Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 5

11-09-2021 11:02 3103 berichten
Schrijf hier mee over wat (en niet met) de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Let op: Dit is een roddeltopic. We praten over de leuke dingen, maar zijn ook kritisch op alles wat de familievloggers ons laten zien op hun social media kanalen.
Vind je dat niks, dan staat het je vrij zelf een ander topic te openen.
Expreszo* schreef:
19-10-2021 20:21
Anoniem doneren was ook niet de bedoeling want als je verantwoording wil moet je je naam en rekeningnummer geven
Ja precies. Ik heb ook niks gegeven hoor. Vond het te zot voor woorden. Kijk eens wat ze zelf allemaal uitgeeft en dan vragen om wat geld voor bijv. paar potten verf.
Ze zou alles transparant delen, kassabonnen laten zien enzo
Mag ook wel voor die 1135,- die ze ophaalde
Alle reacties Link kopieren
Leuk, Brokkel! Ik vind Wendy ook een lieverd. Ben wel benieuwd wat ze over dit forum zeiden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
19-10-2021 19:54
Lasergamen, Klimbos, ook leuk voor Sam en Julia toch?
Ik vind dat Guus wel heel veel moet schipperen.

Dat is voor de oudere kids idd ook leuk.
Maar die hebben toch echt wel hun eigen vrienden om iets mee te ondernemen denk ik.
Onze oudste 3 kinderen. gaan op hun vrije tijd die vaak is vol gepland met vrienden wat ondernemen.



Ook in de vakantie gaan de oudsten hun eigen gang.
Ze willen dan niet met hun jongere broertje van 12 nog mee op stap.

We moeten echt plannen om als gezin iets gezamenlijks te ondernemen.
Pippo4321 schreef:
19-10-2021 20:53
Dat is voor de oudere kids idd ook leuk.
Maar die hebben toch echt wel hun eigen vrienden om iets mee te ondernemen denk ik.
Onze oudste 3 kinderen. gaan op hun vrije tijd die vaak is vol gepland met vrienden wat ondernemen.



Ook in de vakantie gaan de oudsten hun eigen gang.
Ze willen dan niet met hun jongere broertje van 12 nog mee op stap.

We moeten echt plannen om als gezin iets gezamenlijks te ondernemen.
Als je aanbiedt te betalen voor iets dat ze leuk vinden? Bv bios?
Als er een week vakantie is, en ze hoeven niet elke dag te werken dan vind ik dat ze best een dagje tijd kunnen maken om wat leuks te doen.
En 1 op 1 met Guus lijkt me ook nog een optie, als de constatering is dat hij tussen wal en schip valt..
Alle reacties Link kopieren
Dico schreef:
19-10-2021 20:16
Ik heb haar ontvolgt maar kijk toch steeds weer om eindelijk eens te weten hoe dat geld voor haar broertje besteed word. Nu inmiddels 3 maanden verder en nog niks mee gedaan behalve een paar lampen gekocht
Ontvolgt op Insta? Had ik een tijd gelden ook gedaan, maar werd laatst toch weer nieuwsgierig. Nu volg ik haar weer volgens Insta, maar zie ik geen filmpjes in mijn tijdslijn. Heeft ze me dan nog niet geaccepteerd? (zo te zien ben ik dus geen Insta-wizard :-D )
jinte72 schreef:
19-10-2021 21:10
Ontvolgt op Insta? Had ik een tijd gelden ook gedaan, maar werd laatst toch weer nieuwsgierig. Nu volg ik haar weer volgens Insta, maar zie ik geen filmpjes in mijn tijdslijn. Heeft ze me dan nog niet geaccepteerd? (zo te zien ben ik dus geen Insta-wizard :-D )
Ik klik haar gewoon aan en zie de stories. Daarin is ze vaak aan het woord. Ik wil geen volger van haar zijn, maar blijf nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
19-10-2021 20:58
Als je aanbiedt te betalen voor iets dat ze leuk vinden? Bv bios?
Als er een week vakantie is, en ze hoeven niet elke dag te werken dan vind ik dat ze best een dagje tijd kunnen maken om wat leuks te doen.
En 1 op 1 met Guus lijkt me ook nog een optie, als de constatering is dat hij tussen wal en schip valt..

Dat doen we idd paar keer in het jaar. We organiseren dan een dag wat iedereen leuk vindt. en sluiten vaak af met uiteten.
pippo4321 wijzigde dit bericht op 19-10-2021 22:44
1.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zag er super uit bij Wendy
Ik moest helaas werken, was wel hilarisch geweest als ik jou ook tegen was gekomen daar Brokkel! :-D

Ik zat trouwens te kijken naar die Lisette die ze tagte in haar stories.
Ik dacht al waar ken ik die van, maar dat is een heuse volger! Doet vrijwel alles hetzelfde als Wendy, dat lijkt me best raar. Wendy had haar al een keer eerder getagd, maar zij heeft nu ook kippen, konijnen, stekjes, verkoopt eitjes en maakt vlierbloesem siroop.

Zo'n fan of stalker lijkt me best freaky
Carpe_diem schreef:
19-10-2021 22:35
Zag er super uit bij Wendy
Ik moest helaas werken, was wel hilarisch geweest als ik jou ook tegen was gekomen daar Brokkel! :-D

Ik zat trouwens te kijken naar die Lisette die ze tagte in haar stories.
Ik dacht al waar ken ik die van, maar dat is een heuse volger! Doet vrijwel alles hetzelfde als Wendy, dat lijkt me best raar. Wendy had haar al een keer eerder getagd, maar zij heeft nu ook kippen, konijnen, stekjes, verkoopt eitjes en maakt vlierbloesem siroop.

Zo'n fan of stalker lijkt me best freaky
Misschien was het Brokkel wel :lol:
Maar (ik keek ff) ik geloof niet dat Brokkel een (schoon)zus van Wendy is. Dus nee.
Ik zie twee getagde Lisette´s maar geen stekjes.
CarpeDiem
Hoe had jij dan geweten of het Brokkel was?
Alle reacties Link kopieren
Bah wat kan Annemarie toch smerig beschrijven hoe iedereen ziek is. Interessant ook Jim zijn situatie weet nu iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
19-10-2021 22:48
Maar (ik keek ff) ik geloof niet dat Brokkel een (schoon)zus van Wendy is. Dus nee.
Dat is niet haar (schoon)zus
Ze heeft een zusje die Lisette heet .dus er waren er blijkbaar 2 die Lisette heetten
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
19-10-2021 22:54
Ik zie twee getagde Lisette´s maar geen stekjes.
Ik zie dat ze nu zelfs haar eigen stekjes insta heeft
Polderstekjes
Alle reacties Link kopieren
Dico schreef:
19-10-2021 22:55
CarpeDiem
Hoe had jij dan geweten of het Brokkel was?
Hahaha ja goeie! Ik bedoelde meer dat je er dan rondloopt zonder dat je het van elkaar weet :proud:
Carpe_diem schreef:
19-10-2021 23:05
Ik zie dat ze nu zelfs haar eigen stekjes insta heeft
Polderstekjes
Maar die andere Lisette staat op prive. Die volg jij dan toevallig? Ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
19-10-2021 23:14
Maar die andere Lisette staat op prive. Die volg jij dan toevallig? Ofzo?
:idee:
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
19-10-2021 23:14
Maar die andere Lisette staat op prive. Die volg jij dan toevallig? Ofzo?
Nope, ze stond eerder niet privé maar had haar toen al eens een berichtje gedaan dat ze zoveel kopieerde. Misschien toen privé gegaan. Ze deed ook tijdje vloggen en dat viel me op.
Ik volg haar polderstekjes. Dat ziet er wel tof uit.
Alle reacties Link kopieren
En ik vind het zelf wel bijzonder dat iemand van hier daar was en toen zag ik haar weer voorbij komen... :idee:
Carpe_diem schreef:
19-10-2021 23:25
Nope, ze stond eerder niet privé maar had haar toen al eens een berichtje gedaan dat ze zoveel kopieerde. Misschien toen privé gegaan. Ze deed ook tijdje vloggen en dat viel me op.
Ik volg haar polderstekjes. Dat ziet er wel tof uit.
Misschien kopieert Wendy haar wel :idee:
Rosalind* schreef:
19-10-2021 23:28
Misschien kopieert Wendy haar wel :idee:
Nee wendy kopieert AM 😶‍🌫️
Alle reacties Link kopieren
ouder1980 schreef:
20-10-2021 04:18
Nee wendy kopieert AM 😶‍🌫️
Vind je? Ze lijken totaal niet opelkaar namelijk! Daarom vind ik het zo grappig dat ze wel met elkaar afspreken.
Wendy heeft wel geleerd hoe ze nu bedden moet uitwassen en een koelkast moet schoonmaken. Maar verder vind ik alles totaal verschillend
Snaky schreef:
19-10-2021 23:02
Bah wat kan Annemarie toch smerig beschrijven hoe iedereen ziek is. Interessant ook Jim zijn situatie weet nu iedereen.
Wat is er met jim?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven