Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 8

27-12-2021 23:20 3071 berichten
Schrijf hier mee over wat (en niet met) de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Dit is een roddeltopic. We praten over de leuke dingen, maar zijn ook kritisch op alles wat de familievloggers ons laten zien op hun social media kanalen.
Vind je dat niks, dan staat het je vrij zelf een ander topic te openen.

Wil je over mommy vloggers praten, dan kun je terecht in dit topic:
kinderen/mommy-influencers/list_messages/483549
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ditje schreef:
28-12-2021 11:17
Ik vind die speelkamer ook echt deprimerend. Zoveel rijkdom en ook meteen zo armoedig al die zooi en overdaad
Mooi verwoord....
Het heeft iets treurigs inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Wat een bizarre hoeveelheid speelgoed hebben de kinderen van Wendy, veel troep speelgoed ook.
Wat een heerlijk mens die Pris van Creato da Pris
Die keuken in elkaar zetten en als dat fout gaat gewoon de mogelijkheden zien. Voor de tegelzetter een slinger ophangen, ik wordt zo vrolijk van die stories van haar
Alle reacties Link kopieren
Tvp :cheer:
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
28-12-2021 09:04
Tja, officieel moet je ook nog steeds 1,5 meter afstand houden van mensen buiten je huishouden. Doen jullie dat ook nog steeds braaf bij de opa's en oma's dan? Vind dit een beetje een zinloze discussie hier...
Ja dit doe ik nog heel braaf bij ouders/schoonouders familie etc. Zouden meer mensen moeten blijven doen 😉
Alle reacties Link kopieren
Wat een zooi hebben die meiden van Wendy minstens 20 verkleedjurkjes, waarom koop je er steeds meer. Mijn kinderen zijn echt heel veel tekort gekomen vroeger. 4 speeltenten geloof ik 1 is toch zat! Snap het echt niet. Gooi eens wat weg. Hoe moeilijk is het en stop met kopen.
Alle reacties Link kopieren
SEM72 schreef:
28-12-2021 14:16
Wat een zooi hebben die meiden van Wendy minstens 20 verkleedjurkjes, waarom koop je er steeds meer. Mijn kinderen zijn echt heel veel tekort gekomen vroeger. 4 speeltenten geloof ik 1 is toch zat! Snap het echt niet. Gooi eens wat weg. Hoe moeilijk is het en stop met kopen.
Ik denk dat ook heel veel gekregen is, bij ons wel iig. Mijn schoonouders kunnen echt geen maat houden met cadeautjes en als ik niks weggooi (wat Wendy dus echt lastig vindt) dan is het binnen no time ook 1 grote chaos.
Alle reacties Link kopieren
SEM72 schreef:
28-12-2021 14:16
Wat een zooi hebben die meiden van Wendy minstens 20 verkleedjurkjes, waarom koop je er steeds meer. Mijn kinderen zijn echt heel veel tekort gekomen vroeger. 4 speeltenten geloof ik 1 is toch zat! Snap het echt niet. Gooi eens wat weg. Hoe moeilijk is het en stop met kopen.
Als je teveel hebt en het ligt maar onopgeruimd overal en nergens dan heb je op een gegeven moment ook absoluut geen overzicht meer...
Dan kan je bij wijze van 3 keer hetzelfde jurkje kopen omdat je niet eens meer weet dat je hem al hebt
Tvp
SEM72 schreef:
28-12-2021 14:16
Wat een zooi hebben die meiden van Wendy minstens 20 verkleedjurkjes, waarom koop je er steeds meer. Mijn kinderen zijn echt heel veel tekort gekomen vroeger. 4 speeltenten geloof ik 1 is toch zat! Snap het echt niet. Gooi eens wat weg. Hoe moeilijk is het en stop met kopen.
Daar is ze nu juist mee bezig
Om het op te ruimen
Alle reacties Link kopieren
tvp
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Ditje schreef:
28-12-2021 11:17
Ik vind die speelkamer ook echt deprimerend. Zoveel rijkdom en ook meteen zo armoedig al die zooi en overdaad
Ja troosteloos inderdaad
Alle reacties Link kopieren
Alecta schreef:
28-12-2021 10:29
Ik heb nog 1 keer aan Annemarie en Maarten gedacht de afgelopen dagen ;-D. Ik keek op eerste kerstdag naar De beentjes van St-Hildegard (erg leuke film, dus voor wie hem niet kent is dit een tip, ik keek hem lvoor de tweede keer en hij was nog steeds leuk) en ik moest ineens, zomaar aan Annemarie en Maarten denken.

Disclaimer: dit is uiteraard puur gebaseerd op wat ze van zichzelf laten zien op IG. Misschien zijn ze in werkelijkheid heel anders. Maar ja, dat zie ik dus niet.
Haha ja dat is best een goede vergelijking :-D
Ik vind het heerlijk voor Wendy dat ze hulp heeft durven vragen en dat ze vandaag ook hulp heeft gekregen. Ze heeft zelf het overzicht niet, ongetwijfeld pijn bij het opruimen en kan niet zo goed doorpakken. Dat laatste (en dat is een invulling van mij), omdat ik denk dat ze het goed wil doen en over veel dingen zal twijfelen (die speelt daarmee, die vindt dat leuk, die heb nog van die-en-die gekregen).
Alle reacties Link kopieren
Echt heerlijk, zo'n zus die zo goed op kan ruimen en organiseren. Ik vind het ook knap dat ze hulp heeft gevraagd.
Alle reacties Link kopieren
Shuri schreef:
28-12-2021 18:54
Echt heerlijk, zo'n zus die zo goed op kan ruimen en organiseren. Ik vind het ook knap dat ze hulp heeft gevraagd.
Ze heeft nu drie huizen om het over te verdelen.
Alle reacties Link kopieren
Shuri schreef:
28-12-2021 18:54
Echt heerlijk, zo'n zus die zo goed op kan ruimen en organiseren. Ik vind het ook knap dat ze hulp heeft gevraagd.
Het lijkt wel dat tv programma met Victor Brand waar alle spullen gesorteerd in een loods liggen. Nu kijken of ze het zo kunnen houden.
Alle reacties Link kopieren
Tvp🙋‍♀️
Alle reacties Link kopieren
Fijn voor wendy dat het nu heerlijk opgeruimd is. En wat zal het een rust geven.
zelfs de gedoneerde kleding van de kleding beurs lag er nog ....
Alle reacties Link kopieren
fanatic schreef:
28-12-2021 20:41
Fijn voor wendy dat het nu heerlijk opgeruimd is. En wat zal het een rust geven.
zelfs de gedoneerde kleding van de kleding beurs lag er nog ....
Wat haalt zij zich toch allemaal op de hals.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan ze vrijwilligerswerk in het ziekenhuis gaan doen. Die hebben het extra druk nu.
Snaky schreef:
28-12-2021 20:53
Wat haalt zij zich toch allemaal op de hals.
Dit dus. Die kleding van de beurs had er helemaal niet hoeven zijn.
Net als de spelletjeskast waar ze al maanden tegenop zit te hikken en elke week weer meer spellen voor toegestuurd krijgt.
Het idee is leuk maar als het haar zoveel stress geeft schiet het zijn doel voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
28-12-2021 20:55
Dit dus. Die kleding van de beurs had er helemaal niet hoeven zijn.
Net als de spelletjeskast waar ze al maanden tegenop zit te hikken en elke week weer meer spellen voor toegestuurd krijgt.
Het idee is leuk maar als het haar zoveel stress geeft schiet het zijn doel voorbij.
Gewoon hop naar de kringloop winkel. Daar hebben weer veel mensen een zinvolle dagbesteding.

Het zou serieus heel zinvol zijn als ze eens met eigen ogen zou ziet wat corona doet met mensen.
Ik blijf het ook bizar (en ergens hilarisch) vinden dat Wendy voortdurend blijft benoemen dat ze héél goed dingen kan weg doen. Dat is gewoon niet zo. Anders was die zooi al lang weggeweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven