef:
22-05-2023 14:16
Ik erger me aan het geneuzel over typisch jongens- en meisjesgedrag.
Vorige week Pris over haar stoere dochter, die geen meisje-meisje is, maar meedoet met de jongens. Haar broers dus, die ze dagelijks om zich heen ziet. Heel logisch dat ze meedoet dus. Maar nee, het is zooo bijzonder.
En nu Wendy weer over dat meisjes niet graven en alleen van roze en glitter houden. Dat jongens meer van ondernemen houden.

Maar goed, in beide gezinnen natuurlijk een erg traditionele rolverdeling.
En toch. Ik vind mijzelf vrij relaxt op dit gebied en man en ik hebben geprobeerd heel neutraal op te voeden. En ik heb dus twee jongens die de hele dag (hard) aan het stoeien zijn, niet van tekenen houden en altijd met auto's speelden. En twee meiden die de hele dag aan het tekenen/knutselen/lezen waren. Kinderfeestjes waren ook enigszins anders van karakter.

Ik heb mij hier altijd over verbaasd. Verder heb ik ook helemaal niets met dat geneuzel over jongens- en meidendingen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rosalind* schreef:
22-05-2023 14:06
Waar gaat Wendy over twee weken dan weer heen? En met wie, want de kinderen hebben dan nog geen vakantie lijkt me?

Wat Expreszo zegt, waar zijn de vakantiehuizen? Ik ben verbaasd dat ze daar niet vaker heen gaan. Misschien net wat te ver voor een gewoon weekend maar in de meivakantie, of tijdens de verschillende lange weekends die er in het voorjaar zijn.
Naar Ibiza met Vinnie volgens mij. En inderdaad weer zonder kinderen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Expreszo* schreef:
22-05-2023 13:56
Ik vind het vooral opvallend hoe vaak zij tijd zonder kinderen heeft. Dat kan ik niet rijmen met haar eerdere (jank)stories over dat het allemaal zo benauwend is, altijd maar thuis bla bla bla.
Ze gaat vaker zonder dan met knd op vakantie.
En wat me dan, als ik toch bezig ben, ook nog eens verbaast...is dat die vakantiehuizen niet meer in beeld zijn. Je weet wel, die bereikbaar moesten zijn ook voor mensen met een wat krappere beurs.
Ik ook. Ik heb echt niet zoveel vrije momenten zonder kids hoor. Zou dat ook niet willen trouwens. Een keer een weekendje is leuk maar ik heb niet voor niets voor ze gekozen. Ze horen er gewoon bij. En ik gebiet juist heel erg van mijn vakanties met ze samen. Maar ik heb dan ook gewoon een baan in de zorg van 30 uur per week. ;-) Maar zij vindt alles in het leven nogal snel zwaar lijkt het wel. Ik vind haar daarin heel kinderlijk. Die vakantiehuizen zijn puur voor de winst. Wat ook helemaal logisch is hoor, je koopt ze niet voor goeddadigheid. Maar ga dan niet zitten verkondigen dat het ook voor de mensen beschikbaar is met een kleinere beurs.
Alle reacties Link kopieren Quote
Griet86 schreef:
22-05-2023 13:01
Heeft Wendy haar personal trainer nog?
ik zie haar niet meer sporten met hem of zonder hem
Alle reacties Link kopieren Quote
Wendy is net zoals die klimaatplakkers, groen l☆llen en vervolgens een voetstap van hier tot Tokio. Hypocriet.
I'll be back..forumfossiel.
Alle reacties Link kopieren Quote
miep schreef:
22-05-2023 15:08
ik zie haar niet meer sporten met hem of zonder hem
Zoals ik zie ik ze weer over gestapt naar Get fit Girl.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wendy is heel verwend en wilt dit verdoezelen met haar groene ideetjes/idealen.

Vakantiehuizen zijn gewoon een investering. Prima maar kom hier gewoon voor uit. Voor de krappe beurs mocht toch niet van het vakantiepark 🤭.

Bizar ken echt niemand die zoveel tijd voor zich zelf heeft of samen. Nog durven klagen en janken ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
"Lot is 3 en heeft meer uitdaging nodig".

Nee, Lot is 3 en wil meer dan alle standaard saaie uitjes naar Groenrijk en andere gesponsorde winkels. Ze wil gewoon een ochtend krijspaleis of een uurtje spelen in een simpel buurt-speeltuintje of een rondje kinderboerderij!! Snap dat gewoon eens. Het leven voor een 3 jarige is echt zo simpel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nu weer eenpansmaaltijden voor de camping. Ik ga dit gezever niet nog 6 weken trekken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedlamp76 schreef:
22-05-2023 16:29
Nu weer eenpansmaaltijden voor de camping. Ik ga dit gezever niet nog 6 weken trekken.
We krijgen eerst nog proefkamperengeneuzel x100.
I'll be back..forumfossiel.
Alle reacties Link kopieren Quote
AM gaat het allemaal voor ons uitvinden 🤣
miep schreef:
22-05-2023 15:08
ik zie haar niet meer sporten met hem of zonder hem
Het rondje steppen gemist van gisteren?
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom is Jim de enige die fietst met Jet?
Zo sneu voor dat meisje, waarom rent AM niet even mee
Klaasje schreef:
22-05-2023 16:23
"Lot is 3 en heeft meer uitdaging nodig".

Nee, Lot is 3 en wil meer dan alle standaard saaie uitjes naar Groenrijk en andere gesponsorde winkels. Ze wil gewoon een ochtend krijspaleis of een uurtje spelen in een simpel buurt-speeltuintje of een rondje kinderboerderij!! Snap dat gewoon eens. Het leven voor een 3 jarige is echt zo simpel.
Ze waren gisteren nog naar het strandje geweest. Kan niet elke dag feest zijn. Vandaag moet er gewoon gewerkt/gewinkeld worden.
Ik geloof dat het nieuwe oude manier van vakantie vieren AM nogal wat stress oplevert.
Had ze toch beter haar ouders te vriend kunnen houden ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Rosalind* schreef:
22-05-2023 16:47
Ik geloof dat het nieuwe oude manier van vakantie vieren AM nogal wat stress oplevert.
Had ze toch beter haar ouders te vriend kunnen houden ;-D
Ergens wel logisch. Ze leefde jarenlang in dezelfde bubbel met nagenoeg geen input van buitenaf. Geen vrienden die anders reizen, geen andere bestemmingen, geen collega's die van alles vertellen - en waardoor je dus leert dat de wereld gewoon doorgaat en jij dus niet het wiel opnieuw uitvindt. -

En waar wij op zaterdagavond borrelen met onze vrienden en sparren over de vakantie, doet AM dat op insta - met al haar vrienden -
Alle reacties Link kopieren Quote
Blossom schreef:
22-05-2023 16:23
Wendy is heel verwend en wilt dit verdoezelen met haar groene ideetjes/idealen.

Vakantiehuizen zijn gewoon een investering. Prima maar kom hier gewoon voor uit. Voor de krappe beurs mocht toch niet van het vakantiepark 🤭.

Bizar ken echt niemand die zoveel tijd voor zich zelf heeft of samen. Nog durven klagen en janken ook.
Wel bijzonder, ik ken een stichting die een huisje heeft op hetzelfde park op Ameland en zij verhuren het dus ook.voor een zeer lage prijs aan hun leden. (Als in 300 euro voorneen week in het hoofdseizoen) . Het kan dus wel.
Dus dit soort dingen maakt Wendy in mijn ogen wel ongeloofwaardig.

(En ik vind het prima.als je dat huis koopt als investering, maar lieg er dan niet gewoon over)
Klaasje schreef:
22-05-2023 16:23
"Lot is 3 en heeft meer uitdaging nodig".

Nee, Lot is 3 en wil meer dan alle standaard saaie uitjes naar Groenrijk en andere gesponsorde winkels. Ze wil gewoon een ochtend krijspaleis of een uurtje spelen in een simpel buurt-speeltuintje of een rondje kinderboerderij!! Snap dat gewoon eens. Het leven voor een 3 jarige is echt zo simpel.
Dat dacht ik ook. Ga met haar peuterzwemmen, maak een boswandeling, laat haar in de speeltuin met andere kinderen spelen, koop een loopfiets et cetera.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie overigens bij andere vloggers alweer de ot ennsien kortjngscode voorbij komen. Zou AM eruit geknikkerd zijn bij ze?
Alle reacties Link kopieren Quote
Craziestcatlady schreef:
22-05-2023 17:29
Ik zie overigens bij andere vloggers alweer de ot ennsien kortjngscode voorbij komen. Zou AM eruit geknikkerd zijn bij ze?
Staat voor woensdag in haar agenda
Alle reacties Link kopieren Quote
Craziestcatlady schreef:
22-05-2023 17:18
Wel bijzonder, ik ken een stichting die een huisje heeft op hetzelfde park op Ameland en zij verhuren het dus ook.voor een zeer lage prijs aan hun leden. (Als in 300 euro voorneen week in het hoofdseizoen) . Het kan dus wel.
Dus dit soort dingen maakt Wendy in mijn ogen wel ongeloofwaardig.

(En ik vind het prima.als je dat huis koopt als investering, maar lieg er dan niet gewoon over)
Daar zit het verschil, je moet er een stichting voor hebben wil je voor een lagere prijs willen verhuren zo werkt de Nederlandse wet nu eenmaal, daar kan Wendy niets aan doen.
Ik vind op maandag gaan leren voor een topotoets op woensdag heel netjes. Dat is toch geen laatste moment? Mijn kinderen vergaten altijd standaard zo'n toets.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gique schreef:
22-05-2023 17:56
Ik vind op maandag gaan leren voor een topotoets op woensdag heel netjes. Dat is toch geen laatste moment? Mijn kinderen vergaten altijd standaard zo'n toets.
AM wil dan gewoon uitleg geven, dat zijn van het plannen was en Maarten niet en dus 1 jaar langer over de opleiding deed. PFFFFFF , ze vind zich zelf zo geweldig deze vrouw.
En ze kon toch zo goed alles plannen en hield dan tijd over. Met Jet fietsen doet ze niet, ik vind het echt te treurig voor woorden

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven