Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 5

11-09-2021 11:02 3103 berichten
Schrijf hier mee over wat (en niet met) de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Let op: Dit is een roddeltopic. We praten over de leuke dingen, maar zijn ook kritisch op alles wat de familievloggers ons laten zien op hun social media kanalen.
Vind je dat niks, dan staat het je vrij zelf een ander topic te openen.
Alle reacties Link kopieren
Zou AM een samenwerking hebben met een bedrijf die kinderuitjes aanbevelen? Zou verklaren waarom dat ze er nu is en niet in de vakantie.
Ik ben tweetalig opgevoed en geef dat door aan mijn kinderen. 2 a 3 en elke keer dezelfde woorden gebruiken is geen tweetalig opvoeding! Arrogantie en zelfoverschatting van die vrouw :@@:
Alle reacties Link kopieren
Goed verhaal van Annemarie en leuke foto ook.
Alle reacties Link kopieren
50 euro kleedgeld per maand....voor pubers en voor Jet beweert ze een jas te kopen van 80 euro? Onbegrijpelijk hier erger ik me aan dat ze echt denkt dat haar volgers achterlijke zijn :bonk:
Alleen klopt dat tweedehands afwisselen met nieuw niet echt meer.
Alles is nieuw of van een vorige seizoen volgens mij
Dit verhaaltje heeft ze al eerder geschreven trouwens
Alle reacties Link kopieren
Wat me op valt...dat ik geen wibra voorbij zie komen. Ik koop daar best wel vaak. Weet je hoe leuke kleding ze daar hebben voor de Kids? En goedkoop! Als je zo'n groot gezin hebt dan bespaar je toch meer op de kleding dan op gezond eten, toch?
Ze groeien toch als kool ( Als ze genoeg te eten krijgen :-D )
doggie wijzigde dit bericht op 11-09-2021 20:39
Reden: Typfout
1.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een ordinaire tvp
Alle reacties Link kopieren
Freedom47 schreef:
11-09-2021 20:35
50 euro kleedgeld per maand....voor pubers en voor Jet beweert ze een jas te kopen van 80 euro? Onbegrijpelijk hier erger ik me aan dat ze echt denkt dat haar volgers achterlijke zijn :bonk:
Voor 50 euro per maand doe je niet zo heel veel.
Alle reacties Link kopieren
sparoodislekker schreef:
11-09-2021 20:41
Een ordinaire tvp
Wat bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
Doggie schreef:
11-09-2021 20:38
Wat me op valt...dat ik geen wibra voorbij zie komen. Ik koop daar best wel vaak. Weet je hoe leuke kleding ze daar hebben voor de Kids? En goedkoop! Als je zo'n groot gezin hebt dan bespaar je toch meer op de kleding dan op gezond eten, toch?
Ze groeien toch als kool ( Als ze genoeg te eten krijgen :-D )
Zeker sokken ondergoed etc kan prima van webradio zeeman etc
Alle reacties Link kopieren
Dico schreef:
11-09-2021 20:37
Alleen klopt dat tweedehands afwisselen met nieuw niet echt meer.
Alles is nieuw of van een vorige seizoen volgens mij
Dit verhaaltje heeft ze al eerder geschreven trouwens


Echt?
Op zich heeft ze wel gelijk. Maar ik vind het echt heel lastig om de kinderen niks extra toe te stoppen als ze verkeerde keuzes maken.
Waar staat dat ze 50 euro per maand krijgen?
Ik lees alleen dat we op de site van Nibud moeten kijken.

Het is weer een typisch Annemarie verhaal waarbij ze het voor de vorm mooier maakt dan het is.
"Het moment waarop je gaat beginnen met kleedgeld is als ze naar de middelbare school gaan". Ze bedoelt we ipv je.
En meteen erachteraan schrijft ze dat het moment hij de jongens was toen ze alleen nog maar een spijkerbroek en hoodie wilden maar dat het bij Julia veel later was. Het lijkt er dus op dat Guus de eerste is die kleedgeld krijgt als hij naar de middelbare school gaat.
Waarvan ze eerder vandaag nog vertelde dat ze geholpen had met kleding uitzoeken dus zover ze het alles zelf laten regelen.
anoniem_64fd9f1a16274 wijzigde dit bericht op 11-09-2021 21:22
1.14% gewijzigd
Wat is trouwens fietsgeld en vakantiegeld?
De medewerkers van haar bedrijf krijgen vakantiegeld?

En wedden dat er wel een nieuwe iPad komt als Jet m kapot laat vallen?
Ik verwonder mij weer over het verhaal i.c.m. de story's. Guus krijgt kleedgeld, volgens het Nibud, dus zal zo'n 50 euro per maand zijn (krijgen mijn kinderen ook) en dan heeft hij een kledingpakket uitgekozen voor (snelle schatting van mij) zo'n 400 euro.

Ok.
Alle reacties Link kopieren
Wat een compleet onzin verhaal wat AM schrijft. Dit gaat niet over haar gezin. Ze heeft vandaag toch echt heel wat anders laten zien. En dan krijg je aan het einde van de dag zo'n verhaal.

Ze denkt echt dat haar volgerskoekoek zijn. Nou er is er maar 1 die hetnuet begrijpt.

Dat zelfde geldt trouwens voor haar fantastische eetpatroon. Bij haar werkt het misschien, maar voor het overgrote deel van de vrouwen werkthet niet zo.

Wat een enorme doos is dat mens
Mooi die kritische reacties onder Annemarie haar post. :popcorn:
Alecta schreef:
11-09-2021 21:16
Ik verwonder mij weer over het verhaal i.c.m. de story's. Guus krijgt kleedgeld, volgens het Nibud, dus zal zo'n 50 euro per maand zijn (krijgen mijn kinderen ook) en dan heeft hij een kledingpakket uitgekozen voor (snelle schatting van mij) zo'n 400 euro.

Ok.
Dat was precies wat ik vanochtend bedoelde. Ze doet voorkomen alsof je hun gezinsleven volgt maar de helft blijkt verzonnen te zijn om een mooi verhaal te maken.
Alle reacties Link kopieren
Alecta schreef:
11-09-2021 21:16
Ik verwonder mij weer over het verhaal i.c.m. de story's. Guus krijgt kleedgeld, volgens het Nibud, dus zal zo'n 50 euro per maand zijn (krijgen mijn kinderen ook) en dan heeft hij een kledingpakket uitgekozen voor (snelle schatting van mij) zo'n 400 euro.

Ok.
Dit. Er klopt geen ene reet van dat verhaal. Guus moet leren om met kleedgeld zijn kleding te kiezen. Maar volgens is die Ballin sweater alleen al 50 euro. Hoeveel geld krijgt die jongen dan wel niet.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
11-09-2021 21:21
Dat was precies wat ik vanochtend bedoelde. Ze doet voorkomen alsof je hun gezinsleven volgt maar de helft blijkt verzonnen te zijn om een mooi verhaal te maken.
Ooooh inderdaad jullie hebben gelijk.
Ik dacht.. goed verhaal ze heeft gelijk. En dan lees ik jullie reacties en dan denk ik nee jullie hebben een punt. Ze vertelt het verhaal van de strenge goed opvoedende ouder maar ondertussen schooit ze het grootse deel van de kleding bij elkaar zodat ze zelf niet zoveel hoeft bij te leggen....
Daarom noemt ze ook geen bedrag voor het kleedgeld.
Snaky schreef:
11-09-2021 20:59
[/b]

Echt?
Op zich heeft ze wel gelijk. Maar ik vind het echt heel lastig om de kinderen niks extra toe te stoppen als ze verkeerde keuzes maken.
Ik heb even gezocht
3 november 2020 schrijft ze hetzelfde onder een verhaal over Jim
Snaky schreef:
11-09-2021 20:56
Zeker sokken ondergoed etc kan prima van webradio zeeman etc
Spijkerbroeken zijn ook prima, ik koop er echt meer dan sokken en ondergoed.
Dopperfles schreef:
11-09-2021 21:21
Mooi die kritische reacties onder Annemarie haar post. :popcorn:
Ik heb alleen nog maar halleluja gelezen en echt. Die volgers zijn koekoek.
Expreszo* schreef:
11-09-2021 21:49
Ik heb alleen nog maar halleluja gelezen en echt. Die volgers zijn koekoek.
Dat dacht ik ook net
Ik zie weinig kritiek
Alleen maar hoe geweldig ze het doet
Alle reacties Link kopieren
En het ergste vandaag vond ik de storie waar Jetje het blauwe setje aanhad en volgens AM geen schoenen had terwijl ze de gympies en laarzen liet zien die er wel bij paste!
Bij mij kwam het over alsof ze om een nieuw paar schoenen vraagt/bedelt..

Ik heb na de stories en de reacties hier inderdaad een heel ander beeld van haar gekregen het is niet meer oprecht.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
11-09-2021 21:04
Waar staat dat ze 50 euro per maand krijgen?
Ik lees alleen dat we op de site van Nibud moeten kijken. google nibud kleedgeld jongens €45 meisjes €54 volgens mij is het gewoon een lul verhaal ism nibud

Het is weer een typisch Annemarie verhaal waarbij ze het voor de vorm mooier maakt dan het is.
"Het moment waarop je gaat beginnen met kleedgeld is als ze naar de middelbare school gaan". Ze bedoelt we ipv je.
En meteen erachteraan schrijft ze dat het moment hij de jongens was toen ze alleen nog maar een spijkerbroek en hoodie wilden maar dat het bij Julia veel later was. Het lijkt er dus op dat Guus de eerste is die kleedgeld krijgt als hij naar de middelbare school gaat.
Waarvan ze eerder vandaag nog vertelde dat ze geholpen had met kleding uitzoeken dus zover ze het alles zelf laten regelen.
Alle reacties Link kopieren
Laat AM gewoon eerlijk zijn in wat ze krijgt en koopt.. dat er nog mensen in dit verhaal trappen..
Guus aan kleedgeld.. start dat na vandaag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven