Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 8

27-12-2021 23:20 3071 berichten
Schrijf hier mee over wat (en niet met) de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Dit is een roddeltopic. We praten over de leuke dingen, maar zijn ook kritisch op alles wat de familievloggers ons laten zien op hun social media kanalen.
Vind je dat niks, dan staat het je vrij zelf een ander topic te openen.

Wil je over mommy vloggers praten, dan kun je terecht in dit topic:
kinderen/mommy-influencers/list_messages/483549
Brokkel :worship:
Alle reacties Link kopieren
VenusFlyTrap schreef:
07-02-2022 20:31
Hahahaha Brokkel hoe verzin je het? Hulde

Dan nu de hamvraag; zal AM het ook delen? Dan wel © trademark Brokkel erbij vermelden anders is het plagiaat.
Ja kijk maar uit, dadelijk post ze hem vol trots!
Alle reacties Link kopieren
Sirene schreef:
07-02-2022 20:47
Nou, precies. Ongemak en onzekerheid zie je dan. Tenzij dat dus haar standaard blik is, dan heb ik niks gezegd. 😀
Ook een beetje verwilderd ofzo.
Snaky schreef:
07-02-2022 21:14
Ja kijk maar uit, dadelijk post ze hem vol trots!
Ach, ze doet maar wat ze niet laten kan. Ik denk dat ze er zelf ook wel om kan lachen.
Alle reacties Link kopieren
Snaky schreef:
07-02-2022 21:18
Ook een beetje verwilderd ofzo.
Extreme vorm van extase om alles zo snel mogelijk op IG te pleuren. Eigenlijk heel sneu en een leeg bestaan.
Kletskoek schreef:
07-02-2022 22:14
Extreme vorm van extase om alles zo snel mogelijk op IG te pleuren. Eigenlijk heel sneu en een leeg bestaan.
En een leeg bestaan dat alles hier gelijk besproken wordt. Ik ben geen AM of Wendy fanclub maar je doet toch precies hetzelfde? Je gooit je kinderen niet online maar snel hier vertellen wat je van een ander vindt...
Soep schreef:
07-02-2022 22:34
En een leeg bestaan dat alles hier gelijk besproken wordt. Ik ben geen AM of Wendy fanclub maar je doet toch precies hetzelfde? Je gooit je kinderen niet online maar snel hier vertellen wat je van een ander vindt...
Maar.toch niet 50+ keer per dag?

Ik kom hier soms, uit mijn verwondering/irritatie.
En ga weer over tot de orde.van de dag.

AM loopt.de.hele dag alles.direct op insta te pleuren. Is toch wel wat anders imo als hier reageren.
Alle reacties Link kopieren
Soep schreef:
07-02-2022 20:56
Niet alles gelezen maar ik ben met mijn 40 jaar plaatsvervangend blij voor de dochter van Wendy. Hoe gaaf ik het vroeger vond als ik rolschaatsen had gekregen voor mijn verjaardag en ik mocht er nog binnen mee als ze nieuw waren. Dat was zo gaaf! Ik zie haar dochter zo gelukkig op die pony, heerlijk!
Ik wordt ook blij van Zoe op die pony. Ik vind Zoe ook een erg leuk eigen kind maar eigenlijk vind ik alle 4 de meiden daar echt heel leuk.
Ze hebben ook een perfect huis voor die pony. Hier in mijn krappe 2 onder 1 kap zou je er weinig aan hebben.
Alle reacties Link kopieren
Nina-tje schreef:
07-02-2022 22:46
Ik wordt ook blij van Zoe op die pony. Ik vind Zoe ook een erg leuk eigen kind maar eigenlijk vind ik alle 4 de meiden daar echt heel leuk.
Ze hebben ook een perfect huis voor die pony. Hier in mijn krappe 2 onder 1 kap zou je er weinig aan hebben.
Ja hele leuke kinderen die ook helemaal zichzelf mogen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Die bingo kaart :rofl: en dan jullie commentaar erbij. Hou op met me hoor :rofl:
Titatoverbal schreef:
07-02-2022 22:38
Maar.toch niet 50+ keer per dag?

Ik kom hier soms, uit mijn verwondering/irritatie.
En ga weer over tot de orde.van de dag.

AM loopt.de.hele dag alles.direct op insta te pleuren. Is toch wel wat anders imo als hier reageren.

Daar heb je gelijk in. Ik moet er ook niet aan denken dat als ik net een half uur wakker ben al 4 stories heb moeten plaatsen. Vraag me ook af wie daar op zit te wachten, gekreukeld aan een bak koffie, volgende post even poepen (en dat zonder muesli)
Soep schreef:
07-02-2022 22:34
En een leeg bestaan dat alles hier gelijk besproken wordt. Ik ben geen AM of Wendy fanclub maar je doet toch precies hetzelfde? Je gooit je kinderen niet online maar snel hier vertellen wat je van een ander vindt...
Daar komt de aap al uit de mouw. Hi Soep. Wij praten hier over instavloggers, niet over viva-forummers en hoe hun leven is.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan de bingo kaart niet zien. Ben ik geblokt? O_O O_O O_O O_O
Ja :proud:






Grapje. Er zat een houdbaarheidstermijn op.
Hé jammer, ik kan hem ook niet zien 😕
AM die Carolien Spoor tagt, ze hoopt natuurlijk dat die haar gaat noemen en volgen.
Brokkel schreef:
08-02-2022 07:47
Daar komt de aap al uit de mouw. Hi Soep. Wij praten hier over instavloggers, niet over viva-forummers en hoe hun leven is.
Wat zijn ze makkelijk te herkennen he, degenen die zich alleen aanmelden om in dit topic mee te praten en de rest van het forum links laten liggen?
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
08-02-2022 07:53
Ja :proud:






Grapje. Er zat een houdbaarheidstermijn op.
:'(
Ga ik een avondje vroeg naar bed, mis ik alle sensatie.
Nee hoor, ben al 11 jaar lid maar op anoniem gegaan toen het forum zou stoppen
Natuurlijk. Het is ook nog maar een dik half jaar bekend dat het forum open blijft :rofl:
Toch fijn dat dit topic een reden was om terug te komen.
NicciF schreef:
08-02-2022 07:58
Hé jammer, ik kan hem ook niet zien 😕
AM die Carolien Spoor tagt, ze hoopt natuurlijk dat die haar gaat noemen en volgen
Moest ik ook ontzettend om lachen. Am heeft duidelijk moeite met ouder worden :-D Al herken ik dat wel....haha! Er zijn toch echt wel leukere en passendere influencers met wie ze mee kan liften dan met Carolien. Al kan ik ze nu even niet noemen.
Alle reacties Link kopieren
Man man man vandaag bij de familie Bellingaaaaa. Dan ben je zelf zo ziek en je zoon kan bijna niet uit zijn ogen kijken maar nee je filmt gewoon door. Hoe ziek ben je dan om dit te doen? Dan ben je herrinneringen vast aan het leggen en op internet aan het gooien om het geld niks nada anders. Wat een triest verhaal om dit dagelijks te doen en daar je brood mee te verdienen. Er was respect maar dat is tot min 100 gedaald!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven