Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 8

27-12-2021 23:20 3071 berichten
Schrijf hier mee over wat (en niet met) de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Dit is een roddeltopic. We praten over de leuke dingen, maar zijn ook kritisch op alles wat de familievloggers ons laten zien op hun social media kanalen.
Vind je dat niks, dan staat het je vrij zelf een ander topic te openen.

Wil je over mommy vloggers praten, dan kun je terecht in dit topic:
kinderen/mommy-influencers/list_messages/483549
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
28-12-2021 08:51
Ik heb er geen woorden voor, zoals veel instagrammers en influencers Kerst hebben gevierd. Of zoals ze de laatste weken lieten zien hoe ze omgaan met de coronamaatregelen.

En dus zitten we waar we zitten. In een fucking kutlockdown. En nee, dat komt niet door die instagrammers en influencers, want dit gebeurt dus veel meer. Maar die instagrammers en influencers kunnen met hun bereik en invloed wel meewerken aan het beeld van mensen 'oh, ik hoef me niet zo streng te houden aan...' of 'oh, maar die doet het zo, dus dan kan het wel.'
Tja, officieel moet je ook nog steeds 1,5 meter afstand houden van mensen buiten je huishouden. Doen jullie dat ook nog steeds braaf bij de opa's en oma's dan? Vind dit een beetje een zinloze discussie hier...
Alle reacties Link kopieren
Titatoverbal schreef:
28-12-2021 08:24

Echt Wendy heeft zo afgedaan, types als zij zijn de reden dat we in lockdowm zitten en met haar huidige gedrag gaat het ook nog wel even door.
Nee nee, niet alleen types als Wendy alleen als je op ongevaccineerd doelt. Ook gevaccineerde gezinnen dus als die van AM en Lies die coronapositief de deur uitgaan.
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
28-12-2021 09:04
Tja, officieel moet je ook nog steeds 1,5 meter afstand houden van mensen buiten je huishouden. Doen jullie dat ook nog steeds braaf bij de opa's en oma's dan? Vind dit een beetje een zinloze discussie hier...
Het is geen discussie. Het is benoemen wat we zien en onze verbazing uitspreken.
Alle reacties Link kopieren
Nadine81 schreef:
28-12-2021 08:50
Maar echt! Je zal haar nu aan je bed krijgen !
Maar je weet niet of ze dan ook zoveel mensen had uitgenodigd. Als ik nu een baby zou gaan bezoeken, zou ik me ook een keer extra thuis testen, terwijl ik dat niet doe als ik bij een vriendin op de thee ga.
diamantje123 schreef:
28-12-2021 09:04
Tja, officieel moet je ook nog steeds 1,5 meter afstand houden van mensen buiten je huishouden. Doen jullie dat ook nog steeds braaf bij de opa's en oma's dan? Vind dit een beetje een zinloze discussie hier...
Grappig. Ineens gaat het over ons. Door het woordje braaf laat jij al zien hoe je er over denkt.
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
28-12-2021 09:04
Tja, officieel moet je ook nog steeds 1,5 meter afstand houden van mensen buiten je huishouden. Doen jullie dat ook nog steeds braaf bij de opa's en oma's dan? Vind dit een beetje een zinloze discussie hier...
Hoezo is dat nou weer "braaf"? Klinkt alsof je heel sukkelig bent als je je aan die 1,5 meter houdt, terwijl dat gewoon nog steeds heel verstandig is.

Dus ja, hoe vervelend ook, als er hier mensen over de vloer komen houd ik afstand èn ik zet een raampje open.
Shuri schreef:
28-12-2021 09:07
Nee nee, niet alleen types als Wendy alleen als je op ongevaccineerd doelt. Ook gevaccineerde gezinnen dus als die van AM en Lies die coronapositief de deur uitgaan.
Ik doelde meer algemeen op types die denken dat de regels niet voor hen zijn, dus ook een AM
Alle reacties Link kopieren
Titatoverbal schreef:
28-12-2021 09:44
Ik doelde meer algemeen op types die denken dat de regels niet voor hen zijn, dus ook een AM
Ah, duidelijk :)
Alle reacties Link kopieren
tvp
Ik heb nog 1 keer aan Annemarie en Maarten gedacht de afgelopen dagen ;-D. Ik keek op eerste kerstdag naar De beentjes van St-Hildegard (erg leuke film, dus voor wie hem niet kent is dit een tip, ik keek hem lvoor de tweede keer en hij was nog steeds leuk) en ik moest ineens, zomaar aan Annemarie en Maarten denken.

Disclaimer: dit is uiteraard puur gebaseerd op wat ze van zichzelf laten zien op IG. Misschien zijn ze in werkelijkheid heel anders. Maar ja, dat zie ik dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Happy New topic !!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het schandalig hoe Wendy doet. Mijn pubers zitten zich rot te vervelen, maar ik houd ze voor dat het voor een goede zaak is. Dit valt niet uit te leggen.
Alle reacties Link kopieren
Alecta schreef:
28-12-2021 10:29
Ik heb nog 1 keer aan Annemarie en Maarten gedacht de afgelopen dagen ;-D. Ik keek op eerste kerstdag naar De beentjes van St-Hildegard (erg leuke film, dus voor wie hem niet kent is dit een tip, ik keek hem lvoor de tweede keer en hij was nog steeds leuk) en ik moest ineens, zomaar aan Annemarie en Maarten denken.

Disclaimer: dit is uiteraard puur gebaseerd op wat ze van zichzelf laten zien op IG. Misschien zijn ze in werkelijkheid heel anders. Maar ja, dat zie ik dus niet.

Haha, het zou zo maar kunnen! Inderdaad erg leuke film!
Alle reacties Link kopieren
Ik had ooit ook een speelkamer voor mijn kinderen, net als Wendy. Domste idee ooit. Het bleef altijd een rotzooi. De kinderen zagen het speelgoed niet meer door de rotzooi, zeg maar.

Ik heb die kamer opgedoekt en het speelgoed verdeeld over hun eigen kamers (en nog wat beneden) en toen lukte het beter om tot spelen te komen en om het georganiseerder te houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die speelkamer ook echt deprimerend. Zoveel rijkdom en ook meteen zo armoedig al die zooi en overdaad
Alle reacties Link kopieren
Dolarde schreef:
28-12-2021 08:25
Ik zei al: het is maar goed dat Wendy niet meer in de kraamzorg werkt.
Zo dat zeker. Het zal je kraamhulp maar zijn. Maar zij werkte alleen op oproepbasis als mensen specifiek om haar vroegen volgens mij. Dus dat zijn dan waarschijnlijk allemaal van die zelfde soort 'aardstralen types..' ;)

Doe het dan nog stiekem en laat het niet zien via insta. Maar mevrouw Wendy steekt gewoon een hele dikke middelvinger op naar de zorg. Enorm asociaal. Maar ach, zo lang zij het maar gezellig heeft. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ze komen elke week bij haar ouders bij elkaar. De aanhang en kinderen die er dan extra bij zijn met Kerst..zal wel loslopen.....hele volksstammen hebben bij elkaar gezeten afgelopen Kerst...en ik snap dat best. Corona zijn we voorlopig nog niet af, zal elke herfst/winter terugkomen moeten we dan maar nooit meer gezellig samen Kerst vieren?
Onze kinderen dat allemaal ontnemen?

Goed Ontopic weer, voor Corona zijn er 100-derden andere topics.
Alle reacties Link kopieren
TVP
Shuri schreef:
28-12-2021 10:58
Ik had ooit ook een speelkamer voor mijn kinderen, net als Wendy. Domste idee ooit. Het bleef altijd een rotzooi. De kinderen zagen het speelgoed niet meer door de rotzooi, zeg maar.

Ik heb die kamer opgedoekt en het speelgoed verdeeld over hun eigen kamers (en nog wat beneden) en toen lukte het beter om tot spelen te komen en om het georganiseerder te houden.
Wij hadden een speelkamer (nu chillroom) en die was gewoon opgeruimd. Waarom kan dat op een slaapkamer wel en in een speelkamer niet? De kinderen moesten opruimen waar ze mee gespeeld hadden voor ze aan iets anders begonnen.
Speelkamer lijkt mij ideaal. Maar we hebben er helaas geen. Maar nu met 3 pubers lijkt een tweede badkamer mij nog idealer (hebben we ook niet helaas).
Twee badkamers: check! Wij zijn geen groot gezin maar vinden het onmisbaar.
Ik snap werkelijk niet dat AM het washok niet ombouwt tot een tweede badkamer/douche en de wasmachine en droger in de schuur zet bijvoorbeeld.

En een speelkamer is juist ideaal met jonge kinderen, die niet alleen boven kunnen of willen spelen. Maar je moet de boel wel een beetje op orde houden. Dat lukt Wendy voorheen prima, toen moesten de kinderen opruimen voor ze op de iPad mochten. Dat had ze er gewoon in moeten houden.
Rosalind* schreef:
28-12-2021 11:57
Twee badkamers: check! Wij zijn geen groot gezin maar vinden het onmisbaar.
Ik snap werkelijk niet dat AM het washok niet ombouwt tot een tweede badkamer/douche en de wasmachine en droger in de schuur zet bijvoorbeeld.

En een speelkamer is juist ideaal met jonge kinderen, die niet alleen boven kunnen of willen spelen. Maar je moet de boel wel een beetje op orde houden. Dat lukt Wendy voorheen prima, toen moesten de kinderen opruimen voor ze op de iPad mochten. Dat had ze er gewoon in moeten houden.
Maar de schuur staat vol met motoren (waar ze nauwelijks op rijden, dus waarom ze ze hebben snap ik eigenlijk niet zo goed). Maar ik zou het ook zo doen, al helemaal als de aansluitingen er al zitten. Extra douche en wasbak is voldoende (het lijkt mij echt zalig, om een eigen badkamer te hebben. Niet omdat ik er veel tijd doorbreng, maar omdat die van ons altijd bezet is).
Alecta schreef:
28-12-2021 12:01
Maar de schuur staat vol met motoren (waar ze nauwelijks op rijden, dus waarom ze ze hebben snap ik eigenlijk niet zo goed). Maar ik zou het ook zo doen, al helemaal als de aansluitingen er al zitten. Extra douche en wasbak is voldoende (het lijkt mij echt zalig, om een eigen badkamer te hebben. Niet omdat ik er veel tijd doorbreng, maar omdat die van ons altijd bezet is).
Ja de schuur staat vol met zooi. Goede gelegenheid dat eens op te ruimen ;-D
Of ze bouwen een klein schuurtje eraan. Zijn ze goed in.
diamantje123 schreef:
28-12-2021 09:04
Tja, officieel moet je ook nog steeds 1,5 meter afstand houden van mensen buiten je huishouden. Doen jullie dat ook nog steeds braaf bij de opa's en oma's dan? Vind dit een beetje een zinloze discussie hier...
Ja. Ik heb ze namelijk lief. En ik heb kinderen. Zeg maar de vuurtjes die corona levend houden.

Het gedrag van de instagrammers laat zien hoe Nederlanders denken altijd en overal boven de regels te staan. Kan best dat je het er niet mee eens bent, maar je dient je gewoon aan regels te houden.
Daarom rijden we niet door rood, dragen we gordels en meer van dat.
Alle reacties Link kopieren
Shuri schreef:
28-12-2021 09:09
Het is geen discussie. Het is benoemen wat we zien en onze verbazing uitspreken.
Dat je nog verbazing hierover hebt :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven