Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 7

22-11-2021 15:23 3008 berichten
Schrijf hier mee over wat (en niet met) de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Let op: Dit is een roddeltopic. We praten over de leuke dingen, maar zijn ook kritisch op alles wat de familievloggers ons laten zien op hun social media kanalen.
Vind je dat niks, dan staat het je vrij zelf een ander topic te openen.

Wil je over mommy vloggers praten, dan kun je terecht in dit topic:
kinderen/mommy-influencers/list_messages/483549
Alle reacties Link kopieren
Hebben vast allemaal een test gedaan van tevoren. #goedeindemens
Alle reacties Link kopieren
fanatic schreef:
27-12-2021 22:51
Ik zit er net vol verbazing naar te kijken... Al die mensen op een kluitje
Echt en dat vol trots posten met een zwijmel liedje eronder. Dan snap je de maatschappij momenteel echt niet he :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Veel te veel mensen, zo niet nodig!
Vin en Wendy trekken zich nergens wat van aan.
Hopelijk kijken de klanten van Vin niet mee, dit kunnen er vast een paar niet waarderen…
Beter had Wendy dit niet online gezet, krijg je allemaal vervelende reacties op.
Alle reacties Link kopieren
Yannahh schreef:
27-12-2021 23:14
Hebben vast allemaal een test gedaan van tevoren. #goedeindemens
Dan nog is dit compleet onnodig, 13 volwassenen..
Volgens mij is bijna de hele familie anti vaccineren,.
dientjef wijzigde dit bericht op 27-12-2021 23:20
3.62% gewijzigd
Yannahh schreef:
27-12-2021 23:14
Hebben vast allemaal een test gedaan van tevoren. #goedeindemens
:HA:
Natuurlijk.
entertainment/familievloggers-deel-8/li ... ges/485593
Alle reacties Link kopieren
morgeniserweereendag schreef:
27-12-2021 21:57
Echt niet normaal hoeveel mensen Wendy om de tafel heeft. Ik baal echt zo van mensen die zich niks aantrekken van de regels…. Klaar mee..
Tja ze zijn niet wijzer....Wendy heeft al meer dan eens bewezen niet de slimste te zijn - manier van spreken, handelen enz - dit verbaast me totaal niet. Ik had haar wel iets socialer ingeschat. Ze gaat er zelf altijd zo prat op veel voor een ander te willen doen...dit is ongeveer de grootste middelvinger die je kunt opsteken naar de ander.
Alle reacties Link kopieren
Marianne1210 schreef:
28-12-2021 04:30
Tja ze zijn niet wijzer....Wendy heeft al meer dan eens bewezen niet de slimste te zijn - manier van spreken, handelen enz - dit verbaast me totaal niet. Ik had haar wel iets socialer ingeschat. Ze gaat er zelf altijd zo prat op veel voor een ander te willen doen...dit is ongeveer de grootste middelvinger die je kunt opsteken naar de ander.
Dan is het maar goed dat ze niet meer in de kraamzorg werkt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven