Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 5

11-09-2021 11:02 3103 berichten
Schrijf hier mee over wat (en niet met) de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Let op: Dit is een roddeltopic. We praten over de leuke dingen, maar zijn ook kritisch op alles wat de familievloggers ons laten zien op hun social media kanalen.
Vind je dat niks, dan staat het je vrij zelf een ander topic te openen.
Alle reacties Link kopieren
Ik onderneem echt niet zo veel als AM. Heb de indruk dat de kinderen daar echt vermaakt worden. Hier vermaken ze zich zelf met vriendjes in en rondom het huis. En in het weekend gaan wij wel weg maar niet continu. Wat dat betreft zou ik best wel wat van haar kunnen leren.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een paar dagen afwezig geweest en het is druk geweest hier :HA:

Ik heb tedoen met Wendy haar kinderen, het is herfstvakantie en mama gaat er welgeteld 1 dag op uit met hun! De rest is voor haar een kledingbeurs, op vakantie naar Zweden! Zo zie je maar je kunt nog zoveel geld hebben en zelfs 3 huizen hebben je moet nog steeds meer en meer. Als die meiden straks volwassenen zijn zie ik hun herinneren mama&papa dachten heel vaak aan hun eigen en dat is niet verkeerd maar alles met mate.
Je zag zoë ook glunderend vertellen over haar uitstapje met Vincent :) Wat dit betreft vind ik dat Maarten meer doet met zijn kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin die blote voetjes van Lot, sokjes aan, majo erover, broekje erover, lekker warm. Of zo’n skipakje met voetjes. Dit is wel heel gemakzuchtig zo.
Freedom47 schreef:
18-10-2021 21:52
Ik ben een paar dagen afwezig geweest en het is druk geweest hier :HA:

Ik heb tedoen met Wendy haar kinderen, het is herfstvakantie en mama gaat er welgeteld 1 dag op uit met hun! De rest is voor haar een kledingbeurs, op vakantie naar Zweden! Zo zie je maar je kunt nog zoveel geld hebben en zelfs 3 huizen hebben je moet nog steeds meer en meer. Als die meiden straks volwassenen zijn zie ik hun herinneren mama&papa dachten heel vaak aan hun eigen en dat is niet verkeerd maar alles met mate.
Je zag zoë ook glunderend vertellen over haar uitstapje met Vincent :) Wat dit betreft vind ik dat Maarten meer doet met zijn kinderen.

Niet met je eens!
Die meiden hebben mooie herinneringen aan hun ouders straks hoor.
Wat ik zie als volger vind ik al zo warm en liefdevol dus die kinderen zullen dat ook zeker zo ervaren,
Daar doet een paar dagen weg zonder hen niks aan af!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er ook niet voor kiezen steeds weg te gaan, maar vooral omdat ze zo weinig tijd met z'n zessen hebben voor mijn gevoel. Vind het echter onzin dat het zielig is dat w maar 1 dag met ze op stap gaat. Zat kinderen hebben gewoon een dagje bso extra en gaan een nachtje bij opa en oma logeren, omdat de ouders gewoon moeten werken.

Die uitstapjes van AM vind ik heel leuk. Ik ben zelf ook het liefst op pad met ze, maar merk dat ze doordeweeks vooral hun eigen plannen hebben. Dat zie ik bij AM weer minder.
Alle reacties Link kopieren
Dico schreef:
18-10-2021 23:22
Niet met je eens!
Die meiden hebben mooie herinneringen aan hun ouders straks hoor.
Wat ik zie als volger vind ik al zo warm en liefdevol dus die kinderen zullen dat ook zeker zo ervaren,
Daar doet een paar dagen weg zonder hen niks aan af!
Zo met je eens. Ik zie 4 blije en gelukkige kinderen. Ze doen genoeg leuks en ook in en rondom huis doen ze leuke dingen. Wendy betrekt de kinderen als ze willen ook bij de zorg rondom de dieren. Of zoals vandaag dat Yuna prijsbordjes heeft gemaakt. Keilief. Ik vind Vin ook een leuke betrokken vader.
Morgen komen er vast ook kinderen mee bij de kledingmarkt dus ik gok dat het ook voor de kinderen een leuke dag wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat de kinderen van Wendy een hartstikke gelukkig leven hebben.
Ik denk dat 't hartstikke leuk is om een paar dagen met hun vader te zijn.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Gatti schreef:
19-10-2021 02:51
Ik denk ook dat de kinderen van Wendy een hartstikke gelukkig leven hebben.
Ik denk dat 't hartstikke leuk is om een paar dagen met hun vader te zijn.
Precies.
Ze mogen vaak vriendinnetjes meenemen en Wendy is veel met ze bezig. Bakken, knutselen of naar buiten.
Wat iemand ook al zei, andere kinderen gaan naar de bso of logeren omdat de ouders moeten werken in de vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van me gaat ook vaak weg met haar man of vriendinnen zonder kinderen. Ik heb daar mijn mening ook over. En zo heeft zij een mening erover dat ik alles met man en kinderen doe.

Vriendin van Wendy zal misschien enkel dan vrij hebben. Wie weet. Maar bij Wendy denk ik dat het misschien wel even een vlucht is. Maar vin gaat dat goed doen. Hem zie ik wel alleen zijn met zijn kinderen,iets wat ik bij vader bellinga totaal niet zie gebeuren!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie geen enkel probleem dat Wendy een paar dagen weg gaat al denk ik bij haar wel dat het ook door haar onrust komt en dat ze blij is dat ze een paar dagen weg gaat. Daarentegen is het ook een stresspunt voor haar.
Die Vin redt zich echt wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind AM heel veel doet met de kinderen en WW idem. Ik ben daar weleens jaloers op. De kinderen hebben nu vakantie maar ik moet gewoon werken. Morgen is mijn vrije dag en gaan we naar het zwembad. De weekenden zijn hier gevuld met sport, huishouden, opa en oms bezoekjes en trekken we er op uit. De kinderen vermaken zich hier veel met vriendjes/vriendinnetjes.
Alle reacties Link kopieren
Wendy had toch huilend een filmpje op genomen met de zomervakantie, dat ze er zo tegenop zag om met de kinderen te zijn. Daarna viel het me ineens op hoe vaak ze weg is zonder hun.
Alle reacties Link kopieren
Bij Wendy zie je vaak dat de kinderen speel afspraakjes hebben. Die kinderen doen regelmatig leuke dingen maar hebben ook een eigen sociaal leven.

Bij Annemarie zie je dat niet echt. Na wat commentaar hier zag je een tijdje geleden hier wel dat de tweeling een keer een vriendinnetje te spelen had, en werd onherkenbaar in beeld gebracht. (Wat ik ook wel weer heel goed begrijp)
De enige die je daar ziet met vrienden/vriendinnen zijn Sam en Julia.
Ik hoop dat Guus, de tweeling en Jet dat ook wat meer hebben…
Alle reacties Link kopieren
Apple schreef:
19-10-2021 08:47
Bij Wendy zie je vaak dat de kinderen speel afspraakjes hebben. Die kinderen doen regelmatig leuke dingen maar hebben ook een eigen sociaal leven.

Bij Annemarie zie je dat niet echt. Na wat commentaar hier zag je een tijdje geleden hier wel dat de tweeling een keer een vriendinnetje te spelen had, en werd onherkenbaar in beeld gebracht. (Wat ik ook wel weer heel goed begrijp)
De enige die je daar ziet met vrienden/vriendinnen zijn Sam en Julia.
Ik hoop dat Guus, de tweeling en Jet dat ook wat meer hebben…
Ze mogen dat ook alleen in het weekend en die zitten volgestampt met scouting, zwemles en bedrijfsuitjes van AM B.V.
Alle reacties Link kopieren
Gatti schreef:
19-10-2021 02:51
Ik denk ook dat de kinderen van Wendy een hartstikke gelukkig leven hebben.
Ik denk dat 't hartstikke leuk is om een paar dagen met hun vader te zijn.
Helemaal mee eens, die groeien heel fijn op.
Misschien gaat papa wel met ze naar Zoutelande. Hij gaat ook regelmatig met een van de kinderen iets doen.
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
19-10-2021 08:51
Helemaal mee eens, die groeien heel fijn op.
Misschien gaat papa wel met ze naar Zoutelande. Hij gaat ook regelmatig met een van de kinderen iets doen.
Precies. Ik las hier ergens dat Vin alleen het (nep)vlees snijdt op zondag, maar ik zie hem echt vaak in de stories eigenlijk. De kinderen wegbrengen, met 1 naar zwemles, iets leuks doen, gewoon langskomen in beeld.
_melon schreef:
19-10-2021 08:53
Precies. Ik las hier ergens dat Vin alleen het (nep)vlees snijdt op zondag, maar ik zie hem echt vaak in de stories eigenlijk. De kinderen wegbrengen, met 1 naar zwemles, iets leuks doen, gewoon langskomen in beeld.
Mwah. Dat zie ik eerlijk gezegd niet zo vaak.
Hij werkt vaak lange dagen, sport, en als het hem uitkomt, als hij bv ergens gaat hardlopen, zet hij een kind af bij school.
Als hij iets doet, dan is dat zoals gisteren een uitje.
Maar gewoon eens thuis, een spelletje doen, een wasje draaien of met het hele gezin naar het bos? De gewone dagelijkse dingen zeg maar? Die zie ik 'm niet doen.
En dan kopen ze een huisje in Zoutelande, daar moet dan weer van alles geklutst worden.
Alle reacties Link kopieren
De kinderen van Wendy hebben het volgens mij idd hartstikke leuk. Had ik ook wel gewild als kind hoor(behalve het gefilm), zwembad bij huis, dieren, leuke dingen doen, Wendy is thuis..Fijn als je zo kunt opgroeien toch?
AM doet ook vaak genoeg iets leuks met ze, maar vind ik ook niet meer als normaal, doe ik ook met mijn kinderen naast het werk. Vind alleen AM te bepalend mbt de sport/hobby die ze niet echt mogen kiezen, en het niet of weinig spelen met vriendjes en vriendinnetjes thuis, vooral als je zelf altijd thuis bent begrijp ik dat niet.
Dikkoppie schreef:
19-10-2021 08:20
Ik vind AM heel veel doet met de kinderen en WW idem. Ik ben daar weleens jaloers op. De kinderen hebben nu vakantie maar ik moet gewoon werken. Morgen is mijn vrije dag en gaan we naar het zwembad. De weekenden zijn hier gevuld met sport, huishouden, opa en oms bezoekjes en trekken we er op uit. De kinderen vermaken zich hier veel met vriendjes/vriendinnetjes.
Daar is ook niets mis mee. Met jongere kinderen doe je automatisch meer en naarmate ze ouder worden verwacht je ook meer dat ze zichzelf meer vermaken. Mijn oudste is 8 jaar en die neem ik niet meer de hele dag op sleeptouw. Die moet ook zichzelf (leren te) vermaken. Hij heeft af en toe moeite met samenspelen, dus speelafspraken probeer ik bij hem erg te stimuleren, zodat hij zich sociaal ook ontwikkelt.

Wat die blote voeten betreft: dat was hier kwestie van sokken aan, maillot aan en broek er over heen. Maar misschien denk ik dan weer te simpel. In het land waar we toen woonden deed iedereen het zo. En in de winter zo'n pak met van die omslagvoeten. Schoenen bleven hier wel aan toen ze gingen lopen trouwens. Voetenzakken had ik altijd ruzie mee, dus die heb ik nooit gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
19-10-2021 09:07
Mwah. Dat zie ik eerlijk gezegd niet zo vaak.
Hij werkt vaak lange dagen, sport, en als het hem uitkomt, als hij bv ergens gaat hardlopen, zet hij een kind af bij school.
Als hij iets doet, dan is dat zoals gisteren een uitje.
Maar gewoon eens thuis, een spelletje doen, een wasje draaien of met het hele gezin naar het bos? De gewone dagelijkse dingen zeg maar? Die zie ik 'm niet doen.
En dan kopen ze een huisje in Zoutelande, daar moet dan weer van alles geklutst worden.
Daarom is hij zoveel in beeld geweest haha.

Nou ik zie hem dus best vaak voorbij komen, niet in het huishouden inderdaad, maar hij komt best vaak in beeld dus dan is hij wel thuis (of bij ze) iig.
Ik zou daarom niet gauw zeggen dat hij alleen op zondag het vlees snijdt qua aanwezigheid.
Alle reacties Link kopieren
Wendy is thuisblijfmoeder dat kun je niet vergelijken met een werkende moeder die in de vakantie haar kind naar de bso brengt omdat ze moet werken. Het ​is niet altijd een keuze je hebt als werknemer maar zoveel vakantiedagen die je kunt gebruiken.

Ik heb nergens gezegd dat de meisjes ongelukkig zijn. Ze zijn het inmiddels gewend wil niet zeggen dat het leuk voor hun is als je vakantie hebt en je ouder/ouders gaan alleen weg. Ze doen dit heel vaak en dat valt op lijkt mij inderdaad ook op een soort vlugt gedrag. Dat ze nu niet naar zoutelande kunnen is waarschijnlijk door de verbouwing die moest en zou gebeuren...
Twee vakantiehuizen lijkt mij trouwens echt drama. Ik vind 1 woonhuis onderhouden en er van alles voor regelen al drama. En verbouwen vind ik zelf ook drama, want je moet er regelmatig bij gaan kijken of alles goed gaat, schoonmaken e.d. En dan ook continu het idee dat je er heen moet (onze weekeinden zijn zo gevuld met activiteiten en sport van de kinderen, dat er eigenlijk zelden gelegenheid is om een weekeindje weg te gaan als ik reëel ben).

Ik merk dat dat met pubers echt totaal anders is dan met jonge kinderen: als ze ouder zijn hebben ze veel meer activiteiten in het weekeinde: (team)sport, werk e.d.

Ik gok dat het bij Wendy meer investering is en voor familie dan dat ze er zelf gaan verblijven.
Ik zou denk ik niet lekker slapen.
Dan stormt het een keer flink en dan zou ik in bed liggen me afvragen of de dakpannen wel blijven liggen daar ofzo.
Maar goed, zij hebben geld zat om mensen in te huren die dat in de gaten houden en die dat soort dingen komen fixen.
Die knd hebben een onbezorgde jeugd, alles kan, financieel.
Alleen dat gefilm...
Expreszo* schreef:
19-10-2021 09:27
Ik zou denk ik niet lekker slapen.
Dan stormt het een keer flink en dan zou ik in bed liggen me afvragen of de dakpannen wel blijven liggen daar ofzo.
Maar goed, zij hebben geld zat om mensen in te huren die dat in de gaten houden en die dat soort dingen komen fixen.
Die knd hebben een onbezorgde jeugd, alles kan, financieel.
Alleen dat gefilm...
Ja, of met zo'n verbouwing. Als ik hier zag wat er allemaal fout ging. Zou je dat op afstand in de gaten kunnen houden?
Jemig, wat een verhaal weer van Annemarie.
Ik geloof er niks van dat ze nu nog spinazie van de plinten zou moeten boenen. Dat ruim je ´s nachts toch op? Bovendien aten ze geen spaghetti maar macaroni.
Alles voor een goed verhaal.

Wel sneu dat ook Lot had gespuugd. En nu is het wachten op de rest, of in ieder geval Jet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven